Jostain syystä jalkoihini muodostuu kovettumia. Olen vanhempi mies. Ei niistä ennen ollut vaivaa. Nyt on.
Luin jostain terveyslehdestä, että geelisukkien pito oli poistanut paljon jalkaterien kovettumia.
En ole marketin hyllyillä näitä g-sukkia nähnyt myynnissä. Tai en ole vaan löytänyt.
Kovettumia minulla on jopa varpaiden päissä. Ne vaivaavat.
Geelisukkahoito. Kokemuksia?
4
4174
Vastaukset 4
- ykstietämätön
Mikä tai millainen on geelisukka?
- g-sukka
Laita hakuun googlelle geelisukat, ehkä siellä on kuva. Kaverini tilasi netistä sellaiset. Niitä piti pitää jaloissa yhtäpäätä 2½-3 vuorokautta.
Ne kuorivat vanhaa, kovettunuttakin ihoa pois.
Sukkia voi pitä pesun jälkeen useita kertoja. Ne maksoivat ehkä 14 €uroa pari. Kuulemma kannattaa kysyä marketin kemikalio-osastolta.
- Anonyymi
Omani ovat hyvät, olen käyttänyt Lidlin vaalean punaisia geelisukkia n.4 tuntia illalla yli 1 kk ja ollut todella tyytyväinen tulokseen, unikin tulee nopesti, suosit- telen lämmöllä.
Oma kikka: säilytän sukat keskikokoisessa muovipussissa, kun ovat tahmeat pussin avulla helppo vetää pois jalasta ja siellä ne säilyy seuraava iltaa varten.- Anonyymi
Jos olet löytänyt hyvät geelisukat, olet ilmeisesti nainen ja pienijalkainen. Oma kokoni on 37 ja vaaleanpunaiset geelisukkani mahtuvat jalkaani juuri ja juuri. Olen jo pitkään etsinyt sopivaa kokoa miehelleni, verkkokaupoissa mainostetaan kyllä kokoa 39-45, mutta todellisuus on, että eivät vastaa tuota kokoa. Mielelläni ottaisin vinkkiä vastaan jos joku tietää mistä saa miesten 44-45 koon geelisukkia jotka oikeastikin mahtuvat jalkaan. (EI niitä kärjestä auki olevia, mieheni ongelma on kantapäiden lisäksi myös isojen varpaiden ulkoreunat..)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141361
- 45911
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50736Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r132697- 70666
- 67616
- 53607
- 55565
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.100499Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20490Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32468- 34467
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?115463Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e96459- 5458
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453- 49447
- 51445
- 42410
- 52403