Ei tuo niin iso virhe ollut

kapiaisetonhulluja

Minulle antoi lääkäri diagnoosin: skitsofreeninenparanoia. Tein työni akateemisessa
ammatissa, kun sain vapautuksen armeijasta ( kontioranta). Kapiaiset tuli vielä
komentelemaan suljetun osaston henkilökuntaa. Ainoa syy oli, että koin henkistä
väkivaltaa enkä tullut toimeen armeijassa. Minulla on jo 4 lastenlasta ja ihan ovatten
punaposkisia ja terveitä. Lapset on maistereita.

1

129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LoppuHyvinKaikkiHyvin

      Mulla diagnoosi 'psykoosipiiteinenpersoona'.

      No itellä ilmeni sosiaalisten tilanteiden pelkoa, koulukiusaamista koulussa (väkivaltaa ), häiriintynyt unirytmi /pätkäunta , psykoosi , masennus.

      Kun toi tavallaan puhkes ja hain apua tilanteeseen , silloin oli yhden omaisen kuolema. Lähiomaisen kuolema ilmeisesti pisti kaiken sekaisin.

      Armeija ajasta jäi helkkarin paha psoriaasis ihottuma ja siihen päälle sain lonkan nivelrikon.

      Tarkoitan että oli unettomuus jaksoja (armeijassa valvotettiin) syksyisin itsemurha ajatuksia, ahdistuneisuutta ja niin edelleen. Koko mielenterveysongelmien kirjo. Huono itsetunto ja niin edelleen. Eikä siitä puuttunut vainoharhaiset pelotkaan.

      N.10v meni hukkaan psykoosilääkkeillä. Tarkoitan, keskeytin itse lääkehoidon kun luin että aiheuttaa diabetestä. Lihosin lääkkeiden takia , eikä unettomuus parantunut. Lonkan nivelrikko toi säryt. Ummetusta, verta ulosteessa ja pukamat. Stressi levelit korkealla. Perkele sitä voi pahoin.

      No, luin melatoniinista. Haastattelin sukulaisiakin, joilla samoja oireita. Psoriaasis, stressi, mielenterveysongelmia. Kerroin lääkärille haluavani kokeilla melatoniinia.
      2mg debot Circadin ja se muutti elämän.

      Stressi katosi muutamassa päivässä (yössä) tuli nukuttua kunnolla, elämä normalisoitui.

      2-3kk katosi psoriaasis jaloista. Lonkan nivelrikko parantui, eikä näy oireita enää.

      Tähän päälle, elämänhalu tuli takaisin. Syysmasennukset ovat poissa ja talvetkin on enemmän energiaa kuin koskaan ennen.

      Tarkoitan, jätin pois psykoosilääkkeet, neuroleptit ja nukahtamis pillerit ja siirryin täysin Melatoniinin käyttöön ja en enää tarvitse muuta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      252
      18515
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3175
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2171
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1860
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1735
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      272
      1426
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1282
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      83
      1101
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe