MV eli Meidän Venäjä nettioksennus on kiinnostunut omasta suoltamastaan tuotteesta, eli ihmispaskasta?
Sen sijaan moni oikea ja tärkeä YLE:n uutinen on jäänyt tarkoituksella huomiotta, koska niissä arvostellaan Venäläisiä toimijoita.
http://mvlehti.net/2016/04/10/helsingin-malmin-uimahallin-aikuisten-altaassa-ulostetta/
MV kiinnostunut paskasta!
12
208
Vastaukset
- R22
Heh, heh,heeeeee!
- kaikuukos
Ja tässä aloituksessa on mitä ilmeisemmin itse paska kiinnostunut MV-lehdestä ja sen artikkelista.
- hyvätrolli
http://www.hollilla.com/reader.php?action=usercollation&nickname=Zoppis&forum=685
Tuttua ulostelua tälläkin :P
- rutise.surkeuttasi
Kiukuttele vapaasti. MVtä luetaan ja tuetaan.
- niinpäsemenee
Ryssät lukevat ja Putin tukee.
- kasaa.totuus.sirpaleista
Kuulostaa siltä, että MV:stä puuttuvat Venäjä-aiheet voi edelleen lukea YLEstä ja YLE:stä puuttuvat maahanmuuttoasiat MV:stä.
Totuuden saa sitten näiden kahden propagandakoneiston ulkopuolelta. Esim. useammasta ulkomaisesta lehdestä niitä ristiin lukemalla, sekä pienistä suomalaisista paikallislehdistä. Markkinaehdoin kaupallisiltä viestijöiltä (maikkari, nelonen) kuulee myös totuuden, jos uutisella ei ole välitöntä vaikutusta mainostajiin. - YleSalaa
Viher - vasemmistolaiset...SUVAKIT vihaavat MV-lehteä !!!
MV kertoo sen minkä valtamedia salaa..- hä.hä.hää
Luen MVtä. Hähä
- hä.hä.hää
Olen ryssä. Hähä
- arapi
Minä olen arapi. Salem aleikum. Pää irti vääräuskoiselta
- tarkkanäköinen
Oliko tämä aloitus yle-palkitun viimeinen korahdus , niin heiveröiseltä ja epätoivoiselta se vaikuttaa.t
- tarkkanäköinen
Nyt lähden rukoilemaan Putinin kuvan alle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin27110054IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3257223Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?851913Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1161620Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61491- 1091181
Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut751169Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin48959Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus26818MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk312762