Kyproksen matkat

19-4

Mikä lienee syynä, että Kyprosta ei mainosteta matkakohteena syksyllä. Turkkiin on matkoja vaikka kuinka myöhään,mutta ei Kyprokselle, esim viikolla 43 lokakuussa.
Vuosikausia ole odottanut matkaa kysisellä viikolla, koska se on ainut lomaviikko syksyllä.
Onko Kyproksessa jotakin mätää, vai miksi ei. Sama aurinko paistaa Kyproksellekin, joten luulisi olevan vielä yhtä lämmintä kuin vaikka Kreetalla.
Voisiko joku matkatoimisto (Finnmatkat, Tjäreborg, Aurinkomatkat jne)valaista minulle tätä, ja vääntää vaikka rautalangasta, että minäkin uskoisin, etten voi Kyprokselle matkustaa--- huom Oulusta.

8

509

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hölmö_oot

      Etkö sä itse osaa ostaa lentoja ja hotellia netistä???

    • muuallesitten

      Ei onnistu. Tuo "neropatti"-kommentoija ei näköjään ymmärrä asiaa. Lennot ovat joko tolkuttoman kalliita tai kahden pysähdyksen taktiikalla ja silloinkin 400 euroa vähintään/nuppi. Siinähän haettiin viikkoa 43 ja muutenkin lokakuu on liian myöhäistä.

    • meke.meke

      10.09 olemme menossa, tule mukaan ;)

    • reitillä

      Voi olla kysynnästä kiinni. Finnmatkoilla on 17.10 viimeinen lento. Kannattaa kysyä matkatoimistoista suoraan. Itse lennän reittikoneilla ja lomalentojen pelkillä lennoilla. Alle 500€ kahdelle Kiovan kautta, onko paha hinta? Norwegian lentää kesäajan suoraan, mutta ei lokakuun lopulla enää.

    • havanagilaa

      Kysynnän mukaanhan noita lentoja tehdään ja jostain syystä suomalaiset valitsevat ennemmin turkin, kreikan tai espanjan kuin upean ja monipuolisen Kyproksen joka on kuitenkin niitä aurinkovarmempia saaria välimerellä. Itse tykkään käydä juuri Kyproksella ja usein syksyllä lokakuun lopulla, ja suoria lentoja kun ei ole,olen mennyt yhdellä vaihdolla. Viimeksi juuri menin UA:n koneella Kiovan kautta ja meno paluu oli alle 200€ hlö. mutta matkustusaika yhteen suuntaan oli reilu 10tuntia,jonkun saksan kautta pääsee vähän nopempaa mutta kalliimmalla.
      Lokakuu on low season aikaa,joten hotelleihin saa todella edullisesti ja kelit suomalaisittain kohdallaan, parhaimpaan päivään 30 astetta lokakuun viimeisellä viikolla. Le

    • ihmettelevä69

      Itse olen jo kauan ihmetellyt ihan samaa! Kyproksella on suhteellisen lämmintä vielä tuolloin, joten matkoja mielestäni kannattaisi markkinoida, edes välilaskullisilla lennoilla. Suurin osa suomalaisista on tietty jo siihen mennessä pitänyt kesälomansa ja sitten haluavat mennä aurinkokohteisiin taas tammi-helmikuussa, pakkasten paukkuessa kotikonnuilla. Suoria lentoja ei myöskään ole tarjolla kuin kesäsesongin aikaan, joten omatoimisen on pakko etsiskellä halpalentoreittejä ihan muuta kautta. Kyproksen tietopaketti löytyy tästä osoitteesta: http://valimeri.com/kypros

    • Kypros-fani

      Jos sinulla on mahdollisuus matkustaa Tukholman kautta,niin täältä niitä pakettimatkoja tehdään ihan marraskuun alkuun saakka,esim. Ving,Apollo,Fritidsresor ja Airtours matkatoimistoilla on Kypros listoillaan koko lokakuun ajan.

    • EtsiväLöytääAina

      Mistähän sä olet matkoja katsonut, me varattiin pari viikkoa sitten matka Kyprokselle, viikolle 43, Finnmatkojen kautta ja suorat lennot Oulusta. Tarjontaa oli vielä viime sunnuntainakin ja niinpä saatiin buukattua myös ystäväpariskunta mukaan. 😊

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5728
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3515
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1895
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1730
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1566
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1483
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      17
      1370
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1366
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1317
    Aihe