Pissaleikit

Jenny00

Yhdeksännen luokan tyttöjen liikuntatunti on menossa. Sijainen laittoi meidät juoksemaan kolmen kilometrin pururataa ympäri, turhauduttuaan meidän huonoon käytökseemme. Olen harrastanut maastojuoksua pienestä saakka, joten olen muuta ryhmää paljon edellä, tosin eipä heitä näin pienessä koulussa olekaan kuin kuusi. Juokseminen alkaa olla hankalaa kun pissahätä on niin suuri... ja vielä yli kilometri jäljellä. Rakkoni on räjähtämispisteessä. Voisin toki käydä pusikossa pissalla, sillä muut kävelevät varmaan vielä alkumatkassa, elleivät ole jo jääneet tupakkatauolle. En kuitenkaan halua pysähtyä, sillä oudolla tavalla pidättäminen kiihottaa minua. Ajatus siitä, että virtsaisin housuihini, ilmestyy mieleeni ja kiihotun siitä entistä enemmän. "Mutta enhän minä sellaista tekisi," ajattelen. Enää 700 metriä, mutta en enää voi pidätellä: lämmin pissa tirskahtelee pillustani ja valuu norona pitkin sisäreittäni. Tiukat legginsini ovat märät ja kitkerä virtsan haju tavoittaa nenäni. Tilanne on nöyryyttävä, mutta samalla äärimmäisen kiihottava. Juoksen pientä polkua pitkin hieman syvemmälle metsään ja istahdan kivelle riisumaan legginsini pois. Niistä valuu lämmintä keltaista nestettä. Mitään ajattelematta otan niiden haaroista kiinni suullani ja imen niitä intohimolla. "Kuinka sairas täytyy olla, että imee omaa kustansa?" ajattelen, mutta ajatus kiihottaa minua entisestään.

Kutsuin kaverini Tiinan illaksi yökylään. Vietämme aikaa ihan tavallisesti: katsomme leffaa ja juomme isoveljeni meille ostamia siidereitä. Lopulta Tiina ilmoittaa, että hänen täytyy käydä vessassa. Lähden kuitenkin seuraamaan häntä ja tulen hänen perässään vessaan. "Mitä ihmettä sä teet?" Tiina naurahtaa. "Sori, en halunnut jäädä yksin," vastaan. Tiina avaa college-housunsa hivenen kiusaantuneesti. Hän istutuu ja kuulen, kuinka pissa lorisee pöntössä. En voi olla tuijottamatta. "Sä taidat tykätä tän katselusta," Tiina sanoo virnistäen. "Noo.. vähän," vastaan punastuen. "Haluatko kuivata mut?" Tiina kysyy. Sanaakaan sanomatta polvistun hänen eteensä ja nuolen lämpimän virtsan hänen alapäästään. Tiina voihkaisee. "Sun vuoro käydä pissalla," Tiina kuiskaa, ja avaa suihkukaapin oven. Hän ottaa toppinsa pois ja minä riisun omat housuni. Tiina avaa suunsa ja asettautuu alapuolelleni. "Anna tulla vaan," Tiina sanoo ja näyttää innostuneelta. Minullakin on kova pissahätä, mutta halusin vielä pidätellä. Tiina alkaa painelemaan rakkoani ja lopulta en voi enää pidätellä. Lämmin virtsa suihkuaa Tiinan naamalle ja tämän avoimeen suuhun. Hän nuolee pilluni kuivaksi ja huokaisee hymyillen.

Pyöräilemme Tiinan kanssa pitkin hämärää syksyistä katua. Tulemme puistoon, jossa Tiinan poikakaveri Joonas odottaa meitä pari vuotta vanhemman kaverinsa kanssa. Tiina suutelee Joonasta ja johdattaa meidät pienen mäen taakse. "Ootteks te valmiita?" Tiina kysyy. "Juotiin siksarit bissee, että joo ollaan," Joonaksen kaveri, nimeltään Timo, naurahtaa. Me asetuimme polvillemme ojan reunalle Tiinan kanssa samalla kun pojat laskivat farkkunsa alas. Avasin suuni ja Timo laittoi suuren ja jäykistyneen kyrpänsä naamani eteen. Samassa keltainen suihku lensi suoraan naamalleni. Kitkerä haju yökötti, mutta tunsin, kuinka samalla itse kostuin läpimäräksi. Virtsa maistui pahalle, mutta nielin sitä silti desikaupalla. Samaan aikaan Tiina hieroi naamaansa, joka oli märkä Joonaksen jäljiltä. Luulin tilanteen olevan ohi, mutta Timo laittoi kyrpänsä syvälle suuhuni. Yökkäsin, mutta aloin imeä sitä. Timo piti tiukasti kiinni hiuksistani, jopa niin kovaa, että silmäni kostuivat kivusta. Alapäässäni kihelmöi. Olin vielä neitsyt ja aina haaveillut ensimmäisestä kerrasta jonkun ihanan pojan kanssa, josta oikeasti välitin. Nyt en kuitenkaan halunnut muuta kuin Timon suuren munan sisääni. Riisuin housuni ja asetuin selälleni makaamaan nurmikolle. Timo tuli päälleni ja työnsi itsensä sisääni. Kiljaisin kivusta. Se sattui, mutta Timo jatkoi jyystämistäni. Huusin ja voihkin. Lopulta parin minuutin, jotka tuntuivat ikuisuudelta, jälkeen Timo laukesi sisääni. Sperma valui pillustani kun huohotin nurmikolla. Tiina ja Joonas olivat lähteneet. Timokin katosi mäen taakse. Olin aivan yksin. Aamuyöllä leikkipuiston nurmikolla ilman housujani.

0

4265

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomessa on meneillään boomereiden kosto

1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä
        Maailman menoa
        104
        2843
      2. Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?

Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri
        Maailman menoa
        141
        2022
      3. IPCC romahtaa

Mitenkäs tässä nyt näin kävi? Ilmastohourimoinnin tukijalka myöntää, ettei mitään ilmastokatastrofia olekaan. Eikös tääl
        Ilmastonmuutos
        59
        1992
      4. Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?

Loviisan satamaan tuotiin laiva­lastillinen pähkinän­kuoria Norsun­luu­rannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al
        Maailman menoa
        34
        1674
      5. Mitä ikävöit eniten

kaivatussasi? 🫶
        Ikävä
        94
        1620
      6. Onko sinulla jalostettu koira? Nämä tekijät altistavat koiran sairastumiselle

Moni Suomessa suosittu koirarotu on sairas ulkonäkökeskeisen jalostuksen ja ääripiirteiden vuoksi. Erityisesti tietyt t
        Koirat
        28
        1554
      7. Miten voit vain

Olla kuin mitään ei olisi?
        Ikävä
        141
        1314
      8. Anabaptismin kirous

Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä
        Kaste
        416
        1113
      9. kamera hakokylässä

kamera kuvaamassa yleistä tietä laittomasti ristauksessa hakokylä-raatevaara!
        Hyrynsalmi
        21
        1049
      10. Robotiikka korvaa tulevaisuudessa seurustelusuhteet

Haluan herättää keskustelua aiheesta. Asiantuntijoiden mukaan robottien kehitys on 10-15 vuoden päässä siitä että voidaa
        Sinkut
        257
        1019
      Aihe