Vakauslaki

viksorku

Monelle rakentajalle tuntematon käsite.Rakentaja ostaa maaaineksia.laskun mukana vaaka laput.Voitko olla varma oletko saanut oikea määrän esim.sepeliä.Ehkä sait 38tonnia vaikka vaaka lapussa on40tonnia.Maksoit 2tonnista ilmaa.Joka myy kaupallisessa tarkoituksessa vaaka on lain mukaan kaliproitava 3vuoden välein.Monessa maansiirto firmassa tämä tarkistus on jäänyt tekemättä.Voitte pyytää esittämään tämän vakau todistuksen.Aijonkin pyytää poliisia tekemään tämän tarkistuksen.Ne on laissa velvoitettu tähän.Tässä toiminnassa on petoksen tunnus merkit.Itse en mäksa tyhjästä.Moni on täällä Jyväskylän seudulla joutunut maksamaan TYHJÄSTÄ.Ja seuratkaa tunteja maksattavat myös turhaan.Rakentamisessa pitää olla tarkkana tekee monen tonnin tilin.

3

147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Todpolpet

      Aivan.Taannoin hedelmä vaaka oli uutisissa.Ostit 4omenaa mutta maksoit viidestä.Eli tyhjästä.Maanrakennus puolella on helppo huijata jos haluaa.Olemattomia kaivuri tunteja kaksois laskutus.Eli kaivuri seisoo ja kuski vaikka tiivistää täryllä pohjaa.Molemissa töissä tunti veloitus juoksee.Soraa maksatetaa olemattomista kuormista.Näitä esimerkkejä on ja näin käytännössä toimitaan.Monta riita tapausta olen ollut selvittämässä.jotkut fiksut laittaa vaikkapa appiukon kirjan pitäjäks työmaalle.seuraa tunnit ja kuittaa tulevat työmaa tavarat.Ei yrittäjä saa ns.tippiä.Olen itse maapuolen töissä ja tätä seuraan Jyväskylässä.

      • lkjhghlkj

        Sekö on parempi, että kuski möllöttää kopissaan ja hommat etenee vähän rauhallisemmin? Näinhän se toki yleensä meneekin.


    • valvottava

      Jos rakentaminen on parin soratonnin hinnasta kiinni, niin jättäisin aloittamatta.
      Rakentamisessa kaikkein tärkeintä on se, että hommat sujuvat jouheasti ja työ etenee aikataulun mukaan. Jos hamman saa toimimaan silloin tällöin vähän katsomalla laskutusta sormien läpi, niin antaa mennä. Kaikki ovat tyytyväisiä. Toki selviin vedätyksiin kannattaa puuttua ja heittää ukot samantien ulos.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      71
      5062
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2347
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1857
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1558
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1348
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1187
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      3
      1185
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe