Moi,
Minulla on näppy kivespussissa. Ei kipeä tai mitään muuta, mutta itseä mietityttää mikä tuo on. Näppy sijaitsee juuri ja juuri kivespussin alueella. Voisiko se olla joku finni tai jokin harmiton näppy? Ei näy mitään mätää tai semmoista. Käyn kyllä lääkärillä jos on siinä monta päivää, mutta kysyn nyt vain, ihan että saan rauhan.
Asiallisia vastauksia, kiitos!
"Finni" kiveksissä.
Jjekxhskkd8226
3
1260
Vastaukset
- dasdddadsadsd
Tukkeutunut talirauhanen mitä ilmeisimmin.. ei vaarallista, niitä tulee ja menee
- Kiitos_1939-1945
Suomi kassit? Leijonan kuva vielä niin niistä tulee kiitos kassit.
Kyllä finnejä voi tulla pakaroihin, kasseihin sekä peniksen varteenkin. Niihin pätee ihan sama hoito kuin muidenkin finnien osalta. Jos häiritsevä finni sen voi puristaa pois mutta puhtain käsin ja muista myös puhdistaa puristettu finnikin desinfektioaineeseen kostutetulla pumpulitupolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374936- 823506
- 302953
- 612935
- 82757
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552280- 391778
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91700- 181691
- 161584