onkohan paimion radalla mitään toimintaa? nettisivuja ei ainakaan ole päivitetty?
paimion rata
5
609
Vastaukset
- mkaskine
Joo ei ole sivuja päivitetty, huomasin juuri itsekkin..
Mutta radalla on talkoot ollu ja rata on ympäristöluvan mukaisesti auki.
Muistaakseni Tiistaisin on motopäivä mutta muina päivinä rata auki karting autoille.
Samalla periaatteella kuin aiempinakin vuosina eli maksu Nesteelle ja ajamaan. - suunnistushalli
Mistähän radasta nyt on kyse?
- PaimionPeto
Paimion Karting-radasta joka on talvella kiinni.
- Mochanic
SWK:n (seura, joka rataa hoitaa) hallituksessa on tapahtunut kuulemani mukaan muutoksia ja suunnitelmia radan kehittämiseksi on. Ensimmäisessä vaiheessa pinnoitteen uusiminen ja toisessa vaiheessa sitten muiden faciliteettien kehittäminen.
Näiden tietojen perusteella uskoisin, että rata on jatkossakin ihan normaalisti auki. Ja ainakin Länsi-Suomi Cupin osakilpailu on sinne merkattu heinäkuun alussa, joten eiköhän se kisakunnossa ole. - jghgkigh
Mochanic kirjoitti:
SWK:n (seura, joka rataa hoitaa) hallituksessa on tapahtunut kuulemani mukaan muutoksia ja suunnitelmia radan kehittämiseksi on. Ensimmäisessä vaiheessa pinnoitteen uusiminen ja toisessa vaiheessa sitten muiden faciliteettien kehittäminen.
Näiden tietojen perusteella uskoisin, että rata on jatkossakin ihan normaalisti auki. Ja ainakin Länsi-Suomi Cupin osakilpailu on sinne merkattu heinäkuun alussa, joten eiköhän se kisakunnossa ole.totta...koko hallitus vaihdettu, nyt on uutta verta ja kokemusta mukana...tavoitteena uuden asfaltin saaminen radalle heti keväällä, myös nettisivut on nyt päivitetty ja luvattu pitää ajan tasalla, toivottavasti saadaan tuo pinnoite, niin pystyy isollakin autolla ajamaan, porukkaa on ollut puutteista huolimatta hyvin ainakin viime kesänä...toivottavasti lisää tulee tulevana vuonna...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75703
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381