Klamilassa hysterian vallassa petohenkilöiden "asiantuntemuksella" poliisin poikkeusluvalla ammuttu susi osoittatui -vieläpä leikatuksi - koiraksi. Husky painoi 17 kiloa ja susi väh. 40 kg.
Tällaisen tumpeloinnin, hysterian ja petovihan vallassa Suomen luontoa tuhotaan. Luonnonvarausia eläimiä koskeva päätöksenteko on kokonaan siirrettävä pois mmm:stä ja hysteerisiltä, luontoa ymmärtämättömiltä ammuskelusakeilta.
Petoihmiset törttöilevät
8
164
Vastaukset
- hggvjkbu52ibh
Mitä vaahtoat? Eikös sudenpaijaajat todistele susien vaarattomuutta ja koirien vaarallisuutta! Nythän meni aivan oikein!!
- dnadnarnarna
Hei, Susianalyytikko!
Odotahan rauhassa dna-testien tulokset. Testin tulos kertoo kaadetun olevas susi.- Konkurssiporukkaa
Aloituksessa oli tieteelliset tulokset sutena hysterian vallassa tapetun koiran ominaisuuksista. Samalla esiteltiin petohenkilöiden ja huvimetsästäjien täydellinen tietämättömyys luonnosta, edes koirista....
- piereskelijä
Siltikin kehoitan sinua odottelemaan dnatestin tulokset, saadaan sekä hyysärit että metsästäjät sitten paksusti röhönaureskella.
- ML51pykälä
Kiinni pito määräykset.
Piipertäjän piski, selvästikin! - Ja_se_rakki_oli
ihan luvallisesti itse liikkeellä, eikö niin ???
- Petohenkilötvauhdissa
Luultavasti tämäkin oli metsästäjän petikaveri, jota totutettiin eläinten ahdisteluun. Jos rakin olisivat ampuneet salametsästäjät kaikessa hiljaisuudessa, olisi päästy syyttämään susia "arvokkaan koiran" katoamisesta.
- pidäHuoltaKotieläimistä
Metsästyspalstalla nähdään asiat oikein, alla lainaus, olkaapa hyvät.
"Tähän on näköjään tultu. Kuinka sudensuojelijat ja metsästyksen vastustajat kohtelevat kotieläimiään??
Tämäkin husky pakeni paniikissa kotoaan, ja poliisi tarvitsi, jälleen kerran, virka-apua metsästäjiltä, vauhkoontuneeksi rääkätyn kotikoiran lopettamiseen.
Kenen vastustajahihhulin morsian lopetettiin?"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984