Harkinnan mukaan tajoan apuani terveelle asiansa hoitavalle naiselle omilla ehdoillani.
Ainoastaan luonnollisin menetelmin tulee kyseeseen ja pareista/ lesbo pareista en innostu. Tämä on tarkoitettu ainoastaan hetero sinkuille.
En luonnollisestikkaan osallistu elareihin, enkä mihinkään kasvatukseen, joten olet omillasi kun siemen on itänyt.
Itse olen sinkku, joten voimme lähtee ihan kaveripohjalta vakipano suhteeseen ja laps tulee aikanaan jos tulee, eli ei tarttis olla mitään väkisin vääntämistä, vaan vois tavata ihan sillon kun molemmille sopis, eli vähän rennommalla ajatuksella.
Tiedustelut mielellään suoraan meiliin.
Suunnitteletko lapsen hankkimista yksin?
7
250
Vastaukset
- helpponakkiko
Ensin täytyy selvittää sun sukupuolitaudit, HIV, AIDS ym. Onko suvussa perinnöllisiä vikoja, mielisairautta, alkoholismia ym. Myös ulkoiset seikat otetaan huomioon, sulkapäässä 1.5m ei hyväksytä. Koulutus taso, eli löytyykö älliä. Yliopiston käynyt akateemikko. Työtön putkimies ei kelpaa.
Luonnollisestikkin olen puhdas. Perinnöllisiä sairauksia ei tietenkään ole.
Suvusta löytyy paljon insinööriä, opettajaa ym. Itse olen työmies. Aina on töitä riittänyt ja taitoja löytyy joka hommaan. Normaali kokoinen. Urheilullinen ja musikaalinen. En ajatellut "omaa" perhettä perustaa, joten sillä olen nyt täällä.
- varokaatätä
taas toi sama huijari mies joka teki oharit monelle naiselle lupaa paljon mut ei olekaan sitä varokaa tätä miestä naiset
Sekoitat johonkin toiseen..En ole nimittäin luvannut asian tiimoilta vielä kenellekkään yhtään mitään. Kirjoitan ainoastaan tällä nimimerkillä.
Paikka edelleen auki ja tarkoitus vain yksi ihminen tavata näissä merkeissä..
- 1900
hirteen tuollaiset sperman levittäjät saatana
- KokemustaOnTosta
Toi on toi HIV-tyyppi, kannattaa välttää...
huh huh mitä paskanjauhantaa.
Se on tämä Suomalaisten järjetön kateus kanssaihmisiä kohtaan jotain uskomatonta. Aika epätoivoista mustamaalaamista.
Voin muuten kertoo etten ole vielä koskaan harrastanu suojaamatonta seksiä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2722410Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä2991289- 1081201
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831201Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581145Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi811096- 44962
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi67897Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa22860- 33767