Kertokaas viisaammat et mitä nyt tarkoittaa kun mun piti lähettää whatsapissa viesti kaverille mut siihen oli tullu sellanen keltasella pohjalla oleva teksti jotain et puhelut ja viestit salataan nyt täysin ja plaa plaa..täytyykö se vahvistaa jotenkin?siin on joku koodi mut en ymmärrä mitä mun kuuluu tehdä..mä oon turus ja se kaveri helsingis eli en voi lukea koodia hänen puhelimesta..niinku siin pyydetään...auttakaa..
Vastaukset 1
- 13v
Tää on vanha lanka sun ongelma on varmaan ratkennut jo - mutta sun ei tarvi tehdä mitään. Etkö osaa lukea? Siinä vaan informoidaan sinua että Whatsapp eikä kolmannet osapuolet voi enää läheskään niin helposti lukea sun viestejäsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.652081Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt321666- 991122
- 45860
- 87793
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.25736- 29650
- 38616
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,124549Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?56548