Minkä ikäisenä koiranpennun kivekset laskeutuu, kolmekuukauutta vanhalla ajokoiralla vain yksi kives.
Vastaukset 13
- ishlaben
Viimeistään 6kk ikäisenä, kannattaa rokotuksen yhteydessä kysäistä ell ja kun molemmat kivekset laskeutuneet siitä sitten lausunto.
- MunUrokset
Kaikilla mun uroksilla on kivekset olleet laskeutuneena jo luovutusiässä. Tarkkaan harkitsisin ostaisinko edes pentua, jolla kivekset ei ole luovutusiässä laskeutuneet...
- HissiMuna
Samaa mieltä. Kyllä ne pitäisi olla jo 2 kk uroksella.
- repo666
Pennun on 5 viikkoisena eläilääkäri tarkastanut, silloin on ollut voiko hävitä?
- Kkdkndnldkz
Voi olla ns hissikives. Laskeutuu oikealle paikalleen 6 kk mennessä tai sitten ei. Jos jää laskeutumatta ja koira ostettu Kennelliiton kasvattajalta paperillisena, niin olet oikeutettu hinnanalennukseen, joka on kolmannes myyntihinnasta.
En arvannut ostaessa kokeilla luotin lääkärin todistukseen. Ei hinnan alennus lohduta kun olis tarkoitus kokeisiin mennä.
- jgkkckkx
repo62 kirjoitti:
En arvannut ostaessa kokeilla luotin lääkärin todistukseen. Ei hinnan alennus lohduta kun olis tarkoitus kokeisiin mennä.
Ota yhteys kasvattajaan ja kerro tilanne; antavat varmasti mieluusti uuden harrastamiseen kelpaavan pennun tilalle ja auttavat etsimään uuden kodin pallipuolelle. Ainakin jos kasvattaja on itse vähääkään kokeisiin suuntautunut.
- repo666
Eläinlääkärin todistus on, pitänee laittaa monttuun jos vappuun mennessä ole.
- yhteen
Yhteen vuoteen mennessä.
- mikä-rotu
3kk ei voi valittaa sillä raja jolloin pitäisi olla on 6kk. Mikä rotu? Pienillä koiraroduilla noita ongelmia lähes 50% enemmän kuin keski ja isokokoisilla.
- ishlaben
Alussahan lukee että ajokoira, olettaisin että suomalainen tai venakko
- repo666
Suomalainen
- kiveksetkoi
Jos sä sen monttuun ennen vuotta aijot laittaa niin et sinä mitään rahaa kasvattajalta saa, tiedän montakin koiraa jolle kivekset on laskeutunut vähän ennen vuotta.Ja miksi pitää tappaa kun varmasti ottajia löytyy. Eikä läheskään kaikilla pennuilla ole kivekset luovutusikäisenä . nämä kirjoitteliat jotka väittää muuta eivät tiedä näköjään mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu611630- 281245
- 851098
- 42907
- 67845
- 92814
Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.15789Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131735Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19735- 116701
Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �151649- 4632
Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31625Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t76603- 43601
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45580- 19566
- 46558
Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä25551Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke19512