te pesette afgaaninne?
Omani pesen suunnilleen kahden viikon välein...
kuinka usein...
susanna
5
452
Vastaukset
- usein
Kerran viikossa.
- telle
Pitkäkarvaisena kerran tai pari viikossa riippuen takkuuntumisesta ja liikaantumisesta. Nyt kun olen leikannut karvat lyhyeksi niin pesu joka toinen viikko on riitäänyt.
- Affe
Riippuu ilmoista. Normaalisti vajaan kahden viikon välein. Kurakeleillä vähän useammin.
Kun pentuturkkia tipautti, niin silloin tuli pestyä kaksi kertaa viikossa.- evatar
Ilmoista riippuen viikon-kahdenviikon välein. Se kaksi viikkoa onkin sitten jo maksimi.
- skyrider00
minä hoidan yhtä afgaania ja pesen sen kerran viikossa, mutta pentuna en sitä pessyt paljoakaan.. ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit605775KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2274473Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja182478Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei222416Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro91318Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT671290Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191131- 911086
- 1021069
- 621003