onkohan paimion radalla mitään toimintaa? nettisivuja ei ainakaan ole päivitetty?
paimion rata
5
609
Vastaukset
- mkaskine
Joo ei ole sivuja päivitetty, huomasin juuri itsekkin..
Mutta radalla on talkoot ollu ja rata on ympäristöluvan mukaisesti auki.
Muistaakseni Tiistaisin on motopäivä mutta muina päivinä rata auki karting autoille.
Samalla periaatteella kuin aiempinakin vuosina eli maksu Nesteelle ja ajamaan. - suunnistushalli
Mistähän radasta nyt on kyse?
- PaimionPeto
Paimion Karting-radasta joka on talvella kiinni.
- Mochanic
SWK:n (seura, joka rataa hoitaa) hallituksessa on tapahtunut kuulemani mukaan muutoksia ja suunnitelmia radan kehittämiseksi on. Ensimmäisessä vaiheessa pinnoitteen uusiminen ja toisessa vaiheessa sitten muiden faciliteettien kehittäminen.
Näiden tietojen perusteella uskoisin, että rata on jatkossakin ihan normaalisti auki. Ja ainakin Länsi-Suomi Cupin osakilpailu on sinne merkattu heinäkuun alussa, joten eiköhän se kisakunnossa ole. - jghgkigh
Mochanic kirjoitti:
SWK:n (seura, joka rataa hoitaa) hallituksessa on tapahtunut kuulemani mukaan muutoksia ja suunnitelmia radan kehittämiseksi on. Ensimmäisessä vaiheessa pinnoitteen uusiminen ja toisessa vaiheessa sitten muiden faciliteettien kehittäminen.
Näiden tietojen perusteella uskoisin, että rata on jatkossakin ihan normaalisti auki. Ja ainakin Länsi-Suomi Cupin osakilpailu on sinne merkattu heinäkuun alussa, joten eiköhän se kisakunnossa ole.totta...koko hallitus vaihdettu, nyt on uutta verta ja kokemusta mukana...tavoitteena uuden asfaltin saaminen radalle heti keväällä, myös nettisivut on nyt päivitetty ja luvattu pitää ajan tasalla, toivottavasti saadaan tuo pinnoite, niin pystyy isollakin autolla ajamaan, porukkaa on ollut puutteista huolimatta hyvin ainakin viime kesänä...toivottavasti lisää tulee tulevana vuonna...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743278
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!161182- 891048
- 103981
- 50933
- 96824
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35811Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap90713Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27690- 48635