Aloitan omalla suosikillani: Thealoz Duo. On heti kirkas ja vaikutus kestää pitkään. Näköni on heti tarkempi kuin ennen tippaa.
Ehota omaa suosikkiasi ja perustele. Vaikka oma suosikkisi olisikin jo mainittu täällä, kirjoita silti oman suosikkisi nimi, jotta saadaan selville, kuinka moni kannattaa samaa kosteustippaa.
Paras kostutustippa?
4
1330
Vastaukset
- nhftuo
Sama Thealoz Duo paras
- gkdogkjo
Lääkäri suositteli Systane Balancea, ja sitä olen käyttänyt, satunnaisesti muitakin.
Varmaan on erilaisia tarpeita, toiset tarvitsevat voitelua ja toiset vain kostutusta.
Satunnaiseen käyttöön kannattaa valita sellainen, missä on pitkä käyttöaika, tai vaikka niitä kertispipettejä. Harmittaa heittä vähän käytetty pullo pois, jos siitä on vain muutaman kerran käytetty.- Sicca
Systane Balancessa on kuitenkin säilöntäainetta. Mutta varmasti ihan hyvä tippa sekin. Itse suosin kuitenkin täysin säilöntäaineetonta tippaa.
Thealoz Duo on säilöntäaineeton ja se säilyy silti avattuna 3 kk.
- Hyväontaas
Thealoz Duo on hyvä verrattuna moneen muuhun tarjolla olevista kokeilin vasta tänä vuonna.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad621198- 42891
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että334678- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 51628
- 93610
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56564