Juttuseuraa?

Jenna-XXXX

Tahtoisin jutella muiden uskovaisten bi- ja lesbo tyttöjen/naisten kanssa. Ikähaarukka on siinä 17-30v. Itse olen tänä vuonna 17 vuotta täyttävä tyttö Varsinais-Suomesta. Olen naisellinen, evl, lesboromanttinen aseksuaali ja haaveilen sairaalapapin urasta. Toivoisin löytäväni kaverin joka olisi evl, lesbo/bi/aseksuaali/pan, naisellinen (en vain voi sille mitään etten saa mitään makua siihen että jonkun täytyy näyttää pojalta tai käyttäytyä kuin poika) ja fiksu syvällinen keskustelija. Mielellään (ehkä) haaveilisi työstä seurakunnan parissa.

Haen siis VAIN kaveria. (Se on eri asia jos siitä jotain suurenpaa tulee, mutta enpä usko.) En kuuntele yhtään perverssien juttuja eli jos alat ehdottelemaan tai puhut muuten vaan seksistä niin katkaisen yhteyden sinuun välittömästi ilman ilmoitusta. Kaikki seksuaalinen kuvottaa minua ja minusta sinun tulee tietää tämä jos otat minuun yhteyttä.

Jos koet olevasi etsimäni ihminen niin ota rohkeasti yhteyttä!

Kik: jenna_xxxx_

8

131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • XXEF

      Onks sul ig ? Oon 15v lesbo ja joo tiiän sanoit et 17-30vuotiaat mut olisko se niin paha jos siis ihan vaan kaverina jutellaan. En ite tunne ketään homoa/lesboja ja olis Jotenki helpompi jutella ihmisille joka ei olis hetero sillä oon niin täynä sitä "kato tota jätkää liian hot" (en ole kertonu kavereilleni vielä et oon lesbo , mut vanhemmat kyl tietää) ja joo ymmärrän kyl jos sanot et oon liian nuori mut aattelinpahan viel kysyä.

      • jenna-XXXX

        Ikähaarukka on suuntaa antava. Tulen yleensä paremmin toimeen itseäni vanhempien ihmisten kanssa, koska olen melko vakava. Mutta ikä on numero, koskaan ei tiedä miten tulee toimeen. Instagram-nimeäni en mielellään jakele netissä, mutta jos haluat niin voisit itse laittaa instagram-nimesi niin otan yhteyttä.


      • XXEF

        Mä voin nopee tehä toisen ig käyttäjän koska en haluis antaa sitä netissä kuten sanoin en ole kertonut vielä kavereille suuntautumistani ja jos ne näkis mun ig nimen tääl niin vois olla aika yllätys. Eli siis jos käy teen toisen ig:n ja laitan tänne sen nimen ja sit follaat ja kerron sit direktis mun oikeen käyttäjän nimen.


      • Jenna-XXXX
        XXEF kirjoitti:

        Mä voin nopee tehä toisen ig käyttäjän koska en haluis antaa sitä netissä kuten sanoin en ole kertonut vielä kavereille suuntautumistani ja jos ne näkis mun ig nimen tääl niin vois olla aika yllätys. Eli siis jos käy teen toisen ig:n ja laitan tänne sen nimen ja sit follaat ja kerron sit direktis mun oikeen käyttäjän nimen.

        Kyllä tämä käy.


      • XXEF

        Joo mä tein äsken sen käyttäjän ja se käyttäjänimi siis on : finnishgirl01 Siin on Se status jos on 3 emojia.


      • Jenna-XXXX
        XXEF kirjoitti:

        Joo mä tein äsken sen käyttäjän ja se käyttäjänimi siis on : finnishgirl01 Siin on Se status jos on 3 emojia.

        Laitoin sinulle viestiä.


    • PhoenixDivergent

      Moi Jenna!
      Eksyin tähän tekstiisi, ja ajattelin laittaa viestiä. Olen gray-aseksuaali, vaikkakin heteroromanttinen sellainen. Teen ev.lut.seurakunnalla töitä nuorisotyönohjaajana ja ajattelin, että jos haluat jutella uskoon, aseksuaalisuuteen (tai vaikka lesbouteenkin), seurakunnan työhön tai mihin tahansa liittyvistä asioista, niin laita ihmeessä mulle sähköpostia (en ole kikissä :/). Olen tosin juuri tuossa sun ikähaarukan ylärajalla eli täytän kesällä 30, mutta jos kaipaat vähän aikuisempaa näkemystä asioihin niin mielelläni jutustelen. Haluaisin kuitenkin pysyä anonyyminä, joten en ehkä kovin läheistä ystävyyssuhdetta pysty tarjoamaan, mutta jutella voin mielelläni ja jos vaan voin mitenkään auttaa jossain niin hyvä. :)

      Sähköpostia mulle voi laitella osoitteeseen: [email protected]

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      2646
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1996
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1991
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1786
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe