Vakauslaki

viksorku

Monelle rakentajalle tuntematon käsite.Rakentaja ostaa maaaineksia.laskun mukana vaaka laput.Voitko olla varma oletko saanut oikea määrän esim.sepeliä.Ehkä sait 38tonnia vaikka vaaka lapussa on40tonnia.Maksoit 2tonnista ilmaa.Joka myy kaupallisessa tarkoituksessa vaaka on lain mukaan kaliproitava 3vuoden välein.Monessa maansiirto firmassa tämä tarkistus on jäänyt tekemättä.Voitte pyytää esittämään tämän vakau todistuksen.Aijonkin pyytää poliisia tekemään tämän tarkistuksen.Ne on laissa velvoitettu tähän.Tässä toiminnassa on petoksen tunnus merkit.Itse en mäksa tyhjästä.Moni on täällä Jyväskylän seudulla joutunut maksamaan TYHJÄSTÄ.Ja seuratkaa tunteja maksattavat myös turhaan.Rakentamisessa pitää olla tarkkana tekee monen tonnin tilin.

3

212

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Todpolpet

Aivan.Taannoin hedelmä vaaka oli uutisissa.Ostit 4omenaa mutta maksoit viidestä.Eli tyhjästä.Maanrakennus puolella on helppo huijata jos haluaa.Olemattomia kaivuri tunteja kaksois laskutus.Eli kaivuri seisoo ja kuski vaikka tiivistää täryllä pohjaa.Molemissa töissä tunti veloitus juoksee.Soraa maksatetaa olemattomista kuormista.Näitä esimerkkejä on ja näin käytännössä toimitaan.Monta riita tapausta olen ollut selvittämässä.jotkut fiksut laittaa vaikkapa appiukon kirjan pitäjäks työmaalle.seuraa tunnit ja kuittaa tulevat työmaa tavarat.Ei yrittäjä saa ns.tippiä.Olen itse maapuolen töissä ja tätä seuraan Jyväskylässä.

• lkjhghlkj

Sekö on parempi, että kuski möllöttää kopissaan ja hommat etenee vähän rauhallisemmin? Näinhän se toki yleensä meneekin.

• valvottava

Jos rakentaminen on parin soratonnin hinnasta kiinni, niin jättäisin aloittamatta.
      Rakentamisessa kaikkein tärkeintä on se, että hommat sujuvat jouheasti ja työ etenee aikataulun mukaan. Jos hamman saa toimimaan silloin tällöin vähän katsomalla laskutusta sormien läpi, niin antaa mennä. Kaikki ovat tyytyväisiä. Toki selviin vedätyksiin kannattaa puuttua ja heittää ukot samantien ulos.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      8138
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3922
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1916
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1400
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      34
      1241
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      32
      1122
    7. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      12
      1020
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      857
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      832
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      29
      797
    Aihe