Aloitan omalla suosikillani: Thealoz Duo. On heti kirkas ja vaikutus kestää pitkään. Näköni on heti tarkempi kuin ennen tippaa.
Ehota omaa suosikkiasi ja perustele. Vaikka oma suosikkisi olisikin jo mainittu täällä, kirjoita silti oman suosikkisi nimi, jotta saadaan selville, kuinka moni kannattaa samaa kosteustippaa.
Paras kostutustippa?
4
1064
Vastaukset
- nhftuo
Sama Thealoz Duo paras
- gkdogkjo
Lääkäri suositteli Systane Balancea, ja sitä olen käyttänyt, satunnaisesti muitakin.
Varmaan on erilaisia tarpeita, toiset tarvitsevat voitelua ja toiset vain kostutusta.
Satunnaiseen käyttöön kannattaa valita sellainen, missä on pitkä käyttöaika, tai vaikka niitä kertispipettejä. Harmittaa heittä vähän käytetty pullo pois, jos siitä on vain muutaman kerran käytetty.- Sicca
Systane Balancessa on kuitenkin säilöntäainetta. Mutta varmasti ihan hyvä tippa sekin. Itse suosin kuitenkin täysin säilöntäaineetonta tippaa.
Thealoz Duo on säilöntäaineeton ja se säilyy silti avattuna 3 kk.
- Hyväontaas
Thealoz Duo on hyvä verrattuna moneen muuhun tarjolla olevista kokeilin vasta tänä vuonna.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1886711- 1531915
- 1131638
- 511350
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️511133Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢421031Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98992Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6927Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan249908- 41879