Voiko mies oikeasti rakastaa naista?

PettynytN_

Siis kokea syvää rakkautta, kaipausta, kiintymystä, hellyyttä ym naista kohtaan? Joskus tuntuu että mies tuntee vain seksuaalista halua.

19

787

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VoiKyllä

      Aika harvinaista se on vaan.

    • Voihyvinkin

      Miksei voisi siinä missä nainenkin? Ehkä miesten tunteet enemmän linkittyvät seksuaalisuuteen ja naisten tunteet ehkä syvällisempiä kuka tietää...

      • weeee

        Miksei muka voi..Itsekin kaipaan naista jota en voi koskaan saada,eikä varmasti ole pelkästään seksuaalista himoa.


    • kaveritonsitävarten

      Ei tietenkään, olette vain panopuita ja taloudenhoitajia.

    • Omakokemus

      Naiset ovat luultavasti miehiä tunteellisempia ja kiintyvät syvemmin. Miehille visuaalisuus ja fyysinen läheisyys tärkeää. Miehet pystyvät pinnallisempien tunteidensa vuoksi helpommin pettämäänkin.

    • ehkäalussa

      voivat, mutta sitten, kun alkuhuuma ohi, niin nainen on vain hyödyke ja, jos mies ei hyödy naisesta mitenkään, niin etsii jo seuraavan rakkauden kohteen ja kierros alkaa alusta.

    • outoaihekyl

      Kyllä mä tunnen jo nyt jotain syvää kiintymystä, en sano vielä rakkautta, erästä naista kohtaan. Ei häntä saata kukaan satuttaa, pidän siitä huolen. Lisäksi kaipaan hellyyttä ja sehän on vastavuoroista eli tosissani tahdon helliä häntä.

      • epäilen-

        Oletko läsnä naisen elämässä vahtimassa ettei kukaan häntä satuta?


    • Luin hiljattain tutkimuksen, jonka mukaan mies tuntee syvemmin kuin nainen.
      Mies ei ehkä tuo tunteitaan niin selvästi esille, mutta aivan varmasti tunteet on syviä.
      Ja omalta osaltani voin vahvistaa tutkimuksen pitävän paikkansa.

      • enolemies

        Ei tunne syvemmin, se on joku naistenvihaajan tekemä juttu. Voi kai yhtä syvästi ehkä mutta ei varmasti syvemmin.


      • deepcunt
        enolemies kirjoitti:

        Ei tunne syvemmin, se on joku naistenvihaajan tekemä juttu. Voi kai yhtä syvästi ehkä mutta ei varmasti syvemmin.

        Niin "syvemmin", ymmärsin yskän.


    • tokimiehetrakastaa

      Kyllä mies rakastaa siinä missä nainenkin. Miehiä on monenlaisia, äkkiä se selviää minkälaisesta miehestä on kysymys kun juttelee hänen kanssaan.

    • Miesyli40

      Voi, mutta voiko nainen? Tahtooko nainen sellaista miestä? Aika huonoja kokemuksia, sorry.

    • oikeastikin

      Mies on erilainen kuin nainen ja voi oikeasti rakastaa useampaa naista samanaikaisesti. Nainen voi oikeasti rakastaa vain yhtä miestä kerrallaan, mutta montaa peräkkäin. Ongelma on siinä, että naiselle rakkaus on puhetta ja sitä, että mies osaa lukea naisen ajatuksia. Mihen rakkauden osoittaminen on tekoja joita nainen ei huomaa ja josta ei saa kiitosta.

      • puhutshaibaa

        Bullshit! En pysty rakastamaan montaa naista kerralla, en millään! Rakastan vain yhtä naista ja saatanan seireenit saavat ihan rauhassa yritellä vaikka mitä.


      • väärinpäin

        Paskaa. Naiselle nimenomaan rakkaus on tekoja ja miehille puhetta ja kuvitelmaa että naiset lukee ajatukset.


    • tie.dät.kyllä.kuka

      Minulla on ollut aina yksi oikea ja syvällinen rakas ja rakkaus, Kirsi. Vaikka suhde loppuikin, niin häntä - ja vain häntä kohtaan tunnen sitä todellista rakkautta ikuisesti.
      -J-

      • Kirsi.....kka

        Kuka olet? Voisitko olla oma Jiini?


      • Jokaisellaluontonsa

        Kyllä sellainen ihminen, johon joskus on todella ollut rakastunut ja joka on omaa sydäntä koskettanut, mutta se käytännön yhteiselämä ei ole onnistunut ja on tullut ero, säilyy kuitenkin yhtä rakkaana ja lämpösenä muistona siellä omassa sydämen sopukoissa, kun sen erosurunkin on käynyt läpi ja hyväksynyt tilanteen. Hänelle toivoo sydämessään kaikkea hyvää...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1489
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      583
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe