Onko joku käynyt Mauritiuksella? voitko kertoa kokemuksistasi, vinkeistä mihin kannattaa mennä, ostoksista ym. kiitos
Vastaukset 2
- Seppo
Tosi unelma paikka! Olin viime maaliskuussa Grand Bayen alueella. Se mikä alue on paras, riippuu tietenkin mitä matkalta haluaa. Grand Baye on varmasti vilkkain osa saaresta, jos Mauritiusta nyt vilkkaaksi voi ylipäätänsä kutsua.
Vaikka saari näyttää yllättävän pieneltä siinä suhteessa että voisi kuvitella kiertävän sen muutamassa tunnissa ympäri, niin sitä se ei kuitenkaan ole. Tiet ovat nimittäin aika mutkaisia ja liikkumiseen kuluu yllättävän paljon aikaa.
Saari on täynnä Ralph Laurenin tehtaita, joten niihin törmäät väistämttä. Osa tuotteista on kuitenkin huonmpilaatuista, joten ei kannata ostaa kokeilematta.
www.matkatarinat.com -sivuilla on kaksi kertomusta Mauritiuksesta. Niistä löytyy hyviä vinkkejä. - uutta kokemaan
kiitos vinkeistä, Seppo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 53897
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan64647- 55640
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli43572Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik31542En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.32508Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk5503- 75457
- 37426
- 33425