Kaverilla Saksassa on kiinteä nettiyhteys jonka hinnoittelu perustuu siirrettyyn datamäärään (samaan tapaan kuin gprs meillä). Hinta on kiinteä olikohan se nyt kahteen gigaan asti.
Osaako kukaan teknohemmo sanoa miten tuollainen käyttäytyy Skypen kans? Onko kyseessä normaali data vai häh? Täyttyykö kaverin tili sekunnissa (ja samalla tyhjenee massi!)
Kiitos etukäteen!
Skypen bittivirrat
4
1273
Vastaukset
- ei täyty
Ei täyty kaverisi tili.
Kun keskustelette Skypellä, niin se ei lähettele/vastaanota mitään datapaketteja, vaan on aivan täysin sama asia kuin netissä surffailu tai vaikkapa täällä suomi24:ssä keskustelu.- vesku
pentti__ kirjoitti:
Skype vie kaistaa 3-16 kt/s.
http://www.skype.com/help/faq/technical.htmlniinpäs olikin, kas kun en äsken tuolla huomannu. Eli joo, ei sillä mitään maratoonipuheluita kuitenkaan vedetä mut normaalikommunikointia nyt kummiskin, thänks.
Ja viehän tämä nettisurffailukin koko ajan tuota, kyllä mää sen tiesin!
- Ekueku
Hei ! En saa ääntäni kuuluville kaverille Saksaan Skypellä. Mikä voi olla ? Kuulen hänen äänensä kyllä.
Tulee kännykkäpuhelut kalliiksi normaalisti Saksan ja Suomen välillä.
Skype väittää että mikkini on hiljaisella vaan ei ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1174326- 1503689
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah903450Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia392829- 1291740
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta371568Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk141211Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191184Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221154Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421140