Sinä tumma nainen

0207

Hei sinä tumma nainen. Ohitit tänään 13.4 klo. 14 jälkeen s-marketin parkkipaikalla juuri parkkeerannut harmaan hiacen. Katsoit minua. Kävin pitkäripasessa. Palatessa olit s-marketin sisällä jonottamassa ulko-ovien lähellä. Oliko siinä postinpiste. Mut taas katsoit silmiin. Nyt jäi niin paljon vaivaamaan, et oli pakko kirjoittaa tänne. Jos vaikka olisit ollu kiinnostunut.. Vastaa jos tunnistit itsesi.

26

2744

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seTummanainen

Hai sie nuori mies, myy mulle hiases. Valde tarttes just semmosta työautoks.

• stanamutäpaskaajauhatte

Joo ja se oikea tummanainen tulee vetäsemään tuommosta valehtelevaa no life kakaraa turpaan...

• Tummaverikkö

Hmm..olen kiinnostunut, mieleeni jäit ;-)

• 0207

• Seiskantyttö

Minäkin näin tuon kohtauksen. Tuskin monikaan nainen saa sinunlaiselta - palaneelle viinalle tuoksuvalta ukon käppyrältä orkkua...

• kusipäitäriiittääää

Pitääkö muijan saada orkku että pitää miestä jonain?! Tyhmiä muijia sitten on sellaiset. Se, mitä on korvien välissä, merkkaa eniten. Tuolla juoksee täys kaheleita, jotka hoitelee muijan ku muijan, että muijat pitäisivät sitä kahelia hyvänä tyyppinä. Muijien selän takana tekevät ties mitä idioottimaisuuksia.

• kakkiahousuuuun

Se olin mina. Soita mulle. Olen kakki. nam. nam. Kuhmon kakkihousu.

• siis ihan sama, jos kerta joku asiaa jää vaivamaan niin anna sen vain olla. Ja saapihan nyt herrattunen aika sentään katsoa toista ihmistä silmiin, ei sen ole pakko merkitä mitään.

• Ettärohkeastivaan

Minäkin tumma, kun väriä vähän aina joskus laitan.
      Mutta saa kyllä olla onnellinen oikeasti tuo nainen, jota tuo 0207 täällä kaipailee. Ottakkaa muutkin sinkkumiehet täällä opiksi, tuollaisia miehiä me sinkkunaiset, vanhemmatkin täällä kaipaillaan. Niin pieniä juttuja, mutta suuria meille naisille. Toivottavasti joku joskus täällä Kainuussa järjestää sinkkutapaamisen, niin että voisimme tapahtumassa tavata ja tutustua. Olisiko kannatusta?

• siittäjäkö

Hei oikeesti! Toivottavasti kukaan ei järjestele tuollaisia tapaamisia, ettei sisäsiittoisuus kasva!!!

• saistullauskonpuhdistus

Siinäpä se! Ja tulee mieleen, ettei tälle palstalle melkeinpä kannata mitään pahemmin kirjotellakaan, kun sairaat sekopäät tekee kaikkensa saadakseen pilattua toisten asiat. Ja sanovat itseään kristityiksi...?

• Rami-A

Muistan sinut hyvin. Ajoit Hiacen komeasti parkkiin. Katsoin vain, että on kaikki kilsat lasissa niin autossa kuin miehessäkin. Oli pakko katsoa sun viinalastia ja todeta, että kovalla työllä saa kasvot noin pöhöttymään. Minulla on vaimo ja lapsi ja pitkät hevarihiukset. En ole kiinnostunut.

• ihmetellen

Kuhmolaiset ääliöt taas täällä raapustaa. Jos toiset saa toisensa vaikka tätä kautta ni hyvä niin. Tämä on muuten niin kakka paikka purkaa mielipiteitä. Toivoisin yleensäkkin, että täällä voitaisi keskustella asiallisesti. Turha toivo varmaan kuitenkin.

• miettisivätmuitaki

Ei se mitään... jotkut idiootit kuvittelevat, ettei heidän tekojaan kukaan näe. Aikanaan kaikki salaisuudet paljastetaan. Saa porukka aihetta muuhunkin kun kyselemiseen että mitä tuli kirjoteltua...

• Tummaverikkö

En omista sähköpostia enkä tietokonetta. Sotkamon Nesteellä nyt kirjoitan tätä, joten tule tänne, jos kiinnostaa. Tämä taitaa olla auki klo 22 asti. Tule sinua odotan.

• 0207

Olisin kyllä tullut. Nyt en siihen kerenny, kun luin ilmoiksesi vasta nyt. Mut pitää keksiä jokin keino. En ole sotkamosta, enkä kuhmosta. Kainuusta kuitenkin. Aikakin olisi ollut tiukka, vaikka olisin huomannut ilmoituksesi heti.

• kenhänon

Ei millään pahalla mutta todellista hakuammuntaa etsiä tiettyä anonyymia anonyymien joukosta. "Tummaverikkö" saattaa olla oikeasti joku lihava ja hikinen peräkamarinäijä jolla ei ole muuta tekemistä kuin satuilla palstalla.

• 0207

Kaikki on mahollista.. eihän sitä koskaan tiedä...

• vapaatässä

Juuri niin. Kun itsekin tietäisin millaisesta tyypistä on kyse tuossa 0207:ssa. Oon nimittäin vapaa muija. Enkä ole alkuperäinen kuhmolainen, vaan etelästä. Onko 0207:lla tuo sähköposti käytössä, jotta voi ottaa yhteyksiä? Lupaa pitää kysyä.

• 0207

On.mut järkevässä asiassa..

• vapaatässä
        0207 kirjoitti:

On.mut järkevässä asiassa..

Onko järkevää kysyä ikää ja ulkonäköä?

• Tummaverikkö

Tumma olen yhä ja lapin miesten silmiin katselen. Kyllä sinä kuitenkin parsta, mitä olen koskaan tavannut. Kyllä tiemme vielä kohtaavat. Rakkautta ensisilmäyksellä ;-)

• siegheilperskarva

führer ei unohda teitä
      nahkahousuni aivan kostuvat tuosta intesiteetistä, jonka kohdistatte epätoivossanne netin ihmeelliseen maailmaan. Jumala kanssamme, se on suomeksi!

• fdfadfdfeeraf

kannattaisko kiskasta hihasta silloin kun näkee kauniin naisen.. harvapa täällä lukee näitä palstoja.

suomalainen mies on liian ujo ja siksi menettää tilaisuutensa.. ottakaa oppia etelän miehistä. ne tulee jos on kiinnostuneita keskustelee.. kaikki ei oo pahoja ja ymmärtää sanan ei kiitos. mutta se rohkeus

• runk..ri

olen täällä kuhmon rautatieasemalla tai sitten kiljukankaalla. tule heti ,,

• Odotellessasitäoikeaa

Kylläpä olisi mukava, näin sinkkunaisena, että joku sopiva sinkkumies tulisi vastaan, katsoisi silmiin, ja .. no .Miksihän me ollaan niin ujoja täällä Kainuussa, Pitäisi vain kysyä vastaantulevalta, jos kolahtaa, että mitä kuuluu... Olisihan se kuin "lottovoitto" näin sinkulle jos sen oikean löytäisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      49
      2988
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2851
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2649
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      342
      1715
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1084
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1061
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      193
      927
    8. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      782
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      780
    10. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      44
      739
    Aihe