Ensi syyskuussa on matka Sri Lankaan. Törmäsin yllättäen keskustelupalstalla Sri Lankassa toimivaan suomen kieliseen retkioppaaseen http://www.prasadtours.com/pages/packages.htm#op1
Vieläköhän tämä yritys toiminee ja tiedättekö muita vastaavia ?
Suomea puhuva retkiopas
3
473
Vastaukset
- prasse
Hei Ansu, Tervetuloa Sri Lanalle! kylla se on viela toimi ja kirijoitellaan,keskustellan etta sinun loma/retki asioita sri lankalle minun s,posti on [email protected]
- Matkaajavm68
Olen ollut kaksi kertaa Prasadtoursin retkillä. Kiertelin molemmilla kerroilla pitkin saarta Prasadtoursin kuljetuksilla ja kaikki meni niinkuin oli sovittu. Oli mahtavaa pystyä pysähtymään extemporena halutuissani paikoissa kesken ajonkin. Opas on paikallinen ja osaa puhua suomea (asunut aikoinaan Suomessa). Suosittelen lämmöllä Prasadtoursin.
Hei miten meni Sri Lankan matkasi? Käytitkö Prasadtoursin opaspalvelua?Kyselen koska olemme lähdössä kesäkuussa 4 vkon. Omatoimireissulle sinne ja haluaisimme hyvän ja luotettavan oppaan joksikin päiviksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432140Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1751915- 1161342
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711160- 96962
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73909Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78849Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki44845Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931792- 54691