Pitäisi kirjoja ja manuaaleja saada jollain näppärästi luettua, eli mielellään ohut korkearesoluutioinen tabletti haussa. Tehoilla ei väliä.
Mika halpa tabletti pdf:n lukemiseen?
dsifjoihf
3
417
Vastaukset
- puhelintakäytä
Käytä puhelinta?
- Lenovon_tabletti
Lenovo A10-70 on verkkiksessä 99€. Siinä on värintoistoltaan ja kuvanlaadultaan hyvä IPS -näyttöpaneeli, kun yleensä noissa halvoissa tableteissa ja läppäreissä käytetään huonolaatuista TN-paneelia.
Muutkin speksit tuossa lenovon tabletissa ovat hintaisekseen hyvät.
https://www.verkkokauppa.com/fi/product/32110/gtxjk/Lenovo-A10-70-10-1-16-Gt-tablet
Myynti alkaa huomenna ja noita tabletteja on rajoitettu erä noin halvalla.- Lenovon_tabletti
Korjaus: myynti onkin alkanut jo tänään 40min sitten, mutta kyllä tuon vielä ehtii tilata tai käydä myymälässä ostamassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836189
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj514293- 1314061
- 734061
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263018Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?412815Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72647- 292316
- 2042161
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4651899