Jostain syystä jalkoihini muodostuu kovettumia. Olen vanhempi mies. Ei niistä ennen ollut vaivaa. Nyt on.
Luin jostain terveyslehdestä, että geelisukkien pito oli poistanut paljon jalkaterien kovettumia.
En ole marketin hyllyillä näitä g-sukkia nähnyt myynnissä. Tai en ole vaan löytänyt.
Kovettumia minulla on jopa varpaiden päissä. Ne vaivaavat.
Geelisukkahoito. Kokemuksia?
4
3365
Vastaukset
- ykstietämätön
Mikä tai millainen on geelisukka?
- g-sukka
Laita hakuun googlelle geelisukat, ehkä siellä on kuva. Kaverini tilasi netistä sellaiset. Niitä piti pitää jaloissa yhtäpäätä 2½-3 vuorokautta.
Ne kuorivat vanhaa, kovettunuttakin ihoa pois.
Sukkia voi pitä pesun jälkeen useita kertoja. Ne maksoivat ehkä 14 €uroa pari. Kuulemma kannattaa kysyä marketin kemikalio-osastolta.
- Anonyymi
Omani ovat hyvät, olen käyttänyt Lidlin vaalean punaisia geelisukkia n.4 tuntia illalla yli 1 kk ja ollut todella tyytyväinen tulokseen, unikin tulee nopesti, suosit- telen lämmöllä.
Oma kikka: säilytän sukat keskikokoisessa muovipussissa, kun ovat tahmeat pussin avulla helppo vetää pois jalasta ja siellä ne säilyy seuraava iltaa varten.- Anonyymi
Jos olet löytänyt hyvät geelisukat, olet ilmeisesti nainen ja pienijalkainen. Oma kokoni on 37 ja vaaleanpunaiset geelisukkani mahtuvat jalkaani juuri ja juuri. Olen jo pitkään etsinyt sopivaa kokoa miehelleni, verkkokaupoissa mainostetaan kyllä kokoa 39-45, mutta todellisuus on, että eivät vastaa tuota kokoa. Mielelläni ottaisin vinkkiä vastaan jos joku tietää mistä saa miesten 44-45 koon geelisukkia jotka oikeastikin mahtuvat jalkaan. (EI niitä kärjestä auki olevia, mieheni ongelma on kantapäiden lisäksi myös isojen varpaiden ulkoreunat..)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.665885- 1185135
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4223079Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s971521Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3531171- 29999
- 65981
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46896Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja109884Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52849