onkohan paimion radalla mitään toimintaa? nettisivuja ei ainakaan ole päivitetty?
paimion rata
5
609
Vastaukset
- mkaskine
Joo ei ole sivuja päivitetty, huomasin juuri itsekkin..
Mutta radalla on talkoot ollu ja rata on ympäristöluvan mukaisesti auki.
Muistaakseni Tiistaisin on motopäivä mutta muina päivinä rata auki karting autoille.
Samalla periaatteella kuin aiempinakin vuosina eli maksu Nesteelle ja ajamaan. - suunnistushalli
Mistähän radasta nyt on kyse?
- PaimionPeto
Paimion Karting-radasta joka on talvella kiinni.
- Mochanic
SWK:n (seura, joka rataa hoitaa) hallituksessa on tapahtunut kuulemani mukaan muutoksia ja suunnitelmia radan kehittämiseksi on. Ensimmäisessä vaiheessa pinnoitteen uusiminen ja toisessa vaiheessa sitten muiden faciliteettien kehittäminen.
Näiden tietojen perusteella uskoisin, että rata on jatkossakin ihan normaalisti auki. Ja ainakin Länsi-Suomi Cupin osakilpailu on sinne merkattu heinäkuun alussa, joten eiköhän se kisakunnossa ole. - jghgkigh
Mochanic kirjoitti:
SWK:n (seura, joka rataa hoitaa) hallituksessa on tapahtunut kuulemani mukaan muutoksia ja suunnitelmia radan kehittämiseksi on. Ensimmäisessä vaiheessa pinnoitteen uusiminen ja toisessa vaiheessa sitten muiden faciliteettien kehittäminen.
Näiden tietojen perusteella uskoisin, että rata on jatkossakin ihan normaalisti auki. Ja ainakin Länsi-Suomi Cupin osakilpailu on sinne merkattu heinäkuun alussa, joten eiköhän se kisakunnossa ole.totta...koko hallitus vaihdettu, nyt on uutta verta ja kokemusta mukana...tavoitteena uuden asfaltin saaminen radalle heti keväällä, myös nettisivut on nyt päivitetty ja luvattu pitää ajan tasalla, toivottavasti saadaan tuo pinnoite, niin pystyy isollakin autolla ajamaan, porukkaa on ollut puutteista huolimatta hyvin ainakin viime kesänä...toivottavasti lisää tulee tulevana vuonna...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa283929- 43845
- 33631
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html144610- 38577
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528518Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44501Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!
Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte243471