Tämän päiväinen Hämeen Sanomat kertoilee että rikollisjärjestö: cannonball on tehtaillut veropetoksia n. miljoonan euron edestä vuodesta 2014 alkaen. Hämeen poliisi teki ratsian viime marraskuussa Hämeenlinnan käikäälässä sijaitsevaan sosiaalidemokraattien omistamaan ja cannonballille vuokraamiin tiloihin, joista löytyi huumeita ja luvaton ase.
Poliisin mukaan veropetosteluun liittyy useiden kaupunkien rikollisjärjestö: cannonballin kerhoja. Arvatenkin myös Hämeenlinnan cannonball on mukana tässä vyyhdessä, vaikkei siitä varmuutta lehden uutisesta saakaan. Suomessa nämä eri kaupunkien rikollisjärjestöthän toimivat saman maailmanlaajuisen kattoorganisaation alla, pitäen yhteyttä ja palavereja tiiviisti toistensa kesken.
Hämeenlinnan sosiaalidemokraatteja ei näytä asia suuremmin kiusaavan, vain oikeastaan päinvastoin. kun cannonballin johtohahmon äiti sosiaalidemokraatti Sirpa Laakso istuu Hämeenlinnan kaupungin valtuustossa ja hallituksessa, ei asiaa tarvitse ihmetellä.
Myöskin valtuuston puheenjohtaja Iisakki Kiemunki diggailee avoimesti niin rikollisjärjestö; helvetin enkeleitä kuin rikollisjärjestö; cannoballiakin facebook sivuillaan. Niin kauan kuin tämä rikollisjärjestö;cannonballin ja Hämeenlinnan sosiaalidemokraattien suorastaan rikollinen liitto ei vaikuta vaaleihin, se saa jatkua varmasti hamaan tulevaisuuteen.
Arvattavissa vain on pitääkö Hämeenlinnan sosiaalidemokraatit ja cannonball yhteisiä palavereita ja miten se vaikuttaa Hämeenlinnan päätöksentekoon. Luoja varjele meitä näiltä.
Hämeenlinnan cannonball SDP
84
2031
Vastaukset
- SpiidiJaSaku
Ei kun Hämeenlinnan osasto harrastaa vain moottoripyörien tuunausta. Nämä ovat kunnon poikia, Käikälässäkään ei ole enää pikkurikollisia.
- Kedhhsgg
Pravda kertoo puolueettoman totuuden.
- johtohahmoo
Kyllä nyt vois pikkasen edes tarkistaa faktatietoja ennen kuin alkaa raapusteleen näitä idioottimaisuuksia. Aloittaja on kyllä jo aikaisemmilla räpellyksillään osoittanut typeryytensä. Myötähäpeä ja osanottoni.
- entisaikaa
Olen samaa mieltä, mutta pitäähän karillakin olla joku palsta, jossa purkaa pahaa oloaan ja turhautumistaan, kun ihmiset eivät hänen vilpittömyyteensä luota.
- entisaikaa
entisaikaa kirjoitti:
Olen samaa mieltä, mutta pitäähän karillakin olla joku palsta, jossa purkaa pahaa oloaan ja turhautumistaan, kun ihmiset eivät hänen vilpittömyyteensä luota.
Olen samaa mieltä avaajan kanssa , mutta pitäähän "Rokkikukollakin" olla joku harraste, jossa purkaa pahaa oloaan ja turhautumistaan, kun ihmiset eivät hänen vilpittömyyteensä luota.
- eorkkj657489
Keroppa "johtohahmoo " mikä avauksessa oli pielessä.
- entisaikaa
Yksi kysymys nimimerkki eorkkj658389: Oletko sinäkin syyllistynyt rikokseen, jos sinun sukulaisesi tai naapurisi sellaisen tekisi?
Eihän sitä vuokranantaja voi koskaan tietää, millaisen vuokralaisen saa. Voihan siinä käydä niinkin onnettomasti, että joku sinullekin asuntonsa vuokraa. - johtohahmoo
Ratsia kerhotaloon oikein. Kaikki muu huuhaata.
- millanennenät
turussa saivat lähtöpassi ,hah,hahhaa ,, vai ei ollut edes omalla nimellä vuakrattu vitun pellet me ollaan kovia jötkiä hah,hah valtiopn tiloisa väärällä nimellä
- Perzukinlogiikalla
Kaikki vuokranantajat ovat syyllisiä, jos vuokralaisilla on jotain hämärää?
- re566
Kun Hämeenlinnan demarit ja sirpa Laakso oli vuokraamassa tiloja cannoballille, tiedettiin tasan tarkkaan että kyseessä on poliisinkin luonnehtimasta rikollisjärjestöstä. tätä on nyt todellakin turha kenenkään jeesustella. Toisinsanoen Hämeenlinnan sosiaalidemokraattinen puolue suosii rikollisjärjestöä, eikä se saivartelulla muuksi muutu.
- entisaikaa
Onko tuossa vuokranneessa porukassa joku rikkonut lakia? Jos on, niin virkavallan tehtävä on se tutkia ja asettaa oikeudessa tuomittavaksi.
Kerro nyt rehellisesti miten se väittämäsi suosiminen todellisuudessa tapahtuu.
Jos et siihen pysty, niin olet vain saamaton ja tyhmä persu, jonka oma elämä on aina perustunut vääryydelle ja valehtelulle. - Nykyaikaa
entisaikaa kirjoitti:
Onko tuossa vuokranneessa porukassa joku rikkonut lakia? Jos on, niin virkavallan tehtävä on se tutkia ja asettaa oikeudessa tuomittavaksi.
Kerro nyt rehellisesti miten se väittämäsi suosiminen todellisuudessa tapahtuu.
Jos et siihen pysty, niin olet vain saamaton ja tyhmä persu, jonka oma elämä on aina perustunut vääryydelle ja valehtelulle.Siteeraan alla edelleistä kirjoittajaa:
-" Onko tuossa vuokranneessa porukassa joku rikkonut lakia? Jos on, niin virkavallan tehtävä on se tutkia ja asettaa oikeudessa tuomittavaksi."
---Juuri näin on, tässä hän on oikeassa mutta jatkossa juttu repeää, esitänkin hänelle vastakysymyksen:
Kerrotko nyt rehellisesti itse miten se väittämäsi suosiminen todellisuudessa EI VOISI MUKA tapahtua?
Jos et nyt itse siihen pysty, niin olet vain saamaton ja tyhmä Demulitrolli, jonka oma elämä on aina perustunut vääryydelle ja valehtelulle.
Eikö ollutkin kaikenkaikkiaan tyhmä juttu tämäkin vai mitä? - Periaatteellinenero
Nykyaikaa kirjoitti:
Siteeraan alla edelleistä kirjoittajaa:
-" Onko tuossa vuokranneessa porukassa joku rikkonut lakia? Jos on, niin virkavallan tehtävä on se tutkia ja asettaa oikeudessa tuomittavaksi."
---Juuri näin on, tässä hän on oikeassa mutta jatkossa juttu repeää, esitänkin hänelle vastakysymyksen:
Kerrotko nyt rehellisesti itse miten se väittämäsi suosiminen todellisuudessa EI VOISI MUKA tapahtua?
Jos et nyt itse siihen pysty, niin olet vain saamaton ja tyhmä Demulitrolli, jonka oma elämä on aina perustunut vääryydelle ja valehtelulle.
Eikö ollutkin kaikenkaikkiaan tyhmä juttu tämäkin vai mitä?Suomen lainsäädännössä pitää todistaa jokin syylliseksi ei syyttömäksi, paitsi verotuksen osalta jossa on toisinpäin...
- entisaikaa
Nykyaikaa kirjoitti:
Siteeraan alla edelleistä kirjoittajaa:
Eikö ollutkin kaikenkaikkiaan tyhmä juttu tämäkin vai mitä?Todella tyhmästi kirjoitit, mutta eihän se ole mikään ihme, kun äitisi tunnetaan.
- PerkuleenPoikataasLupas
Rehellisille vuokralaisille harvoin tehdään poliisirynnäkköä.
- ikonshit
Turhaa elämöintiä.
- SiskoVaiMies
Kannon Pallit on rehti ja rehellinen moottoripyöräkerho. ei oo demarien vika, jos siihen kerhoon on liittynyt joku hulttiorikollinen.
- SiskoVaiMies
Kannon Pallit on rikollinen ja moraaliton moottoripyöräkerho. ei oo kerhon vika, jos siihen kerhoon on liittynyt joku ennalta tunnistettu, liuhulettinen Demulihulttiorikollinen.
- ds33
Vanajaveden sosiaalidemokraattisen yhdistyksen osoite on Nujulantien kisapirtillä tänäkin päivänä. Kokoontuuko demarit ja rikollispoppoo siis samaan aikaan samoissa tiloissa, mistä löydettiin luvaton ase ja huumeita
- ikonshit
Hassinen on ainakin ollut korruptiossa.
- zfgnmfgnxg
Hassisen kone.Ettäkö ihan huumeita ja aseita.Oliko myös ydinaseita ja panssarivaunuja.Jos löytyi kokaiinia ,niin hyss hyss.Parempiosaiset käyttävät kokaiinia.On eliittihuume.
- kiemunkiulos
SDP on Hämeenlinnassa puolue, jolta löytyy tulitukea vaikka kuinka paljon.
- Vettäleipää
Ei tarvita enää kun K .Ari on posessa.
- LeipääVettä
SDP on Hämeenlinnassa rikollispuolue, jolta löytyy tulitukea vaikka kuinka paljon .
Tosin sitä ei tarvita enää kun "Rokkikukko" on kusessa.
- olenkoväärässä
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001929216.html
Eikös nämä ole sitä porukkaa mille DEMARIT vuokrasi tiloja.- Mitäolensilmäillyt
Ei kai niitä kovin monia ole, ainakaan toivottavasti. Mutta Mauser ois jees.
- LawAndOrder
Lain mukaan tilojen luovuttaminen rikollisjärjestölle on rikos. Hämeenlinnan demarit rikkovat lakia! Onko poliisi aloittanut jo tutkinnan?
- Donitsitauko
Ehkä puuttuu uskallusta?
- Naamatatska
Mitä uskaltamista siihen vaaditaan, sillä kilttejä ja rehtejä poikiahan nuo ovat, kuten tässäkin ketjussa yritetään vakuutella.
Onhan kirkonmiehissäkin rikollisia eikä kirkkoihin tehdä ratsioita. Eduskunnassakin on rikollisia eikä sinnekään tehdä ratsioita. Ei se uskaltamisesta ole kiinni. - kiemuraiset.kuviot
Koetin kepillä jäätä, vaikka pieni epäilys kyllä nykyaikana saattaa jäädä. Ei ihme, että Juhanneskin peräti lähti maasta seurattuaan uuden hallinnon touhuja.
- Jshu
Laki ei ole rikottu, ota selvää asioista ,ennen kuin kirjoittelet höpöjuttujas.
- myyräntyönä
rikollisuudesta demulit tunnetaan
- Jukkavirta
Naamatatska kirjoitti:
Mitä uskaltamista siihen vaaditaan, sillä kilttejä ja rehtejä poikiahan nuo ovat, kuten tässäkin ketjussa yritetään vakuutella.
Onhan kirkonmiehissäkin rikollisia eikä kirkkoihin tehdä ratsioita. Eduskunnassakin on rikollisia eikä sinnekään tehdä ratsioita. Ei se uskaltamisesta ole kiinni.Kilttejä ovat ja muistuttavat pyhäkoulupoikia. Rohkeitakin ovat kun on tarpeeksi porukkaa yhdessä. Yksinään ovat lähes järjestään paskahousuja ja siksi liikkuvat mieluimmin yhdessä. Kun poliisit ratsasivat tilat, niin yksi niistä laski kuset allensa.
- RehellinenKuinDemari
Muistaakseni joku vapiseva koomikko kommentoi kurahousu-Jorman puolesta, että vuokrasopimuksen mukaan pitää olla kiltisti tai sopimus voidaan purkaa. Muistaakohan SirpaLaakso tällaisen asian? Ääniä varmaan ropisee kaikille Vanajan demareille, kun on noin hyviä yhteistyökummppaneita. Muistaakohan mopopojat käydä uurnilla kompensoimassa.
- wefrfr
Niin uutinenhan kertoo että Hämeenlinnalainen canonpalli on pidätetty ja mitä sanoi kiemunki facessaan. Sanoi että jotain suurta on tapahtunut kosmisessa mielessä kun poliisi iski demareiden vuokraamaan kisapirttiin. Onpa onni että pääsemme nyt eroon kiemungista
- Pallinaama-
On kyllä ihan saatanan tyhmä naamatatuoitu rikollinen, kun kotonaan moisia aseita pitää.
Tyhmät jää kiinni.- ei.koiriakaan
Osuusmarketin pukuhuonetiloissako pitäisi??
- PieleenMeni
Normaalia yhdistyksen harrastamaa liiketoimintaa. Voi taas äiti olla ylpeä pojastaan, josta tuli Käikälän kovin huumekauppias.
- Mersu.keltainen
Onkohan issekin osallisena muutenkin kuin valkopyykinpesulla??
- Hessu10
Syyttäjä vaatii Cannonballin jäsentä tuomiolle konepistoolista ja huumerikoksista Hämeenlinnassa
Julkaistu: 13.10. 13:25
Syyttäjä vaatii moottoripyöräkerho Cannonballin jäsenelle vankeutta muun muassa törkeästä ampuma-aserikoksesta ja törkeästä huumausainerikoksesta.
Pitää olla aika sekaisin nupistaan sen demulin eukon, joka vuokrasi tiloja järjestölle, joka tehtailee rikoksia.- Vellu880
Hyvä se on olla vähän kättäpitenpää yöpöydän laatikossa.
- DemaritjaRikollisuus
Hei, se nainen onkin demari! Ei niillä äly päässä pakota ja voivat tehdä ihan mitä tahansa, kun on toveri-Iisakin järjestämä teflonkorruptiosuojaus syytteitä vastaan.
Joppe H käytännössä hoiti Touhulantien puuhanurkkauksen vuokraamisen Iisakin ja Laakson pyynnöstä, koska Jopen oma maine oli jo valmiiksi aivan pohjalla, eikä maine voinut vajota enää yhtään alemmas.
Iisakki palkitsi punatoverin likaisesta työstä niin, että puolusti sitten Joppea mediassa FiCi Copy-casessa ankarin sanankääntein ja ilmoitti Jopen olevan putipuhdas rikollisesta toiminnasta ja korruptiosta. Onhan se totuus uskottava, kun Iisakki niin ilmoitti! Kumma kyllä, paikallinen syyttäjä ei mitenkään ehtinyt tutkia Jopen osuutta fiCi Copy-korruptiovyyhdessä, kun edes 5 vuotta ei riittänyt jutun tutkintaan! - tai.muuten.sitoutettu
Onko syyttelemättäjättäjäkin derkkuli?
- Laru24
On cannoboolit äijiä. Osa tosin....
- Geissat
MITÄ SÄ LARU HUUTELET TÄÄLLÄ HÄH!!??
- Geishapatukka
Mandolinokset tutumpia mummelille.
- sgsgste
Rahoitetaanko HML sosdemin toimintaa huumerahoilla - näinkin voisi nyt kuvitella
- kiemuraiset.kuviot
Eikä vain kuvitella, jos vuokra maksetaan rikollisella rahalla Punaisen torpan väelle. Tosin onhan hattara-Sartsakin tiedoittanut, ettei rahan alkuperällä ole mitään väliä.
- Tun_pellet
Pääseekö megeen jos piirtelen tussilla naamaani !
- Liiviliigat.kieltoon
Oikeesti, kyllä virkavallan pitää "vierailla" useimmin tuolla liivirikollisten ja tussinaamojen luolassa Käikälässä säännöllisen epäsäännöllisesti! Tuntuu että aina sieltä löytyy mömmöjä ja luvattomii aseit!
- wedw455
Huhutaan että kiemungilla on enemmänkin suhteita näihin liivijengeihin
- kiemuraiset.kuviot
Talousrikollisuudestaan Tavastehuskin tunnetaan, liivijengeille tuttua mastoa.
- Vaaliuurnalla
http://m.iltalehti.fi/uutiset/2016102822531512_uu.shtml
Tällästä tänään hämeenlinnan poliittisella puolella.- ZirbuliLaakso
Nyt on taas Vanajan demareiden jälkikasvulla aikaa piirrellä lisää naamaansa.
- OnSeKovaKanksteri
Oliks tää se Siwanryöstäjä?
- alkaappone
Oli. Saaliiks sai muutaman kympin ja tupakkiaskin.
- Puhdistus.Suomeenkin
Taas Sirpa Laakson rikollisjuippi sai vankilaa yli kaksi vuotta, se on hyvä juttu. Tällä vatipäällä oli taas jos jonkinlaisia aseitakin, roisto, ko roisto! Tämä vatipää piirtelee naamansakkin tussilla, luuleeko olevansa kovis, he,he,he! Nyt on sielä mihin nämä liivirosvot kaikki kuuluisivat!
- LikiKaikkiuusiksi
Mahtaako taas tulla tilaa valtuustoon tai ainakin seuraaviin vaaleihin?
- ja.hovin
Noh noh..."sehän on vaan syyttäjän näkemys..." vai miten se oli?
- VankilapäivärahatPienet
Mutta kukas nyt maksaa demareille tiloista vuokraa? Taitaa mennä jollain koplauksella kaupungin piikkiin.
- 81aateli
Välillä ihan asiaakin. Ne jotka nyt tietää nää kolme prosentti jengiä. HA on ihan omalla tasollaan, BND tulee perässä. Kanuunat on ihan rupusakkia. Niitä kun ei näihin muihin huolita. Kovii jätkii, pelotellaan Siwan kassoja sun muita.
- MCKiemungit
Kosmista säteilyä käikälässä.
- PelkkääBisnestäköKaikki
Eikö sosiaalidemokraatit enää olekkaan rauhanaatteen kannattajia kun tuollaisia aseistettuja väkivaltaisia huumehörhöjä hyysätään?
- WelcomeDDR
Jotain sateenkaariväkeä varmaan??
- IsLawHere
Onko poliisi jo aloittanut Hämeenlinnan demulien tutkimisen. Rikollisjengille tilojen luovuttaminen on rikos!!!!!
- nahkaliivi
Mulla on halloween maski naamassa jatkuvasti. Mä oon pelottava ja mulla on pikkunen mulkku. Mä pelottelen Siwan kassatyttöjä, mä oon paha.
- Ei-automaattisesti
Siitä ei löytynyt näyttöä ja viitattiin johonkin korkeimman oikeuden päätökseenkin.
- Sori.vaan
nahkaliivi kirjoitti:
Mulla on halloween maski naamassa jatkuvasti. Mä oon pelottava ja mulla on pikkunen mulkku. Mä pelottelen Siwan kassatyttöjä, mä oon paha.
Entä jos halaa lopuksi?
- Liivitauki
Perse kutiaa! Satiaisia vai joku sankkeri? Onko lääkäreitä paikalla? Vittu, just tunsin persevaossa jonkun näppylänkin, finni vai kasvava kukkakaali? Antaisko joku lauantain kunniaksi pimperoo? Mielellään todella tuuheen karvasta levävittua? Nussitaan ja juodaan, juodaan ja nussitaan. Mä tarjoon, mut politiikasta ei puhuta, eikä pussata!
- LiivitPois
Kisapirtillä on ilmeisesti tussinaaman läksiäiset menossa.
- Nuoliy
Nouleeko hihtan samppa pyĺlýn reikk hihtid
Sami sä et keh
s
sä nollA
Cannopal pelkurit
Hutsla simo - SDPSynnyttäärikoksia
Mites tämä nyt näin? SDP synnyttää jatkuvasti uutta rikollisuutta. Filatov on niin hädissään että järkkäsi Kiemuralle pestin politiikan ulkopuolelta.
- HirveeNälkä
Jakaako hämeenlinnan kuulat joulukinkkuja kans stadin kingien tyyliin?
- MuutenKyllä
Niitä on niin hankala ryöstää Siwasta.
- Kysyisivät.Rismasta
Kinkku kelpais kyllä.
- Kylmennys
Onko kylmäketju pysynyt hallinnassa, ettei ole sulanut välillä?
- Pääistunto
Joulukonsertto omasta takaa.
- sirpra
Kinkkuja on kai aika vaikea jakaa vankilasta käsin, vaikka äityli istuisi valtuustossa
- ShiningArmour
Luulisi olevan järjestelykysymys.
- MitenOn-
Pääseekö piireihin jos piirtelen tussilla naamaani ?
- SittenPääsee
Ryästä Siwa kans.
- Viiksisetä
Käy ihmeessä kysäsemässä alan herrasmiehiltä vastaus saattaa jopa olla yllättävä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367569Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361843Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251840- 911603
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791525Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104968- 49900
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28800- 31749
- 241717