Vaimon siskoa

Siskonpetiäkö

Muu sakki oli mennyt kuninkuusraveihin ja olin yksin saunassa. vaimon sisko tuli saunaan ja sanoi mä haluun nähdä mikä tosta tulee. Meni kyykkyyn ja otti pikkuveljeni suuhunsa ja imi. No nousihan se oikein kunnolla jolloin sanoi miltäse tuntuu mä haluun kokea sen.Hän kääntyi nojaamaan lauteeseen. Sanoi pane kovaa. Ja sanoi laske sisälle mut on leikattu.Kun olin lauennut hän kääntyi istumaan alalauteelle ja otti suihinm ja totesi sun spermasi maistuu hyvälle. Illalla kun menin aitan vintille nukkumaan ,vähän ajan päästä hän tuli sinne ja otti tikkaat ylös ja sanoi ettei meitä häiritä. Riisui itsensä j sanoi nyt pitää saada lisää. Mun oli mentävä kotona käymään jolloin hän sanoi haluavansa nähdä kotimme. No lähdimme ja kun pääsimme meille hän tuli syliini istumaan ja sanoi mennään sänkyyn. Ja titenkin taas sessio. Kunoli kulunut puoli vuotta erostani puhelin soi ja hän kertoi jääneensä leskeksi ja kysyi voiko tulla luokseni. Oli viikon ja sen aikana ei muuta tehtykään kuin naitu. No kaikki loppuu aikanaan.

2

10413

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MolliKujova

En muista että olisin nähnyt nimeäsi Nobelin saaneiden kirjailijoiden joukossa.

Ja kun tekstin lukee niin huomaa miksen.

• kyrpäkallenpoika

Kirjailija ainesta
      Oli tosi romanttinen tarina.
      Tälle lensi lasit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      339
      1165
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      398
      1095
    3. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      905
    4. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      82
      817
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      78
      792
    6. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      82
      746
    7. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      37
      676
    8. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      675
    9. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      39
      670
    10. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      103
      664
    Aihe