Autoon renkaat ja vanteet halvalla?

Apua_auttakaa_missä

Kukkaro on pahuksen kevyt.

Tarvitsisin pieneen henkilöautooni uudet renkaat.

Mistä voisin saada renkaat ja vanteet mahdollisimman edullisesti?

Tietääkö joku? Mistä? Mitä maksaa?

20

240

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Apua_auttakaa_missä"

Näytät tuntevan pakko-mielteistä halua kertoa tilanteestasi.
      Sinäkö se olet, ja jos niin kuka heistä?
      -
      Ikäkin kertoo, vaan ei aina.
      Jatka sitkeästi.
      Ehkäpä sinäkin sitten joskus...

H.

• Iha_ite_minä_täällä

Mää oon se Kallion kolikko-pöllqvisti, ja keskustelen joka välissä myös itseni kanssa. Täällä on vain kaksi fiksua naista. Ne arvostaa ja ihailee minnuu melkein yhtä palju kuin mää itse arvostan ja ihailen ihteeni.

• ei.sano.mitään
        Iha_ite_minä_täällä kirjoitti:

Mää oon se Kallion kolikko-pöllqvisti, ja keskustelen joka välissä myös itseni kanssa. Täällä on vain kaksi fiksua naista. Ne arvostaa ja ihailee minnuu melkein yhtä palju kuin mää itse arvostan ja ihailen ihteeni.

Ketä nuo naiset mahtaa olla ???

• Ihan_minä_itse
        ei.sano.mitään kirjoitti:

Ketä nuo naiset mahtaa olla ???

Mää oon se Kallion kolikko-Pöllqvisti, ja keskustelen joka välissä myös itseni kanssa. Täällä on vain kaksi fiksua naista. Ne arvostaa ja ihailee minnuu melkein yhtä palju kuin mää itse arvostan ja ihailen itseäni.

• kumiton.kumi-ukko

Huuto-net. Tori-piste-fi...
      Pääkaupunkiseudulla lie kaikkein suurin tarjonta, esimerkiksi autovahinkokeskukset. Mutta jos asut Rovaniemellä, tulee renkaille hintaa lähteä hakemaan tai maksaa matkahuollon kulut.
      Googletus auttanee?

• ö_Öö

Myös suosittelen käytettyjä.

Riippuu tietysti ajomäärästä. Käytettynä saattaa löytää erittäinkin hyväkuntoiset laaturenkaat varsin edullisesti. Tietysti käytetyn tavaran kaupassa aina olemassa riskinsä, suomalaiset kuitenkin aika rehellistä porukkaa.

Ite ostin viime keväänä arjalaiseen muskeliautoon hyväkuntoiset miseliinit hyväkuntoisilla aluvanteilla. En muista tarkkaa hintaa, ehkä parin uuden renkaan hintainen satsi. Mun ajolla menee monet vuodet.

Yks mihin pitää kiinnittää huomiota. Siis paitsi kulutuspintaan jne. Valmistusvuosi. Se löytyy renkaan kyljestä. Renkailla taipumus kovettua ajan kuluessa. Meneepi ajo-ominisuudet kehnoksi, meteli lisääntyy. Siis vaikka pintaa olisikin, rengas ei vastaa enää uutta. Rengaskauppiaat puhuu viidestä vuodesta, kyllä siinä jotain perääkin on. Siis mulla oli täysin laillinen vanha rengassatsi, kuin vaidoin uudempiin, käytetyihin laaturenkaisiin, ajo-ominaisuudet paranivat huomattavasti, samaten melu väheni.

Meitsi siis suosittelee käytettyjä renkaita mieluummin, kuin pinnoitettuja, tahi halvimpia mahdollisia kiinalaisia tarjouskumeja.

=DW=

• Kaikki_tökkii_ja

Olisikohan joku paikka, missä saisi "konsulttipalveluja", kun tuntuu etten jaksaisi millään ährätä yksin matalavireisenä?

• Iham_minä_itse

Mää oon se Kallion kolikko-Pöllqvisti, ja keskustelen joka välissä myös itseni kanssa. Täällä on vain kaksi fiksua naista. Ne arvostaa ja ihailee minnuu melkein yhtä palju kuin mää itse arvostan ja ihaillen Itseäni.

• auto-se-olla-pitää

Mä olen se seteliselkärankainen varakas kohtuullisen rikas eläkeläinen, tehnyt urani helsingin kyläsaaren hiilivoimalan nokikeppinä. mittasin hiukkaspäästöjä ja hiukan se pannu päästeli kyllä. Naama mustana joka ilta.
      Aina kun tarvitsen uudet renkaat, ostan niiden päälle myös uuden auton. Esimerkiksi viime vuonna onnistuin löytämään viidensadan euron kesäauton. Renkaat siinä ei kestäneet kuin juhannukseen. Loppukesä menikin autoa työnnellessä, kun ei sillä voinut ajaa edes omaan pissalätäkköön, etteikö olisi joutunut kus...vesiliirtoon.

• MinimiesOunista

Mä olen >Kallion rivitanssija, tykkään viivasta, tarkemmin sanottuna väliviivasta.

• myy.pois

Mitä noin köyhä autollakaan tekee.

• purkuauto

Käy autopurkamolla jos sielläpäin sellainen

• En osaa sinua neuvoa mutta sama homma edessä itsellänikin. Pitäisi hankkia uudet kesärenkaat, jo viime keväänä sain huomautuksen liian pienistä urista, sadekelin äkkijarrutuksia varoin, mukamas. Ajattelin tehdä niin, että ajan näillä kitkoilla koko kesän ja sitten syksyllä katson pitääkö ostaa uudet kitkat vai pärjääkö näillä vielä ensi talven. Se kait riippuu kokonaan ajokilometreistä miten kuluvat kesän aikana. Vähän raskaammalta taitaa ajo tuntua, mutta kyllä siihen tottuu. Vai kannattaakohan koko moinen homma.

• Vaihda_kesäksi

En usko, että kannattaa.

• ö_Öö

Mnaah

Kitkat on nastttomat talvirenkaat. Erilainen kumiseos kylmiin suunnitelluissa renkaissa, kuin kuumaan ajoon suunnitelluissa renkaissa. Voi toki ajaa laillisten mittojen mukaan talvella ja kesällä, lain mukaan, Mutta ihan sama asia kitka kesällä, kuin kesärengas talvella. ei toimi.

Ja just, kumiseoksesta johtuen kitka kuluu kesällä aivan eri vauhtia, kuin talvella.

HAnki eri renkaat eri vuoxenaikoihin. Se ainoa varma asia, mikä toimii. Siis tällä hetkellä. Oletettavasti joskus keksivät jonkinlaiset hydridirenkaat. Sitä pitää odotella.

Siis lähinnä ilmastonmuutosta. Ja se kuitenkin kestää vielä aikansa.

=DW=

• henrjii

FirstStop liikkestä saa uudet 200 €, ja onkohan koroton erämaksu voimassa tämän kuukauden, eli voit maksaa vaikka kolmessä erässä ilman kuluja ja korkoja

• kortti-pois-linnaan
        Vaihda_kesäksi kirjoitti:

En usko, että kannattaa.

Jos jo viime kesänä sai huomautuksen, tuleva kesä ei mene huomautuksella (joka on merkitty rekisteriin), saattaa tulla raskaamman sarjan sakot seuraavassa ratsiassa. Ihmisillä outo tapa pihistellä, leikkiä hengellä ja terveydellään ja toisten ihmisten hengen ja terveyden vaarantamisella.

• ö_Öö kirjoitti:

Mnaah

Kitkat on nastttomat talvirenkaat. Erilainen kumiseos kylmiin suunnitelluissa renkaissa, kuin kuumaan ajoon suunnitelluissa renkaissa. Voi toki ajaa laillisten mittojen mukaan talvella ja kesällä, lain mukaan, Mutta ihan sama asia kitka kesällä, kuin kesärengas talvella. ei toimi.

Ja just, kumiseoksesta johtuen kitka kuluu kesällä aivan eri vauhtia, kuin talvella.

HAnki eri renkaat eri vuoxenaikoihin. Se ainoa varma asia, mikä toimii. Siis tällä hetkellä. Oletettavasti joskus keksivät jonkinlaiset hydridirenkaat. Sitä pitää odotella.

Siis lähinnä ilmastonmuutosta. Ja se kuitenkin kestää vielä aikansa.

=DW=

Hyvää tietoa, kiitos. Ja tässä asiassa uskon sinuun kuin kallioon. Et sä kuitenkaan mikään kauppamies ole.
        Olisi ollut niin helppoa, ajella vaan, ei auta kuin ruveta kyselemään hintoja, nämä ovat vielä vähän leveämmät renkaat, toisaalta nämä kitkat on vielä tosi hyvissä urissa, ajan niillä ehkä useamman talven vielä, turha niitäkään on yhdessä kesässä hupuloida. Nyt kyllä onnistuit kääntämään tän naisen pään, olin jo tuudittautunut ajatukseen.

• kortti-pois-linnaan kirjoitti:

Jos jo viime kesänä sai huomautuksen, tuleva kesä ei mene huomautuksella (joka on merkitty rekisteriin), saattaa tulla raskaamman sarjan sakot seuraavassa ratsiassa. Ihmisillä outo tapa pihistellä, leikkiä hengellä ja terveydellään ja toisten ihmisten hengen ja terveyden vaarantamisella.

Sen takia mä kitkoilla meinasinkin ajaa kun en voi enää vanhoilla kesärenkailla ajaa, se oli vain katsastusmiehen viime keväällä antama kommentti renkaisiini, että viimeisen kesän ajat noilla renkailla.
        Kitkoilla ajaessani olisin vain pihistellyt, tuskin kenenkään muun henki tai terveys olisi suoranaisesti ollut vaarassa.

• guutjoor

Katsokaa rengasonlinestä siellä on kaikki maailman rengasmerkit ja halvalla. Ne toimittaa tilaamasi renkaat veloituksetta joko kotiovellesi tai paikkaan jossa ne vaihdetaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      19
      2188
    2. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      228
      1694
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      302
      1197
    4. Miten tämä meidän tarina

Sitten päättyy?
      Ikävä
      65
      939
    5. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      53
      895
    6. En todellakaan halua että

Tämä päättyy näin
      Ikävä
      39
      824
    7. Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?

Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.
      Ikävä
      53
      805
    8. J miehelle viesti menneisyydestä

On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e
      Ikävä
      31
      696
    9. Valitse, kenen kanssa seurustelet

Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan
      Hindulaisuus
      273
      663
    10. Paikat tapeltu

Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh
      Ähtäri
      33
      632
    Aihe