En voisi alkaa olemaan äitinä miehen lapsille

parasäitipuoli

Eihän siin voi pakottaa vaikka tiedän että olen maailman paras äitipuoli. Sen tietää mies ja hänen lapsetkin sekä lasten äiti. Mutta minä en halua hoitaa kenenkään lapsia. Jos menen naimisiin tämän miehen kanssa, joudunko pakolla pitämään lapsia täällä jos mies ei ole täällä?
Kuka maksaa kulut ja mun ajan? En halunnut noita lapsia vaan tämän miehen, joka oli naimisissa mutta erosi mun takia. Miehen halusin en hänen taakkojaan.

49

414

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei-mitään_järkeä

      oletko tosiaan sitä mieltä, että miehesi lapset ovat taakka?

      Sitä he eivät ole, he ovat tai heidän ainakin pitäisi olla isälleen niitä kaikkein rakkaimpia ihmisiä maailmassa.

      Sinun kaltaisesi itsekkäät, pienisieluiset ja ajattelemattomat ihmiset pilaavat monen pienen ja vähän isommankin lapsen elämän.

      • näinuskonjahyväksyn

        On ne miehellekin taakka, kosk aemme voi oikein nauttia omasta yksityisyydetä ja olosta kun aina meidän pitää miettiä miehen lapsia. Olisi kiva kun ei olisi mitään ulkopuolisia ärsykkeitä eikä huolta. Rahaa menee aina kun ne tulee.
        Kyllä minä olen miehelle se kaikkein rakkain, enhän muuten asuisi täällä. Lapset ovat miehelle se pakollinen taakka.


      • elämäonvalintoja
        näinuskonjahyväksyn kirjoitti:

        On ne miehellekin taakka, kosk aemme voi oikein nauttia omasta yksityisyydetä ja olosta kun aina meidän pitää miettiä miehen lapsia. Olisi kiva kun ei olisi mitään ulkopuolisia ärsykkeitä eikä huolta. Rahaa menee aina kun ne tulee.
        Kyllä minä olen miehelle se kaikkein rakkain, enhän muuten asuisi täällä. Lapset ovat miehelle se pakollinen taakka.

        Siis se vanha tuttu tapaus. Mies ei halua vastuutaan kantaa, kun perheleikki ei ollutkaan kivaa. Siis mies hakee sivusuhteen ja sivusuhde nainen haluaakin enemmän eli asumaan samankatonalle. Näin sitten tehdään, mutta miehen lapset tarvitsevat isää. Isä, kun on isä vaikka sitä ei haluaisikaan. Sitten se perhe elämä tulee uuteen kotileikkiin mukaan, vaikka sitä ei halunnutkaan. Elämä on elämää ja siihen kuuluu vastuu. Ehkä kannattaisi suosiolla hakeutua suhteeseen vaan täysin vapaan miehen kanssa. Onnea perhe-elämään. Vastuusi on hoitaa kunnialla miehen lapset silloin kuin he teillä ovat. Teidän suhde elää jäljelle jääneellä ajalla. Ellei parisuhteenne kestä, on se heikolle pohjalle rakennettu alunalkaenkin.


      • Miem
        elämäonvalintoja kirjoitti:

        Siis se vanha tuttu tapaus. Mies ei halua vastuutaan kantaa, kun perheleikki ei ollutkaan kivaa. Siis mies hakee sivusuhteen ja sivusuhde nainen haluaakin enemmän eli asumaan samankatonalle. Näin sitten tehdään, mutta miehen lapset tarvitsevat isää. Isä, kun on isä vaikka sitä ei haluaisikaan. Sitten se perhe elämä tulee uuteen kotileikkiin mukaan, vaikka sitä ei halunnutkaan. Elämä on elämää ja siihen kuuluu vastuu. Ehkä kannattaisi suosiolla hakeutua suhteeseen vaan täysin vapaan miehen kanssa. Onnea perhe-elämään. Vastuusi on hoitaa kunnialla miehen lapset silloin kuin he teillä ovat. Teidän suhde elää jäljelle jääneellä ajalla. Ellei parisuhteenne kestä, on se heikolle pohjalle rakennettu alunalkaenkin.

        Haistappa horo paska ! Työ keikat ne ydin perheeöliselläkin ainoa ero on se ettäuusikko ei hyväksy miehen lasta! Meillä lapset on yhdenvertasia ja mikäli ei olisi niin ei vaimonkaan lapset meillä asuisi


      • miehenkauhukakarat
        Miem kirjoitti:

        Haistappa horo paska ! Työ keikat ne ydin perheeöliselläkin ainoa ero on se ettäuusikko ei hyväksy miehen lasta! Meillä lapset on yhdenvertasia ja mikäli ei olisi niin ei vaimonkaan lapset meillä asuisi

        Meillä minä raadan myös meiehn lasten eteen ja rankkaa on kun mies on tissä tai matkoilla.
        Yksin se on raskasta pitää kaikki langat käsisstä ja lapset kiltteinä.
        mihene exä voisi hyvin hoitaa lapsensa sillon kun mieheni ei ole kotona, mutta antaa ne mulle että kyllä äitipuoli hoitaa kun ite ei viitsi.
        Kyllä me hoitaisimme kahden mutta yksin en haluisi.


      • Miem
        miehenkauhukakarat kirjoitti:

        Meillä minä raadan myös meiehn lasten eteen ja rankkaa on kun mies on tissä tai matkoilla.
        Yksin se on raskasta pitää kaikki langat käsisstä ja lapset kiltteinä.
        mihene exä voisi hyvin hoitaa lapsensa sillon kun mieheni ei ole kotona, mutta antaa ne mulle että kyllä äitipuoli hoitaa kun ite ei viitsi.
        Kyllä me hoitaisimme kahden mutta yksin en haluisi.

        Joo voisi periaatteessa koska se on ladtensuojelu rikkomus jättää lapsia kaltaisellesi narsistille


      • voiollaniinkin

        Voi sitäkin mieltä olla, sori vaan...saattavat olla välttämätön paha ja ko. hlö voi toivoa että kasvavat mahdollisimman nopeasti jne. Tämä kaikki ilman sarvia ja hampaita, näin saattaa olla useammin kuin uskottekaan.


    • Miem

      Pakko sinun on hyväksyä/sietää miehesi lapsia ... ...kukaan terve ihminen ei hyväksy lastensa sortamista ja mikäli niin teet niin huomaat kuinka lapsesi ulkoistetaan ja sen jälkeen sut

      • taloutenionturvattu

        No ei ole pakko, mutta olenotanut neuvonantajan roolin, neuvon heitä ja opetan käytöstavat ja säännöt. Kurilla kasvatamme.
        Ei mua ulkoisteta, joka viikko kysyn mieheltä kumpaa rakastaa enempi lapsia vai mua, vastaa aina et mua.


      • Miem
        taloutenionturvattu kirjoitti:

        No ei ole pakko, mutta olenotanut neuvonantajan roolin, neuvon heitä ja opetan käytöstavat ja säännöt. Kurilla kasvatamme.
        Ei mua ulkoisteta, joka viikko kysyn mieheltä kumpaa rakastaa enempi lapsia vai mua, vastaa aina et mua.

        Oot pimee erosi kaltaisestasi narsistista joka on lasteni äiti !


      • äitipuoleksipyydettynä
        Miem kirjoitti:

        Oot pimee erosi kaltaisestasi narsistista joka on lasteni äiti !

        Meillä taas mua pyydettiin miehen lasten äitipuoleksi. Kinuamalla kinuttiin ja miten toki pitkään. Sehän ei ole palkkatyötä vaan ilmaista hommaa kasvattaa tositenlapsia jos niillä on ongelmia ja ainahan niillä on. Mitein varmaan viikon kaksi ja sanoin että voin ryhtyä koeajalla, jos en onnistu en ryhdy.
        Oli aika ongelmaisia lapsia ja tässä on nyt äitipuolen roolissa menty puolivuotta ja en tiiä olenko onnistunut.
        Omani olivat helppoja lapsia eikä ollut mitään ongelmaa mutta nämä miehen lapset kiukkuavat ja yrittävät hankaloittaa kaiken aikaa.
        Kovasti mua pyydettiin jatkamaan kun olen todella kaunis ja hyvä siinä mihin ryhdyn. Tiedän sen itsekin, mutta kaikkeen minäkään en pysty.
        Meillä on säännöt joita noudatetaan ja aina kekkaan uusia jottei käy tylsäksi.
        Jos saisin tästä palkkaa tekisinkin täysillä mutta kasvattamaan toisten lapsia hyvin ilman palkka ei viitsi täysillä.


      • muutatyyliäpalveletavaks
        äitipuoleksipyydettynä kirjoitti:

        Meillä taas mua pyydettiin miehen lasten äitipuoleksi. Kinuamalla kinuttiin ja miten toki pitkään. Sehän ei ole palkkatyötä vaan ilmaista hommaa kasvattaa tositenlapsia jos niillä on ongelmia ja ainahan niillä on. Mitein varmaan viikon kaksi ja sanoin että voin ryhtyä koeajalla, jos en onnistu en ryhdy.
        Oli aika ongelmaisia lapsia ja tässä on nyt äitipuolen roolissa menty puolivuotta ja en tiiä olenko onnistunut.
        Omani olivat helppoja lapsia eikä ollut mitään ongelmaa mutta nämä miehen lapset kiukkuavat ja yrittävät hankaloittaa kaiken aikaa.
        Kovasti mua pyydettiin jatkamaan kun olen todella kaunis ja hyvä siinä mihin ryhdyn. Tiedän sen itsekin, mutta kaikkeen minäkään en pysty.
        Meillä on säännöt joita noudatetaan ja aina kekkaan uusia jottei käy tylsäksi.
        Jos saisin tästä palkkaa tekisinkin täysillä mutta kasvattamaan toisten lapsia hyvin ilman palkka ei viitsi täysillä.

        Joo eipä se äitipuolelle kuulu kasvattaa toisten lapsia. Ole vaan kotona kuin et näkisikään muita, aikanaan he huomaavaat että et ole kenenkään pelinappula. Lasten kuuluu omata itse hyvä ja paha, ei stiä kenellekkään vieraille opeteta. Se kuuluu heidän äidilleen.


      • Miem
        äitipuoleksipyydettynä kirjoitti:

        Meillä taas mua pyydettiin miehen lasten äitipuoleksi. Kinuamalla kinuttiin ja miten toki pitkään. Sehän ei ole palkkatyötä vaan ilmaista hommaa kasvattaa tositenlapsia jos niillä on ongelmia ja ainahan niillä on. Mitein varmaan viikon kaksi ja sanoin että voin ryhtyä koeajalla, jos en onnistu en ryhdy.
        Oli aika ongelmaisia lapsia ja tässä on nyt äitipuolen roolissa menty puolivuotta ja en tiiä olenko onnistunut.
        Omani olivat helppoja lapsia eikä ollut mitään ongelmaa mutta nämä miehen lapset kiukkuavat ja yrittävät hankaloittaa kaiken aikaa.
        Kovasti mua pyydettiin jatkamaan kun olen todella kaunis ja hyvä siinä mihin ryhdyn. Tiedän sen itsekin, mutta kaikkeen minäkään en pysty.
        Meillä on säännöt joita noudatetaan ja aina kekkaan uusia jottei käy tylsäksi.
        Jos saisin tästä palkkaa tekisinkin täysillä mutta kasvattamaan toisten lapsia hyvin ilman palkka ei viitsi täysillä.

        Ei et sinä kasvata lapsia etkä ole edes äidillinen vaan sesimputtava käskyttämistä rakastava narsisti kapiainen joka ei saisi olla lähelläkään lapsia "prinessa ruusunen ja paha äitipuoli"


      • erittäinhyvääitipuoli
        Miem kirjoitti:

        Ei et sinä kasvata lapsia etkä ole edes äidillinen vaan sesimputtava käskyttämistä rakastava narsisti kapiainen joka ei saisi olla lähelläkään lapsia "prinessa ruusunen ja paha äitipuoli"

        En minä simputa, vaan kasvatan vastuuseen ja hyvään käytökseen. Vielä he kiittävät sekä heidän äitinsä kunhan ymmärtävät, ja lapset kasvavat. Ilman minua uskon ettei lapsista tulisi normaaleita ja hyvä kätyöksisiä. Raha on vaan se ongelma kunilmaseksi pitäisi kaikki tehdä. Lapsia on helppo puhua ympäri.. kokeile.


      • Blaabuhahaaaaa
        erittäinhyvääitipuoli kirjoitti:

        En minä simputa, vaan kasvatan vastuuseen ja hyvään käytökseen. Vielä he kiittävät sekä heidän äitinsä kunhan ymmärtävät, ja lapset kasvavat. Ilman minua uskon ettei lapsista tulisi normaaleita ja hyvä kätyöksisiä. Raha on vaan se ongelma kunilmaseksi pitäisi kaikki tehdä. Lapsia on helppo puhua ympäri.. kokeile.

        Mitä sinä kasvatat, eihän sulla ole miestä eikä lapsia, deekukaveriko on sun mies ja muut juopot lapsia buhahaaa


      • otarennostivaikoletäiti
        Miem kirjoitti:

        Oot pimee erosi kaltaisestasi narsistista joka on lasteni äiti !

        Otetaanpas nyt ihan iisisti, jokaisella saa olla oma mielipide?
        Mielipidevapaus sittenkin vaikka se ei sopisi "suuren yleisön" mielipiteiden kanssa yhteen!


      • Miem
        otarennostivaikoletäiti kirjoitti:

        Otetaanpas nyt ihan iisisti, jokaisella saa olla oma mielipide?
        Mielipidevapaus sittenkin vaikka se ei sopisi "suuren yleisön" mielipiteiden kanssa yhteen!

        Ei tuo ei ole mielipide vaan lissun elämän ohje jonka tarkitus on erottaa lapset isästä ja samaa mantraa eri statuksella yh:n uusikkona tai jätettynä ! Ainoa tarkoitus on häätää ja erottaa lapset isästä


      • säälimmesuakaikki
        Miem kirjoitti:

        Ei tuo ei ole mielipide vaan lissun elämän ohje jonka tarkitus on erottaa lapset isästä ja samaa mantraa eri statuksella yh:n uusikkona tai jätettynä ! Ainoa tarkoitus on häätää ja erottaa lapset isästä

        Ja sinä kaljanuurussa kännissä kirjottelet omia keksimiäsi juttuja joissa ei ole alkuperäistä asiaa yhtään. Kunhan saat oman näköisen tarinan kirjotettua ja värittää, miten lystäät. Sulla on toi mielikuvitus aikamoinen. Provoot täällä kaikkien omat jutut oman mielesi mukaan.Olet Miu Mau Moukka aikamoinen tyyppi. Provoava moukka.


      • Miem
        säälimmesuakaikki kirjoitti:

        Ja sinä kaljanuurussa kännissä kirjottelet omia keksimiäsi juttuja joissa ei ole alkuperäistä asiaa yhtään. Kunhan saat oman näköisen tarinan kirjotettua ja värittää, miten lystäät. Sulla on toi mielikuvitus aikamoinen. Provoot täällä kaikkien omat jutut oman mielesi mukaan.Olet Miu Mau Moukka aikamoinen tyyppi. Provoava moukka.

        Kunhan vastasin tälle joka kommentoi minulle! Ja alkuperäiseen aloitukseen ... ...niin tämä alottaja on rustaillut näitä aloituksia vuosilausia milloin OYP:nä milloin tulevana äitipuolena ja toisinaan jätettynä YH:na mutta kaikella sama tarkoitus saada lapset pois isän luota ! Tämä aloittaja ei sovellu minkään lapsen kasvattajaksi ei missään olosuhteessa...


    • Olkaaäiditkiitollisia

      Mutta monestihan se on miehen lasten parempi asuakkin isän ja äidipuolen luona, väsynyt äiti ei ole paras mahdollinen hoivaaja. Usein paremman kasvatuksen saa kun vieras ottaa ohjat.

    • Eilissullaoläemiestä

      Onneksi sulla ei ole miestä eikä sen lapsia, ota kooma viikonloppuna niin saat taas muuta mietittävää.

    • Nytkaipaavatminua

      Olen ollut äitipuolena minäkin muutama vuosi sitten. Viihdyin 2 vuotta mutta lapset olivat niin huonokäytöksisiä ja exä vakoili ja kyttäsi meitä ja jakeli sääntöjä, minulle, joka en niitä todellakaan tarvinnut, että luovutin.
      Nyt ovat lapset hunningolla kun lähdin. Ei ole mun vika, ja vaikka miehen exä itkee mua takasin, niin ene mene.
      Minun oli paras luovuttaa, kun ei jaksanut kuunnella sääntöjä ja haukkuja, vaikka minun ne piti jaella lapsille ja miehen exälle.

    • kakeinyritän

      Monet äitipuolet menevät hukkaan, kun miehen lapset ja exä eivät ymmärrä väistyä. Ei kukaan äitipuoli voi toimia jos aina kytätään ja haukutaan. Voisi antaa rauhan sopeutua uuteen elmäntilanteeseen.
      Ne exät on joskus niin kateellisia ja kauheita suustaan ja käytökseltään että minäkin hermostun usein kun miehen ex muija vaan kyttää ja jakelee sääntöjä meille. Ihme akka, voisi hioa tuota käytöstään minua kohtaan eikä aina moittia.
      Itse yritän olla sivistynyt ja olenkin, mutta kun räntää sataa taivaan täydeltä sieltä päin niin itku tulee.
      Kunnioittaisiminua ja minu yritystä kasvattaa hänen lapsiaan mutta ei kun pitää olla kateellinen. Osaan kaiken paremmin muutoin ei mies olisi mua vaimoksi pyytänykkään.

      • Miem

        Ei meillä ei ex kyttää eikä puutu minun talouteen ex:llä on porttikielto meille ja minun sukulaisten luokse


      • sulleeikerotavaa
        Miem kirjoitti:

        Ei meillä ei ex kyttää eikä puutu minun talouteen ex:llä on porttikielto meille ja minun sukulaisten luokse

        Narraat narraat. Niin käy kuule sun rakas ex vaimo ja lapset sukulaistesi luona kahvittelemassa. Eine sulle kerro, kun saat hepulin kun sua ei huomoida. Hihhii... salaa käy salaa käy... älä itke poika parka vaikka päässä onkin täi arka...


      • Hihittelles
        sulleeikerotavaa kirjoitti:

        Narraat narraat. Niin käy kuule sun rakas ex vaimo ja lapset sukulaistesi luona kahvittelemassa. Eine sulle kerro, kun saat hepulin kun sua ei huomoida. Hihhii... salaa käy salaa käy... älä itke poika parka vaikka päässä onkin täi arka...

        Samat sulle ,lapsesi käy isällään salaa ,ei ne sulle kaikkea kerro, kun saat paskahalvauksen siitä, niin ovat nähneet lapsesi ja lapsenlapsesi papan ja "sutturat".


      • Miem
        sulleeikerotavaa kirjoitti:

        Narraat narraat. Niin käy kuule sun rakas ex vaimo ja lapset sukulaistesi luona kahvittelemassa. Eine sulle kerro, kun saat hepulin kun sua ei huomoida. Hihhii... salaa käy salaa käy... älä itke poika parka vaikka päässä onkin täi arka...

        Ex on kyllä häädetty sukujuhlista poliisien avulla


      • hahahahhaah
        Miem kirjoitti:

        Ex on kyllä häädetty sukujuhlista poliisien avulla

        Ja sut palokunnan avulla.


      • Miem
        hahahahhaah kirjoitti:

        Ja sut palokunnan avulla.

        Ei ex:t kuulu elämään sukuun eron jälkeen ja velvollisuudet loppuu eroon


      • oyp
        Miem kirjoitti:

        Ei ex:t kuulu elämään sukuun eron jälkeen ja velvollisuudet loppuu eroon

        Ehkä sinä et kuulu mihinkään mutta me muutkuulumme. Kuulumme aina siihen sukuun mihin olemme syntyneet ja mihin omat lapset ovat syntyneet. Sitä ei sun katkeruus poista vaikka kuin yrität, mutta se on sun kateuttasi muita kohtaan. Sut kun on pois pyyhkäisty niin kkuvittelet että muutkin, mutta eihän se lapsi kulta niin mene.
        Sun kannattaa hakea tuohon pölyaivotautiin apua ja alkaa ymmärtämään, että jos yksi tiili putoo, ei se murra vankkaa muuria.
        Surullista on että sinä olit se joka putosi, ja muut jäivät, siksi kateellisena yrität selittää avuttomana että kaikki sortuu koko maailma murenee yhden idiootin tähden.
        Ehkä teillä niin, mutta ei muilla.
        Iloista päivää ja hae sitä apua mjuista syödä tänään kaalikeittoa, saat ilmat pihalle ja elämä jatkuu.


      • Miem
        oyp kirjoitti:

        Ehkä sinä et kuulu mihinkään mutta me muutkuulumme. Kuulumme aina siihen sukuun mihin olemme syntyneet ja mihin omat lapset ovat syntyneet. Sitä ei sun katkeruus poista vaikka kuin yrität, mutta se on sun kateuttasi muita kohtaan. Sut kun on pois pyyhkäisty niin kkuvittelet että muutkin, mutta eihän se lapsi kulta niin mene.
        Sun kannattaa hakea tuohon pölyaivotautiin apua ja alkaa ymmärtämään, että jos yksi tiili putoo, ei se murra vankkaa muuria.
        Surullista on että sinä olit se joka putosi, ja muut jäivät, siksi kateellisena yrität selittää avuttomana että kaikki sortuu koko maailma murenee yhden idiootin tähden.
        Ehkä teillä niin, mutta ei muilla.
        Iloista päivää ja hae sitä apua mjuista syödä tänään kaalikeittoa, saat ilmat pihalle ja elämä jatkuu.

        Joo siihen sukuun mihin on syntynyt kyllä muttei ex miehen sukuun


      • khähkjäh
        Miem kirjoitti:

        Joo siihen sukuun mihin on syntynyt kyllä muttei ex miehen sukuun

        Ihanaa kun olet noin yksinäinen että jaksat väittää että ensin ollaans uvussa sitten ei enää ollakkaa ..MIhin ne mummit ja vaarit anopit ja apet lähtee jos idiootti mies katoaa? Ei mihinkään... miksi lapsilta pitäisi riistä vielä isovanhemmat siksi että isä on jo riistetty? Mun ihana anoppi ja appiukko.. on muuten pappi ammatiltaan.


    • äitipuolikasvattaa

      Mun oli pakko alkaa miehen lapsille äidiksi. Miehen entinen viamo ei osannut meidän mielestä kasvattaa hyvin miehen lapsia, joten mun oli uutena vaimona alettava paikkaamaan. Huutaa, sotkee, riehuu eikä osaa kunnioittaa ja käyttäytyä, ja kulukin menee miten lystää.
      Laiton kovat rajat, kännytkät pois iltaisin ja ne jätetään kotiin, jotta voin tarkistaa sisällön rauhassa, läksut tehdään 2 t joka päivä ja minä tarkastan että on siiististi tehty, sekä kotiin tullaaniltaisin 19,30 iltapala ja nukkumaan 20.15. Nyt alkaa rajat läytymään ja kehitystä näkyy.
      Tahdoin lapsille rajat koska olen tarkka ja vlitän ja haluan heidät normaaleiksi ihmisiksi. Lapset tykkää kun välitän, vielä kiittävät joskus.
      Omani ovat helppoja, ei ole tarvinnut pahemmin komennella j asetella rajoja. Ovat hyvinä esimerkkeinä miehenlapsille, muuten meidän perhe elämä olisi järkyttävää. Varmasti menee vuosia ennkuin he ovat mieleiseni,m utta siihen pyritään. Kotiin menee aina vihko johon äiti sitten kirjoittaa tapahtumat, ja minä säänöt ja vaatimukset.

      • Äläpuhupaskaa

        Juu ,juu ,mutta kun sulla ei ole miestä eikä lapsia, olet yksinäinen sukurutsattu vanha akka.
        Voi, kun joku opettaisi sun kirjoittamaan ja ymmärtämään luettua, ehkä se sukulais setäsi, siis appesi mikä lie lesta-pappi nyt onkaan, kerkeisi sua opettaan.


    • enoleäitipuolionneksi

      Ei kenenkään tarvi alka oleen äitipuoli jos ei tahdo. Jokaisella on oikeus olla lapsdeton jos haluaa eikä tarvi ottaa kenenkään lapsia haitakseen ja kasvatettavaksi. Joskus se on vaan paras vaihtoehto lasten kannalta jos äiti on epäpätevä eikä viitsi uhrata.
      Mutta lastenkasvatukseen on joskus pakko puuttua, mutta kurjaa se on.
      Mies voi tapailla lapsiaan muualla, ei ole pakko edes tuoda äitipuolen kotiin, se on vaan tapa jotta omat äidit pääsee helpolla kaljalle tai hurvittelemaan. Se on äideille vaan hyvä tilaisuus laiskotella, ei muuta.

      • Miem

        Hmmmm. Esimerkiksi sinulta ei kysytä jos lapset tulee isänsä luokse joten jollet tule oimeen lastenn kanssa niin voit mennä vanhempiasi katsomaan ! Ja kasvatuksen hoitaa isä ja äiti koska kaiksta vastauksista päätellen sinusta ei ole kasvattajaksi ... ...olet käskytystä ja iteäsi rakstava narsisti joka ei saa olla lasten lähellä ilman valvontaa ja sinua tässä pitää kasvattaa


      • oyp
        Miem kirjoitti:

        Hmmmm. Esimerkiksi sinulta ei kysytä jos lapset tulee isänsä luokse joten jollet tule oimeen lastenn kanssa niin voit mennä vanhempiasi katsomaan ! Ja kasvatuksen hoitaa isä ja äiti koska kaiksta vastauksista päätellen sinusta ei ole kasvattajaksi ... ...olet käskytystä ja iteäsi rakstava narsisti joka ei saa olla lasten lähellä ilman valvontaa ja sinua tässä pitää kasvattaa

        Miten vaan,, mutta loistavat lapset ovat tässä silti kasvaneet, jotka ovat onnellisia omissa elämissään, on töitä on iahan mies tytöillä ja ihanat vaimot pojilla, ja lapset, mummin kullannuput. Jos siitä olisi ollut haittaa ettei sutturat päässeet meille tai meidän lähelle meitä haukkumaan, niin tuksin meillä olisi näin mahtava perhe, mahtavat lasten perheet ja suku ja ystävät.
        Jos päätellen olen tehnyt kaikein täysin oikein.
        Minusta näyttää siltä että olen kaikista paras kasvattaja ollut omille lapsilleni.


      • Miem
        oyp kirjoitti:

        Miten vaan,, mutta loistavat lapset ovat tässä silti kasvaneet, jotka ovat onnellisia omissa elämissään, on töitä on iahan mies tytöillä ja ihanat vaimot pojilla, ja lapset, mummin kullannuput. Jos siitä olisi ollut haittaa ettei sutturat päässeet meille tai meidän lähelle meitä haukkumaan, niin tuksin meillä olisi näin mahtava perhe, mahtavat lasten perheet ja suku ja ystävät.
        Jos päätellen olen tehnyt kaikein täysin oikein.
        Minusta näyttää siltä että olen kaikista paras kasvattaja ollut omille lapsilleni.

        Ei kyllä joku muu on kasvattanut lapsesi multipersoona lissu


      • oeltkoteinivaihullu
        Miem kirjoitti:

        Ei kyllä joku muu on kasvattanut lapsesi multipersoona lissu

        Sinulla on nyt kauhee vastustus into lissun kaikkiin juttuihin, että taidat olla päästäsi sekasin. Kiva lukee sun juttui kun sanoi kuka tahansa mitä tahansa heti tulee sontaa päälle.


      • Anonyymi
        Miem kirjoitti:

        Hmmmm. Esimerkiksi sinulta ei kysytä jos lapset tulee isänsä luokse joten jollet tule oimeen lastenn kanssa niin voit mennä vanhempiasi katsomaan ! Ja kasvatuksen hoitaa isä ja äiti koska kaiksta vastauksista päätellen sinusta ei ole kasvattajaksi ... ...olet käskytystä ja iteäsi rakstava narsisti joka ei saa olla lasten lähellä ilman valvontaa ja sinua tässä pitää kasvattaa

        Minä en lähde mihinkään kun miehen kersat utelvat meille, sillon täällä on remonttitarvettaa kun lähtevät ja kamat viety. Minä kasvatan heistä normaaleita lapsia ihan kuin omistanikin olen tehnyt. On kummallista ettei oma äiti välitä vaanlapset laitetaan uudelle äidille kasvatettavaksi ja palkkaa ei saa mistään.
        Mies kyllä maksaa omiensa kulut minä vaan ostan mutta mies maksaa minä maksan omieni ja mies osan niistä onneksi.
        Yleensä käytän omein lasten vaatteita miehen lapsille heille ne kelpaa ja jos ei niin ei voi mitään.

        Olen ihana äiti kun jaksan ja autan heitä mutta arvostusta ei saa eikä palkkaa.

        Olen joutunut töistäkin pois kun en ehdi kaikkea, joten kasvatusvastuu on mu sillo kun täällä ovat, toivottavasti vähentää tulojansa, en vaan jaksa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en lähde mihinkään kun miehen kersat utelvat meille, sillon täällä on remonttitarvettaa kun lähtevät ja kamat viety. Minä kasvatan heistä normaaleita lapsia ihan kuin omistanikin olen tehnyt. On kummallista ettei oma äiti välitä vaanlapset laitetaan uudelle äidille kasvatettavaksi ja palkkaa ei saa mistään.
        Mies kyllä maksaa omiensa kulut minä vaan ostan mutta mies maksaa minä maksan omieni ja mies osan niistä onneksi.
        Yleensä käytän omein lasten vaatteita miehen lapsille heille ne kelpaa ja jos ei niin ei voi mitään.

        Olen ihana äiti kun jaksan ja autan heitä mutta arvostusta ei saa eikä palkkaa.

        Olen joutunut töistäkin pois kun en ehdi kaikkea, joten kasvatusvastuu on mu sillo kun täällä ovat, toivottavasti vähentää tulojansa, en vaan jaksa.

        Minä en lähde mihinkään kun naiseni kersat asuvat täällä ,minun talossani ja sillon täällä on remonttitarvetta kun asuvat täällä ja aina jotain rikottuu. Minä kasvatan heistä normaaleita lapsia ihan kuin omistanikin olen tehnyt. On kummallista ettei oma ISÄ välitä vaan lapset laitetaan uudelle isälle kasvatettavaksi ja palkkaa ei saa mistään.
        Nainen kyllä maksaa omiensa kulut minä vaan ostan ,mutta nainen maksaa minä maksan omieni ja naiseni Omiensa kulut.
        Yleensä käytän omein lasten vaatteita naiseni lapsille jos heille ne kelpaa ja jos ei niin ei voi mitään.

        Olen ihana isäpuoli kun jaksan ja autan heitä mutta arvostusta ei saa eikä palkkaa.

        Olen joutunut töistäkin välillä pois lähtemään kesken päivän ,kun en ehdi kaikkea, joten kasvatusvastuu on mun sillon ,kun täällä asuvat, toivottavasti olisivat isällään enempi , en vaan jaksa.


    • Jgyghhhhh

      Meillä väkisin lapset erkaantuu isästä kun eivät saa nähdä uusio akkaa. Ei huono homma. Oma isä kuoli aikaisin ja hyvin pärjättiin. Sutturan matkaan lähtenyt on kuin kuollut meille jo. Bye bye kivaa elämää isyys taakse jäi.

    • Anonyymi

      Ei kukaan halua toisten lapsia kasvattaa jos ei saa rahaa siitä. Tietysti uusi äiti on hyvä mutta lapset ei arvosta eikä miehen eksä.
      On ne hankalia, ei voi mitään, uuden äidin pitää ryhtyä työttömäksi jotta voi vahtia niitä. Omat kun on ihanianiin sitte pitää olla muita.

      • Anonyymi

        Ei kukaan halua toisten lapsia kasvattaa jos ei saa rahaa siitä. Tietysti uusi ISÄ on hyvä mutta lapset ei arvosta eikä naisen eksä.
        On ne hankalia, ei voi mitään, uuden ISÄN varmaan pitää ryhtyä työttömäksi ,jotta voi vahtia ja kasvattaa niitä. Omat kun on niin hyvin kasvatettu, sitte pitää alkaa naisen lapsia kasvattaan.


    • Anonyymi

      Onko sulla ymmäryksessä jotain vikaa, sun puolison lapsilla on jo äiti, ja sinä ehkä joudut olemaan puolison lasten kanssa kaksi kertaa kuukaudessa, enempi sun miehesi on sun lasten kanssa jotka on melkeen joka päivä teidän kanssa.
      Taidt olla Trolli, jolla ei ole miestä eikä lapsia.

      • Anonyymi

        Niin se entinen äiti, joka ei osaa mitään, ei edes ota mun neuvojani vastaan vaan kyttää meitä ikkunan alla. Kuvittelee olevansa parempikin mun, minä kasvatan hänen kersat jotka on saamattomia ja heikkoja koulussa. Ei mene mikään peille, vaikka kuin huutaa ja komentaa. Kersat tulee meille kerran kahdessa kuussa, onneksi, enempää ei jaksa passata ja ruokkia.

        Mun omatkin on nuorempia ja tosi teräväiä ja ei tarvi passata. Olen halunnut että mun lapset opettaa miehen lapsille kaiken muttei ne ymmärrä mitään. Surullista.

        Nyt jos lähtisin veks niin voi lapsi parkoja, en voi tehdä sitä heille, on hyvä etä edes yksi uusi äiti hoitaa heidän asiat ja ruokkii, kun muista ei ole siihen. Pakko jäädä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se entinen äiti, joka ei osaa mitään, ei edes ota mun neuvojani vastaan vaan kyttää meitä ikkunan alla. Kuvittelee olevansa parempikin mun, minä kasvatan hänen kersat jotka on saamattomia ja heikkoja koulussa. Ei mene mikään peille, vaikka kuin huutaa ja komentaa. Kersat tulee meille kerran kahdessa kuussa, onneksi, enempää ei jaksa passata ja ruokkia.

        Mun omatkin on nuorempia ja tosi teräväiä ja ei tarvi passata. Olen halunnut että mun lapset opettaa miehen lapsille kaiken muttei ne ymmärrä mitään. Surullista.

        Nyt jos lähtisin veks niin voi lapsi parkoja, en voi tehdä sitä heille, on hyvä etä edes yksi uusi äiti hoitaa heidän asiat ja ruokkii, kun muista ei ole siihen. Pakko jäädä.

        Niin se entinen isä , joka ei osaa mitään, ei edes ota mun neuvojani vastaan vaan kyttää meitä ikkunan alla kännissä. Kuvittelee olevansa parempikin minua , minä kasvatan hänen kersat jotka on saamattomia ja heikkoja koulussa. Ei mene mikään peille, vaikka kuin huutaa ja komentaa. Kersat asuu minun huushollissani , kuin omassaan ei niitä jaksa passata ja ruokkia koko aikaa saamattomia ressukoita.

        Mun omatkin on nuorempia ja tosi teräväiä ja ei tarvi passata. Olen halunnut että mun lapset opettaa naiseni lapsille kaiken muttei ne ymmärrä mitään, eikä halua oppia Surullista.

        Nyt jos ajaisin ne veks niin voi lapsi parkoja, en voi tehdä sitä heille, on hyvä että edes yksi uusi isä hoitaa heidän asiat ja ruokkii, kun muista ei ole siihen. Pakko jatkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se entinen isä , joka ei osaa mitään, ei edes ota mun neuvojani vastaan vaan kyttää meitä ikkunan alla kännissä. Kuvittelee olevansa parempikin minua , minä kasvatan hänen kersat jotka on saamattomia ja heikkoja koulussa. Ei mene mikään peille, vaikka kuin huutaa ja komentaa. Kersat asuu minun huushollissani , kuin omassaan ei niitä jaksa passata ja ruokkia koko aikaa saamattomia ressukoita.

        Mun omatkin on nuorempia ja tosi teräväiä ja ei tarvi passata. Olen halunnut että mun lapset opettaa naiseni lapsille kaiken muttei ne ymmärrä mitään, eikä halua oppia Surullista.

        Nyt jos ajaisin ne veks niin voi lapsi parkoja, en voi tehdä sitä heille, on hyvä että edes yksi uusi isä hoitaa heidän asiat ja ruokkii, kun muista ei ole siihen. Pakko jatkaa.

        Näitkö pahaa unta- ja unohditko vahingossa ettei ole isä - ns. "uusi isä" ?😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se entinen äiti, joka ei osaa mitään, ei edes ota mun neuvojani vastaan vaan kyttää meitä ikkunan alla. Kuvittelee olevansa parempikin mun, minä kasvatan hänen kersat jotka on saamattomia ja heikkoja koulussa. Ei mene mikään peille, vaikka kuin huutaa ja komentaa. Kersat tulee meille kerran kahdessa kuussa, onneksi, enempää ei jaksa passata ja ruokkia.

        Mun omatkin on nuorempia ja tosi teräväiä ja ei tarvi passata. Olen halunnut että mun lapset opettaa miehen lapsille kaiken muttei ne ymmärrä mitään. Surullista.

        Nyt jos lähtisin veks niin voi lapsi parkoja, en voi tehdä sitä heille, on hyvä etä edes yksi uusi äiti hoitaa heidän asiat ja ruokkii, kun muista ei ole siihen. Pakko jäädä.

        Näitkö pahaa unta- ja unohditko vahingossa ettei ole äiti- ns. "uusi äiti”?😁


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      1957
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1692
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      53
      1609
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1537
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe