Mitä tehdä kun tuntuu olevan mahdotonta saada rakennusalan työnjohtoharjoittelijan paikkaa mistään?Olen kolmannen vuoden opiskelija ja viime kesinä olen suorittanut haalariharjoittelut Pk-yrityksessä, pääkaupunkiseudull. He eivät kuitenkaan ota tänä kesänä yhtään työnjohtoharjoittelijaa, muuten olisinkin mennyt heille.
Miten tilanteessani kannattaisi toimia? Isälläni on pieni rakennusalan perheyritys joten pystyn kyllä hänen firmassaan tekemään sen työnjohtoharjoittelun siten että se koululle käy(=siis saan opintopisteet). Mietityttää vaan että mitenköhän työllistyminen ensi kesänä jos työnjohtoharjoittelu on suoritettu perheyrityksessä.
Rakennusalan työnjohtoharjoittelu
3
1434
Vastaukset
- jus.thongkin
Ei kait sitä tarvitse kertoa kenelläkään, että työpaikka oli perheyritys.
- kylläsesiitä
Vaikea tilanne, harjoittelupaikat ovat kyllä kiven alla.
En kuitenkaan usko että tilanteesi on katastrofi jos suoritat harjoittelun perheyrityksessä. Sinne vaan ja valmistumisen jälkeen haet avoimia työnjohdon paikkoja, eiköhän jotain pitäisi irrota.- RakIns93
Kolmantena kesänä se harjoittelupaikka muutenkin löytyy helpommin, ainakin tuotannon puolella. Meiltä ainakin porukkaa on päässyt työnjohtoharjoitteluun vaikka olisi aiempina kesinä tehnyt vain jotain etäisesti rakennusalaan liittyvää työtä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19911814
- 585559
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462867Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k172590- 422479
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut342043Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,471949Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131921- 381775
Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71747