Vakauslaki

viksorku

Monelle rakentajalle tuntematon käsite.Rakentaja ostaa maaaineksia.laskun mukana vaaka laput.Voitko olla varma oletko saanut oikea määrän esim.sepeliä.Ehkä sait 38tonnia vaikka vaaka lapussa on40tonnia.Maksoit 2tonnista ilmaa.Joka myy kaupallisessa tarkoituksessa vaaka on lain mukaan kaliproitava 3vuoden välein.Monessa maansiirto firmassa tämä tarkistus on jäänyt tekemättä.Voitte pyytää esittämään tämän vakau todistuksen.Aijonkin pyytää poliisia tekemään tämän tarkistuksen.Ne on laissa velvoitettu tähän.Tässä toiminnassa on petoksen tunnus merkit.Itse en mäksa tyhjästä.Moni on täällä Jyväskylän seudulla joutunut maksamaan TYHJÄSTÄ.Ja seuratkaa tunteja maksattavat myös turhaan.Rakentamisessa pitää olla tarkkana tekee monen tonnin tilin.

3

247

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Todpolpet

Aivan.Taannoin hedelmä vaaka oli uutisissa.Ostit 4omenaa mutta maksoit viidestä.Eli tyhjästä.Maanrakennus puolella on helppo huijata jos haluaa.Olemattomia kaivuri tunteja kaksois laskutus.Eli kaivuri seisoo ja kuski vaikka tiivistää täryllä pohjaa.Molemissa töissä tunti veloitus juoksee.Soraa maksatetaa olemattomista kuormista.Näitä esimerkkejä on ja näin käytännössä toimitaan.Monta riita tapausta olen ollut selvittämässä.jotkut fiksut laittaa vaikkapa appiukon kirjan pitäjäks työmaalle.seuraa tunnit ja kuittaa tulevat työmaa tavarat.Ei yrittäjä saa ns.tippiä.Olen itse maapuolen töissä ja tätä seuraan Jyväskylässä.

• lkjhghlkj

Sekö on parempi, että kuski möllöttää kopissaan ja hommat etenee vähän rauhallisemmin? Näinhän se toki yleensä meneekin.

• valvottava

Jos rakentaminen on parin soratonnin hinnasta kiinni, niin jättäisin aloittamatta.
      Rakentamisessa kaikkein tärkeintä on se, että hommat sujuvat jouheasti ja työ etenee aikataulun mukaan. Jos hamman saa toimimaan silloin tällöin vähän katsomalla laskutusta sormien läpi, niin antaa mennä. Kaikki ovat tyytyväisiä. Toki selviin vedätyksiin kannattaa puuttua ja heittää ukot samantien ulos.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      93
      1500
    2. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      101
      1176
    3. Millä nimellä

kutsut kaivattuasi omassa mielessäsi?
      Ikävä
      42
      864
    4. Pisa-tulokset.....

Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden
      Maailman menoa
      303
      790
    5. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      86
      716
    6. Jos ajattelit että

Annan anteeksi niin en anna.
      Ikävä
      52
      696
    7. 46
      684
    8. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      661
    9. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      47
      637
    10. Tiedät että on

Tunteita yhä ja edelleen. Ehkä molemmin puolin.
      Ikävä
      28
      604
    Aihe