Kokemuksia Maltalta

Me2x

Lueskelin noita kokemuksia, eivät olleet ihan tuoreita.
Olisi mukava kuullaa tuoreita kokemuksi. Ollaan lähdössä 04.09.16

3

703

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maltanuusimmat

Malta on edelleen yhtä ihastuttava kuin muutamia vuosia sitten, joten suuri osa kokemuksista on yhä paikkansapitäviä. Tuoretta tietoa Maltasta pääset kuitenkin lukemaan, myös SUOMEKSI, suhteellisen tuoreelta saariryhmää käsittelevältä sivustolta, jonka osoite on: http://malta24.net/fi/etusivu Sivusto palvelee jo kuudella kielellä ja omat matkakokemuksesi on sitten loman jälkeen takuulla sinne äärettömän tervetulleita ja kallisarvoisia muille Maltaa mahdoliseksi kohteekseen miettiville, edes suomeksi suomalaisille.

• CISK

Käyty siellä marraskuussa 2015..Sää oli hieno, lämpöä yli 20,mutta arvaamaton Yhtäkkiä vettä tuli taivaan täydeltä,sitten taas aurinkoa. mutta saari oli mahtava kohde,jos pitää historiasta.Tuohon aikaan ei rantaloma ollut ihan parasta, tuulet ja aallot,välimeri velloi.Hyvät kuppilat ja upeet ystävälliset ihmiset,edullinen hintataso perusruokapaikoissa, bussilla pääsee joka paikkaan.Kaikki julkinen liikenne menee (esim lentokentältä) Vallettaan,joten jos hotellinne on muualla saarella,niin ottakaa taksi lentokentältä,kannattaa kysyä hotellilta kuljetusta (on n.20e).Eli paljon nähtävää "mokomalla" pikkusaarella

• MedinassKäyty

Historiaa on saarella niin paljon, että on vaikea keksiä toista paikkaa missä sitä olisi yhtä paljon.

Bussit ovat halpoja eli 1,50 maksaa kaikkialle mihin ehtii aina 2 tunnin aikana matkustaa. Lentokenttäbussit on merkitty X:llä.

Ei mitään toiveita ehtiä kaikkiin kuppiloihin ja ravintoloihin edes hotellia lähimpänä olleessa kylässä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      94
      5392
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      56
      4171
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      29
      2312
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2148
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1825
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1484
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      33
      1322
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1128
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      22
      1028
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1021
    Aihe