Voisinko varata ajan hermoratahierojalle tai jollekin muulle jolla olisi kokemusta tenniskyynärpään hoidosta. Voiko hierontaa ottaa silloin kun käsi on ehkä tulehtunut ja todella kipeä?
tenniskyynärpää
4
3477
Vastaukset
- Esa
Jos diaknoosi on tosiaan tenniskyynärpää,niin unohda hermoratahierojat ja kaikki poppakonstit.Vaan hakeudu sellaisen lekurin hoitoon jolla on muutakin asiantntemusta,kun pelkästään Korttisoonihoito.Kysymyksessähän on vuosien mittaan kehittynyt rasitusvamma johon akuutti vaiheessa auttaa muutama korttisooni piikki ja käden lepo.Sen jälkeen fysikaallinen hoito ja sieltä saat ohjeita miten pitää jatkossa menetellä.Itse en näitä ohjeita noudattanut,vaan jouduin leikkaukseen.
- Hieroja minäkin
Akuutti vaiva menee kyllä yleensä ohi levolla ja kylmähoidolla. Jos vaiva jatkuu pidempään lääkäri on oikea henkilö päättämään jatkohoidosta. Yleensä hoitona on tulehduskipulääkekuuri (ja kylmähoito). Edellisessä kirjoituksessa mainostetuista kortisonipistoksista on lääkärien keskuudessa perin eriäviä käsityksiä, tutun urheilulääkärin mielestä niistä ei juuri ole hyötyä. Kun tulehdus on mennyt ohi voi kyynärpäätä hoitaa hieronnalla tai fysiterapialla.
- mars
tulehtunutta kättä ei saa hieroa, vaan ensiapuna tenniskyynärpäähän käytetään kylmähoitoa.
Mutta lääkäriin mars mars!- ulla
Minulla tätä vaivaa hoidettiin AKUPUNKTIOLLA-enpä ole uskonut siihen ennen mut nyt uskon.Vain kolme kertaa 2 viikon välein ja vaiva parani.Iha terveyskeskuslääkäri hoiti.Kannattaa kokeilla!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491516Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761345Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871006- 18997
- 86936
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187876Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20831- 82811
Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi98811Kaipaan seuraasi niin
monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.17740