kivekset koiralle

repo666

Minkä ikäisenä koiranpennun kivekset laskeutuu, kolmekuukauutta vanhalla ajokoiralla vain yksi kives.

13

314

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ishlaben

      Viimeistään 6kk ikäisenä, kannattaa rokotuksen yhteydessä kysäistä ell ja kun molemmat kivekset laskeutuneet siitä sitten lausunto.

    • MunUrokset

      Kaikilla mun uroksilla on kivekset olleet laskeutuneena jo luovutusiässä. Tarkkaan harkitsisin ostaisinko edes pentua, jolla kivekset ei ole luovutusiässä laskeutuneet...

      • HissiMuna

        Samaa mieltä. Kyllä ne pitäisi olla jo 2 kk uroksella.


    • repo666

      Pennun on 5 viikkoisena eläilääkäri tarkastanut, silloin on ollut voiko hävitä?

      • Kkdkndnldkz

        Voi olla ns hissikives. Laskeutuu oikealle paikalleen 6 kk mennessä tai sitten ei. Jos jää laskeutumatta ja koira ostettu Kennelliiton kasvattajalta paperillisena, niin olet oikeutettu hinnanalennukseen, joka on kolmannes myyntihinnasta.


      • En arvannut ostaessa kokeilla luotin lääkärin todistukseen. Ei hinnan alennus lohduta kun olis tarkoitus kokeisiin mennä.


      • jgkkckkx
        repo62 kirjoitti:

        En arvannut ostaessa kokeilla luotin lääkärin todistukseen. Ei hinnan alennus lohduta kun olis tarkoitus kokeisiin mennä.

        Ota yhteys kasvattajaan ja kerro tilanne; antavat varmasti mieluusti uuden harrastamiseen kelpaavan pennun tilalle ja auttavat etsimään uuden kodin pallipuolelle. Ainakin jos kasvattaja on itse vähääkään kokeisiin suuntautunut.


    • repo666

      Eläinlääkärin todistus on, pitänee laittaa monttuun jos vappuun mennessä ole.

    • yhteen

      Yhteen vuoteen mennessä.

    • mikä-rotu

      3kk ei voi valittaa sillä raja jolloin pitäisi olla on 6kk. Mikä rotu? Pienillä koiraroduilla noita ongelmia lähes 50% enemmän kuin keski ja isokokoisilla.

    • ishlaben

      Alussahan lukee että ajokoira, olettaisin että suomalainen tai venakko

      • repo666

        Suomalainen


    • kiveksetkoi

      Jos sä sen monttuun ennen vuotta aijot laittaa niin et sinä mitään rahaa kasvattajalta saa, tiedän montakin koiraa jolle kivekset on laskeutunut vähän ennen vuotta.Ja miksi pitää tappaa kun varmasti ottajia löytyy. Eikä läheskään kaikilla pennuilla ole kivekset luovutusikäisenä . nämä kirjoitteliat jotka väittää muuta eivät tiedä näköjään mitään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3467
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2089
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      201
      1773
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      134
      1685
    5. 80
      1155
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      272
      1034
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      126
      984
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      929
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      885
    Aihe