Järkevää .

pate5552

Oiskohan meille vanhoille tarpeellinen , joko koirat ulkoiluttaa meitä tai me ulkoilutaan koiria : Meille 60 joilla ei ole lähisukua ja jotka ( vielä pystyvät ulkoileen ja olemme suurinpiirtein sisäsiistejä niin antakaa meille mahdollisuus pitää jotakin omaakin ) Taistelkaa te mistä haluatte : Koittakaa kuunnella ja olkaa rehellisiä vanhempia ihmisiä kohtaan ja kunniottakaa vanhempianne .

6

1066

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mukaviaulkoiluja

      Juu, ottaa vaan koiran, ja ulkoilette sen kanssa.
      Tuo iloa, sisältöä ja toimintaa päiviin, sekä pitää kuntoa yllä :)

    • minelan

      mukavia ulkoiluja

      Olen kanssasi täysin samaa mieltä, yhteiskunnalle on halvenpaa, että vanhukset pystyvät elämään ilman hoivaa ja joutumista laitoksiin,
      Ulkoilu on yksitärkeä tekijä tässä, seuranaan koira.

      • piiperopienikoira

        Juuri noin Minelan. Kunto ei enää riittänyt uudelle sakulle mutta koira piti saada. Olin viimeisen sakumme lopetuksen jälkeen 3,5 kk sisällä. Olin masentunut, en halunnut tavata ketään.. Aika kauheaa näin jälkeenpäin katsoen. Mieheni oli saanut aivoinfarktin reilu vuosi ennen.

        Mieheni kävi kaupassa ja itse en liikkunut sisältä minnekään. Minulla ei enää ollut koiraa jonka kanssa olisin mennyt ulos.

        Kun tämä pikkuturri haettiin aloin myös elää. Ruoka, mitäs niille pitää syöttää, pissa-alustat jne . Puuhaa riitti. Sitten tieety pissa-alustojen vaihto ja jälkien korjaus. Ei aina ollut ihan oikeassa paikassa. Ulos heti kun oletti että saisi sen ekan aamupissan puhalle, ei sisään.
        Siinä riitti puuhaa, unohtu kaikki muu.

        Ja nyt toi pieni "hormoonihiiri" on 1,4 vuotta vanha. Yrittää miellyttää juuri minua koska sanon sen viiemisen sanan.

        Käyn sen kanssa neljä kertaa ulkona josta aamulenkki on vähän nopea. Se tulee nuolemaan varpaitani noin jonkin verran vajaa seitsemän aamulla ja vien sen heti ulos.

        Sitten mennään 10.-10.30 välillä ja iltapäivällä 14.- 14-30 ja illalla puoli seitsemän jälkeen.


      • piiperopienikoira kirjoitti:

        Juuri noin Minelan. Kunto ei enää riittänyt uudelle sakulle mutta koira piti saada. Olin viimeisen sakumme lopetuksen jälkeen 3,5 kk sisällä. Olin masentunut, en halunnut tavata ketään.. Aika kauheaa näin jälkeenpäin katsoen. Mieheni oli saanut aivoinfarktin reilu vuosi ennen.

        Mieheni kävi kaupassa ja itse en liikkunut sisältä minnekään. Minulla ei enää ollut koiraa jonka kanssa olisin mennyt ulos.

        Kun tämä pikkuturri haettiin aloin myös elää. Ruoka, mitäs niille pitää syöttää, pissa-alustat jne . Puuhaa riitti. Sitten tieety pissa-alustojen vaihto ja jälkien korjaus. Ei aina ollut ihan oikeassa paikassa. Ulos heti kun oletti että saisi sen ekan aamupissan puhalle, ei sisään.
        Siinä riitti puuhaa, unohtu kaikki muu.

        Ja nyt toi pieni "hormoonihiiri" on 1,4 vuotta vanha. Yrittää miellyttää juuri minua koska sanon sen viiemisen sanan.

        Käyn sen kanssa neljä kertaa ulkona josta aamulenkki on vähän nopea. Se tulee nuolemaan varpaitani noin jonkin verran vajaa seitsemän aamulla ja vien sen heti ulos.

        Sitten mennään 10.-10.30 välillä ja iltapäivällä 14.- 14-30 ja illalla puoli seitsemän jälkeen.

        Täällä suomessa tuo aikaraja tms. väillä pätkii näitä.


    • minelan

      Hyvin sanottu.

    • jhgjghkk

      Ihan järkevä idea, vanhenevissa ihmisissä on valtava potentiaali vaikka mihin, myös esim lasten ja nuorten kanssa olemiseen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe