paimion rata

tjrt

onkohan paimion radalla mitään toimintaa? nettisivuja ei ainakaan ole päivitetty?

5

609

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mkaskine

      Joo ei ole sivuja päivitetty, huomasin juuri itsekkin..
      Mutta radalla on talkoot ollu ja rata on ympäristöluvan mukaisesti auki.
      Muistaakseni Tiistaisin on motopäivä mutta muina päivinä rata auki karting autoille.
      Samalla periaatteella kuin aiempinakin vuosina eli maksu Nesteelle ja ajamaan.

    • suunnistushalli

      Mistähän radasta nyt on kyse?

      • PaimionPeto

        Paimion Karting-radasta joka on talvella kiinni.


      • Mochanic

        SWK:n (seura, joka rataa hoitaa) hallituksessa on tapahtunut kuulemani mukaan muutoksia ja suunnitelmia radan kehittämiseksi on. Ensimmäisessä vaiheessa pinnoitteen uusiminen ja toisessa vaiheessa sitten muiden faciliteettien kehittäminen.

        Näiden tietojen perusteella uskoisin, että rata on jatkossakin ihan normaalisti auki. Ja ainakin Länsi-Suomi Cupin osakilpailu on sinne merkattu heinäkuun alussa, joten eiköhän se kisakunnossa ole.


      • jghgkigh
        Mochanic kirjoitti:

        SWK:n (seura, joka rataa hoitaa) hallituksessa on tapahtunut kuulemani mukaan muutoksia ja suunnitelmia radan kehittämiseksi on. Ensimmäisessä vaiheessa pinnoitteen uusiminen ja toisessa vaiheessa sitten muiden faciliteettien kehittäminen.

        Näiden tietojen perusteella uskoisin, että rata on jatkossakin ihan normaalisti auki. Ja ainakin Länsi-Suomi Cupin osakilpailu on sinne merkattu heinäkuun alussa, joten eiköhän se kisakunnossa ole.

        totta...koko hallitus vaihdettu, nyt on uutta verta ja kokemusta mukana...tavoitteena uuden asfaltin saaminen radalle heti keväällä, myös nettisivut on nyt päivitetty ja luvattu pitää ajan tasalla, toivottavasti saadaan tuo pinnoite, niin pystyy isollakin autolla ajamaan, porukkaa on ollut puutteista huolimatta hyvin ainakin viime kesänä...toivottavasti lisää tulee tulevana vuonna...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      125
      1278
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      929
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      845
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      610
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      577
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!

      Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte
      Maailman menoa
      243
      471
    Aihe