Kumpaa käyttäisit? Uutta helppokäyttöistä Redoa vai vanhaa clonezillaa?
http://redobackup.org/
http://www.clonezilla.org/
Redo vai Clonezilla?
6
908
Vastaukset
- Pitiaikapahan
Olen tottunut Clonezillaan ja pidän sitä todella hyvänä.
Redosta ei ole kokemuksia - VakuuttaakoRedo
Paljonkin erilaisia bacup ohjelmia,
Suurin aika menee sen median työstämiseen yleensä, riipuu tietysti mitä palautetaan tai mitä asennetaan.
Clonezilla on toiminut moitteetta useiden koneiden yhtäaikaisessa asennuksessa.
eikä Clonezilla ole vaikea. vaihka onkin vanhatava.
Ainahan voi kokeilla :) Miten Redo pärjää. - ubuntuthebest
Käytän valmiina olevaa "Levyt" -työkalua :)
- mintlinux-mään
Latasin Redon ja kokeilin kloonata kiintolevyn. Ensiksikin Redo ei suvainnut bootata, kuin safe modessa. Sitten se ei jostakin syystä suostunut tekemään kloonia, ainoa vaihtoehto joka löytyi, oli kansioon kopioiminen, ilmeisesti se olisi tehnyt imagen siihen kansioon. Tarkoitus oli kuitenkin kloonata kiintolevy saman kokoiselle toiselle levylle. Ehkä testailen vielä toisella koneella.
- GayTrail
Kokeilin myös redoa. Ei buutannut 64-bittinen version BayTrail koneessa, koska siinä 32bit uefi. Clonezilla toimi normaalisti.
- vallu_hupunen-
http://www.hdclone.com/
Mulla on tuollainen "ikivanha" Free- versio DVD:llä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 351886
- 50828
- 82819
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7681Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35671Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15619Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27590- 59502
- 43454
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28449