Vakauslaki

viksorku

Monelle rakentajalle tuntematon käsite.Rakentaja ostaa maaaineksia.laskun mukana vaaka laput.Voitko olla varma oletko saanut oikea määrän esim.sepeliä.Ehkä sait 38tonnia vaikka vaaka lapussa on40tonnia.Maksoit 2tonnista ilmaa.Joka myy kaupallisessa tarkoituksessa vaaka on lain mukaan kaliproitava 3vuoden välein.Monessa maansiirto firmassa tämä tarkistus on jäänyt tekemättä.Voitte pyytää esittämään tämän vakau todistuksen.Aijonkin pyytää poliisia tekemään tämän tarkistuksen.Ne on laissa velvoitettu tähän.Tässä toiminnassa on petoksen tunnus merkit.Itse en mäksa tyhjästä.Moni on täällä Jyväskylän seudulla joutunut maksamaan TYHJÄSTÄ.Ja seuratkaa tunteja maksattavat myös turhaan.Rakentamisessa pitää olla tarkkana tekee monen tonnin tilin.

3

214

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Todpolpet

Aivan.Taannoin hedelmä vaaka oli uutisissa.Ostit 4omenaa mutta maksoit viidestä.Eli tyhjästä.Maanrakennus puolella on helppo huijata jos haluaa.Olemattomia kaivuri tunteja kaksois laskutus.Eli kaivuri seisoo ja kuski vaikka tiivistää täryllä pohjaa.Molemissa töissä tunti veloitus juoksee.Soraa maksatetaa olemattomista kuormista.Näitä esimerkkejä on ja näin käytännössä toimitaan.Monta riita tapausta olen ollut selvittämässä.jotkut fiksut laittaa vaikkapa appiukon kirjan pitäjäks työmaalle.seuraa tunnit ja kuittaa tulevat työmaa tavarat.Ei yrittäjä saa ns.tippiä.Olen itse maapuolen töissä ja tätä seuraan Jyväskylässä.

• lkjhghlkj

Sekö on parempi, että kuski möllöttää kopissaan ja hommat etenee vähän rauhallisemmin? Näinhän se toki yleensä meneekin.

• valvottava

Jos rakentaminen on parin soratonnin hinnasta kiinni, niin jättäisin aloittamatta.
      Rakentamisessa kaikkein tärkeintä on se, että hommat sujuvat jouheasti ja työ etenee aikataulun mukaan. Jos hamman saa toimimaan silloin tällöin vähän katsomalla laskutusta sormien läpi, niin antaa mennä. Kaikki ovat tyytyväisiä. Toki selviin vedätyksiin kannattaa puuttua ja heittää ukot samantien ulos.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      170
      2034
    2. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      37
      1445
    3. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      132
      1144
    4. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      56
      882
    5. olisit voinut mies edes

Pyytää anteeksi 🙏🫶
      Ikävä
      55
      836
    6. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      250
      794
    7. Kääminsä polttanut taksi suomussalmella

Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen
      Suomussalmi
      20
      782
    8. Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."

Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      722
    9. Aina ku nään sun kuvan

Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭
      Ikävä
      58
      703
    10. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      195
      617
    Aihe