Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Mikä tekee tytöstä ruman??

Uteliastyttönen

Mooi! Oon yläkoulussa oleva tyttö ja haluasin tietää vaan että mikä tekee tytöstä ruman ja kauniin? (Tää kysymys on kaikille) haluisin tietää kaikesta esim: naama, vartalo, hiukset, kädet, jalat jne. Haluaisin myös tietää minkälaisista luonteenpiirteisrä pidätte? (Voisitteko myös pistää sukupuolenne kommenttiin kiitos!)

7

217

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mello

      Kyllä suurin osa tytöistä ihan hyvältä näyttää, mutta imo jos on 3D niin on aika pilattua potentiaalia

    • 13VT

      1. Kasvonpiirteet
      2. Nenä
      3. Hampaat
      4. Pituus
      5. Meikit
      6. Pituus
      Jos yksiki noist on pielessä nii un laskee parilla arvosanalla.

      • Pilkun-nussia

        Et sanonu sukupuoleasi kommentissa >:D


    • DeadlyMindTrip

      No jos on ihan liikaa meikkiä niin ei hyvä. Tytöstä tekee myös ruman se kun meikkaa kulmakarvoja sun muuta turhaa eikä voi olla luonnollinen. Kulmakarvojen nyppimistäkään en ole koskaan ymmärtänyt ja muutenkaan sitä miksi niihin täytyy koskea koska ei ne ole sellaiset joita kuuluu meikata tai ottaa kokonaan pois yms vaan niiden kuuluu olla luonnolliset ja koskemattomat ja turha tulla selittämään/valittamaan että ku mulla on vaaleat kulmakarvat koska ei niiden tarvitse aina olla piki mustat. Itse mielummin ajaisin kaikki kulmakarvat pois ja sitten tatuoisin luonnolliset kulmakarvat naamaan kun alkaisin mitään kulmia meikkaamaan. Sitten se jos esittää jotakin vaikka näyttelijää/laulajaa ja yrittää pukeutua kuin hän niin ei hyvä. Vaikutteita saa ottaa mutta ei yrittää olla liikaa samanlainen. Olkaa vaan omia itsejänne. Ja tytöstä tekee kauniin myös se että hän ei mieti sopiiko nää kengät tuon hameen kanssa yhteen ja tämä hiuspanta tämän topin kanssa yhteen vaan jos ne kengät on kivat ja se hame on kiva niin hän pistää ne päälle eikä mieti sopiiko ne yhteen. Sen kyllä huomaa että onko se asu puettu päälle niin että kaikki natsaa vai niin että hällä väliä sopiiko nämä keskenään mä tykkään näistä ja puen nämä päälle piste. Eli älkää kuluttako turhaa aikaa siihen että mietitte sopiiko joku vaate jonkun toisen vaatteen kanssa yhteen vaan pukekaa päällenne just sitä mitä haluatte ja mikä tuntuu hyvältä. Ei oikein muuta tule mieleen mutta toivottavasti tästä oli jotakin hyötyä T: Mies

    • 13v

      Jos meikkii on liikaa, rumasti piirretyt kulmat. Semmoset liian "täydelliset" kasvot on tylsät? :DDD

      Hiuksista se et jos on rasvaset hiukset ja sen huomaa, niin se kans

    • Riippu ihmisestä koska jokaista viehättää eri asiat

    • Ernuilenainavaan

      Kun itse olin yläasteella, minua syrjittiin koska olin ruma.
      Rumuus johtui kuulemma näistä:
      - ihottuma naamassa käsissä
      - köyhät vanhemmat = huonot vaatteet (Löytötavaratalo-rättejä yms.)
      - Ernuilu (en ollut tai ole vieläkään massapukeutuja, joten tyylini oli ja on omaleimainen; se on kiehtovaa joistakin, mutta suosituksi sillä ei pääse)
      - Poikatukka
      - 153cm pituus

      Kauniina pidettiin tyttöjä, jotka olivat:
      - Pitkiä (165cm nyt vähintään, mieluiten enemmän)
      - Pitkähiuksisia (mieluiten vaaleat hiukset)
      - Massamuotipukeutujia (vallitseva muotihan vaihtelee aikakausittain)
      - Hyväihoisia
      - Eivät laittaneet tummaa meikkiä (ei esim. gootti-/punk-tyyliä)
      - Heruttavia (mahdollisimman niukasti vaatetta päällä eli minihameet, minitopit, push-upit, string-alushousut jne.jne.)

      Ja mitä ITSE pidän tytössä/naisessa kauniina:
      - hyvinhoidetut hiukset (ei mikään hampputukka / rasvaletti, joka ei ole harjaa nähnytkään sitten vuosikymmeniin)
      - omaperäisyys vaatteissa, asusteissa ja/tai meikissä
      - ei meikkaa KOKO naamaa, pelkkä esim. silmien tai huulien meikkaus riittää
      - säädylliset vaatteet, vaikka ne olisivatkin räväköitä. Enkä tarkoita "ei minihametta vaan säkki päälle", vaan sitä että käytetään vähän harkintaa, paljastellaanko kummasta päästä enemmän, reisistä vai yläkropasta - ei yhtä aikaa molemmista.
      - kohtelias käytös, muttei mikään kynnysmatto jonka oikeuksia kaikki polkevat
      - järjenkäyttö tietoviisaus; ei olla jyrkästi jotain mieltä tietämättä asiasta oikeastaan yhtään mitään.
      - ei kiusaa muita.

      Kasvonpiirteillä, ihon kunnolla, pituudella ja tämmöisillä ei pitäisi olla kenellekään niin paljoa merkitystä, itse en ainakaan laske noille painoarvoa arvioidessani, onko ihminen kaunis vai perustallaaja. Ikävä käytös rumentaa auttamattomasti. Sukupuoleni on siis naikkonen, vaikkei silläkään mielestäni ole merkitystä tämmöisissä asioissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2444
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2153
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1798
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1591
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1566
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1525
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1488
    8. 54
      1350
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      88
      1305
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1219
    Aihe