onkohan paimion radalla mitään toimintaa? nettisivuja ei ainakaan ole päivitetty?
paimion rata
5
609
Vastaukset
- mkaskine
Joo ei ole sivuja päivitetty, huomasin juuri itsekkin..
Mutta radalla on talkoot ollu ja rata on ympäristöluvan mukaisesti auki.
Muistaakseni Tiistaisin on motopäivä mutta muina päivinä rata auki karting autoille.
Samalla periaatteella kuin aiempinakin vuosina eli maksu Nesteelle ja ajamaan. - suunnistushalli
Mistähän radasta nyt on kyse?
- PaimionPeto
Paimion Karting-radasta joka on talvella kiinni.
- Mochanic
SWK:n (seura, joka rataa hoitaa) hallituksessa on tapahtunut kuulemani mukaan muutoksia ja suunnitelmia radan kehittämiseksi on. Ensimmäisessä vaiheessa pinnoitteen uusiminen ja toisessa vaiheessa sitten muiden faciliteettien kehittäminen.
Näiden tietojen perusteella uskoisin, että rata on jatkossakin ihan normaalisti auki. Ja ainakin Länsi-Suomi Cupin osakilpailu on sinne merkattu heinäkuun alussa, joten eiköhän se kisakunnossa ole. - jghgkigh
Mochanic kirjoitti:
SWK:n (seura, joka rataa hoitaa) hallituksessa on tapahtunut kuulemani mukaan muutoksia ja suunnitelmia radan kehittämiseksi on. Ensimmäisessä vaiheessa pinnoitteen uusiminen ja toisessa vaiheessa sitten muiden faciliteettien kehittäminen.
Näiden tietojen perusteella uskoisin, että rata on jatkossakin ihan normaalisti auki. Ja ainakin Länsi-Suomi Cupin osakilpailu on sinne merkattu heinäkuun alussa, joten eiköhän se kisakunnossa ole.totta...koko hallitus vaihdettu, nyt on uutta verta ja kokemusta mukana...tavoitteena uuden asfaltin saaminen radalle heti keväällä, myös nettisivut on nyt päivitetty ja luvattu pitää ajan tasalla, toivottavasti saadaan tuo pinnoite, niin pystyy isollakin autolla ajamaan, porukkaa on ollut puutteista huolimatta hyvin ainakin viime kesänä...toivottavasti lisää tulee tulevana vuonna...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 66548
- 93535
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437