Ostin Huawein puhelimen ja tälle pitäisi nyt saada,ainakin samantyyppinen "säätösofta" kuin mitä aikoinaanoli esim. Nokialaisille oli,ja taisipa olla tuo softa vielä nimeltänsä joku pc-suite tms. Onko ehdotuksia..?..Jos niin pistäkääpä suoraa imutuslinkkiä.Ja Windows-koneelle olisi softa tarkoitus laittaa..
Huawei pc-suite
4
160
Vastaukset
- HiSuite
Ainakin mun Huawei Honor 6:ssa riittää kun laittaa kiinni johdolla Win koneeseen.
Valittee oikean tilan ja koneella näkyy CD-asema josta voi asentaan Hi-Suit:en.
Sen tarkemmin en osaa neuvoa (On Linux). Mikä malli sulla on Huawei:sta ?
Saa myöskin ladattua netistä (voi olla että net:ssä on uudempi versio).
En nyt muista tarkemmin olen sen verran kauan käyttänyt pelkkää Li-
nux:sia..- huaweikko
Minulla ihan tuollainen perusmalli G5000...Muuten osaako kukaan neuvoa miten menee soittoäänien asennus QR-koodista,kännyn kameran kauttahan se lähtee ja kait se koodi antaa sen informaation puhelimelle että mikä soittoääni mutta miten tuo itse soittoäänen asennus sitten menee ?
- HiSuite
huaweikko kirjoitti:
Minulla ihan tuollainen perusmalli G5000...Muuten osaako kukaan neuvoa miten menee soittoäänien asennus QR-koodista,kännyn kameran kauttahan se lähtee ja kait se koodi antaa sen informaation puhelimelle että mikä soittoääni mutta miten tuo itse soittoäänen asennus sitten menee ?
Googletin ton. Vuoden 2012 malli ? Siihen käy sellanen ohjelma kun PC-Suite.
Löydät paremmin kun minä Googlettamalla joten en laita tähän linkkiä.
Jos haluat kokeilla Huawein omaa ohjelmaa tai esim. tota AirDroid:ia..
- Landroid
Eikös airdroid kelpaa, toimii merkistä riippumatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184561Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5022421Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421991Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.181789- 791553
- 1461505
- 111101
- 95918
- 123834
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40829