Kiväärin pulttilukko kääntyy

JoukoR

Kiväärin pulttilukko kääntyy ammuttaessa ? Kumminkin lukko pysyy kiinni.
Mitä mahdollisia syitä voisi olla tähän? Remington 770 .308

11

1433

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kustu1

Mårå
      Ammutko tehdaspaukkuja vai itse ladattuja. Katso hylsyistä onko mustaa nokea hylsyn sivuissa, nalli mennyt puhki tai hylsy muuten viottunut. Aseesi ei kyllä ole kunnossa jos lukko edes osittain aukee ammuttaessa.

• JoukoR

Tehdaspatruunoita. Myös jos tyhjänä tai klikkipatruunoita napsuttelee niin lukon kampi nousee hieman ylös.

• reidiil

Rautojen petaus on on pielessä. Tarkista ottaako lukon kampi kiinni puihin ase vireessä.

• JoukoR

Ei ota puihin.

• JoukoR

Niin ja jäi vielä kirjottamatta lukko pysyy kyllä kiinni mutta kampi napsahtaa vähän ylös päin 1cm verran.

• Kustu1

Mårå
        Ei tuo kyllä ihan terveeltä kuullosta. Minua ainakin pelotttaisi ampua aseella jossa lukko liikkuu tuolla tavalla, lähinnä se että se lukko tulee silmille. Nähnyt muutaman kuvan kun suoraveto Blaserissa lukko on tullut silmille ja muistaaksen 250 tikkiä kasvoissa.
        Jos ase on uusi niin vie takaisin ja vaadi korjaus, muutoin asesepälle korjattavaksi ennenkuin jatkat ampumista.

• JoukoR

Niin taidan tehdä, että vien asesepälle tarkastetttavaksi varmuuden vuoksi.
      Kiitos vielä.

• Kustu1

Mårå

Hyvä hyvä, olen muuten kerran riistapolulla seissyt vieressä kun Espanjalaisen haulikon ylemmän piipun patruunapesä räjähti kappaleiksi. Eipä siitäkään mitään erityisen kaunista jälkeä syntynyt. Ampuja sitten sairaalan kautta kotiin.

• ammuskelija

Oletko kasannut lukon oikein?
      Onko sulkuväli kunnossa?
      Nämä nyt tuli ensimmäisenä mieleen.

• jichfer

Minulla vanha Mosin-Nagant M44, siinä lukko myös sellainen että aseen ollessa vireessä lukko ponnahtaa ylös pienestä tönäisystäkin, metsässä jos kantaa asetta aseen ollessa vireessä niin oksaan osuminen avaa lukon puoliksi..tai no ehkä lukko pysyy kiinni mutta kampi ponnahtaa sentin pari ylös, harmittava "vika". Mietin jo miten saisi lukon pysymään kiinni paremmin.

Radalla olen ampunut aseella paljon ja tuo lukon "löysyys" ei ole vaikuttanut mitenkään. Ase on aika ampumaton yksilö.

• mosinagant

Mosinin sulkuväli on pielessä.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      53
      2474
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      31
      2174
    3. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      83
      1754
    4. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      20
      1619
    5. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      307
      1604
    6. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      143
      1366
    7. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      70
      1197
    8. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      21
      1152
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1038
    10. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      11
      1023
    Aihe