Muu sakki oli mennyt kuninkuusraveihin ja olin yksin saunassa. vaimon sisko tuli saunaan ja sanoi mä haluun nähdä mikä tosta tulee. Meni kyykkyyn ja otti pikkuveljeni suuhunsa ja imi. No nousihan se oikein kunnolla jolloin sanoi miltäse tuntuu mä haluun kokea sen.Hän kääntyi nojaamaan lauteeseen. Sanoi pane kovaa. Ja sanoi laske sisälle mut on leikattu.Kun olin lauennut hän kääntyi istumaan alalauteelle ja otti suihinm ja totesi sun spermasi maistuu hyvälle. Illalla kun menin aitan vintille nukkumaan ,vähän ajan päästä hän tuli sinne ja otti tikkaat ylös ja sanoi ettei meitä häiritä. Riisui itsensä j sanoi nyt pitää saada lisää. Mun oli mentävä kotona käymään jolloin hän sanoi haluavansa nähdä kotimme. No lähdimme ja kun pääsimme meille hän tuli syliini istumaan ja sanoi mennään sänkyyn. Ja titenkin taas sessio. Kunoli kulunut puoli vuotta erostani puhelin soi ja hän kertoi jääneensä leskeksi ja kysyi voiko tulla luokseni. Oli viikon ja sen aikana ei muuta tehtykään kuin naitu. No kaikki loppuu aikanaan.
Vaimon siskoa
Siskonpetiäkö
2
8576
Vastaukset
- MolliKujova
En muista että olisin nähnyt nimeäsi Nobelin saaneiden kirjailijoiden joukossa.
Ja kun tekstin lukee niin huomaa miksen. - kyrpäkallenpoika
Kirjailija ainesta
Oli tosi romanttinen tarina.
Tälle lensi lasit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833940
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t342933Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä992223Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?301860- 311760
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian231742Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell501587Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271527- 281481
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni81475