MV eli Meidän Venäjä nettioksennus on kiinnostunut omasta suoltamastaan tuotteesta, eli ihmispaskasta?
Sen sijaan moni oikea ja tärkeä YLE:n uutinen on jäänyt tarkoituksella huomiotta, koska niissä arvostellaan Venäläisiä toimijoita.
http://mvlehti.net/2016/04/10/helsingin-malmin-uimahallin-aikuisten-altaassa-ulostetta/
MV kiinnostunut paskasta!
12
183
Vastaukset
- R22
Heh, heh,heeeeee!
- kaikuukos
Ja tässä aloituksessa on mitä ilmeisemmin itse paska kiinnostunut MV-lehdestä ja sen artikkelista.
- hyvätrolli
http://www.hollilla.com/reader.php?action=usercollation&nickname=Zoppis&forum=685
Tuttua ulostelua tälläkin :P
- rutise.surkeuttasi
Kiukuttele vapaasti. MVtä luetaan ja tuetaan.
- niinpäsemenee
Ryssät lukevat ja Putin tukee.
- kasaa.totuus.sirpaleista
Kuulostaa siltä, että MV:stä puuttuvat Venäjä-aiheet voi edelleen lukea YLEstä ja YLE:stä puuttuvat maahanmuuttoasiat MV:stä.
Totuuden saa sitten näiden kahden propagandakoneiston ulkopuolelta. Esim. useammasta ulkomaisesta lehdestä niitä ristiin lukemalla, sekä pienistä suomalaisista paikallislehdistä. Markkinaehdoin kaupallisiltä viestijöiltä (maikkari, nelonen) kuulee myös totuuden, jos uutisella ei ole välitöntä vaikutusta mainostajiin. - YleSalaa
Viher - vasemmistolaiset...SUVAKIT vihaavat MV-lehteä !!!
MV kertoo sen minkä valtamedia salaa..- hä.hä.hää
Luen MVtä. Hähä
- hä.hä.hää
Olen ryssä. Hähä
- arapi
Minä olen arapi. Salem aleikum. Pää irti vääräuskoiselta
- tarkkanäköinen
Oliko tämä aloitus yle-palkitun viimeinen korahdus , niin heiveröiseltä ja epätoivoiselta se vaikuttaa.t
- tarkkanäköinen
Nyt lähden rukoilemaan Putinin kuvan alle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .985189Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631463385Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503195Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382439Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2491502Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121281- 811260
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311188Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1331108