Tietääkö kukaan Kajaanista semmoista kahvilaa kuin Ullanunelma, olen kuullut että siellä työväki vaihtuu kun omistaja on mönkkäriharrastajille ja haukkuu työntekijät että ette osaa mitään eikä perehdytä työntekijöitä. Mitä mieltä olette kyseisestä kuppilasta.
Kysyisin vaan
21
1057
Vastaukset
- 89600
Onhan se ihan hieno kahvila ja omistaja vielä teeveestä tuttu kaunis, verevä nainen.
- uffeaffe
En ole ollunna töissä niin en tiedä, mene sinä sinne ja kerro sitte tällä palstalla.
- mokkajuhla
NO JO ON JUTUT? parempi että tämä ulla on TVEESTÄ tuttu, kun vanhasta PEEVEESTÄ...
- Assiekas
Ihana paikka, ystävällinen henkilökunta ja en ole kuullut mitään AP väittämiä, itse asiassa päin vastoin.
- Naminjam
Just tulin sieltä. Melkein täynnä, eikä ihme, kun on NIIN hyvät kaffit ja leivonnaiset.
- KateellistenParjausta
Minkä hemmetin kateellisten mustamaalauskampanja tässä nyt taas on menossa? Toivottavasti Ulla laajentaa kahvilansa tuotapikaa ja pitäisi sen myös sunnuntaisin auki.
- kotitekoistako
Todellakin kannattaisi laajentaa kahvilaa, että asiakas voisi nauttia ostamansa herkut rauhassa ja ajan kanssa. Ikävää jos tulee tunne, että pitäis tehdä tilaa seuraaville asiakkaille. Kiitos ystävällisille kahvilantytöille.
- kahaveee
Ei valittamista.
- Kateellistenkajaaniko
Olen käynyt monta kertaa ja ihan samat tytöt näkyvät olevan töissä. Itsekin haluaisin sinne töihin kun olen kuullut pelkkää positiivista työhengestä ja se kahvilahan on oikea herkku kaikenkaikkiaan :)!
- eikateutta
Pah hah hah olin kahviin tukehtuo kun niin naorattammaan rupesi kesken kaeken. Positiivista että selevisin tästä naorusta olin melekein peästä hengestä. Köh köh vieläe ryvittää.
- liisappi
Noloa alottaa mustamaalaaminen nimettömänä, taidat olla vaan kateellinen. Anna toisten tehä töitä ja työnnä ne mönkkäris suohon.
- Väki
Siinä unelmaa lähellä huilitupa ja kahvi sekä pulla ei maksa siellä mitään.
- Ettämitäääääh
Ai että missä saa ilimaset pullakaffeet?
Jos semmiset olis jossain tatjolla, siellä olis jatkuva jono.
Eikä ne Ullan herkuille pärjää ikinä.
Ullalla on namit herkut, ei vaan passaa liian usein käydä, ku vyö alkaa kiristään
- selvä_päivä
"Omistaja on mönkkäriharrastajille"
- Huiluhupa
Olen sitä mieltä että sinä Emeliina olet mönkkäriharrastaja ja hyvin miellyttävä ja sivistynyt ja hyväntahtoinen ihminen jonka ystäväksi ja mönkijäksi meistä jokainen tahtoisi jos se vain olisi mahdollista muuten kuin unelmissa.
- rehellistäollapittää
Kahvilan tytöt olivat ystävällisiä, palvelualttiita ja ahkeria, nämä kiitokset kuuluvat heille! Toivottavasti työantaja muistaa että hyvä kello kauas kuuluu paha vielä kauemmas... Kävimme viimeviikolla asiakkaana ja tulemme uudelleen.
- Pulliainen
No juu, amatöörimäistä meininkiä on; Tilasin elintarvikkeita netistä ja sain 1,5 vuotta vanhentuneita. Yksi erä eräpäivä heinäkuussa 2017, yksi erä eräpäivä heinäkuussa 2019. Selittivät että toisissa se on valmistumispäivä, toisissa parasta ennen (vaikka merkitsemiskohta oli molemmissa sama) Eli selittelyn makua, eivätkä halunneet myöntää mokaansa. Eniten ärsyttää se... Hyvää asiakaspalvelua...
- asiakas123
Oletan, ettei pidä paikkaansa. Mikäli olisi vanhentunut, olisit ottanut suoraan firmaan yhteyttä. Niin asiat hoidetaan. Nyt vaikuttaa vain omalta selittelyltä.
- vakiasiakas
Oikein hyvää ja asiantuntevaa palvelua. Harmi, että kateellisia löytyy niin, että karkoittavat yrittäjät ja niin tarpeelliset verot muualle. Todennäköisesti kuljet taksilla veronmaksajien laskuun kaljojasi kaupasta hakemassa.
Kaikkea hyvää Ullalle ja yritykselle. Kiitos hyville työntekijöille. Upeata palvelua tarjoatte. - Nälkäinenasiakas
Missä tällainen kauppa on?
- kahvihetki
Hyvä palvelu ei valittamista
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1114339
- 793533
Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?843385Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk223361Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?273276- 742946
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim652827"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m452790- 812620
Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.852579