Family Life Mai Khao Lak Finnmatkoilla

marriot

Olemme suunnittelemassa matkaa Khao Lakiin ja yhtenä vaihtoehtona kyseinen hotelli. Onko kokemuksia ?
Lähdössä nelihenkinen perhe jossa 6-ja 9 vuotiaat lapset.

9

752

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • IhanaMaikhaoLak

Aivan ihana hotelli! Todella siisti ja ystävällinen henkilökunta. Aamupala uskomattoman ihana! Upealla paikalla hotelli, ihanan rauhallinen ja kaunis ranta. Kivaa ohjelmaa lapsille ja jumppaa ym. aikuisille. Olimme lasten (4 ja 8) kanssa Mai Khao Lakissa tammi-helmikuussa 2015. Ja menisimme ehdottomasti uudelleen! Suosittelen!!

• urtti

Ihan samat ajatukset täällä. Pelkkää hyvää sanottavaa. Unelmahotelli lapsiperheille. Kaunis ja rauhallinen sijainti.

• oonaluuna

Hei, Saisiko lisää kokemuksia kyseisestä hotellista, lapsille sopivista retkistä, hyvistä ravintoloista lähistöllä/kauempaa? Meillä on varattuna kaksi viikkoa talvelle 2017 kahden (5v. & 9v.) kanssa.

• Jebba

Millaiset on perhehuoneet?? Lähinnä että onko lapset ja vanhemmat vierekkäin vai onko mitään omaa rauhaa?

• tuskallisetlapset

Menkäähän perheet vaan kanariansaarille!

• santtu-1975

Minkä takia näin? Kun katsoo matkustajia vaikkapa H:KI-Bkk lennolla, niin suurimpana kotimaisten (yli puolet koneen matkustajista yleensä aasialaisia) matkailijoiden ryhmänä näyttää olevan normaalit pariskunnat, toiseksi suurimpana lapsiperheet ja sitten vasta tämän jälkeen yksittäiset miehet taikka miesporukat.
      Taitaa asia tulla aika yllätyksenä palstan henkilöille jotka vain tänne kirjoittavat, mutta itse eivät Thaimaassa ole käyneet (ja pienenä muistin virkistyksenä, Thaimaaseen tehdään suomesta matkoja noin 100 000 henkilömatkan verran vuodessa).

• Ksantippa80

Onko uudempia kokemuksia kenelläkään? Löytyykö hyviä ravintoloita läheltä?

• Khaolakissa

Tuo taitaa olla sitä uudempaa rakennettavaa aluetta Pakarangin pohjoispuolella, missä hotellien ympärillä ei ole mitään palveluita. Rannat ovat kyllä hienoja. TUIlla en mistään hinnasta lähtisi, kun lennot ovat liian pitkiä ja raskaita välilaskuineen. Suoria lentoja Phuketiin on kyllä tarjolla muualla.

• Ksantippa80

Haluaisin kuulla kokemuksia joltain joka on ollut paikan päällä.
      Ja itse ollaan valittu TUI juuri suorien lentojen vuoksi :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka oli töllöntyön tekijä?

Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt
      Pieksämäki
      42
      4682
    2. Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja

Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.
      Pieksämäki
      53
      2544
    3. Jenkkilahkojen kastekaava

Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan
      Kaste
      139
      1034
    4. Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!

Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin
      Kaste
      161
      1005
    5. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      70
      926
    6. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      118
      891
    7. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      70
      864
    8. Mitä ajatuksia miehet, jos..?

Nainen on 40v eikä ole omia lapsia?
      Ikävä
      137
      815
    9. Se mies rakastaa minua

Ja minä rakastan häntä. 😌
      Ikävä
      48
      800
    10. Taas mietin että

mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,
      Ikävä
      48
      756
    Aihe