Vanha sanonta: yrittänyttä ei laiteta...piti paikkansa tällä kertaa.
Minua onnisti, kun yritin tarpeeksi kauan ja montaa eri kautta.
Sain eilen tekstiviestin kadonneelta ystävältäni. Jotain kautta hän oli saanut terveiseni. Kiitos jollekin ihanalle ihmiselle.
Helsingistä lähtee sri lankalaisia ensi viikolla Sri Lankaan. Sain heidän mukaansa pienen avustuspaketin ystävälleni jolta oli mennyt kaikki paitsi henki.Raha ei paljoa paina !
Rahaa ei minullakaan liikaa ole, mutta minulla on työtä, katto pään päällä ja ensi kuussa saan taas uuden palkan.
YRITTÄNYTTÄ EI....
Hikkaduwa fan
1
382
Vastaukset 1
- Hikkaduwa ajatuksissa myös
Olen tosi iloinen puolestasi. Ja ystävasi puolesta, että hän on elossa! Joo nimenomaan niinkuin sanoit: Raha on kevyttä lähettää! ...jälleen tänään aamulla radiossa joku Sri Lanka ekspertti korosti, että Sri Lankasta saa kaikkea, siellä on kaikkea paitsi rahaa. Että lähettäkää rahaa!!
Meilläkin jo tekstarit pelaa ja kohta myös sähköpostit, toivottavasti, niin kuullaan miten siellä alkaa sujua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1662660- 821145
Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois2371025- 121996
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä82858- 88721
Kissan kuolema
https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun104628Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan
Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa53588- 38552
- 36518