Kiväärin pulttilukko kääntyy ammuttaessa ? Kumminkin lukko pysyy kiinni.
Mitä mahdollisia syitä voisi olla tähän? Remington 770 .308
Kiväärin pulttilukko kääntyy
11
1347
Vastaukset
- Kustu1
Mårå
Ammutko tehdaspaukkuja vai itse ladattuja. Katso hylsyistä onko mustaa nokea hylsyn sivuissa, nalli mennyt puhki tai hylsy muuten viottunut. Aseesi ei kyllä ole kunnossa jos lukko edes osittain aukee ammuttaessa. - JoukoR
Tehdaspatruunoita. Myös jos tyhjänä tai klikkipatruunoita napsuttelee niin lukon kampi nousee hieman ylös.
- reidiil
Rautojen petaus on on pielessä. Tarkista ottaako lukon kampi kiinni puihin ase vireessä.
- JoukoR
Ei ota puihin.
- JoukoR
Niin ja jäi vielä kirjottamatta lukko pysyy kyllä kiinni mutta kampi napsahtaa vähän ylös päin 1cm verran.
- Kustu1
Mårå
Ei tuo kyllä ihan terveeltä kuullosta. Minua ainakin pelotttaisi ampua aseella jossa lukko liikkuu tuolla tavalla, lähinnä se että se lukko tulee silmille. Nähnyt muutaman kuvan kun suoraveto Blaserissa lukko on tullut silmille ja muistaaksen 250 tikkiä kasvoissa.
Jos ase on uusi niin vie takaisin ja vaadi korjaus, muutoin asesepälle korjattavaksi ennenkuin jatkat ampumista.
- JoukoR
Niin taidan tehdä, että vien asesepälle tarkastetttavaksi varmuuden vuoksi.
Kiitos vielä.- Kustu1
Mårå
Hyvä hyvä, olen muuten kerran riistapolulla seissyt vieressä kun Espanjalaisen haulikon ylemmän piipun patruunapesä räjähti kappaleiksi. Eipä siitäkään mitään erityisen kaunista jälkeä syntynyt. Ampuja sitten sairaalan kautta kotiin.
- ammuskelija
Oletko kasannut lukon oikein?
Onko sulkuväli kunnossa?
Nämä nyt tuli ensimmäisenä mieleen. - jichfer
Minulla vanha Mosin-Nagant M44, siinä lukko myös sellainen että aseen ollessa vireessä lukko ponnahtaa ylös pienestä tönäisystäkin, metsässä jos kantaa asetta aseen ollessa vireessä niin oksaan osuminen avaa lukon puoliksi..tai no ehkä lukko pysyy kiinni mutta kampi ponnahtaa sentin pari ylös, harmittava "vika". Mietin jo miten saisi lukon pysymään kiinni paremmin.
Radalla olen ampunut aseella paljon ja tuo lukon "löysyys" ei ole vaikuttanut mitenkään. Ase on aika ampumaton yksilö.- mosinagant
Mosinin sulkuväli on pielessä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S222591Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3771401Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll711331Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun2071015Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.7991Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n187947Gallup: Ruusut ja risut Linnan juhlien puvuille: kenen puku oli paras ja kenen puvusta et tykännyt?
Linnan juhlissa nähtiin pukuja laidasta laitaan. Gallup: Ruusut ja risut Linnan juhlien puvuille: kenen puku oli paras j88869Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o58869- 60853
Oulaskankaan päivystys loppuu
"Nyt on selityksen paikka alueen ihmisille, perussuomalaiset ja kokoomus: miksi ette puolustaneet Oulaskangasta?" Raa127790