Kiva päästä taas riparille kesällä

odotan.innolla

Tosi kivaa nähdä kavereita myös kesällä ja kokea yhdessä mukavia elämyksiä.

16

149

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poikayykaakoo

      Ota kaikki irti riparista, minulle kävi niin, että en antanut paljon arvoa riparille aluksi, mutta viimesinä päivinä tuntui, että halusin riparin olevan ainakin kaksi viikkoa kestävä. Oman rippikoulun muistaa vielä kymmenien vuosienkin jälkeen ja siitä tuli minun paras kesäni mitä olen elänyt.

      • jblkjhgfd

        Varmaan ihanaa kun on järjestään luopunut ääliö joka ei ymmärrä edes millainen on uskontunnustuksensa kaltaisena. Tosin, se että on järjetön ja ettei ymmärrä onkin ainoa etu ihmisyydestäänkin luopuneelle ikuiselle rikolliselle.


    • Protulle.mars

      Te ette ole näköjään käyneet protua. Pesee riparin mennen tullen ja ei ole pelkoa uskistumisesta. Ei opetella ulkoa jeesus satuja, niin kuin riparilla tehdään. Ei tarvitse palvoa millään tavalla olemattomia mielikuvitus olioita.

      Sieltä saa koko loppuelämäksi kavereita.

      • niitä.sieltä

        ... selliin.


    • Hei.

      Mukavaa, että nuoret pääsevät leirille ja ikätoverien kanssa miettimään tärkeitä asioita. Kukin valitsee sellaisen leirin, joka on itselle mahdollinen. Toiset tulevat rippileirille ja olemme jokaisesta iloisia, osa menee protulle. Hyvä, että on eri vaihtoehtoja. Kunnioittakaamme toinen toistamme.

      Iloista ja hyvää leirikesää,
      Pirkko-pappi

      • tjjtrjrtjrej

        Nuorten ihmisina kunnioittamises loppuu siihen, että aivopeset heidät Jumalasta ja ihmisyydestä luopuneiksi järjettömiksi syntisiksi/rikollisiksi.
        Uskontunnustuksen kaltainen papisto kouluttaa kaltaisekseen.
        uskontunnustuksesta ja sen kaltaisuudesta...
        koskien myös pappislupauksen antaneita pappeja...
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole järkeä'

        Ymmärtämättömyydenne:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole ymmärrystä'

        Ihmisyydestänne luopuminen:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
        'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä'

        Jumalasta ja Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopumisenne:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'

        ero JUMALASTA; herra saatanasta uusi jumala:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'

        Kristitty ei ole Jumalaa ja Jeesusta palveleva kristillinen.
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

        Esiinnytte valehtelevina KRISTILLISINÄ vaikka uskontunnustuksen mukaan olette rikollisen kristinuskon rikollisia...
        kristityt ja kristilliset ovat eri ryhmiä:
        Kristityt = Paavalin perustamien seurakuntien uskovaisia apostoleineen ja herra jumalineen joilla ei ole Jeesuksen perustamia seurakuntia eikä Jeesuksen opetuslapsia opettajina. Kristitty on ikuisesti Jumalasta ja ihmisyydestä luopunut järjetön, ymmärtämätön syntinen perisyntinen paimenen eksyttämänä pakanojen apostoleineen.

        Kristilliset = Jeesuksen perustamien seurakuntien Jumalan ja Jeesuksen Lain ja oppien järkeviä ja ymmärtäviä ihmisiä; seurakuntalaisia opetuslapsineen.


      • Terv.Mirka

        Pirkko pappi voisi kertoa, mitä nämä tärkeät pohdittavat asiat on riparilla?

        Olen edelleen sitä mieltä ettei lapsille pidä opettaa huuhaata.


      • Jappervokkki

        Jotkut protulle tulijat käyvät myös riparin. Ehkä neljäsosa leiriläisistä on sellaisia. Leirit täydentävät toisiaan, sillä siinä missä rippileirillä kerrotaan vastauksia, protuleirillä oppii kyselemään.


      • kysymyksiä.protulla

        Protulainen-1: "Siis mitä vidduu mä niin ku täällä teen?"
        Protulainen-2: "Siis viddu opit niin ku juomaan ja naimaan"
        Protulainen-1: " Ai niin, viddu joo, silleen niin ku elämän tarkotus ja silleen"
        Protulainen-2: "NO VIDDU, JEES!"


      • Jappervokkki
        kysymyksiä.protulla kirjoitti:

        Protulainen-1: "Siis mitä vidduu mä niin ku täällä teen?"
        Protulainen-2: "Siis viddu opit niin ku juomaan ja naimaan"
        Protulainen-1: " Ai niin, viddu joo, silleen niin ku elämän tarkotus ja silleen"
        Protulainen-2: "NO VIDDU, JEES!"

        Nuo näyttävät läpällä heitetyiltä kysymyksiltä ja vastauksilta. Todellisuudessa protuleirit ovat päihteettömiä ja toisiinsa ihastuvia kehotetaan säästämään seurustelut leirin jälkeiseen aikaan. Niinpä leirille ei kannata hakeutua päättymättömät orgiat mielessään, ellei halua pettyä karvaasti.

        Tämä video antaa realistisen kuvan protuleiristä: https://www.protu.fi/prometheus-leirit/esittelyvideo


      • ngfrdedswes
        Jappervokkki kirjoitti:

        Jotkut protulle tulijat käyvät myös riparin. Ehkä neljäsosa leiriläisistä on sellaisia. Leirit täydentävät toisiaan, sillä siinä missä rippileirillä kerrotaan vastauksia, protuleirillä oppii kyselemään.

        Houkuttalet ihmisiä luopumaan ihmisyydestä ikuisiksi rikollisiksi.
        olet varmaan pappi tai aivopesty ääliö.


      • Jappervokkki
        ngfrdedswes kirjoitti:

        Houkuttalet ihmisiä luopumaan ihmisyydestä ikuisiksi rikollisiksi.
        olet varmaan pappi tai aivopesty ääliö.

        Sinä taas olet se onneton yksilö, joka on terrorisoinut tätä palstaa jo vuosikausia copypastettamalla sivukaupalla merkityksetöntä jorinaa, jota kukaan ei jaksa lukea. Tällä kertaa viitsit olla lyhytsanainen, vaikkakin yhtä tolkuton kuin ennenkin. Voisit joskus selittää omin sanoin ja selkeästi, mitä tarkoitat keskeisillä käsitteilläsi. Miten ihminen voi luopua ihmisyydestään? Miksi se tekee hänestä ikuisen rikollisen? Viittaatko Breivikiin ja ISISin terroristeihin?


      • btvtlkjhgftr
        Jappervokkki kirjoitti:

        Sinä taas olet se onneton yksilö, joka on terrorisoinut tätä palstaa jo vuosikausia copypastettamalla sivukaupalla merkityksetöntä jorinaa, jota kukaan ei jaksa lukea. Tällä kertaa viitsit olla lyhytsanainen, vaikkakin yhtä tolkuton kuin ennenkin. Voisit joskus selittää omin sanoin ja selkeästi, mitä tarkoitat keskeisillä käsitteilläsi. Miten ihminen voi luopua ihmisyydestään? Miksi se tekee hänestä ikuisen rikollisen? Viittaatko Breivikiin ja ISISin terroristeihin?

        Ja sinä olet edelleen se järjetön joka ei ymmärrä olevansaa saatanaa jumalanaan palveleva uskovainen, uskontunnustuksesi mukaan ja sen kaltainen!

        uskontunnustuksesta ja sen kaltaisuudesta...
        koskien myös pappislupauksen antaneita pappeja...
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole järkeä'

        Ymmärtämättömyydenne:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole ymmärrystä'

        Ihmisyydestänne luopuminen:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
        'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä'

        Jumalasta ja Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopumisenne:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'

        =================
        Jeesuksen evankeliumia Johanneksen mukaan:
        10:30 "Minä ja Isä olemme yhtä."
        Ilman Pyhää Isää ja ilman Pyhää Poikaa ei ole Pyhää Henkeä!
        Luopumalla Heistä "YHDESTÄ" loupuu "HEISTÄ"
        Pilkkaamalla Heistä YHTÄ, pilkaa HEITÄ.
        Jeesuksen evankeliumia Markuksen mukaan:
        3:28 Totisesti minä sanon teille: kaikki synnit annetaan ihmisten lapsille anteeksi, pilkkaamisetkin, kuinka paljon pilkannevatkin;
        3:29 mutta joka pilkkaa Pyhää Henkeä, se ei saa ikinä anteeksi, vaan on vikapää iankaikkiseen syntiin."
        =================

        ero JUMALASTA; herra saatanasta uusi jumala:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'

        Kristitty ei ole Jumalaa ja Jeesusta palveleva kristillinen.
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

        SIIS OLET RIKOLLINEN KRISTITTY
        Kristityt = Paavalin perustamien seurakuntien uskontunnustuksensa kaltaisia uskovaisia apostoleineen ja herra jumalineen joilla ei ole Jeesuksen perustamia seurakuntia eikä Jeesuksen opetuslapsia opettajina.

        IHMISET OVAT KRISTILLISIÄ
        Kristilliset = Jeesuksen perustamien seurakuntien Jumalan ja Jeesuksen Lain ja oppein ymmärtäväisiä järkeviä seurakuntalaisia Jeesuksen opetuslapsineen.

        Jeesus lähetti omilleen, kristillisille Pyhän Hengen tueksi JA KRISTITTLISET IHMISET EIVÄT OPEILLAAN UUDELLEEN SAAPUVAA JEESUSTA ELUKKANA PILKATEN TAURASTA NIIN KUIN RIKOLLISET KRISTITYT:
        JEESUKSEN EVANKELIUMIA
        Johanneksen mukaan;
        1:11 Hän tuli omiensa tykö, ja hänen omansa eivät ottaneet häntä vastaan.
        Jeesuksen evankeliumia Johanneksen mukaan;
        3:18 "Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen."

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10558668#comment-54486271
        "TEU.
        2.4.2012 09:30
        2. jUMALA HEITTI KRISRTUKSEN PÄÄLLE KAIKKIEN IHMISTEN SYNTIVELAN
        JA HEIDÄN ANSAITSEMANSA RANGAISTUKSEN , JA HÄN OLI " LYÖTYNÄ "
        HEIDÄN RIKKOMUSTENSA TÄHDEN JAKEET 4-5. . HÄNESSÄ ITSESSÄÄN EI OLLUT VÄÄRYYTTÄ EIKÄ SYNTIÄ , VAAN HÄN KANTOI TOISTEN SYNNIT . JUMALAN KARITSANA , HÄNET TEURASTETTIIN, VERI UHRINA SYNTISTEN PUOLESTA ."

        Jeesuksen evankeliumia Johanneksen mukaan:
        7:19 "Eikö Mooses ole antanut teille lakia? Ja kukaan teistä ei lakia täytä. Miksi tavoittelette minua tappaaksenne?"

        Ilm. 2:1-29
        Näistä, Jeesuksen perustamista seurakunnista ei ole yhtään kristittyjen seurakuntia vaan ne ovat kristillisten seurakuntia:
        Pergamos
        Tyatira
        Sardes
        Smyrna
        Filadelfia
        Efeso
        Laodikea
        --------------------------------

        JOTEN
        Järjetön ja ymmärtämätön "Jappervokkki" :lle ainoa hyöty ja ilo rikollisena olemisesta on se, ettei itse järjettömänä ymmärrä kuinka järjetön on!

        Jumalaa ja Jeesusta palvelevat eivät ole kaltaisianne saatanallisuuden rikollisia.


      • Jappervokkki

        "Järjetön ja ymmärtämätön "Jappervokkki" :lle ainoa hyöty ja ilo rikollisena olemisesta on se, ettei itse järjettömänä ymmärrä kuinka järjetön on!"

        Jos sinä olet tyypillinen esimerkkitapaus järkevästä ja ymmärtäväisestä, niin olen mielelläni järjetön ja ymmärtämätön. Oletko koskaan havainnut, että kukaan olisi ollut samaa mieltä kanssasi? Ehkä oletkin ainoa, jolla on järkeä ja ymmärrystä.


      • jnhbgvrde
        Jappervokkki kirjoitti:

        "Järjetön ja ymmärtämätön "Jappervokkki" :lle ainoa hyöty ja ilo rikollisena olemisesta on se, ettei itse järjettömänä ymmärrä kuinka järjetön on!"

        Jos sinä olet tyypillinen esimerkkitapaus järkevästä ja ymmärtäväisestä, niin olen mielelläni järjetön ja ymmärtämätön. Oletko koskaan havainnut, että kukaan olisi ollut samaa mieltä kanssasi? Ehkä oletkin ainoa, jolla on järkeä ja ymmärrystä.

        Eroja väillämme on paljon ja se, että sinä olet lauma lammas ja minä en vaikuttaa totuuksiin ja paljon. mm niin, että

        -olet uskontunnustukses kaltainen
        -Jumalaton ; herra jumalaa palveleva
        -ihmisyydestä luopunut, pässikö?
        -järjetön
        -ymmärtämätön
        -ja kaiken lisäksi; olet ikuinen rikollinen (valehtelijanakin)

        Tuollaiseksi kristityksi sinut on aivopesty.
        Minua ei, eikä aivopestä!

        Siis olet kristitty rikollinen;
        Kristityt = Paavalin perustamien seurakuntien uskovaisia apostoleineen ja herra jumalineen joilla ei ole Jeesuksen perustamia seurakuntia eikä Jeesuksen opetuslapsia opettajina.
        Kristitty ei ole Jumalaa ja Jeesusta palveleva kristillinen.
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'
        luterilaiset eivät edes saa Jumalaa ja Jeesusta palvella:
        herra Luder/Lutherin katekismus; epäjumalan ensimmäinen käsky:
        "Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."
        herra epäjumalanne rikollisilleen antama käsky:
        Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
        "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."
        Perisyntisenä olet rikollisen kristinuskon rikollisena moraaliton eksyttäjä.
        Palvelelet suomalaisia, oman seurakuntansa uskovaisia, pikku lapsiakin mm noitarovilla (2000 luvullakin) tappaneen, tapattaneen jne rikollisuuden herra jumalaa. Sen lisäksi, paavalilais-luterilaisuuden rikollisuudessa on saatanallisuuden opin rippi rituaali, joka ei ole Jumalan ja Jeesuksen asettama ja jossa saatanallisuuden rippi isät jakelee JUMALAA, JEESUSTA JA PYHÄÄ HENKEÄ pilkaten mm pedofiileille rikoksia anteeksi!
        MM SITÄ SAATANALLISUUTTA EDUSTAT ja näin se saatanallisuudenne rikollisuus alkoin kun kristityt tappoi ja tapatti JEESUKSEN SEURAAJIA:
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Paavalin_kirjeet
        "Apostoli Paavali oli ensimmäisen kristillisen sukupolven merkittävin uskonoppinut. Hän julisti evankeliumia ja perusti seurakuntia kolmen vuosikymmenen ajan Rooman valtakunnan itäosiin."

        1.Korinttolaiskirje:
        15:9 Sillä minä olen apostoleista halvin enkä ole sen arvoinen, että minua apostoliksi kutsutaan, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa.
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Pyhä_Stefanos

        2 Korinttolaiskirje 12:
        7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
        8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta.

        Paavali ei raamatun mukaan saanut eroa saatanasta ja se sama saatana on pääpiru edelleen kristittyjen yli 3500 lahkossa maailmalla kuten historia todistaa.
        --KYSY JOLTAKIN JÄRKEVÄLTÄ SEURAKUNTALAISELTA, JOS SELLAISEN LÖYDÄT, ETTÄ MITÄ TÄMÄ TARKOITTAA:
        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan
        23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?
        Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan;
        25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."
        =============
        JUMALALLISUUDEN IHMISYYS ON KRISTILLISYYTTÄ...
        Kristilliset = Jeesuksen perustamien seurakuntien Jumalan ja Jeesuksen Lain ja oppein ymmärtäväisiä järkeviä seurakuntalaisia Jeesuksen opetuslapsineen.

        Ilm. 2:1-29
        Näistä, Jeesuksen perustamista Pyhistä seurakunnista ei ole yhtään saatanaa palvelevien kristittyjen seurakuntaa kuulu:
        Pergamos
        Tyatira
        Sardes
        Smyrna
        Filadelfia
        Efeso
        Laodikea
        =============
        Eikä Jeesuksen paerustamissa seurakunnissa ole Jeesus pilkaten elukkana tappamisen oppeja kouluttamassa murhaajia jos/kun Jeesus jälleen saapuu:
        Jeesuksen evankeliumi Johanneksen mukaan;
        1:11 Hän tuli omiensa tykö, ja hänen omansa eivät ottaneet häntä vastaan.

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10558668#comment-54486271
        "TEU.
        2.4.2012 09:30
        2. jUMALA HEITTI KRISRTUKSEN PÄÄLLE KAIKKIEN IHMISTEN SYNTIVELAN
        JA HEIDÄN ANSAITSEMANSA RANGAISTUKSEN , JA HÄN OLI " LYÖTYNÄ "
        HEIDÄN RIKKOMUSTENSA TÄHDEN JAKEET 4-5. . HÄNESSÄ ITSESSÄÄN EI OLLUT VÄÄRYYTTÄ EIKÄ SYNTIÄ , VAAN HÄN KANTOI TOISTEN SYNNIT . JUMALAN KARITSANA , HÄNET TEURASTETTIIN, VERI UHRINA SYNTISTEN PUOLESTA ."

        Jeesuksen evankeliumia Johanneksen mukaan:
        7:19 "Eikö Mooses ole antanut teille lakia? Ja kukaan teistä ei lakia täytä. Miksi tavoittelette minua tappaaksenne?"

        Pidä itsestäsi huolta kaltaistesi seurassa äläkä sinne eksytä IHMISTEN lapsia kaltaisekses koulutettavaksi!
        Jeesuksen evankeliumia Markuksen mukaan:
        12:38 Ja opettaessaan hän sanoi: "Varokaa kirjanoppineita, jotka mielellään käyskelevät pitkissä vaipoissa ja haluavat tervehdyksiä toreilla
        12:39 ja etumaisia istuimia synagoogissa ja ensimmäisiä sijoja pidoissa,
        12:40 noita, jotka syövät leskien huoneet ja näön vuoksi pitävät pitkiä rukouksia; he saavat sitä kovemman tuomion."

        SEURAAVA jumalasiko???
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10835053#comment-57305312
        "teuta
        8.8.2012 00:24
        Kyllä minä ja paavi sen tiedämme , pitäisikö kysyä Jumalalta vielä ."


      • Jappervokkki

        Sinä olet ainoa henkilö täällä, joka ymmärtää jotain höpinöistäsi. Täten hellbannaus olisi sinulle sopiva kohtalo.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2663
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2440
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2081
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1737
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1429
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe