Mulla on hieman outo ongelma. Tyttikseni ei pidä seksistä. Hän on sanonut, että hänestä seksi on aina kaikkien kanssa tuntunut vastenmieliseltä. Ei osaa hänkään tähän syytä keksiä. Kuitenkin, hän haluaa elää kanssani parisuhteessa ilman seksiä. Itse olen mielestäni tässä suhteessa "normaali", mieli tekisi n. kerran pari viikossa. Mitäpä minun pitäisi tehdä, kaikki neuvot otan kiitollisena vastaan!
Mitä
12
2149
Vastaukset
- Hmmmmmmmmm
Yhden ihanaisen kanssa oli samanmoista ja siinä sitten lueskelin kaikki mahdolliset kirjat ja nettisivut.
Ja se oli aikas tärkeetä kaikissa, jotta ei saanut painostaa.
Itse ajattelin, että kyllä mulle kerrotaan, sitten kun on aika.
Oletan, että kyseessä oli jonkin sortin hyväksikäyttö tai raiskaus taustalla.
No vuoden jälkeen tuli ero, kun ei enää kestänyt
hermo mulla.
Sitten on niitä, joille rakastelu ei ole oikeen auennut, eli ei ole ikinä saanut orgasmia.
Sellaisessa tapauksessa kyllä rakasteluinto kasvaa
mittoihin suunnattomiin, kunhan kerä saadaan purkautumaan.
Tässä ihanaisen tapauksessa ei ollut kyse saamattomuudesta.
Ainiin ja ne masennuslääkkeet kans vie halut.
Yleensä muutaman tunnin hieronta hyvällä öljyllä virittää tunnelmaan.Rauhallista musiikkia, tuoksukynttilöitä, lämmintä,,,
Ja eritoten jalkapohjiin kannattaa keskittyä ja alottaa niistä. - lafemelle
Mulla oli myös joskus samanlainen tilanne. Tyttöni ei halunnut ollenkaan seksiä. Kestin sitä 3kk ja sen jälkeen jätin hänet. Suhteemme oli loppuvaiheessa jotenkin ahdistava, koska itse olen kuitenkin melko aktiivinen seksuaalisesti.
- bloody.mary
en osaa kovin hyvin kuvitella sellasta ihmistä joka ei ollenkaan pitäisi seksistä..
mutta eikö hän halua antaa edes sulle tyydytystä ?
kaipaako muuten kuitenkin läheisyyttä ?- alkuperäinenkirjoittaja
Kyllä haluaa läheisyyttä muuten, paljonkin. Mutta seksiä ei, ei edes niin että tekisi minulle. Eli ei ollenkaan millään tavalla.
- nessu
alkuperäinenkirjoittaja kirjoitti:
Kyllä haluaa läheisyyttä muuten, paljonkin. Mutta seksiä ei, ei edes niin että tekisi minulle. Eli ei ollenkaan millään tavalla.
kuvitella sellaista tilannetta, tosiaan. Kuinka kauan olet tästä tiennyt? Ajattelitko, että saat hänet jossain vaiheessa kiinnostumaan? Kun edes antaisi sinun nauttia...
- alkuperäinenkirjoittaja
nessu kirjoitti:
kuvitella sellaista tilannetta, tosiaan. Kuinka kauan olet tästä tiennyt? Ajattelitko, että saat hänet jossain vaiheessa kiinnostumaan? Kun edes antaisi sinun nauttia...
Reilun vuoden tätä on nyt jatkunut.
- pilettäjä
alkuperäinenkirjoittaja kirjoitti:
Reilun vuoden tätä on nyt jatkunut.
Siis oikeesti. Jos ei keskustelu auta, ni sanon vaan et yksinkertaisesti tyttöystävasi on tyhmä kuin saapas!
Vaikka ei itseä kiinnostaiskaan seksi ni jos on jo aikuisiässä(en tiedä ikiänne), ni täytyy ymmärtää sen verran että "normaali" ihmistä seksi kiinnostaa ja se kuuluu elämään.
Yksinkertaisesti usein käynti psykiatrilla auttaa tai gynekolokilla,jos on kyse hormonaalisesta jutusta.
Tilanne pitää kuitenkin selvittää koska parisuhteenne ei tule kestämään tätä.
Toimi! - alkuperäinenkirjoittaja
pilettäjä kirjoitti:
Siis oikeesti. Jos ei keskustelu auta, ni sanon vaan et yksinkertaisesti tyttöystävasi on tyhmä kuin saapas!
Vaikka ei itseä kiinnostaiskaan seksi ni jos on jo aikuisiässä(en tiedä ikiänne), ni täytyy ymmärtää sen verran että "normaali" ihmistä seksi kiinnostaa ja se kuuluu elämään.
Yksinkertaisesti usein käynti psykiatrilla auttaa tai gynekolokilla,jos on kyse hormonaalisesta jutusta.
Tilanne pitää kuitenkin selvittää koska parisuhteenne ei tule kestämään tätä.
Toimi!ollaan kolmenkympin hujakoilla kumpikin.
Itse olen kuullut muutaman kerran seurustelun alkuvaiheessa (tai oikeastaan vielä tutustumisvaiheessa) toiselta osapuolelta, ettei tämä halua seksiä.
Olen siihen yleensä sanonut vain että ookoo sitten, mutta tilanne on kääntynyt hetken päästä päälaelleen ja minä olen lopulta ollut se joka on ollut toppuuttelemassa.
Se on ollut minun onneni, sillä en usko että pystyisin vakavaan seurustelusuhteeseen ihmisen kanssa joka ei halua lainkaan seksiä, koska seksi kuuluu mielestäni oleellisena osana parisuhteeseen ja se lähentää sekä vahvistaa suhdetta...
Mutta voihan se joillekin sopia tai voihan tilanne muuttua ajan myötä telläkin. Ainakin toivossa on hyvä elää..
On vaikea antaa neuvoja kun ei tunne koko tilannetta mutta painostus tuskin tuottaa tulosta. seuraus voi olla juuri päinvastainen.
Mutta jaksamisia ja kärsivällisyyttä sinulle, toivottavasti asiat selviävät.- Pir
Jokin seksuaalisiin kokemuksiin, ajatteluun tai pelkoihin liittyvä trauma, joka tuskin liukenee muuten kuin asiantuntevan terapeutin avulla. Ihmeitäkin voi tapahtua, mutta mutta .. Saisitko kumppanisi suostumaan terapeutin puheille? En keksi muuta.
- BigBear
hiukan samanlainen tilanne , mut ei ihan. Erona on se että , naiseni kyllä "hoitelee" minut , mut itse ei halua mitään. Emme käy saunassa tai suihkussa edes yhdessä , koska toinen ei halua olla alasti kenenkään aikana. Joskus aikoinaan se kummastutti , mutta näin vuosien jälkeen olen jotenkin tottunut siihen. Kyllä haluaisin seksiä useammin , mutta koska elämä muuten on onnellista näinkin , olen tyytynyt kohtaloon. Lämmin lähellä olo on kuitenkin tärkeintä minullekin. Ja sitä riittää.
Ei kaikilla "seksittömillä" varmaan ole taustalla mitään kummallista , me kaikki ollaan vaan erilaisia ja se on joskus vaan niin hankalaa hyväksyä. - varma nakki
Oisko aika vaihtaa tyttistä. Kämppiksiä saa aina lisää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .944666Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403153Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032212Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2351368Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 691122
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1141002