Helou, kertokaas hyviä skootteri merkkejä. Olen hankkimassa seuraavana vuonna skootteria, mutta ei oo sellasta ns. tietoo paljoo näistä vehkeistä. Oon kattellu muitteki `foorumeita` mut ei siel oo ku kinasteluja.. Niin löytyiskö teillä mittää tietoo. Moni sanoo Yamaha ja aprilia. EN HANKI VESPAA! Ja musta, valkonen tai hopea. Mieluiten musta :) Ja ite katoin Peugeottia, se on musta aika kaunis esm. elystar tai joku darkside tai se lukee siin kyljessä. JOS OOT MYYMÄS SKOOTTERII PISTÄ LINKKI! :) Mieluiten Lapista, mutta voin kattella jos jonnekki eteläänki lähtis hakkeen.
Terv. Tyttö joka on iha hukas :D
Hankkimas skootteria
5
311
Vastaukset 5
- Jlkuy
Jatka Jopollasi. Parempi kaikille.
- tytteli15
Onhan mulla sellanenki, mut ei sillä kouluun alle 30minuutissa pääse :D onhan tietty bussitki mut en mie sellasta jaksa montaa vuotta.
- 65ujj
odota viellä vuosi ja hommaa kevari. jos se pitää olla skootteri niin hommaat sit 100-125cc skootterin, silläkin nyt paremmin pärjää liikenteen mukana ja turvallisempi kuin nämä laiskat moposkootterit jotka ei kulke mitää ja autot ohittaa ne peilit hipuen ja änkee eteen vaikka sinulla olisi etuajooikeus.
- wawe125
Honda wawe 125 paras työkalu mitä on keksitty. Ei kyllä taida löytyä suomesta.
- Dkdoidiusy
Honda NSC 50 vision valkoinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121417
- 46935
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50746Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r145730- 70676
- 67626
- 53607
- 59586
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.118530Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e106502Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20500- 55478
Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32478- 34477
- 5468
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?118466Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453- 49447
- 52413
- 42410