Suuret luulot

Thaimaataivas

Suomalainen ukko joka ei saa naista Suomessa, luulee taivaan aukeavan kun saa Thaimaasta akan itselleen rahalla. Ongelma on vaan siinä että tämä äijä on yhtä lapanen ja reppana kun aina ennenkin ja harva nainen sellaista katselee oli minkämaalainen tahansa. Siispä se thainainenkin alkaa katsella itselleen parempaa ja reppana hyllytetetään.
Reppanaukot syrjäytyvät enemmän ja katkeroituvat aina vaan naisille.

20

291

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • farangkhiinok

      15 vuotta naimisissa thain kanssa eikä näy loppua häämöttämässä. Ehdottomasti hyvä valinta.

      • Soikympinkingi

        Älkää vastatko amalian aloituksiin. Se akka vain innostuu.


      • AinaStondis

        Taikkumiähet on kans hyvii. Ei mitää lerppakullei. Auttavaisii kotoon ja uskollisii. Siks otin hänet.


    • 5vuotta-aviossa

      Suomi-Suomi- liitoista 55% päättyy eroon.
      Suomi-Thai- liitoista 15% päättyy eroon.
      Mistä tämä kertoo? Siitä että homma toimii paremmin thain kanssa.
      Tämä on siis tilastollinen fakta eikä mutu-tuntuma. On ne vaan ihania piukkaperiä!

      • simovauva

        Suomi-Suomi liitoista ehkä 2% päättyisi eroon, jos mies ressukka pitäisi vaimonsa suvusta yhtä hyvää huolta kun pitää thai vaimonsa suvusta ja antaisi anopilleen 150e joka kuukausi. Thai puolisossa on se hyvä puoli, että sen kanssa ei osata käsitellä vastoinkäymisiä yhteisen kielen puuttumisen takia ja näin ollen väistetään riidat. Suomalainen mies ei viitsi sanakirjan avulla selittää thaikulle miten karjalanpaisti tehdään joten hän tekee sen itse. Suomalainen mies ei viitsi selvitellä mitä kaupasta pitää ostaa, joten hän käy kaupassa itse. Suomalainen mies ei viitsi selvittää thaille mitä lattian pesu tarkoittaa ja miten se tehdään, joten hän tekee sen itse. Näin toimeliaasta ja tekevästä Urhosta vain harva Suomalainenkaan nainen haluaisi erota. Olen huomannut, että mitä rumempi mies, sitä enemmän thaikut viettävät aikaansa mustikka metsässä. Sitä mukavampaa heillä on mitä enemmän voivat olla erossa " komeasta" ritaristaan.


      • Soikympinkingi
        simovauva kirjoitti:

        Suomi-Suomi liitoista ehkä 2% päättyisi eroon, jos mies ressukka pitäisi vaimonsa suvusta yhtä hyvää huolta kun pitää thai vaimonsa suvusta ja antaisi anopilleen 150e joka kuukausi. Thai puolisossa on se hyvä puoli, että sen kanssa ei osata käsitellä vastoinkäymisiä yhteisen kielen puuttumisen takia ja näin ollen väistetään riidat. Suomalainen mies ei viitsi sanakirjan avulla selittää thaikulle miten karjalanpaisti tehdään joten hän tekee sen itse. Suomalainen mies ei viitsi selvitellä mitä kaupasta pitää ostaa, joten hän käy kaupassa itse. Suomalainen mies ei viitsi selvittää thaille mitä lattian pesu tarkoittaa ja miten se tehdään, joten hän tekee sen itse. Näin toimeliaasta ja tekevästä Urhosta vain harva Suomalainenkaan nainen haluaisi erota. Olen huomannut, että mitä rumempi mies, sitä enemmän thaikut viettävät aikaansa mustikka metsässä. Sitä mukavampaa heillä on mitä enemmän voivat olla erossa " komeasta" ritaristaan.

        Hyvin tiedät asiat. Onko tuttavaperheesi.


      • katsepeiliinpoika
        simovauva kirjoitti:

        Suomi-Suomi liitoista ehkä 2% päättyisi eroon, jos mies ressukka pitäisi vaimonsa suvusta yhtä hyvää huolta kun pitää thai vaimonsa suvusta ja antaisi anopilleen 150e joka kuukausi. Thai puolisossa on se hyvä puoli, että sen kanssa ei osata käsitellä vastoinkäymisiä yhteisen kielen puuttumisen takia ja näin ollen väistetään riidat. Suomalainen mies ei viitsi sanakirjan avulla selittää thaikulle miten karjalanpaisti tehdään joten hän tekee sen itse. Suomalainen mies ei viitsi selvitellä mitä kaupasta pitää ostaa, joten hän käy kaupassa itse. Suomalainen mies ei viitsi selvittää thaille mitä lattian pesu tarkoittaa ja miten se tehdään, joten hän tekee sen itse. Näin toimeliaasta ja tekevästä Urhosta vain harva Suomalainenkaan nainen haluaisi erota. Olen huomannut, että mitä rumempi mies, sitä enemmän thaikut viettävät aikaansa mustikka metsässä. Sitä mukavampaa heillä on mitä enemmän voivat olla erossa " komeasta" ritaristaan.

        Ikuinen avioliitto sen peruskoulussa tavatun naisen kanssa ei ole kaikille mikään itseisarvo eikä toivomus. Lähes kaikki tuttavani jotka ovat sen "ensirakkauden" kanssa edelleen yhdessä kommunikoivat toisilleen vain sähisemällä. Viha ja katkeruus pursuaa mutta ei uskalleta erota. Kammottavaa katseltavaa sivusta. Ei paljoa huvita kyläillä silloin kun ovat molemmat kotona.

        Jos joku väittää että suomiliitot ovat aina onnellisia, ainoita oikeita ja tasapainoisia, niin haloo!

        Kielimuurit on tehty ylitettäviksi. Kyllä meillä osataan kokata ja siivota. Molemmat. Molemmat kun tuo kortensa kekoon omasta tahdostaan niin homma wörkkii.

        Järkyttävä ajattelutapa että naisen tehtävä on olla joku helvetin kodinkone ja suhde julistetaan huonoksi jos se kodinkone ei toimi siten kuin herra sohvalta käsin rallienglannilla ohjeistaa.


      • ihanathaimaa
        katsepeiliinpoika kirjoitti:

        Ikuinen avioliitto sen peruskoulussa tavatun naisen kanssa ei ole kaikille mikään itseisarvo eikä toivomus. Lähes kaikki tuttavani jotka ovat sen "ensirakkauden" kanssa edelleen yhdessä kommunikoivat toisilleen vain sähisemällä. Viha ja katkeruus pursuaa mutta ei uskalleta erota. Kammottavaa katseltavaa sivusta. Ei paljoa huvita kyläillä silloin kun ovat molemmat kotona.

        Jos joku väittää että suomiliitot ovat aina onnellisia, ainoita oikeita ja tasapainoisia, niin haloo!

        Kielimuurit on tehty ylitettäviksi. Kyllä meillä osataan kokata ja siivota. Molemmat. Molemmat kun tuo kortensa kekoon omasta tahdostaan niin homma wörkkii.

        Järkyttävä ajattelutapa että naisen tehtävä on olla joku helvetin kodinkone ja suhde julistetaan huonoksi jos se kodinkone ei toimi siten kuin herra sohvalta käsin rallienglannilla ohjeistaa.

        Kovat on kommentit. 60%:lle tänne raahatuille vaimoille on turha huudella edes rallienglannilla sohvalta mitään, koska kaikenlainen englanti on heille vierasta. Lukuunottamatta tietenkin noita "työkavereilta" opittuja huudahduksia. Muutamat eivät osaa edes kirjoittaa mitään kieltä kun kolmikymppisenä muuttavat rakkautensa perässä, sehän ei suomalaisia kiinnosta, eivät kysy koska olettavat kaikkien osaavan, eikä tyttö kerro kun et sitä kysy.

        Omakohtainen kokemus tuosta tyttöjen englanninkielen taidosta on jäätävä...
        Muutaman kerran tullut "pokattua" aloittelija beer baarista.

        Huoneessani sitten olen lanteitani keinuttaen riisunut alushousuni tytön silmien edessä hitaasti ja nautinnollisesti. Määrätyssä vaiheessa n 8cm pitkä, äärilleen jännittynyt kaluni on sitten ponnahtanut katapultin lailla pois housuistani.

        Tyttö on laittanut käden suun eteensä ja sanonut: ooh, big. Näitä on ollut muutamia ja itse luulen, että tyttö ei edes ymmärrä mitä sanoi, sanoi vaan niinkun kaverit ovat opettaneet, mitä mieltä itse olette?

        Kierous, ahneus, kateus, kaksinaamaisuus, juonikkuus. Ovat adjektiiveja jotka kuvaavat erinomaisesti Thaita.

        Kuningas Bhumibol Adulyadej (jota thait leikkisästi myös kumipalloksi kutsuvat) pääsi kuninkaaksi, koska hänen veljensä josta piti tulla kuningas, kuoli hämärissä olosuhteissa ennen valtaan astumistaan. Tästä jokainen voi tehdä omat päätelmänsä.

        Thaimaassa elää ihmisiä jotka vihaavat ulkomaalaisia, niin kun kaikissa muissakin maissa, Thaimaassa tapetaan, raiskataan, pahoinpidellään ja ryöstetään ihmisiä kuten muissakin maissa.

        Turisteja kusetetaan aina kun siihen tulee mahdollisuus. AINA KUN SIIHEN TULEE MAHDOLLISUUS. Thaikut kusettavat myös omiaan jos siitä on itselle taloudellista hyötyä. Fallelle talot ja maa maksaa n 2x enemmän kun paikalliselle, riippuen kuinka kusetettavissa ostaja on.

        Fallelle ei naapuri myy itselleen tarpeetonta maapalaa, jos fallelle on siitä hyötyä, esim tekisi siihen suoremman tien pihaansa, tai tietenkin myy, mutta pyytää 10 rain alueesta 400 rain lista hinnan.

        40v Yrjölle on tietenkin ihana kokemus kun joku pesee sen suihkussa, harjaa hampaat ja leikkaa kynnet, jos touhu tuntuu yliampuvalta? Mene naimisiin tämän ihanan thain kanssa, ongelmasi loppuvat viikossa.

        Aika turhaa sitten vastailla, että mutku mutku toi on sun muijas tarina, mutta mun vaimo on parempi ja erilainen. Tajuan kyllä, että ihmiset on erilaisia ja thai vaimot vanhenee normaalisti. Vain todella onneton alfa uros haluaa panna yhtä ja samaa persettä 5 vuotta tai kauemmin oli perse sitten mstä maasta tahansa.


      • HuiHainonnea
        ihanathaimaa kirjoitti:

        Kovat on kommentit. 60%:lle tänne raahatuille vaimoille on turha huudella edes rallienglannilla sohvalta mitään, koska kaikenlainen englanti on heille vierasta. Lukuunottamatta tietenkin noita "työkavereilta" opittuja huudahduksia. Muutamat eivät osaa edes kirjoittaa mitään kieltä kun kolmikymppisenä muuttavat rakkautensa perässä, sehän ei suomalaisia kiinnosta, eivät kysy koska olettavat kaikkien osaavan, eikä tyttö kerro kun et sitä kysy.

        Omakohtainen kokemus tuosta tyttöjen englanninkielen taidosta on jäätävä...
        Muutaman kerran tullut "pokattua" aloittelija beer baarista.

        Huoneessani sitten olen lanteitani keinuttaen riisunut alushousuni tytön silmien edessä hitaasti ja nautinnollisesti. Määrätyssä vaiheessa n 8cm pitkä, äärilleen jännittynyt kaluni on sitten ponnahtanut katapultin lailla pois housuistani.

        Tyttö on laittanut käden suun eteensä ja sanonut: ooh, big. Näitä on ollut muutamia ja itse luulen, että tyttö ei edes ymmärrä mitä sanoi, sanoi vaan niinkun kaverit ovat opettaneet, mitä mieltä itse olette?

        Kierous, ahneus, kateus, kaksinaamaisuus, juonikkuus. Ovat adjektiiveja jotka kuvaavat erinomaisesti Thaita.

        Kuningas Bhumibol Adulyadej (jota thait leikkisästi myös kumipalloksi kutsuvat) pääsi kuninkaaksi, koska hänen veljensä josta piti tulla kuningas, kuoli hämärissä olosuhteissa ennen valtaan astumistaan. Tästä jokainen voi tehdä omat päätelmänsä.

        Thaimaassa elää ihmisiä jotka vihaavat ulkomaalaisia, niin kun kaikissa muissakin maissa, Thaimaassa tapetaan, raiskataan, pahoinpidellään ja ryöstetään ihmisiä kuten muissakin maissa.

        Turisteja kusetetaan aina kun siihen tulee mahdollisuus. AINA KUN SIIHEN TULEE MAHDOLLISUUS. Thaikut kusettavat myös omiaan jos siitä on itselle taloudellista hyötyä. Fallelle talot ja maa maksaa n 2x enemmän kun paikalliselle, riippuen kuinka kusetettavissa ostaja on.

        Fallelle ei naapuri myy itselleen tarpeetonta maapalaa, jos fallelle on siitä hyötyä, esim tekisi siihen suoremman tien pihaansa, tai tietenkin myy, mutta pyytää 10 rain alueesta 400 rain lista hinnan.

        40v Yrjölle on tietenkin ihana kokemus kun joku pesee sen suihkussa, harjaa hampaat ja leikkaa kynnet, jos touhu tuntuu yliampuvalta? Mene naimisiin tämän ihanan thain kanssa, ongelmasi loppuvat viikossa.

        Aika turhaa sitten vastailla, että mutku mutku toi on sun muijas tarina, mutta mun vaimo on parempi ja erilainen. Tajuan kyllä, että ihmiset on erilaisia ja thai vaimot vanhenee normaalisti. Vain todella onneton alfa uros haluaa panna yhtä ja samaa persettä 5 vuotta tai kauemmin oli perse sitten mstä maasta tahansa.

        Kirjoittajalle käynyt tosi honkkeli, kun Hua Hinin vanhimman ja halvimman huoran toi vaimokseen, mutta kärsipä tyhmyytesi.
        Bangkokista olisit löytänyt kunnon tytön.


      • thaikutonparhaita
        ihanathaimaa kirjoitti:

        Kovat on kommentit. 60%:lle tänne raahatuille vaimoille on turha huudella edes rallienglannilla sohvalta mitään, koska kaikenlainen englanti on heille vierasta. Lukuunottamatta tietenkin noita "työkavereilta" opittuja huudahduksia. Muutamat eivät osaa edes kirjoittaa mitään kieltä kun kolmikymppisenä muuttavat rakkautensa perässä, sehän ei suomalaisia kiinnosta, eivät kysy koska olettavat kaikkien osaavan, eikä tyttö kerro kun et sitä kysy.

        Omakohtainen kokemus tuosta tyttöjen englanninkielen taidosta on jäätävä...
        Muutaman kerran tullut "pokattua" aloittelija beer baarista.

        Huoneessani sitten olen lanteitani keinuttaen riisunut alushousuni tytön silmien edessä hitaasti ja nautinnollisesti. Määrätyssä vaiheessa n 8cm pitkä, äärilleen jännittynyt kaluni on sitten ponnahtanut katapultin lailla pois housuistani.

        Tyttö on laittanut käden suun eteensä ja sanonut: ooh, big. Näitä on ollut muutamia ja itse luulen, että tyttö ei edes ymmärrä mitä sanoi, sanoi vaan niinkun kaverit ovat opettaneet, mitä mieltä itse olette?

        Kierous, ahneus, kateus, kaksinaamaisuus, juonikkuus. Ovat adjektiiveja jotka kuvaavat erinomaisesti Thaita.

        Kuningas Bhumibol Adulyadej (jota thait leikkisästi myös kumipalloksi kutsuvat) pääsi kuninkaaksi, koska hänen veljensä josta piti tulla kuningas, kuoli hämärissä olosuhteissa ennen valtaan astumistaan. Tästä jokainen voi tehdä omat päätelmänsä.

        Thaimaassa elää ihmisiä jotka vihaavat ulkomaalaisia, niin kun kaikissa muissakin maissa, Thaimaassa tapetaan, raiskataan, pahoinpidellään ja ryöstetään ihmisiä kuten muissakin maissa.

        Turisteja kusetetaan aina kun siihen tulee mahdollisuus. AINA KUN SIIHEN TULEE MAHDOLLISUUS. Thaikut kusettavat myös omiaan jos siitä on itselle taloudellista hyötyä. Fallelle talot ja maa maksaa n 2x enemmän kun paikalliselle, riippuen kuinka kusetettavissa ostaja on.

        Fallelle ei naapuri myy itselleen tarpeetonta maapalaa, jos fallelle on siitä hyötyä, esim tekisi siihen suoremman tien pihaansa, tai tietenkin myy, mutta pyytää 10 rain alueesta 400 rain lista hinnan.

        40v Yrjölle on tietenkin ihana kokemus kun joku pesee sen suihkussa, harjaa hampaat ja leikkaa kynnet, jos touhu tuntuu yliampuvalta? Mene naimisiin tämän ihanan thain kanssa, ongelmasi loppuvat viikossa.

        Aika turhaa sitten vastailla, että mutku mutku toi on sun muijas tarina, mutta mun vaimo on parempi ja erilainen. Tajuan kyllä, että ihmiset on erilaisia ja thai vaimot vanhenee normaalisti. Vain todella onneton alfa uros haluaa panna yhtä ja samaa persettä 5 vuotta tai kauemmin oli perse sitten mstä maasta tahansa.

        Sä olet vaan niin juntti. Siksi näkemyksesi on junttimaisen subjektiivinen. Esiinnyt ylemmyydentuntoisena köyhempiisi nähden, valkkaat köyhän kielitaidottoman kotiorjaksi (koska ei ole varaa parempaan) ja odotat että saat insinöörin, kokin, kauppa-apulaisen, kielten opettajan ja siivoojan samassa paketissa.

        Kuvittelepas tilanne toisinpäin. Olisit köyhä työläispoika kuten kaikki kylälläsi, kun paikalle lehahtaa bussilastillinen leuhkoja, pulskia ja rikkaita turistinaisia katselemaan teitä alkuasukkaita ylimielisesti.
        a) Ryhdytkö pyyteettömästi alistuen heidän alamaisekseen ja palvelusväeksi samalla liksalla, mitä saat kylällä hommistasi vai peräti ilmaiseksi?
        b) Pyritkö saamaan mahdollisimman paljon heiltä rahaa itsesi ja perheesi turvaksi?
        Ei kai kukaan ole niin typerä että valitsisi vaihtoehdon a. No... Suomessa sellaisia kyllä löytyy. Suomestahan on tulossa maailman sosiaalitoimisto.
        Kunnon thaikku tekee ystävänsä ja perheensä vuoksi mitä vaan. Suomalainen miettii aina ensin että mitähän muut ajattelee ja viranomaiset.


      • kyäkivaaonhei

        Thaikku nuolee mun varpaitani sillon kun mä käsken, jos ei nuole niin alkaa läimä käymään. Mä maksan sen köyhän huoran loisteliaan elämän kokonaan ja miksi antaisin sen sille ilmaiseksi? Rakkaudestako?? Hah


      • melenterveyshoitaja
        thaikutonparhaita kirjoitti:

        Sä olet vaan niin juntti. Siksi näkemyksesi on junttimaisen subjektiivinen. Esiinnyt ylemmyydentuntoisena köyhempiisi nähden, valkkaat köyhän kielitaidottoman kotiorjaksi (koska ei ole varaa parempaan) ja odotat että saat insinöörin, kokin, kauppa-apulaisen, kielten opettajan ja siivoojan samassa paketissa.

        Kuvittelepas tilanne toisinpäin. Olisit köyhä työläispoika kuten kaikki kylälläsi, kun paikalle lehahtaa bussilastillinen leuhkoja, pulskia ja rikkaita turistinaisia katselemaan teitä alkuasukkaita ylimielisesti.
        a) Ryhdytkö pyyteettömästi alistuen heidän alamaisekseen ja palvelusväeksi samalla liksalla, mitä saat kylällä hommistasi vai peräti ilmaiseksi?
        b) Pyritkö saamaan mahdollisimman paljon heiltä rahaa itsesi ja perheesi turvaksi?
        Ei kai kukaan ole niin typerä että valitsisi vaihtoehdon a. No... Suomessa sellaisia kyllä löytyy. Suomestahan on tulossa maailman sosiaalitoimisto.
        Kunnon thaikku tekee ystävänsä ja perheensä vuoksi mitä vaan. Suomalainen miettii aina ensin että mitähän muut ajattelee ja viranomaiset.

        Sehän tässä naurattaakin, kun thaikku valitsee ensin vaihtoehdon a ja sitten b:n. Ja jatkaa rahan pumppaamista tältä "oman perheen" toiselta osapuolelta oikealle omalle perheelleen kunnes tämän onnekkaan trinssin raha on loppu tai on heittänyt akkansa takkaan. Kunnon Suomalainen tekee perheensä ja ystävänsä vuoksi myös mitä vaan, muutenhan hän ei ole kunnon suomalainen? Oma tuntiveloitukseni on sama oli asiakas rikas tai köyhä. Näin se vaan tuppaa Suomessa ja monessa muussa sivistyneessä maassa olemaan, ei ole pääsyliput ulkomaalaisille kalliimpia. Suomalainen toki miettii mitä viranomainen ajattelee, mutta mitä sitten? Thaimaalaiset ovat ihan tavallisia ihmisiä hyvine ja huonoine puolineen. Onko se niin vaikea käsittää? Sekundaukot vaan hurmaantuu kun saavat matalamman elintason maassa tilillään enemmän pillua kun Suomessa ja singahtavat naimisiin.


      • vapaajaonnellinen-
        melenterveyshoitaja kirjoitti:

        Sehän tässä naurattaakin, kun thaikku valitsee ensin vaihtoehdon a ja sitten b:n. Ja jatkaa rahan pumppaamista tältä "oman perheen" toiselta osapuolelta oikealle omalle perheelleen kunnes tämän onnekkaan trinssin raha on loppu tai on heittänyt akkansa takkaan. Kunnon Suomalainen tekee perheensä ja ystävänsä vuoksi myös mitä vaan, muutenhan hän ei ole kunnon suomalainen? Oma tuntiveloitukseni on sama oli asiakas rikas tai köyhä. Näin se vaan tuppaa Suomessa ja monessa muussa sivistyneessä maassa olemaan, ei ole pääsyliput ulkomaalaisille kalliimpia. Suomalainen toki miettii mitä viranomainen ajattelee, mutta mitä sitten? Thaimaalaiset ovat ihan tavallisia ihmisiä hyvine ja huonoine puolineen. Onko se niin vaikea käsittää? Sekundaukot vaan hurmaantuu kun saavat matalamman elintason maassa tilillään enemmän pillua kun Suomessa ja singahtavat naimisiin.

        Niillä "sekundaukoilla" sattuu olemaan kolme asiaa mitä Suomessa vanhan suomiporsaansa kanssa lusivilla "priimaukoilla" ei ole. Nimittäin rahaa, vapaus ja nuoria naisia. En kuuna päivänä enää vaihtaisi tätä elämää perinteiseen junttitouhuun mitä te rannalle jääneet inisijät siellä sohjolassa harrastatte.


      • shalpat
        vapaajaonnellinen- kirjoitti:

        Niillä "sekundaukoilla" sattuu olemaan kolme asiaa mitä Suomessa vanhan suomiporsaansa kanssa lusivilla "priimaukoilla" ei ole. Nimittäin rahaa, vapaus ja nuoria naisia. En kuuna päivänä enää vaihtaisi tätä elämää perinteiseen junttitouhuun mitä te rannalle jääneet inisijät siellä sohjolassa harrastatte.

        Mitähän vittua toi ukko horisee? Tosiasiahan on, että näillä pelleillä toi vapaus johtuu suurimmalla osalla, ihan vaan omasta ulkonäöstä ja olemattomista sosiaalisista taidoista, eivät he pysty normaaliin parisuhteeseen. Huorien kanssa se on helpompaa. Rahaakaan ei paljon tarvita? Tiedän, koska 1600e/kk tienaavat varastomiehemme viettävät siellä kuukauden tai pari joka vuosi. Nuoria naisia saa ostaa 15e/pala, jokainen joka Pattayalla lomailee, joten hirveänä plussana en sitäkään pidä? Ymmärrän, että joku tykkää naisista joilla välimatka jalkapohjasta napaan on 70cm. Itse tykkään pitkä jalkaisista, olen toki Pattayallakin paikallisia pannut, mutta miksi ottaa vaimo vain siksi että saa vaimon? Joillekkin Pattaya ja Thaimaa tai Intia,Filsut ovat ainoita mahdollisuuksia. Onneksi ei itselleni, tossa pyörii 28v pitkäjalkanen blondi. antaa pillua ja kaikkee, käy töissä ja tienaa melkein saman kun minä. Mietin, miksi ottaisin jonkun köyhän muijan? oli sitten mistä tahansa, jos saan itseni tasoisen muijan jonka kanssa ei ole kielimuureja?

        Tosiasiahan on, että jos rahaa on, niin sopivaa vaimoa ei tarvitse lähteä metsästämään tuhansien kilometrien päästä? Tossa niitä pyörii jonossa, vaikka itseäni en hirveen vetävän näköisenä miehenä pidäkkään.


    • Soinijostain

      Täydellinen luuserien kohtaamispaikka, auts miten avuttomia "miehiä"

    • onnellinenthain_kanssa

      Kyllä itsellä on thainaisista pääasiassa hyviä kokemuksia.Tosi ystävällisiä ja rehellisiä.Sänkyhommat sujuu loistavasti.Thai nainen tekee sängyssä"mitä vaan"mies haluu,nuolee peräaukon,antaa anaalia,voi laueta suuhun,pissaleikkejä ymm.Monenko suomivaimo tekee samaa?

      • lueverkossa

        Koitahan sinäkin jo herätä todellisuuteen


    • mikäsiellävetää

      Miksi Thaimaassa ravaa paljon suomalaisia reppanaukkoja ja resuperseitä?

      • pekkamalinen

        Miksi lähtisit thaimaahan, pysy suomessa.

        Mystinen numeromies(?), hanuristilerppa, onkopoika, otahanuriinpoju,numerolerppa.... multipersoona, "superlahjakkuus" on nykyään myös matkailuyrittäjä. Nykyään hän toimii aktiivisesti kotimaanmatkailun parissa, unohtamatta päänsisäistä googlen avulla suoritettua thaimaan matkailua.

        Lerppa-travels on erikoistunut järjestämään varsinkin kesäaikaan kiertoajeluita hiekkaharjussa, matkustaminen tapahtuu Lerppa-travelsin perustajan hanuristilerpan ideologian mukaan pummilla paikallisbusseilla. Kiertoajelun jälkeen seurue kokoontuu boccicseen, jossa kerätään kolehti, jolla ostetaan mahdollisimman monta keskiolut tuoppia, iltaa jatketaan hanuristilerpan mittavaa ladyboi katalogikokoelmaa selaillen ja lämminhenkisillä kimpparunkuilla seurusteluravintolan wc-tiloissa. Ohjelmistoon kuuluu myös illan isännän, hanuristilerpan epävireisen kitaransoiton ja kotikutoisen ladyboi-asusteen säestämä nuotin vierestä esittämä "aikuinen nainen".


    • Anonyymi

      Näitä kun lueskelee niin tulee miettineeksi että mikä on se totuus numerosenssun suhteista thainaisiin ja Thaimaahan ylipäätäänkin?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      2591
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe