Syyllinen tai ei, biologia on biologiaa, muuten voimme pudottaa atomipommeja niskaan. Suku on jatkuva linja. Kun suku rikkoutuu, kärsivät kaikki. Suvun toivo ovat lapset, jotka ovat suvun jatkumisen ehto.
Mikä taho on oikeutettu rikkomaan sukua ja aiheuttamaan suurelle joukolle kärsimyksiä? Kärsivät lapset ja suku.
Suvun jäsenet kärsivät sosiaalisista, yhteiskunnallisista, terveydellisistä ongelmista erosta lapsiin.
Suku kärsii avioerosta/huostaan otosta.
alinamuikku
4
143
Vastaukset
- alinamuikku
Tekeekö Suomi tahallaan pahaa perheille?
- kyllätekee
ja paapoo Raision kaupungin perusteetonta viranomaisvalehtelua tuomioistuimessa lapsen olosuhteista vieraannuttaessaan lapset isästään, isovanhemmistaan, suvustaan..
- Paholaisen_hanko
XD XD
- Raharatkoi
Ex häiriköi eikä jättänyt rauhaan meitä. Sai kihlattuni itselleen takaisin...rahalla.Kihlattuni lähti suvun painostuksesta helpon elämän perään....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059