Kumpaa käyttäisit? Uutta helppokäyttöistä Redoa vai vanhaa clonezillaa?
http://redobackup.org/
http://www.clonezilla.org/
Redo vai Clonezilla?
6
908
Vastaukset
- Pitiaikapahan
Olen tottunut Clonezillaan ja pidän sitä todella hyvänä.
Redosta ei ole kokemuksia - VakuuttaakoRedo
Paljonkin erilaisia bacup ohjelmia,
Suurin aika menee sen median työstämiseen yleensä, riipuu tietysti mitä palautetaan tai mitä asennetaan.
Clonezilla on toiminut moitteetta useiden koneiden yhtäaikaisessa asennuksessa.
eikä Clonezilla ole vaikea. vaihka onkin vanhatava.
Ainahan voi kokeilla :) Miten Redo pärjää. - ubuntuthebest
Käytän valmiina olevaa "Levyt" -työkalua :)
- mintlinux-mään
Latasin Redon ja kokeilin kloonata kiintolevyn. Ensiksikin Redo ei suvainnut bootata, kuin safe modessa. Sitten se ei jostakin syystä suostunut tekemään kloonia, ainoa vaihtoehto joka löytyi, oli kansioon kopioiminen, ilmeisesti se olisi tehnyt imagen siihen kansioon. Tarkoitus oli kuitenkin kloonata kiintolevy saman kokoiselle toiselle levylle. Ehkä testailen vielä toisella koneella.
- GayTrail
Kokeilin myös redoa. Ei buutannut 64-bittinen version BayTrail koneessa, koska siinä 32bit uefi. Clonezilla toimi normaalisti.
- vallu_hupunen-
http://www.hdclone.com/
Mulla on tuollainen "ikivanha" Free- versio DVD:llä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781012
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm86798J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81735- 119734
- 59727
- 108666
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante112577- 47560
- 18528
- 41498