Tänä vuonna menossa kyseiseen hotelliin. Hotelli on aivan uusi ja ensimmäiset lomalaiset siis majoittuvat ensi kuussa vasta kyseiseen hotelliin. Olisi kiva kuulla ensimmäiset kommentit hotellista, jos joku matkan jälkeen viitsisi kertoa. Arvosteluja kun hotelista ei vielä ole.
Lisäksi olisi kiva kuulla vinkkejä, hyvistä ravintoloista alueelta Perivolos/Perissa.
Santorini/Aqua Blue
3
235
Vastaukset
- santorinialautasella
No ravintoloiden osalta itse ihastuin ikihyviksi viime kesänä Afrokseen ja Terra Neraan. Kummastakin löytyy monipuolinen menu, eikä liian kallis. Valittavissa oikeastaan kaikkea perinteisen kreikkalaisen, pizzan ja grillattujen herkkujen välillä. Niitä ihan ehtoja santorinilaisia ruoka-aineksia jne.
kannattaa katsella jo ennakkoon uskomattoman kreikkaan.net-sivuston Santorinin ruokailua käsittelevältä sivulta: http://kreikkaan.net/matkakohteet/santorini/ruokailu-santorinilla - kreku
Kiitos edelliselle vinkistä! Lisää vinkkejä haluaisin vielä...
- Kreku
Nyt alkaa ensimmäiset lomailijat palata tästä uudesta hotellista... Kokemuksia kaipaisin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta703550Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1483503Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463322- 532769
- 322036
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘301962Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k401695- 481676
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä961625- 391390