Hei. Jos tilaa Books-on-demand palvelulta 99 euron paketin, mahtaako vielä tulla muitakin maksuja (tietty ne kirjat, jotka itse ostaa) vai kuuluuko kaikki mahdollinen, taitot tuohon 99 euron pakettiin?
Onko kellään tietoa, mitä käännöskirjan oikeuksista voi joutua maksamaan? Jos itse julkaisisin vaikka USA:laisen lastenkirjan, jonka itse suomentaisin, mitä kaikkea voisin joutua maksamaan?
Mitä ehdottomasti kannattaa ottaa huomioon ja ymmärtää, kun julkaisee kirjan itse?
Books-on-demand
Mietinmietin
2
222
Vastaukset 2
- laivat2
Itsekin olen harkinnut BoDia. Taitto ja kansi pitää tehdä itse tai teettää, teettäminen maksaa vähintään 500 ekua. Luepa tarkkaan ohjeet, sieltä löytyy.
- kylpyläkortti
Käännösoikeuksia tuskin myydään omakustantajille ja ei-ammattilaisille. Tuhansista euroista on kyse ilman ylärajaa riippuen kirjailijasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2742221
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2661311- 221294
- 41836
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i137801Martina ja Muhis
Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤237719Rasismi ahdistaa.
Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa240715- 56550
Olenkohan tunteideni kanssa yksin?
Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell46491- 38468