Me ollaan suunniteltu reissua kanarialle (ingles/maspalomas/puerto rico) syyskuun alkupuolelle, niin mitä kautta kannattais varata lentoja ja hotellia?
Syyskuussa?
6
279
Vastaukset
Nettiä suosittelen.
- paikka-auringossa
Omatoimilomia suosivana olen melko huokeella saanut halppislennot Norwegianilta ja hotellit hotels.comin tai booking.comin kautta. Tammikuussa olimme Teneriffalla ja sinne tilasin hotellin lowcostholidaysin kautta. Se oli virhe! Varsin huono palvelu lowcostholidaysilla ja järkyttävän paska 4 tähden hotelli Club Marino Tenerife. Booking- ja hotels.com luotettavia.
- onseniinihanapaikka
kiitos asiallisesta kommentista! :)
- dios
Mä lähden ja syyskuussa ,varasin Norwegianin lennot ja kämppä on varattu,lento on Tukholman kautta,lähin jos joutuu välilaskulentoihin,nyt on jo tiedossa ettei hotelscom ole luotettava,muutaman kerran varaukset booking comin kautta,kaikki on mennyt hyvin,just oli uutisissa että ruotsalaiset tutkii booking comia myös.
- aadalmiina
Ola samoin lähdössä syyskuussa Las Palmasiin Noswegian lennoilla Tukholman kautta 2 kuukautta ihanaa lomaa tiedossa
- anna.toosaa
Annatko pillua kun tulette Granille?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä164891Hermanni taitaa hyötyä oikein isot rahat
https://letco.fi/finnish/ https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010933843.html Tällainen suomalaismulkeroko edustaa noita1754166Syvästi levoton
Muistat varmaan sinäkin. Ei sitä olisi koskaan toivonut omalle kohdalle tämmöistä. Mutta kyllä minä selviän kuten ennenk163553Vuosi vaihtuu!
Hyvvää Uutta Vuotta! Toevottavasti tulleepi kaekille parempi tuleva vuosi 2025! Olokaahan kilttejä ihanat, rakkaat palst231513Oletko koskaan törmännyt ihmiseen.....
Jota haluat niin paljon että järki lähtee? Toinen näyttääkin niin stanan hyvältä että tekisi mieli syödä se kokonaan. Yk451320- 911200
- 1151127
- 661121
Uudenvuoden toivotukset
Listataan tähän kivoja uudenvuoden toivotuksia 🙂👇 Aloitan: "Toivon sinulle ensi vuodeksi 12 kuukautta iloa, 52 viikk111102- 1631029