Ketään kuka hakenut Metropolian 3d animointi/graafinen suunnittelu/digitaalinen viestintä -linjalle? Milloinhan kutsuja vois odotella?
Ketkä hakenut aiempina vuosina, meneekö koepäiväjaottelu sukunimen aakkosten mukaan?
Metropolia 3d/grasu/digi - milloin koekutsut?
6
1074
Vastaukset
- Dumle
Hei Kroolari!
Itsekin hain sinne 3D-animointiin ja nyt jo jännittää, et miten käy, saankohan kutsua.
Muistan lukeneeni Metropolian nettisivuilla, että valintakoekutsut lähetetään sähköpostitse arviolta noin viikkoa ennen kokeita.
Niin ja, 3d:n ja grasun valintakokeet ovat kaksipäiväiset, joten molempina päivinä pitää olla paikalla. Digi:stä (yksipäiväinen, mutta 2 valintakoepäivää) en sitten tiedä miten menettelevät vkpäivien kanssa. - Kolahtaneet
Joko joko?
- kamekame
Eiiii mulle ainakaan!
- Pawera
Moi,
Itekkin hain just sinne 3D-animaatioon ja pikku hiljaa alkaa kuumottamaan että tuleeko sitä kutsua ollenkaan tänä vuonna... Metropolian fb:ssä väittävät että kutsut sekä kieltävät vastaukset on laitettu tänään sähköpostilla mut mulle ei ole tullut kumpaakaan!
Mites muut animaatiohakijat, joko kutsut tuli? D: Onko tullu kieltäviä sähkäreitä? - huihaiheiprkl
moikkeliiis, mullekkaan ei tullut kumpaakaan vastausta! Itse hain myös 3D-animaatioon... kuumottaa pahasti DX
- Anonyymi
Hei, voitteko kertoa minkä tehtävät valintakokeessa, mitä pitää odota? Hain sinne 3D-animaatioon ohjelmaan. Kiitos etukäteen :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18011289
- 565371
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452620- 372296
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131811Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441725Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta381383Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v371309Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61216Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut261129