Mitä tekisit jos

tulivainmieleen

Jos 60 palstaa ei olisi ? Tai ei muitakaan keskustelu paikkoja.

20

307

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oisenemmänaikaakin

      Nauttisin elämästä.

    • 1eero

      Nukkusin.
      Vissiin nukkusin 23 tuntia, kyllä tänne mielellään kurkkaa kun ei muutakaan, jopas alkaa nukuttamaan.

    • siilimuori3

      Elämäni ei ole kiinni keskustelupalstoista tai paikoista. Tämä tuo oman suolansa muuhun elämään, mitä kuitenkin on se 99.9%.

    • mustana-pyssyttelen

      Arjen muussa touhussa 99% en edes muista, että on suomi24 keskustelut, saati 60plus% palstaa. Välillä tietysti joutohetkillä muistan, että on myös tämä muiden palstojen ohella ja käyn täälläkin - vaikka ei ole pakko. Sitten jos/kun teen työkeikkoja, voi mennä viikkokin, ettei selaimessani vilahda suomi24.
      Eli maailma ei kaatuisi. En olisi tullut nytkään mutta sain netitettyä tärkeät asiat, joten avasin suomi24 tässä unta miettiessä. Turhan virkeältä humisee tuo yläpää. Täytyypä kurkata muuallekin, ja päivän uutiset on kesken katsomisen.

    • niinpäjoopa

      Päivisin on muuta tekemistä. Kurkkaan kuitenkin joskus tännekin kun sattuu olemaan kone auki. Yleensä en juuri ehdi keskustelemaan, tai olen iltaisin jo niin väsynyt etten jaksa kuin joitakin keskusteluja lukea, hyvin vähän niitäkin.

    • ent.siivoojaparka

      Luultavasti tekisin jotain muuta yhtä tyhjänpäiväistä.

    • Luultavasti perustaisin oman keskustelupalstan kaikille halukkaille.

    • Keksikiksejäriittäisi

      Perustaisin yrityksen ja palkkaisin sinne 60 palstalta toimettomaksi jääneet eläkeläiset testaamaan rollaattoreita ja erilaisia apuvälineitä, sekä tietenkin näpertelemään jonninjoutavia. Kuten kutomaan uudet pääliset reikäisiin tennissukkiin.

    • Tohno
    • Liittyisin Marttoihin. Kasvattaisin puhelinlaskua. Pelaisin pajansseja kahvitauoilla.
      Saattaa muuten olla joutuisin tilaamaan aamulehden.

      • eemeli-e-meili

        Pahvikorteilla vai netissä? Pasi-Anssia. Pelaisit?
        Määääääääääää ehkä alkaisin peilata itteäni enemmän kun meinaa unohtua käyttää kampaa. Jos tukka on vaivihkaa laajentunut, lippis ei peitä sen sojotuksia. Asian huomaa, no ehkä hissin tai jonkun kaupan peilistä, et voih eih harakan tupsuja vinksin vonksin. Mutta sehän on vain suomalaista miehisyyttä. Tein muuten jonkun nimitestin ja jos minut ristittäisiin nyt, olisi nimeni eemeli.


      • eemeli-e-meili kirjoitti:

        Pahvikorteilla vai netissä? Pasi-Anssia. Pelaisit?
        Määääääääääää ehkä alkaisin peilata itteäni enemmän kun meinaa unohtua käyttää kampaa. Jos tukka on vaivihkaa laajentunut, lippis ei peitä sen sojotuksia. Asian huomaa, no ehkä hissin tai jonkun kaupan peilistä, et voih eih harakan tupsuja vinksin vonksin. Mutta sehän on vain suomalaista miehisyyttä. Tein muuten jonkun nimitestin ja jos minut ristittäisiin nyt, olisi nimeni eemeli.

        No just niillä ukkeleilla leikkisin, ja koneella tietty, laiskana. Ei tarvi edes nettiä. Toinen suomalainen miehisyys on se taka-jee-jee. Anna vaan tupsujen kasvaa yli korvien, ja laita ponnariin :) Vai on Eemeli taas päässyt muotiin. Onkohan Peppi myös? Siinä olisi Double Trouble.


    • Minä ainakin tiedän mitä teen kunhan piha kuivaa.
      Lähden ehkä jonnekin reissuun jos Pekka Poudan ennustus pitää paikkansa että kesästä tulee taas huono.
      Nyt on sellainen välikausi, ulkona ei oikein huvita olla ainakaan mökillä, on vielä lunta ja sulat paikat märkiä.
      Lähden kylille ajelemaan pyörällä.

      • eemeli-e-meili

        Joskus tuntuu ja on sattunutkin, että tuollaiset tulevaisuuteen ennustukset (Pekka Pouta MTV-mainosyhtiö) ovat laskelmoituja juttuja. Saadaan kansa pelkämään olematonta ja elämätöntä ja varaamaan ulkomaan matkoja jotka ovat menneet kaupaksi huonolla syötteellä. Aina kun kesä lähenee, alkaa "pakkasennustukset" (olen seurannut). Toinen on koululaisten loma-ajat "jos haluat vielä matkalle varaa äkkiä viimeisiä viedään" OIH "on enää muutama hajapaikka jäljellä"..."Joululoma melkein loppuun myyty"...
        Ja kun menee sivuille siellähän on matkoja vaikka kuinka paljon. Kalliita.
        - Juhannuksena miljardi hyttystä, varaa äkkiä oma OFF karkoitteesi ennen kuin loppuvat.
        - Nyt oma kesäkuseiluvene ja housut sepalus valmiiksi auki tarjoushintaan.


      • eemeli-e-meili kirjoitti:

        Joskus tuntuu ja on sattunutkin, että tuollaiset tulevaisuuteen ennustukset (Pekka Pouta MTV-mainosyhtiö) ovat laskelmoituja juttuja. Saadaan kansa pelkämään olematonta ja elämätöntä ja varaamaan ulkomaan matkoja jotka ovat menneet kaupaksi huonolla syötteellä. Aina kun kesä lähenee, alkaa "pakkasennustukset" (olen seurannut). Toinen on koululaisten loma-ajat "jos haluat vielä matkalle varaa äkkiä viimeisiä viedään" OIH "on enää muutama hajapaikka jäljellä"..."Joululoma melkein loppuun myyty"...
        Ja kun menee sivuille siellähän on matkoja vaikka kuinka paljon. Kalliita.
        - Juhannuksena miljardi hyttystä, varaa äkkiä oma OFF karkoitteesi ennen kuin loppuvat.
        - Nyt oma kesäkuseiluvene ja housut sepalus valmiiksi auki tarjoushintaan.

        Otan sitten äkkilähdön jos Pekan ennustus pitää paikkansa. Aina niitä yhdelle hengelle on.


    • naapurinpalstalle

      Menisin 50 palstalle.

    • simmottis.kävis

      Mää kualisin surust.

    • Ei siinä muu auttaisi kuin heitellä vaan rupatuksensa jonnekin. Etsisin jonkinmoisen vertaisryhmän jostain päin maailmaa. Riittää kun voin kommentoida sinne tänne sitä sun tätä. Mutta mihin ihmeeseen kököt rakkausvärssyni silloin lähettelisin, siinäpä olisi tosi pulma.

      • ent.siivoojaparka

        Voisit kai lähetellä ne hänelle suoraan...


    • Käyttäisin tämänkin ajan mieliharrastuksiini.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      136
      1260
    2. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      791
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      570
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

      Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      25
      521
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

      Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      506
    7. Haluan sinut, kuuletko minua.

      Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      24
      500
    8. Hän on tosi

      hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      22
      467
    9. Viimeinen lankafest

      Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      462
    10. Sama ransetti taas!

      Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      461
    Aihe