Suunnitteletko lapsen hankkimista yksin?

Harkinnan mukaan tajoan apuani terveelle asiansa hoitavalle naiselle omilla ehdoillani.
Ainoastaan luonnollisin menetelmin tulee kyseeseen ja pareista/ lesbo pareista en innostu. Tämä on tarkoitettu ainoastaan hetero sinkuille.

En luonnollisestikkaan osallistu elareihin, enkä mihinkään kasvatukseen, joten olet omillasi kun siemen on itänyt.
Itse olen sinkku, joten voimme lähtee ihan kaveripohjalta vakipano suhteeseen ja laps tulee aikanaan jos tulee, eli ei tarttis olla mitään väkisin vääntämistä, vaan vois tavata ihan sillon kun molemmille sopis, eli vähän rennommalla ajatuksella.
Tiedustelut mielellään suoraan meiliin.

7

265

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • helpponakkiko

Ensin täytyy selvittää sun sukupuolitaudit, HIV, AIDS ym. Onko suvussa perinnöllisiä vikoja, mielisairautta, alkoholismia ym. Myös ulkoiset seikat otetaan huomioon, sulkapäässä 1.5m ei hyväksytä. Koulutus taso, eli löytyykö älliä. Yliopiston käynyt akateemikko. Työtön putkimies ei kelpaa.

• Luonnollisestikkin olen puhdas. Perinnöllisiä sairauksia ei tietenkään ole.
        Suvusta löytyy paljon insinööriä, opettajaa ym. Itse olen työmies. Aina on töitä riittänyt ja taitoja löytyy joka hommaan. Normaali kokoinen. Urheilullinen ja musikaalinen. En ajatellut "omaa" perhettä perustaa, joten sillä olen nyt täällä.

• varokaatätä

taas toi sama huijari mies joka teki oharit monelle naiselle lupaa paljon mut ei olekaan sitä varokaa tätä miestä naiset

• Sekoitat johonkin toiseen..En ole nimittäin luvannut asian tiimoilta vielä kenellekkään yhtään mitään. Kirjoitan ainoastaan tällä nimimerkillä.
        Paikka edelleen auki ja tarkoitus vain yksi ihminen tavata näissä merkeissä..

• 1900

hirteen tuollaiset sperman levittäjät saatana

• KokemustaOnTosta

Toi on toi HIV-tyyppi, kannattaa välttää...

• huh huh mitä paskanjauhantaa.
        Se on tämä Suomalaisten järjetön kateus kanssaihmisiä kohtaan jotain uskomatonta. Aika epätoivoista mustamaalaamista.
        Voin muuten kertoo etten ole vielä koskaan harrastanu suojaamatonta seksiä..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään

"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El
      Maailman menoa
      74
      6304
    2. MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!

Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny
      Henkirikokset
      41
      5368
    3. Orpon hallitus paskoi kaikki hommat

ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.
      Maailman menoa
      60
      4245
    4. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
      Maailman menoa
      73
      4102
    5. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      65
      3870
    6. Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?

Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.
      Ikävä
      69
      1157
    7. Anteeksi kaikesta...

Olin tosi hölmö...
      Ikävä
      49
      931
    8. Tylsille treffeille

Hiljaisen ukon kans nuotiolle?
      Tunteet
      248
      820
    9. Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana

Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?
      Ikävä
      29
      797
    10. Toivotko, että

Toivotko, että hän yrittäisi jutella sinulle? Vai toivotko, että itse voisit mennä juttelemaan?
      Ikävä
      62
      791
    Aihe