Täällä puhutaan usein ätmeistä jotka harvoin - jos koskaan - saavat pillua (harcore ätmit ei koskaan) ja sitten ytmeistä jotka pystyvät jopa valitsemaan parhaat naiset päältä pois. Ytmien ja ätmien taso on siis aika tarkkaan määritelty, mutta miten on ketmien laita? Ketmien saantimahdollisuuksista puhutaan täällä PALJON vähemmän.
Tarkoitan ennen kaikkea tilanteita jonka Rouva Fortuna on jo päättänyt etukäteen kuten pillun saaminen baarista (ytmi saa, ätmi ei saa, siinä ei kahta sanaakaan) tai parisuhteen luominen: saako ketmi naisen jota rakastaa ja joka rakastaa häntä vai tyytyykö ketmikin enemmän tai vähemmän ytmien jämiin?
Entä miten on naisen saaminen muilla areenoilla kuten deittipalstoilla. Olen ymmärtänyt tietyistä viesteistä että naiset saavat kymmenittäin vastauksia kun taas miehet saavat 0-1 vastausta. Poikkeuksena on tietyt alfamiehet jotka kuorivat tässäkin tapauksessa parhaat kermat päältä. Ilmeisesti näiden poikkeuksien joukossa ei ole ketmejä jolloin jopa hekin jäävät ilman seuraa hakiessaan deittisivuilta(!?). Olen myös ymmärtänyt että suurin osa aisureista on ketmejä.
Miten te miellätte ketmien "aseman" ätmin ja ytmin välimaastossa? Se on jotenkin jäänyt hämärän epämääräiseksi tällä palstalla.
Mitkä ovat ketmin perusominaisuudet MA-teoriassa?
136
1029
Vastaukset
- Fdslflsfdlfdsfdsdsf
KTM on sellainen "ihan hyvä ihminen". Ei pursua energiaa tai karismaa, mutta ei ole luuserikaan. KTM pystyy luomaan suhteita kunhan hän panostaa sopivaan vastakappaleeseen, mutta hän ei ole suoranaisesti houkutteleva ja mikään "täydellinen valinta".
KTM on se mies deittipalstalla joka ei kirjoita seuranhakuviestiä, vaan vastaa asiallisesti joukolle naisia ja saa yhdeltä vastauksen. Tuohon yhteen hän tutustuu ja pääsee treffeille asti, ja alkaa siitä eteenpäin kehittämään suhdettaan tuohon naiseen. Naisella voi olla muitakin juttuja menossa, kenties parempiinkin ehdokkaisiin - mutta nuo muut ehdokkaat kaikkoavat, ovat pelimiehiä, löytävät sopivamman naisen etc. ja naisen haaviin jääkin sattumoisin vain tämä perushyvä KTM joka ei ole luovuttanut.
Tästä sitten alkaa ihmissuhteen luonti ja molemmat toteavat että sinähän olet ihan OK, alkavat hieroa elämäänsä yhteen, muuttavat yhteiseen kotiin ja alkavat pian perustaa perhettä. Elämä ei ole mahtavaa ilotulitusta 24/7 muttei kamalaa paskaakaan, perusolemista hyvän jokseenkin itselle sopivan tyypin kanssa.
Useimmiten kuitenkin KTM löytää kumppaninsa koulusta tai työpaikalta.- TotuusSattuu
Ketmi ja hänen asiansa eivät tällä palstalla kiinnista koska hänellä ei voi perustella mitään äärimielipidettä. Siksi ketmit halutaan joko unohtaa tai sitten leimata joksikin ihmeen "aisuriksi" joka kuulemma elättää muiden siittämiä lapsia. Itse en tunne yhtäkään tällaista aisuri-ketmiä vaikka niitä ketmejä on muuten koko ystävä ja tuttavapiiri täynnä.
- idiokratia
TotuusSattuu kirjoitti:
Ketmi ja hänen asiansa eivät tällä palstalla kiinnista koska hänellä ei voi perustella mitään äärimielipidettä. Siksi ketmit halutaan joko unohtaa tai sitten leimata joksikin ihmeen "aisuriksi" joka kuulemma elättää muiden siittämiä lapsia. Itse en tunne yhtäkään tällaista aisuri-ketmiä vaikka niitä ketmejä on muuten koko ystävä ja tuttavapiiri täynnä.
Aisuriuteen riittää se, että oma vaimo on nuorena ollut ytm:ien kullikarusellissa ja sitten tyytynyt kyseiseen mieheen, kun oma markkina-arvo on jo romahtanut ja on "aika asettua aloilleen". Aisuri kelpaa siis vasta sitten, kun juoksut on juostu. Ääritapauksessa naisella saattaa olla "tuhannen kullin katse".
- TotuusSattuu
idiokratia kirjoitti:
Aisuriuteen riittää se, että oma vaimo on nuorena ollut ytm:ien kullikarusellissa ja sitten tyytynyt kyseiseen mieheen, kun oma markkina-arvo on jo romahtanut ja on "aika asettua aloilleen". Aisuri kelpaa siis vasta sitten, kun juoksut on juostu. Ääritapauksessa naisella saattaa olla "tuhannen kullin katse".
Tolppia on aina helppo siirtää kun ei edellisellä kerralla osunut maaliin.
Ja en muuten edelleenkään tunne edes tuon uuden määritelmän mukaisia aisureita. Nekin tuntemani ketmit jotka ovat joutuneet odottamaan pariutumista vähän pidempään, ovat saneet hyvin normaalit naiset joilla ei ole taustallaan mitään "kullikaruselleja". Ehkä muutama seurustelu ihan tavallisen miehen kanssa. - idiokratia
TotuusSattuu kirjoitti:
Tolppia on aina helppo siirtää kun ei edellisellä kerralla osunut maaliin.
Ja en muuten edelleenkään tunne edes tuon uuden määritelmän mukaisia aisureita. Nekin tuntemani ketmit jotka ovat joutuneet odottamaan pariutumista vähän pidempään, ovat saneet hyvin normaalit naiset joilla ei ole taustallaan mitään "kullikaruselleja". Ehkä muutama seurustelu ihan tavallisen miehen kanssa.Mutta kun minä ja mun kaverit ei ainakaan... Perinteinen naisen argumentti. Kyllä aisuri-ilmiö on todellinen, sitä ei vaan yleensä haluta myöntää, valheessa on mukavampi elää, kun totuus sattuu enemmän kuin satulaton pyörä.
- TotuusSattuu
idiokratia kirjoitti:
Mutta kun minä ja mun kaverit ei ainakaan... Perinteinen naisen argumentti. Kyllä aisuri-ilmiö on todellinen, sitä ei vaan yleensä haluta myöntää, valheessa on mukavampi elää, kun totuus sattuu enemmän kuin satulaton pyörä.
"Mutta kun minä ja mun kaverit ei ainakaan... Perinteinen naisen argumentti. Kyllä aisuri-ilmiö on todellinen, sitä ei vaan yleensä haluta myöntää, valheessa on mukavampi elää, kun totuus sattuu enemmän kuin satulaton pyörä."
No kun MUTU-tuntuma ei sinulle kelpaa niin sinulla on varmasti sitten antaa jotain painavaa tieteellistä tutkimustietoa "aisuri-ilmiöstä"? Vai oliko niin että kyse on ihan samalla tavalla vain sinun halustasi uskoa ilmiön olemassaoloon koska se sopii teoriaasi?
Ja olen muuten mies... - idiokratia
TotuusSattuu kirjoitti:
"Mutta kun minä ja mun kaverit ei ainakaan... Perinteinen naisen argumentti. Kyllä aisuri-ilmiö on todellinen, sitä ei vaan yleensä haluta myöntää, valheessa on mukavampi elää, kun totuus sattuu enemmän kuin satulaton pyörä."
No kun MUTU-tuntuma ei sinulle kelpaa niin sinulla on varmasti sitten antaa jotain painavaa tieteellistä tutkimustietoa "aisuri-ilmiöstä"? Vai oliko niin että kyse on ihan samalla tavalla vain sinun halustasi uskoa ilmiön olemassaoloon koska se sopii teoriaasi?
Ja olen muuten mies...Eli mies, joka argumentoi kuin nainen, vai sittenkin miehenä esiintyvä naistrolli?
Ettet vain esitä tyhmää? Ei kaikki ktm:t ole aisureita, mutta kyllä se on ihan todellinen ilmiö, että monet miehet jout... ei kun pääsevät naimisiin markkina-arvonsa huipulla ytm:ien kanssa peuhanneiden naisten kanssa, joiden markkina-arvo on siinä vaiheessa jo romahtanut. - TotuusSattuu
idiokratia kirjoitti:
Eli mies, joka argumentoi kuin nainen, vai sittenkin miehenä esiintyvä naistrolli?
Ettet vain esitä tyhmää? Ei kaikki ktm:t ole aisureita, mutta kyllä se on ihan todellinen ilmiö, että monet miehet jout... ei kun pääsevät naimisiin markkina-arvonsa huipulla ytm:ien kanssa peuhanneiden naisten kanssa, joiden markkina-arvo on siinä vaiheessa jo romahtanut."Eli mies, joka argumentoi kuin nainen, vai sittenkin miehenä esiintyvä naistrolli?"
Mukava kun näin avoimesti näytät että perustat näkemyksesi vain mielikuviin, et mihinkään todellisuuteen...
"Ei kaikki ktm:t ole aisureita, mutta kyllä se on ihan todellinen ilmiö, että monet miehet jout... ei kun pääsevät naimisiin markkina-arvonsa huipulla ytm:ien kanssa peuhanneiden naisten kanssa, joiden markkina-arvo on siinä vaiheessa jo romahtanut."
Todellinen ilmiö toki mutta ei mitenkään iso toisin kuin haluat selvästikin väittää. Suurinta osaa ketmeistä se ei koske mitenkään. - idiokratia
TotuusSattuu kirjoitti:
"Eli mies, joka argumentoi kuin nainen, vai sittenkin miehenä esiintyvä naistrolli?"
Mukava kun näin avoimesti näytät että perustat näkemyksesi vain mielikuviin, et mihinkään todellisuuteen...
"Ei kaikki ktm:t ole aisureita, mutta kyllä se on ihan todellinen ilmiö, että monet miehet jout... ei kun pääsevät naimisiin markkina-arvonsa huipulla ytm:ien kanssa peuhanneiden naisten kanssa, joiden markkina-arvo on siinä vaiheessa jo romahtanut."
Todellinen ilmiö toki mutta ei mitenkään iso toisin kuin haluat selvästikin väittää. Suurinta osaa ketmeistä se ei koske mitenkään."Todellinen ilmiö toki mutta ei mitenkään iso toisin kuin haluat selvästikin väittää. Suurinta osaa ketmeistä se ei koske mitenkään."
Kyllä se silti on isompi, kuin mitä sinä taas annat ymmärtää. Ei kukaan sinun kaverisi tule itse sinulle myöntämään, että olenpa muuten aisuri, etkä sinä voi tietää, mikä sinun kaverien vaimojen seksihistoria on.
Naisten ns. seksuaalinen vapautuminen on johtanut siihen, että nuorena harrastetaan irtosuhteita (tästähän on tutkimustuloksiakin ja tilastoja) tai panosuhteita ytm:ien kanssa, joita oma markkina-arvo ei riitä kuitenkaan sitouttamaan. Sitten kun nuoruus ja markkina-arvon huippukausi on mennyt juoksujen juoksemisen jälkeen ohi, sitoudutaan siihen ktm:ään. Tästä asiasta ei vaan puhuta avoimesti reaalielämässä. - 12121212
TotuusSattuu kirjoitti:
"Eli mies, joka argumentoi kuin nainen, vai sittenkin miehenä esiintyvä naistrolli?"
Todellinen ilmiö toki mutta ei mitenkään iso toisin kuin haluat selvästikin väittää. Suurinta osaa ketmeistä se ei koske mitenkään.Minä kyllä väittäisin ihan omien havaintojen pohjalta että aika montaa ketmiä onnistaa vasta kun sekä itsellä että naisilla ikää on yli 25v. Kun naiset ovat parhaimmillaan (18-25v), suuri osa ketmeistä on ilman naista/naisia.
KTM tai beta on tyypillisesti se mies joka saa kovasti yrittämällä naisen mutta vain siinä naisen elämänvaiheessa jossa betalle on käyttöä keskiluokkaisen unelman mahdollistajana. Silloin kun nainen ei tarvitse miestä hankkimaan lapsia tai asuntoa, beta ei pääsääntöisesti kiinnosta edes keskitason naisia.
Tyypillisesti ketmillä ei ole suuria heikkouksia, muttei suuria vahvuuksiakaan. Ei toki aina. Esim. minä olen ulkonäöltäni ATM (en ruma, mutta lyhyt ja hintelä) mutta rahan ja statuksen osalta KTM ...eli kokonaisuutena rimaa hipoen KTM. Kiinnostan naisia joilla pyörii lasten ja asunnon hankinta mielessä ja yhäreitä, mutta "sattumalta" en naisia joilla ei ole tarvetta betaelättäjälle. Itse olen kuitenkin päättänyt että joko nousen korkeammalle tasolle jolla kiinnostan naisia omana itsenäni (mm. rahan ja statuksen ansiosta, jotka siis ovat minun saavutuksiani ja täten osa minua), tai olen mieluummin MGTOW kuin betaelättäjä. - TotuusSattuu
idiokratia kirjoitti:
"Todellinen ilmiö toki mutta ei mitenkään iso toisin kuin haluat selvästikin väittää. Suurinta osaa ketmeistä se ei koske mitenkään."
Kyllä se silti on isompi, kuin mitä sinä taas annat ymmärtää. Ei kukaan sinun kaverisi tule itse sinulle myöntämään, että olenpa muuten aisuri, etkä sinä voi tietää, mikä sinun kaverien vaimojen seksihistoria on.
Naisten ns. seksuaalinen vapautuminen on johtanut siihen, että nuorena harrastetaan irtosuhteita (tästähän on tutkimustuloksiakin ja tilastoja) tai panosuhteita ytm:ien kanssa, joita oma markkina-arvo ei riitä kuitenkaan sitouttamaan. Sitten kun nuoruus ja markkina-arvon huippukausi on mennyt juoksujen juoksemisen jälkeen ohi, sitoudutaan siihen ktm:ään. Tästä asiasta ei vaan puhuta avoimesti reaalielämässä."Kyllä se silti on isompi, kuin mitä sinä taas annat ymmärtää. "
No laita sitten jotain todellista faktaa pöytään siitä millainen tuo osuus on jos siihen pystyt.
"Ei kukaan sinun kaverisi tule itse sinulle myöntämään, että olenpa muuten aisuri, etkä sinä voi tietää, mikä sinun kaverien vaimojen seksihistoria on."
No kyllä sitä melko hyvin voi tietää kun tuntee ihmisen ja hänen kaverinsa, vanhempansa ja jopa entisiä poikaystäviä jne. Ja joka tapauksessa tiedän taatusti paremmin kuin sinä joka väitä tietäväsi lonkalta aisurin osuuden ja yleisyyden.
"Naisten ns. seksuaalinen vapautuminen on johtanut siihen, että nuorena harrastetaan irtosuhteita (tästähän on tutkimustuloksiakin ja tilastoja) "
Juu, naisilla saattaa olla jopa ihan useita seksikumppaneita ennen avioliittoa, iso osa näistä kyllä pysyvissä parisuhteissa. TIlastot eivät näytä mitään yleistä trendiä kaikilla naisilla juuri irtsuhteissa. Tai jos näyttävät niin näytä minulle se tilasto. Seksikumppani kun ei ole sama asia kuin irtosuhde.
"Sitten kun nuoruus ja markkina-arvon huippukausi on mennyt juoksujen juoksemisen jälkeen ohi, sitoudutaan siihen ktm:ään. Tästä asiasta ei vaan puhuta avoimesti reaalielämässä."
Tai sitten se ei ole niin laaja ilmiö kun haluat uskoa. Tunnen toki paljon naisia jotka ovat "asettuneet aloilleen" vasta lähempänä kolmea kymppiä mutta jostain syystä he eivät ole sinkkuna hurjastelleet ytmien kainalossa vaan mm. opiskelleet, matkustelleet, seurustelleet ihan tavallisten miesten kanssa jne. - ostettu.suhde
12121212 kirjoitti:
Minä kyllä väittäisin ihan omien havaintojen pohjalta että aika montaa ketmiä onnistaa vasta kun sekä itsellä että naisilla ikää on yli 25v. Kun naiset ovat parhaimmillaan (18-25v), suuri osa ketmeistä on ilman naista/naisia.
KTM tai beta on tyypillisesti se mies joka saa kovasti yrittämällä naisen mutta vain siinä naisen elämänvaiheessa jossa betalle on käyttöä keskiluokkaisen unelman mahdollistajana. Silloin kun nainen ei tarvitse miestä hankkimaan lapsia tai asuntoa, beta ei pääsääntöisesti kiinnosta edes keskitason naisia.
Tyypillisesti ketmillä ei ole suuria heikkouksia, muttei suuria vahvuuksiakaan. Ei toki aina. Esim. minä olen ulkonäöltäni ATM (en ruma, mutta lyhyt ja hintelä) mutta rahan ja statuksen osalta KTM ...eli kokonaisuutena rimaa hipoen KTM. Kiinnostan naisia joilla pyörii lasten ja asunnon hankinta mielessä ja yhäreitä, mutta "sattumalta" en naisia joilla ei ole tarvetta betaelättäjälle. Itse olen kuitenkin päättänyt että joko nousen korkeammalle tasolle jolla kiinnostan naisia omana itsenäni (mm. rahan ja statuksen ansiosta, jotka siis ovat minun saavutuksiani ja täten osa minua), tai olen mieluummin MGTOW kuin betaelättäjä."kiinnostan naisia omana itsenäni (mm. rahan ja statuksen ansiosta,"
=D ei kelpais minulle tuo asema, enkä katso noiden asioiden kuuluvan puhtaasti minuun ja minun persoonaani, mutta jokaisella oma juttunsa. Toi ei kyllä poikkea ostetusta suhteesta mitenkään. - puhut.outoja.ja.sumutat
TotuusSattuu kirjoitti:
"Kyllä se silti on isompi, kuin mitä sinä taas annat ymmärtää. "
No laita sitten jotain todellista faktaa pöytään siitä millainen tuo osuus on jos siihen pystyt.
"Ei kukaan sinun kaverisi tule itse sinulle myöntämään, että olenpa muuten aisuri, etkä sinä voi tietää, mikä sinun kaverien vaimojen seksihistoria on."
No kyllä sitä melko hyvin voi tietää kun tuntee ihmisen ja hänen kaverinsa, vanhempansa ja jopa entisiä poikaystäviä jne. Ja joka tapauksessa tiedän taatusti paremmin kuin sinä joka väitä tietäväsi lonkalta aisurin osuuden ja yleisyyden.
"Naisten ns. seksuaalinen vapautuminen on johtanut siihen, että nuorena harrastetaan irtosuhteita (tästähän on tutkimustuloksiakin ja tilastoja) "
Juu, naisilla saattaa olla jopa ihan useita seksikumppaneita ennen avioliittoa, iso osa näistä kyllä pysyvissä parisuhteissa. TIlastot eivät näytä mitään yleistä trendiä kaikilla naisilla juuri irtsuhteissa. Tai jos näyttävät niin näytä minulle se tilasto. Seksikumppani kun ei ole sama asia kuin irtosuhde.
"Sitten kun nuoruus ja markkina-arvon huippukausi on mennyt juoksujen juoksemisen jälkeen ohi, sitoudutaan siihen ktm:ään. Tästä asiasta ei vaan puhuta avoimesti reaalielämässä."
Tai sitten se ei ole niin laaja ilmiö kun haluat uskoa. Tunnen toki paljon naisia jotka ovat "asettuneet aloilleen" vasta lähempänä kolmea kymppiä mutta jostain syystä he eivät ole sinkkuna hurjastelleet ytmien kainalossa vaan mm. opiskelleet, matkustelleet, seurustelleet ihan tavallisten miesten kanssa jne.Miehet harvemmin puhuu edes lähipiirilleen vaikka asiat menisivät päin persettä, eivät ainakaan kaikkea vaan yrittävät monesti saada asiat itse kuntoon tjms. Jotkut puhuvat sitten kun ei ole enää mitään tehtävissä tai suhteen päättyessä.
- 12121212
ostettu.suhde kirjoitti:
"kiinnostan naisia omana itsenäni (mm. rahan ja statuksen ansiosta,"
=D ei kelpais minulle tuo asema, enkä katso noiden asioiden kuuluvan puhtaasti minuun ja minun persoonaani, mutta jokaisella oma juttunsa. Toi ei kyllä poikkea ostetusta suhteesta mitenkään.Raha ja status toimivat haloefekteinä. Juju on siinä että rahaa ja statusta pitää olla kunnolla. Silloin mies on "mahtava", "kiinnostava", jne.
Mietihän asiaa.
Huonosti pukeutuva ketmi on tyylitön, huonosti pukeutuva miljonääri "eksentrinen".
Levyseppähitsarin tavallisuus on tavallista, Kimi Räikkösen tavallisuus on erikoista.
Jne. - idiokratia
TotuusSattuu kirjoitti:
"Kyllä se silti on isompi, kuin mitä sinä taas annat ymmärtää. "
Tai sitten se ei ole niin laaja ilmiö kun haluat uskoa. Tunnen toki paljon naisia jotka ovat "asettuneet aloilleen" vasta lähempänä kolmea kymppiä mutta jostain syystä he eivät ole sinkkuna hurjastelleet ytmien kainalossa vaan mm. opiskelleet, matkustelleet, seurustelleet ihan tavallisten miesten kanssa jne."Joo, tosi harva, siis ihan mielettömän harva nuori nainen harrastaa irtosuhteita."
https://ravitsemusjaterveys.files.wordpress.com/2010/10/iraqi-information-minister.jpg?w=462&h=348 - ostettu.suhde
12121212 kirjoitti:
Raha ja status toimivat haloefekteinä. Juju on siinä että rahaa ja statusta pitää olla kunnolla. Silloin mies on "mahtava", "kiinnostava", jne.
Mietihän asiaa.
Huonosti pukeutuva ketmi on tyylitön, huonosti pukeutuva miljonääri "eksentrinen".
Levyseppähitsarin tavallisuus on tavallista, Kimi Räikkösen tavallisuus on erikoista.
Jne.Ostettu suhde se kuitenkin on ihan sama mihin asentoon sen kääntää. Joten jos kaikki naiset ovat tuollaisia että se suhde täytyy ostaa, niin mieluummin yksin kuin ostetussa suhteessa. Mutta toki jokaisella on oikeus omiin valintoihin ja minulla on omani.
- Tarkkuutta.asiaan
Jätätte taas huomioimatta, että Suurin Osa naisistakin on ihan tavallisia. Ei ne pyöri panoringeissä ja jakele itseään holtittomasti, tai kännää baareissa koko ajan. Ne opiskelee, käy töissä, harrastaa ja muutenkin tekee ihan tavallisia asioita. Mutta ei, te olette päättäneet, että KAIKKI suominaiset ovat statuksen ja ytmien perässä juoksevia lutkia ja huoria. Lisäksi voisitte lukijoille tarkentaa, että laskette oikeiksi naisiksi vain alle 22-vuotiaat, ja loput ovat rumia ja lihavia ongelmajätekurppia. Teidän mielestä oikea nainen on kaunis ja näyttävä, vaatimattomampia tai suorastaan rumia ei lasketa naisiksi eikä heitä oteta huomioon näissä keskusteluissa. Ketmit joutuvat siis tyytymään alle 22-vuotiaaseen huoraan, silloin kun puhutaan ketmien naisista. Muita ei edes lasketa.
- 12121212
Tarkkuutta.asiaan kirjoitti:
Jätätte taas huomioimatta, että Suurin Osa naisistakin on ihan tavallisia. Ei ne pyöri panoringeissä ja jakele itseään holtittomasti, tai kännää baareissa koko ajan. Ne opiskelee, käy töissä, harrastaa ja muutenkin tekee ihan tavallisia asioita. Mutta ei, te olette päättäneet, että KAIKKI suominaiset ovat statuksen ja ytmien perässä juoksevia lutkia ja huoria. Lisäksi voisitte lukijoille tarkentaa, että laskette oikeiksi naisiksi vain alle 22-vuotiaat, ja loput ovat rumia ja lihavia ongelmajätekurppia. Teidän mielestä oikea nainen on kaunis ja näyttävä, vaatimattomampia tai suorastaan rumia ei lasketa naisiksi eikä heitä oteta huomioon näissä keskusteluissa. Ketmit joutuvat siis tyytymään alle 22-vuotiaaseen huoraan, silloin kun puhutaan ketmien naisista. Muita ei edes lasketa.
Hyvä kun toit asian esille.
On naisten keksimä myytti että ätmit haluaisivat vain kauneimpia naisia. Mutta yksi asia viestissäsi pitää paikkansa, nimittäin se että ätmit haluavat nuoria naisia.
Tämä on totta. Kaikki miehet haluavat nuoria naisia. 22-vuotiaat miehet haluavat nuoria naisia, 25-vuotiaat miehet haluavat nuoria naisia. Vai tunnetko montakin miestä jotka haluavat odotella lähemmäs kolmekymppisiksi ennen kuin naisia alkaisi olemaan saatavilla?
Tässähän se perusongelma onkin. Nuorista naisista on tulossa entistä enemmän alfojen etuoikeus, aivan kuten kivikaudella jolloin alfat panivat naiset paksuiksi ja betat hoitivat kakarat.
Onkohan jotain outoa siinä etteivät nykypäivän miehet tuosta vain hyväksy tätä järjestelyä? - Vapaus.valita
12121212 kirjoitti:
Hyvä kun toit asian esille.
On naisten keksimä myytti että ätmit haluaisivat vain kauneimpia naisia. Mutta yksi asia viestissäsi pitää paikkansa, nimittäin se että ätmit haluavat nuoria naisia.
Tämä on totta. Kaikki miehet haluavat nuoria naisia. 22-vuotiaat miehet haluavat nuoria naisia, 25-vuotiaat miehet haluavat nuoria naisia. Vai tunnetko montakin miestä jotka haluavat odotella lähemmäs kolmekymppisiksi ennen kuin naisia alkaisi olemaan saatavilla?
Tässähän se perusongelma onkin. Nuorista naisista on tulossa entistä enemmän alfojen etuoikeus, aivan kuten kivikaudella jolloin alfat panivat naiset paksuiksi ja betat hoitivat kakarat.
Onkohan jotain outoa siinä etteivät nykypäivän miehet tuosta vain hyväksy tätä järjestelyä?Mutta tuo on miesten keskinäinen ongelma. Valtava lauma miehiä taistelee todella niukasta määrästä naisia, joten on selvää, ettei niitä riitä kaikille. Tottakai tässä sodassa, kuten missä tahansa muussa sodassa, alfa voittaa. Ätmit ovat tuon valtavan miesjoukon hännillä.
Sen sijaan kukaan ei pakota ätmiä tai muitakaan ottamaan epänaista. Jos ja kun naisella on epätoivottavia piirteitä (ikä, ulkonäkö, paino ja varsinkin se puistattava lapsi), mies voi sivuuttaa tällaisen paskaläjän aivan huoletta. Miehellä on siis täysi valinnanvapaus tässä asiassa.
Nuorten naisten saamiseksi ei taida auttaa muu, kuin keksiä joku keino millä raivaatte alfat pois tieltä. Koska suosiolla he eivät luovu asemastaan ätmien hyväksi. - 12121212
Vapaus.valita kirjoitti:
Mutta tuo on miesten keskinäinen ongelma. Valtava lauma miehiä taistelee todella niukasta määrästä naisia, joten on selvää, ettei niitä riitä kaikille. Tottakai tässä sodassa, kuten missä tahansa muussa sodassa, alfa voittaa. Ätmit ovat tuon valtavan miesjoukon hännillä.
Sen sijaan kukaan ei pakota ätmiä tai muitakaan ottamaan epänaista. Jos ja kun naisella on epätoivottavia piirteitä (ikä, ulkonäkö, paino ja varsinkin se puistattava lapsi), mies voi sivuuttaa tällaisen paskaläjän aivan huoletta. Miehellä on siis täysi valinnanvapaus tässä asiassa.
Nuorten naisten saamiseksi ei taida auttaa muu, kuin keksiä joku keino millä raivaatte alfat pois tieltä. Koska suosiolla he eivät luovu asemastaan ätmien hyväksi.Silloinhan ätmeistä tulisi alfoja ja alfoista ätmejä. Kivasti naisten tavoitteen mukaan jossa miehet kisaavat keskenään ja naiset valkkaavat parhaat päältä eri elämänvaiheissa, kuin apit älypuhelimiin.
Nyt ongelma on että lähdet perusolettamuksesta jossa nainen käyttää nuoruutensa ns. juoksuihin jolloin yksi mies voi höylätä läpi kymmeniä naisia. Ymmärräthän että jos naiset pariutuvat, kaikille ei riitä alfoja?
Jos mietitään asiaa teoreettisesti, miesten paras ratkaisu olisi kieltäytyä betaelättäjän roolista. Jos nainen haluaa kolme elämänvaihettaan (juoksut, vakiintuminen, menot)...se olisikin all or nothing. Ei nykyistä mallia jossa juostaan alfojen kanssa, laitetaan beta hoitamaan lapset ja talo, ja sitten potkitaan ukko pihalle kun päästään takaisin työelämään. Muistetaan että useimmat naiset yhä haluavat perheen.
Itse toteutan tätä, joskin itsekkäistä syistä. Ja vaikuttaisi siltä että esim. USA:ssa ilmiö on kasvussa. - 12ja11
12121212 kirjoitti:
Silloinhan ätmeistä tulisi alfoja ja alfoista ätmejä. Kivasti naisten tavoitteen mukaan jossa miehet kisaavat keskenään ja naiset valkkaavat parhaat päältä eri elämänvaiheissa, kuin apit älypuhelimiin.
Nyt ongelma on että lähdet perusolettamuksesta jossa nainen käyttää nuoruutensa ns. juoksuihin jolloin yksi mies voi höylätä läpi kymmeniä naisia. Ymmärräthän että jos naiset pariutuvat, kaikille ei riitä alfoja?
Jos mietitään asiaa teoreettisesti, miesten paras ratkaisu olisi kieltäytyä betaelättäjän roolista. Jos nainen haluaa kolme elämänvaihettaan (juoksut, vakiintuminen, menot)...se olisikin all or nothing. Ei nykyistä mallia jossa juostaan alfojen kanssa, laitetaan beta hoitamaan lapset ja talo, ja sitten potkitaan ukko pihalle kun päästään takaisin työelämään. Muistetaan että useimmat naiset yhä haluavat perheen.
Itse toteutan tätä, joskin itsekkäistä syistä. Ja vaikuttaisi siltä että esim. USA:ssa ilmiö on kasvussa."Jos nainen haluaa kolme elämänvaihettaan (juoksut, vakiintuminen, menot)...se olisikin all or nothing. Ei nykyistä mallia jossa juostaan alfojen kanssa, laitetaan beta hoitamaan lapset ja talo, ja sitten potkitaan ukko pihalle kun päästään takaisin työelämään."
Miksi tätä ei meinata myöntää? Kun tulin palstalle, niin tajusin että näin tämä on mennyt todella monella kenet tiedän. Siis nämä vaiheet ja muutenkin akkojen käytös on aika paljon sitä mitä täällä palstalla puhutaan. - Tinkimätön
12121212 kirjoitti:
Silloinhan ätmeistä tulisi alfoja ja alfoista ätmejä. Kivasti naisten tavoitteen mukaan jossa miehet kisaavat keskenään ja naiset valkkaavat parhaat päältä eri elämänvaiheissa, kuin apit älypuhelimiin.
Itse toteutan tätä, joskin itsekkäistä syistä. Ja vaikuttaisi siltä että esim. USA:ssa ilmiö on kasvussa.Olen ensinnäkin eri mieltä tuosta alfojen riittävyydestä. Alle parikymppisiä kaunottaria on niin vähän, että huikeasta miesmassasta löytyy taatusti alfa jokaiselle heistä. Ja he tosiaan voivat valkata parhaat päältä, joten eihän ätmi voi mitenkään pärjätä tässä kisassa.
En myöskään usko, että kaikki nuoret naiset juoksevat juoksuja. Tämä on niiden kaikkein kauneimpien ja suosituimpien nuorten naisten ominaisuus, joten jos he ovat ainoita jotka kisaan lasketaan, ätmien mahdollisuudet kapenevat entisestään. Vaatimattomat hiirulaiset ja ylipainoiset koulukiusatut naiset viettävät aikansa jossain ihan muualla kuin miesten ihailussa paistatellen.
Mutta siinä olen samaa mieltä, että miesten kannattaa pitäytyä periaatteissaan ja kieltäytyä betan roolista. Mielestäni tämä tarkoittaa myös sitä, ettei tyydy epätoivoissaan epämiellyttävään naiseen, vaan rohkeasti tavoittelee unelmaansa eli tuota parikymppistä, hemaisevaa naista, ja jos ei tätä saa, niin on rohkeasti yksin.
Kyllä, tämä tarkoittaa että yhä useampi nainen, varsinkin ne mitättömät tavikset, jäävät ilman perhettä. Onneksi niin jäävät miehetkin. - 8965
Tinkimätön kirjoitti:
Olen ensinnäkin eri mieltä tuosta alfojen riittävyydestä. Alle parikymppisiä kaunottaria on niin vähän, että huikeasta miesmassasta löytyy taatusti alfa jokaiselle heistä. Ja he tosiaan voivat valkata parhaat päältä, joten eihän ätmi voi mitenkään pärjätä tässä kisassa.
En myöskään usko, että kaikki nuoret naiset juoksevat juoksuja. Tämä on niiden kaikkein kauneimpien ja suosituimpien nuorten naisten ominaisuus, joten jos he ovat ainoita jotka kisaan lasketaan, ätmien mahdollisuudet kapenevat entisestään. Vaatimattomat hiirulaiset ja ylipainoiset koulukiusatut naiset viettävät aikansa jossain ihan muualla kuin miesten ihailussa paistatellen.
Mutta siinä olen samaa mieltä, että miesten kannattaa pitäytyä periaatteissaan ja kieltäytyä betan roolista. Mielestäni tämä tarkoittaa myös sitä, ettei tyydy epätoivoissaan epämiellyttävään naiseen, vaan rohkeasti tavoittelee unelmaansa eli tuota parikymppistä, hemaisevaa naista, ja jos ei tätä saa, niin on rohkeasti yksin.
Kyllä, tämä tarkoittaa että yhä useampi nainen, varsinkin ne mitättömät tavikset, jäävät ilman perhettä. Onneksi niin jäävät miehetkin."En myöskään usko, että kaikki nuoret naiset juoksevat juoksuja. Tämä on niiden kaikkein kauneimpien ja suosituimpien nuorten naisten ominaisuus"
Täyttä roskaa taas. Ihan kaiken näköiset, kokoiset ja ikäiset naiset juoksevat juoksuja. - Vääristelet
8965 kirjoitti:
"En myöskään usko, että kaikki nuoret naiset juoksevat juoksuja. Tämä on niiden kaikkein kauneimpien ja suosituimpien nuorten naisten ominaisuus"
Täyttä roskaa taas. Ihan kaiken näköiset, kokoiset ja ikäiset naiset juoksevat juoksuja.Ei, eivät juokse. Vain ne, joita sinäkin kuolaat kulli kovana. Tässä maassa on paljon ns. naisia, joita edes ätmit eivät noteeraa naisiksi. Mietipä kouluaikojasi ja erityisesti niitä tyttöjä, joiden nimiäkään et enää muista kunnolla. Kuka niitä haluaisi panna?
- sinä.siinä.vääristelet
Vääristelet kirjoitti:
Ei, eivät juokse. Vain ne, joita sinäkin kuolaat kulli kovana. Tässä maassa on paljon ns. naisia, joita edes ätmit eivät noteeraa naisiksi. Mietipä kouluaikojasi ja erityisesti niitä tyttöjä, joiden nimiäkään et enää muista kunnolla. Kuka niitä haluaisi panna?
Kyllä, kyllä juoksevat. Kaiken ikäiset, näköiset ja kokokoiset, mutta eivät toki edelleenkään kaikki koska nämä edellä mainitut asiat eivät kerro luonteesta, käytöksestä ja teoista yhtään mitään kummallakaan sukupuolella. Piste, Pillku ja Plottis.
Ja minä vetoan ihan elävässä elämässä nähtyihin ja koettuihin tapahtumiin, sekä myös muualta kuultuihin.
Laittaisitko netistä kuvia siitä minkä näköisiä naisia suunnilleen tarkoitat, koska ulkonäöllä ja juoksujen juoksemisen suhteen ei ole todellisuudessaan mitään totuuspohjaa. Netistä mummelitkin saavat kymmenittäin panoehdotuksia jne. - 12121212
Vääristelet kirjoitti:
Ei, eivät juokse. Vain ne, joita sinäkin kuolaat kulli kovana. Tässä maassa on paljon ns. naisia, joita edes ätmit eivät noteeraa naisiksi. Mietipä kouluaikojasi ja erityisesti niitä tyttöjä, joiden nimiäkään et enää muista kunnolla. Kuka niitä haluaisi panna?
Listasin joskus kaikki luokkakaverini ammattikorkeasta. Niistä kaikki paitsi yksi olivat silmissäni haluttavia, eikä se yksikään ollut ruma. Kaksi vähiten haluttavaa seurusteli ketmin kanssa. Kaikki muut juoksivat juoksuja ytmien kanssa tai kokeilivat nuoria ytmejä suhteissa.
Koulun ja kaikki miehet ovat huonoja-vaiheen jälkeen pareja alkoi hiljalleen löytymään. Kauneimmille tietysti tasoteorian mukaisesti komeat/menestyvät kumppanit, jne.
Pareton jakauma päti hyvin. 20% miehistä sai 80% naisista. Käytännössä 80% miehistä olisi kilpaillut 20% vähiten suosituista naisista.
Sanoisin että ätmeillä ja ketmeillä oli valinnan vara todella vähissä, ja siksi valtaosa kuluttikin aikansa bileissä toisten miesten kanssa naisista haaveillessa. - Lisää.pisteitä
sinä.siinä.vääristelet kirjoitti:
Kyllä, kyllä juoksevat. Kaiken ikäiset, näköiset ja kokokoiset, mutta eivät toki edelleenkään kaikki koska nämä edellä mainitut asiat eivät kerro luonteesta, käytöksestä ja teoista yhtään mitään kummallakaan sukupuolella. Piste, Pillku ja Plottis.
Ja minä vetoan ihan elävässä elämässä nähtyihin ja koettuihin tapahtumiin, sekä myös muualta kuultuihin.
Laittaisitko netistä kuvia siitä minkä näköisiä naisia suunnilleen tarkoitat, koska ulkonäöllä ja juoksujen juoksemisen suhteen ei ole todellisuudessaan mitään totuuspohjaa. Netistä mummelitkin saavat kymmenittäin panoehdotuksia jne.Eli voisikin olla mahdollista, että sillä säälityllä ketmillä ei olekaan juoksuja juossutta ex-huoraa, vaan ihan tavallinen ja kunnollinen nainen? Ehkä he jopa rakastavat toisiaan eivätkä ajattele joutuneensa tyytymään johonkin paskaan paremman puutteessa? Ketmi ei olekaan aisuri ja sen kumppani lutka?
Tasot ovat kohdanneet ja kaikki onkin hyvin ketmilandiassa eli tavallisten parien elämässä. Lisää.pisteitä kirjoitti:
Eli voisikin olla mahdollista, että sillä säälityllä ketmillä ei olekaan juoksuja juossutta ex-huoraa, vaan ihan tavallinen ja kunnollinen nainen? Ehkä he jopa rakastavat toisiaan eivätkä ajattele joutuneensa tyytymään johonkin paskaan paremman puutteessa? Ketmi ei olekaan aisuri ja sen kumppani lutka?
Tasot ovat kohdanneet ja kaikki onkin hyvin ketmilandiassa eli tavallisten parien elämässä.Täysin mahdollista, mutta yhä harvemmin tuollainen vaihtoehto toteutuu.
- Jukramikälista
12121212 kirjoitti:
Listasin joskus kaikki luokkakaverini ammattikorkeasta. Niistä kaikki paitsi yksi olivat silmissäni haluttavia, eikä se yksikään ollut ruma. Kaksi vähiten haluttavaa seurusteli ketmin kanssa. Kaikki muut juoksivat juoksuja ytmien kanssa tai kokeilivat nuoria ytmejä suhteissa.
Koulun ja kaikki miehet ovat huonoja-vaiheen jälkeen pareja alkoi hiljalleen löytymään. Kauneimmille tietysti tasoteorian mukaisesti komeat/menestyvät kumppanit, jne.
Pareton jakauma päti hyvin. 20% miehistä sai 80% naisista. Käytännössä 80% miehistä olisi kilpaillut 20% vähiten suosituista naisista.
Sanoisin että ätmeillä ja ketmeillä oli valinnan vara todella vähissä, ja siksi valtaosa kuluttikin aikansa bileissä toisten miesten kanssa naisista haaveillessa.Erikoinen listaus kaverilta, joka on useaan otteeseen ilmoittanut olevansa nirso ja tarkka naisten tasosta. Olisit siis pannut melkein koko luokan läpi, jos olisit ollut parempitasoinen?
Mutta jos niitä pareja kerran alkoi löytymään, niin miten on mahdollista, että ketmien ja ätmien valinnanvara oli niin vähissä? Yksi mies ja yksi nainen yhdessä ei kuulosta panorinkelöinniltä, vaan seurustelulta. Oliko miehiä niin paljon enemmän, että naiset loppuivat kesken? Ja jopa tasoteoriat kohtasivat! Kauniit ja komeat yhdessä jne.
Ja tietysti ne olivat juuri niitä vähiten haluttavia, joihin nuo ketmiparat tyytyivät. Sinähän et olisi huolinut kumpaakaan? Eli vain ne kauneimmat pääsivät sinun syntilistalle ja rumilukset ketmien tyytymislistalle. Kaunis on huora ja rumaan tyydytään. Kyllä taas viisastuin miesten sielunelämästä!! - jotenkin.näin
Lisää.pisteitä kirjoitti:
Eli voisikin olla mahdollista, että sillä säälityllä ketmillä ei olekaan juoksuja juossutta ex-huoraa, vaan ihan tavallinen ja kunnollinen nainen? Ehkä he jopa rakastavat toisiaan eivätkä ajattele joutuneensa tyytymään johonkin paskaan paremman puutteessa? Ketmi ei olekaan aisuri ja sen kumppani lutka?
Tasot ovat kohdanneet ja kaikki onkin hyvin ketmilandiassa eli tavallisten parien elämässä.Onhan niitä, eli ovat sellaisia mitkä ovat joko menneet nuorena kimppaan ja/tai sitten harrastaneet seksiä aina parisuhteissa joihin ei siis lasketa panosuhteita tai muita siihen verrattavia lyhyt suhteita. Sekä tietenkin sellaisia naisia joita on harvemmassa, jotka ovat säilyttäneet neitsyytensä syystä tai toisesta pidemmälle kuin monet muut naiset. Ja en nyt sanois juoksujen juoksemiseksi jos on kerran tai pari kokeillut irtopanoja tai panosuhteita ja huomannut ettei se ole se oma juttu. Mutta sitten jos nyt ollaan rehellisiä ja totuudenmukaisia, niin näitä on aika harvassa sekä miehissä, että naisissa vrt. niihin toisenlaisiin. Nämä ovat myös sellaisia, mitkä eivät sen kulllin tai pillun perässä ole juosseet ja tietävät (itsetunto) sen etteivät ikinä tule juoksemaankaan, koska se ei ole se heidän juttunsa.
- 12121212
Jukramikälista kirjoitti:
Erikoinen listaus kaverilta, joka on useaan otteeseen ilmoittanut olevansa nirso ja tarkka naisten tasosta. Olisit siis pannut melkein koko luokan läpi, jos olisit ollut parempitasoinen?
Mutta jos niitä pareja kerran alkoi löytymään, niin miten on mahdollista, että ketmien ja ätmien valinnanvara oli niin vähissä? Yksi mies ja yksi nainen yhdessä ei kuulosta panorinkelöinniltä, vaan seurustelulta. Oliko miehiä niin paljon enemmän, että naiset loppuivat kesken? Ja jopa tasoteoriat kohtasivat! Kauniit ja komeat yhdessä jne.
Ja tietysti ne olivat juuri niitä vähiten haluttavia, joihin nuo ketmiparat tyytyivät. Sinähän et olisi huolinut kumpaakaan? Eli vain ne kauneimmat pääsivät sinun syntilistalle ja rumilukset ketmien tyytymislistalle. Kaunis on huora ja rumaan tyydytään. Kyllä taas viisastuin miesten sielunelämästä!!"Erikoinen listaus kaverilta, joka on useaan otteeseen ilmoittanut olevansa nirso ja tarkka naisten tasosta. Olisit siis pannut melkein koko luokan läpi, jos olisit ollut parempitasoinen?"
Se että ulkonäön osalta suurin osa oli hyvää tasoa ei tarkoita etteikö minulla olisi muita - tärkeämpiä - kriteerejä.
"Mutta jos niitä pareja kerran alkoi löytymään, niin miten on mahdollista, että ketmien ja ätmien valinnanvara oli niin vähissä? Yksi mies ja yksi nainen yhdessä ei kuulosta panorinkelöinniltä, vaan seurustelulta. Oliko miehiä niin paljon enemmän, että naiset loppuivat kesken? Ja jopa tasoteoriat kohtasivat! Kauniit ja komeat yhdessä jne."
Pareja alkoi löytämään _sen jälkeen_ kun naiset olivat juoksunsa juosseet. Mikä tarkoitti betamiehille kymmenen vuoden odottelua ja pikaista naimisiin menoa naisen kanssa joka antoi seksikkyyden ja hauskuuden osalta parhaat vuotensa pelimiehille ja nai ketmin vasta kun lapset ja talo pyörivät jo mielessä.
"Ja tietysti ne olivat juuri niitä vähiten haluttavia, joihin nuo ketmiparat tyytyivät. Sinähän et olisi huolinut kumpaakaan? Eli vain ne kauneimmat pääsivät sinun syntilistalle ja rumilukset ketmien tyytymislistalle. Kaunis on huora ja rumaan tyydytään. Kyllä taas viisastuin miesten sielunelämästä!!"
Eivät olleet vähemmän haluttavia, ainakaan nuorempina. Taas kerran, kyse on ensisijaisesti siitä milloin ja millä ehdoilla ketmit kelpasivat.
Ymmärrätkö tätä asiaa ollenkaan?
18v - ei, en halua ketmiä vielä. Haluan nauttia juoksuista. Odota vuoroasi
19v - ei, en halua ketmiä vielä. Haluan nauttia juoksuista. Odota vuoroasi
20v - ei, en halua ketmiä vielä. Haluan kokeilla alfan sitouttamista. Odota vuoroasi
21v - ei, en halua ketmiä vielä. Haluan nauttia juoksuista Odota vuoroasi
22v - ei, en halua ketmiä vielä. Haluan nauttia juoksuista. Odota vuoroasi
23v - ei, en halua ketmiä vielä. Haluan kokeilla alfan sitouttamista. Odota vuoroasi
24v - ei, en halua ketmiä vielä. Haluan nauttia juoksuista. Odota vuoroasi
25v - ei, en halua ketmiä vielä. Haluan kokeilla alfan sitouttamista. Odota vuoroasi
26v - ei, en halua ketmiä vielä. Haluan nauttia sinkkuilusta, koska kaikki miehet (valitsemani pelimiehet) ovat sikoja
27v - ei, en halua ketmiä vielä. Haluan nauttia sinkkuilusta, koska kaikki miehet (valitsemani pelimiehet) ovat sikoja
28v - nyt olisi nainen tarjolla!
...vaan MITÄ??? Eikö tavallinen vähän lihonut nainen kelpaa? Ei ihme ettei tästä tule mitään kun te ketmit vain katselette niitä nuoria hottiksia!!! - paha.paha
12121212 kirjoitti:
"Erikoinen listaus kaverilta, joka on useaan otteeseen ilmoittanut olevansa nirso ja tarkka naisten tasosta. Olisit siis pannut melkein koko luokan läpi, jos olisit ollut parempitasoinen?"
Se että ulkonäön osalta suurin osa oli hyvää tasoa ei tarkoita etteikö minulla olisi muita - tärkeämpiä - kriteerejä.
"Mutta jos niitä pareja kerran alkoi löytymään, niin miten on mahdollista, että ketmien ja ätmien valinnanvara oli niin vähissä? Yksi mies ja yksi nainen yhdessä ei kuulosta panorinkelöinniltä, vaan seurustelulta. Oliko miehiä niin paljon enemmän, että naiset loppuivat kesken? Ja jopa tasoteoriat kohtasivat! Kauniit ja komeat yhdessä jne."
Pareja alkoi löytämään _sen jälkeen_ kun naiset olivat juoksunsa juosseet. Mikä tarkoitti betamiehille kymmenen vuoden odottelua ja pikaista naimisiin menoa naisen kanssa joka antoi seksikkyyden ja hauskuuden osalta parhaat vuotensa pelimiehille ja nai ketmin vasta kun lapset ja talo pyörivät jo mielessä.
"Ja tietysti ne olivat juuri niitä vähiten haluttavia, joihin nuo ketmiparat tyytyivät. Sinähän et olisi huolinut kumpaakaan? Eli vain ne kauneimmat pääsivät sinun syntilistalle ja rumilukset ketmien tyytymislistalle. Kaunis on huora ja rumaan tyydytään. Kyllä taas viisastuin miesten sielunelämästä!!"
Eivät olleet vähemmän haluttavia, ainakaan nuorempina. Taas kerran, kyse on ensisijaisesti siitä milloin ja millä ehdoilla ketmit kelpasivat.
20v - ei, en halua ketmiä vielä. Haluan kokeilla alfan sitouttamista. Odota vuoroasi
23v - ei, en halua ketmiä vielä. Haluan kokeilla alfan sitouttamista. Odota vuoroasi
25v - ei, en halua ketmiä vielä. Haluan kokeilla alfan sitouttamista. Odota vuoroasi
26v - ei, en halua ketmiä vielä. Haluan nauttia sinkkuilusta, koska kaikki miehet (valitsemani pelimiehet) ovat sikoja
27v - ei, en halua ketmiä vielä. Haluan nauttia sinkkuilusta, koska kaikki miehet (valitsemani pelimiehet) ovat sikoja
...vaan MITÄ??? Eikö tavallinen vähän lihonut nainen kelpaa? Ei ihme ettei tästä tule mitään kun te ketmit vain katselette niitä nuoria hottiksia!!!Joo toi on paha skenaario.
- Lisäälistaa
12121212 kirjoitti:
"Erikoinen listaus kaverilta, joka on useaan otteeseen ilmoittanut olevansa nirso ja tarkka naisten tasosta. Olisit siis pannut melkein koko luokan läpi, jos olisit ollut parempitasoinen?"
...vaan MITÄ??? Eikö tavallinen vähän lihonut nainen kelpaa? Ei ihme ettei tästä tule mitään kun te ketmit vain katselette niitä nuoria hottiksia!!!Vai olisiko niin, että mies tajusi olevansa beta tuossa kahden- ja kolmenkympin välissä ja katkeroitui, kun hoksasi ettei koskaan saakaan sitä timmeintä hottista? Sen jälkeen kaikki naiset muuttuivat kelvottomiksi juoksijoiksi, ihan varmuuden vuoksi. Aika monet naiset elävät tiiviissä parisuhteessa päälle parikymppisinä eikä se mun mielestä ole juoksujen juoksemista. Osa on sinkkuina, mutta ei sekään tee vielä kenestäkään jakorasiaa. Jotkut toivovat kumppania hyppimättä sängystä sänkyyn, osa päättää jäädä sinkuksi ja sitten se ympäriinsä paneskeleva osa. Puhut siis vain yhdestä naisjoukosta, mutta yleistät sen koskemaan koko sukupuolta. Edustavatko myös ätmit kaikkia miehiä, myös pariutuneita ukkomiehiä ja naisia kaatavia ytmejä?
Lisäälistaa kirjoitti:
Vai olisiko niin, että mies tajusi olevansa beta tuossa kahden- ja kolmenkympin välissä ja katkeroitui, kun hoksasi ettei koskaan saakaan sitä timmeintä hottista? Sen jälkeen kaikki naiset muuttuivat kelvottomiksi juoksijoiksi, ihan varmuuden vuoksi. Aika monet naiset elävät tiiviissä parisuhteessa päälle parikymppisinä eikä se mun mielestä ole juoksujen juoksemista. Osa on sinkkuina, mutta ei sekään tee vielä kenestäkään jakorasiaa. Jotkut toivovat kumppania hyppimättä sängystä sänkyyn, osa päättää jäädä sinkuksi ja sitten se ympäriinsä paneskeleva osa. Puhut siis vain yhdestä naisjoukosta, mutta yleistät sen koskemaan koko sukupuolta. Edustavatko myös ätmit kaikkia miehiä, myös pariutuneita ukkomiehiä ja naisia kaatavia ytmejä?
"Vai olisiko niin, että mies tajusi olevansa beta tuossa kahden- ja kolmenkympin välissä ja katkeroitui, kun hoksasi ettei koskaan saakaan sitä timmeintä hottista?"
Ei olisi noin. Miehillä on realistinen kuva itsestään ja siitä mihin oma taso riittää. Suurin osa miehistä on tyytyväisiä jos kelpaavat yhdellekin naiselle.
Juttusi on täysin mielikuvituksen tuotosta.- MGTOW.peikko
super-atm kirjoitti:
"Vai olisiko niin, että mies tajusi olevansa beta tuossa kahden- ja kolmenkympin välissä ja katkeroitui, kun hoksasi ettei koskaan saakaan sitä timmeintä hottista?"
Ei olisi noin. Miehillä on realistinen kuva itsestään ja siitä mihin oma taso riittää. Suurin osa miehistä on tyytyväisiä jos kelpaavat yhdellekin naiselle.
Juttusi on täysin mielikuvituksen tuotosta."Suurin osa miehistä on tyytyväisiä jos kelpaavat yhdellekin naiselle."
Mitä tähänkin sanoisi, eli olet sitä mieltä että kuka vaan nainen on suurimman osan mielestä hyvä kunhan edes jonkun saa???
Nyt meni taas aika paksuksi.....
Laitan nyt nimmarin niin tiedät, että olen mies ja mikä on rekattu nimimerkki... MGTOW.peikko kirjoitti:
"Suurin osa miehistä on tyytyväisiä jos kelpaavat yhdellekin naiselle."
Mitä tähänkin sanoisi, eli olet sitä mieltä että kuka vaan nainen on suurimman osan mielestä hyvä kunhan edes jonkun saa???
Nyt meni taas aika paksuksi.....
Laitan nyt nimmarin niin tiedät, että olen mies ja mikä on rekattu nimimerkki...Kyllä se on täysin totta. Monet miehet käyvät viikonlopusta toiseen baareissa ja yksin lähtevät joka kerta kotiin. Samoin monet pitävät vuodesta toiseen profiilia nettitreffeillä löytämättä sieltä ketään. Sitten kun jonku naisen löytävät jolle kelpaavat, niin ovat parisuhteessa joka ei todellakaan ole paras mahdollinen monestakaan syystä.
Sinä et ehkä ole sellainen mies, joten sinun on asiaa vaikea ymmärtää.
Itse kelpaan enimmäkseen yh-mammoille, mutta ymmärrän asian silti. Minulla kun on harvinainen kyky tajuta asiat laajemminkin toisin kuin sinulla ja muilla omassa eristetyssä kuplassa viihtyvillä.- MGTOW.peikko
super-atm kirjoitti:
Kyllä se on täysin totta. Monet miehet käyvät viikonlopusta toiseen baareissa ja yksin lähtevät joka kerta kotiin. Samoin monet pitävät vuodesta toiseen profiilia nettitreffeillä löytämättä sieltä ketään. Sitten kun jonku naisen löytävät jolle kelpaavat, niin ovat parisuhteessa joka ei todellakaan ole paras mahdollinen monestakaan syystä.
Sinä et ehkä ole sellainen mies, joten sinun on asiaa vaikea ymmärtää.
Itse kelpaan enimmäkseen yh-mammoille, mutta ymmärrän asian silti. Minulla kun on harvinainen kyky tajuta asiat laajemminkin toisin kuin sinulla ja muilla omassa eristetyssä kuplassa viihtyvillä.No se mitä olen palstan janttereista oppinut, niin eivät niin siitä suhteesta välittäisi vaan panoista pinmpasta, sekä heillä itselläänkin on todella kovia kriteereitä jo pelkkiin panoihin saati sitten suhteeseen.
Sama juttu kaikilla muillakin, eli ei tuo väite pidä paikkaansa, että kuka vaan kelpaisi kumppaniksi..varsinkaan elämän kumppaniksi...ei edes teidän kutsumille alimmista alimmille hc-atm luokan janttereille.
Ja jos nyt ihan IRL elämää ajattelen, niin ihan sama juttu siellä.....ei se nyt ihan noin mene, kuin jollain ehkä murto-osalla ja silloin jutellaan promilleista...
Kyllä niitä vaatimuksia ja kriteereitä on kaikilla kun oikein penkomaan ruvetaan....tosin tietenkin vaihtelevat yksilökohtaisesti... - 12121212
Lisäälistaa kirjoitti:
Vai olisiko niin, että mies tajusi olevansa beta tuossa kahden- ja kolmenkympin välissä ja katkeroitui, kun hoksasi ettei koskaan saakaan sitä timmeintä hottista? Sen jälkeen kaikki naiset muuttuivat kelvottomiksi juoksijoiksi, ihan varmuuden vuoksi. Aika monet naiset elävät tiiviissä parisuhteessa päälle parikymppisinä eikä se mun mielestä ole juoksujen juoksemista. Osa on sinkkuina, mutta ei sekään tee vielä kenestäkään jakorasiaa. Jotkut toivovat kumppania hyppimättä sängystä sänkyyn, osa päättää jäädä sinkuksi ja sitten se ympäriinsä paneskeleva osa. Puhut siis vain yhdestä naisjoukosta, mutta yleistät sen koskemaan koko sukupuolta. Edustavatko myös ätmit kaikkia miehiä, myös pariutuneita ukkomiehiä ja naisia kaatavia ytmejä?
Joillekin käy niinkin että lukioaikoina syntyy väärä kuva asioista...tai oikea kuva, silloisessa tilanteessa kun piirit ovat pienet. Sitten baarien ovien auetessa käykin ilmi että naisten suosio räjähtää kattoon. Mutta tämä ongelma koskee lähinnä poikia jotka olivat lukiossa _alfoja_, mutta isommissa piireissä _betoja_.
Ainakin omat kaverini (silloiset kaverit pitkälti nörttejä akselilla ätmi/ketmi) hyväksyivät asian melko nopeasti, eivätkä tosissaan haaveilleet niistä hottiksista vaan ihan tavallisista tytöistä ja seinäruusuista.
Joten, toistan, kyse ei ollut pettymyksestä siihen ettei saa hoteimpia naisia. Vaan siihen että naisen saamista joutui odottamaan...odottamaan...ja odottamaan kun naiset halusivat ensin kokea alfat ja pelimiehet.
Palaamme väistämättä nykynaisen älypuhelinmalliin, jossa eri miehet ovat kuin erilaisia appeja joista rakennetaan optimaalinen palvelukokemus. Betamies on se toistaiseksi voimassa oleva bulkkiappi jossa on valtavasti palveluja tarjoushintaan.
Naisilla on vaikeuksia ymmärtää tätä, koska heidän todellisuutensa toimii peilikuvana. - aika.moista
super-atm kirjoitti:
Juttusi on täysin mielikuvituksen tuotosta."Ei olisi noin. Miehillä on realistinen kuva itsestään ja siitä mihin oma taso riittää. Suurin osa miehistä on tyytyväisiä jos kelpaavat yhdellekin naiselle."
Tuo on ihan täyttä ätmi-ajattelua tuollainen, ei tosiaan mitään perusmiehen ajatuksenjuoksua. - Epäjohdonmukaisuus
aika.moista kirjoitti:
"Ei olisi noin. Miehillä on realistinen kuva itsestään ja siitä mihin oma taso riittää. Suurin osa miehistä on tyytyväisiä jos kelpaavat yhdellekin naiselle."
Tuo on ihan täyttä ätmi-ajattelua tuollainen, ei tosiaan mitään perusmiehen ajatuksenjuoksua.Niinpä. Ätmit alentavat ja dissaavat miehiä pahemmin kuin naiset väittämällä, että miehet ovat epätoivoisia ja tahdottomia luusereita, joilla ei ole mitään vaikutusta omaan elämäänsä ja pariutumiseen. Vain hyvin pieni osa on näitä ätmejä, muut miehet pärjää ihan mainiosti.
Samalla tavalla vain hyvin pieni osa naisista on näitä jakorasioita, mutta jostain syystä tämä on täysin mahdoton asia myöntää. On myös täysin normaalia, että ihmisellä on parikin parisuhdetta elämänsä aikana, mutta tämäkin on väännetty johonkin äppi-ajatteluun.
Mutta täällä on vallalla monta omituista kieroutumaa muutenkin. Toisaalta valitetaan pillusta ja pillun puutteesta ja toisaalta haukutaan naiset huoriksi. Kovin seksikeskeistä kaikki puheet. Myös suhtautuminen nuoriin naisiin on outo - he ovat ainoita oikeita naisia mutta siitä huolimatta jälleen panorinkelöiviä huoria. Kurppia sentään vihataan avoimesti. Ja entä tämä väite, että miehet haluavat myös niitä rumempia naisia? Siitä huolimatta naiset haukutaan lihaviksi, tatuoiduiksi, lävistetyiksi, huonoihoisiksi eikä tavallisesta naisesta löydy mitään viehättävää, paitsi pillu, mutta senkin pitää olla posliini. Eli siis vain pornoleffan näyttelijöiltä näyttävät nuoret naiset ovat lopulta niitä kiinnostavia naisia.
Ei ihme, jos ei sitä kumppania löydy ja on vaikeata saada edes ilmaista irtopillua. Ei tuollaisia naisia ole kuin promille koko naiskunnasta. - tarralenkkari666
12121212 kirjoitti:
Sanoisin että ätmeillä ja ketmeillä oli valinnan vara todella vähissä, ja siksi valtaosa kuluttikin aikansa bileissä toisten miesten kanssa naisista haaveillessa.Samoin kaikki minun luokkalaiseni pojat olivat minusta haluttavia mutta en kelvannut kellekään. Baarista toki seksiä saa kuka vaan, joka osaa pyytää. Jippii! ...tai sitten ei.
- sumutusta
Epäjohdonmukaisuus kirjoitti:
Niinpä. Ätmit alentavat ja dissaavat miehiä pahemmin kuin naiset väittämällä, että miehet ovat epätoivoisia ja tahdottomia luusereita, joilla ei ole mitään vaikutusta omaan elämäänsä ja pariutumiseen. Vain hyvin pieni osa on näitä ätmejä, muut miehet pärjää ihan mainiosti.
Samalla tavalla vain hyvin pieni osa naisista on näitä jakorasioita, mutta jostain syystä tämä on täysin mahdoton asia myöntää. On myös täysin normaalia, että ihmisellä on parikin parisuhdetta elämänsä aikana, mutta tämäkin on väännetty johonkin äppi-ajatteluun.
Mutta täällä on vallalla monta omituista kieroutumaa muutenkin. Toisaalta valitetaan pillusta ja pillun puutteesta ja toisaalta haukutaan naiset huoriksi. Kovin seksikeskeistä kaikki puheet. Myös suhtautuminen nuoriin naisiin on outo - he ovat ainoita oikeita naisia mutta siitä huolimatta jälleen panorinkelöiviä huoria. Kurppia sentään vihataan avoimesti. Ja entä tämä väite, että miehet haluavat myös niitä rumempia naisia? Siitä huolimatta naiset haukutaan lihaviksi, tatuoiduiksi, lävistetyiksi, huonoihoisiksi eikä tavallisesta naisesta löydy mitään viehättävää, paitsi pillu, mutta senkin pitää olla posliini. Eli siis vain pornoleffan näyttelijöiltä näyttävät nuoret naiset ovat lopulta niitä kiinnostavia naisia.
Ei ihme, jos ei sitä kumppania löydy ja on vaikeata saada edes ilmaista irtopillua. Ei tuollaisia naisia ole kuin promille koko naiskunnasta." Ei tuollaisia naisia ole kuin promille koko naiskunnasta."
Paska puhetta ja tiedät sen itsekin, eli ihan samaan kategoriian menee, kuin tuo super-atm:n valhe. molemmat yhtä suuria valheita. - sumutusta
tarralenkkari666 kirjoitti:
Samoin kaikki minun luokkalaiseni pojat olivat minusta haluttavia mutta en kelvannut kellekään. Baarista toki seksiä saa kuka vaan, joka osaa pyytää. Jippii! ...tai sitten ei.
"Baarista toki seksiä saa kuka vaan, joka osaa pyytää. Jippii! ...tai sitten ei."
Sellaista suohirviötä tuskin löytyykään kuka ei saa baarista tai netistä itselleen panoseuraa ja tämän toki tiedät itsekin, kun mummelitkin saavat ihan niin paljon kuin haluavat. aika.moista kirjoitti:
"Ei olisi noin. Miehillä on realistinen kuva itsestään ja siitä mihin oma taso riittää. Suurin osa miehistä on tyytyväisiä jos kelpaavat yhdellekin naiselle."
Tuo on ihan täyttä ätmi-ajattelua tuollainen, ei tosiaan mitään perusmiehen ajatuksenjuoksua."Tuo on ihan täyttä ätmi-ajattelua tuollainen, ei tosiaan mitään perusmiehen ajatuksenjuoksua."
Oletko vajaaälyinen vai muuten vaan idiootti? Demonisoit mielessäsi ätmin, vaikka ilman naista elävistä miehistä suurin osa on täysin normaaleja. Naisten hypergamia estää normaalien miesten pääsemisen tasa-arvoiseen parisuhteeseen.tarralenkkari666 kirjoitti:
Samoin kaikki minun luokkalaiseni pojat olivat minusta haluttavia mutta en kelvannut kellekään. Baarista toki seksiä saa kuka vaan, joka osaa pyytää. Jippii! ...tai sitten ei.
"Samoin kaikki minun luokkalaiseni pojat olivat minusta haluttavia mutta en kelvannut kellekään."
Kannattiko sittenkään olla läski?- 12121212
tarralenkkari666 kirjoitti:
Yläasteella?
On 100% varmaa että baari-iässä nostit riman ketmien korkeudelle. - palstan.nainen
Tosi hyvä analyysi! Lisäisin tähän vielä, että ketmi perustaa perheen 25-30-vuotiaana. Suhde perustuu rakkauteen suunnilleen oman tasoisen naisen kanssa. Se riittää molemmille. Mahdollisella toisella kierroksella naisella sitten voikin olla lapsia. Ymmärtämys pelaa, kun niitä omiakin lapsia on.. Kannattaa kuitenkin muistaa, että puolet avioliitoista EI pääty eroon. Elämä on sellaista mukavan tasaista, ja se on ihan ok. Ihmetyttää suuresti tämän palstan miesten viha ja halveksunta ihan tavallisia suomalaisia miehiä kohtaan!
- totuussuhteista
palstan.nainen kirjoitti:
Tosi hyvä analyysi! Lisäisin tähän vielä, että ketmi perustaa perheen 25-30-vuotiaana. Suhde perustuu rakkauteen suunnilleen oman tasoisen naisen kanssa. Se riittää molemmille. Mahdollisella toisella kierroksella naisella sitten voikin olla lapsia. Ymmärtämys pelaa, kun niitä omiakin lapsia on.. Kannattaa kuitenkin muistaa, että puolet avioliitoista EI pääty eroon. Elämä on sellaista mukavan tasaista, ja se on ihan ok. Ihmetyttää suuresti tämän palstan miesten viha ja halveksunta ihan tavallisia suomalaisia miehiä kohtaan!
ja ne mitkä eivät ole päättyneet eroon niin niissä on monessa petetty ja pettäjänä on ollut molemmat tai vain toinen.
- aisuriraivohälytys
Ei täällä vihata tavallisia miehiä, vaan valistetaan niitä, etteivät suostuisi aisurisuhteisiin, joissa joutuu luopumaan itsekunnioituksestaan. Näitä kullanarvoisia neuvoja ei muualta saa.
- palstan.nainen
totuussuhteista kirjoitti:
ja ne mitkä eivät ole päättyneet eroon niin niissä on monessa petetty ja pettäjänä on ollut molemmat tai vain toinen.
Jep. Toinen syy on se, ettei pystytä puhumaan oikeasti tärkeitä asioista. Vuosien myötä aletaan sitten katkerina ottaa etäisyyttä.. (Näin kävi myös minulle. Nykyään kyllä tajuan, että kaikki oli pitkälti omaa syytäni..) :)
- minäminänarsisti
Jep. Toinen syy on se, ettei pystytä puhumaan oikeasti tärkeitä asioista. Vuosien myötä aletaan sitten katkerina ottaa etäisyyttä.. (Näin kävi myös minulle. Nykyään kyllä tajuan, että kaikki oli pitkälti omaa syytäni..) :)
harvemmin se noin menee. se menee monesti niin ettei puhuminen ja kuunteleminen kiinnosta toista missään vaiheessa vaan ne omat halut ja himot kiinnostaa enemmän.
- palstan.nainen
minäminänarsisti kirjoitti:
harvemmin se noin menee. se menee monesti niin ettei puhuminen ja kuunteleminen kiinnosta toista missään vaiheessa vaan ne omat halut ja himot kiinnostaa enemmän.
Mua olis kyllä kiinnostanut. Oli vaan helpompi tapella asioiden vierestä, kuin nostaa ne sydänjuuria myöten raastavat asiat esille.
- minäminänarsisti
Mua olis kyllä kiinnostanut. Oli vaan helpompi tapella asioiden vierestä, kuin nostaa ne sydänjuuria myöten raastavat asiat esille.
no eihän sinua olisi kiinnostanut vaan teit juuri niin että tappelit asioiden vierestä ja sait jotain outoa nautintoa tappelemisesta. ihan tyypillistä touhua naisilta mutta on varmaan tuollaisia miehiäkin en sitä kiistä. ja myös miehissä voi olla vikaa siinä kuin naisissakin mutta monissa suhteissa joissa mies on oikeasti hyvä ja hyväsydämminen niin nainen tuhoaa sen suhteen ihan itse minäminänarsisti haluineen ja himoineen.
- Ex------------PUA
KTM on keskivertomies kaiken kaikkiaan.
Se on jokseenkin liikuntavarainen luokka, sillä tuollainen tyyppi voi olla potentiaaliaan havaitsematon ylemmän tason, "kuoriutumaton" edustaja jolla ei vain ole käynyt flaksi ja joka ei ole saanut potentiaaliaan käyttöönsä.
Se voi olla myös ATM jolla on käynyt flaksi ja päässyt parisuhteeseen.
KTM on kuitenkin eniten sinipilleröidyin luokka.
Kuten kapiitalismissa, on myös naisten riistotaloudessa kaikki kiinni keskiuokan riistosta.
Olen tullut lopettamaan tätä riistoa, ja se saa femakot hulluiksi.
Olen jo voittanut.- TotuusSattuu
"Kuten kapiitalismissa, on myös naisten riistotaloudessa kaikki kiinni keskiuokan riistosta."
Hienoa että asemoit MA-teoriasi sinne mihin se kuulu, eli hienosti ja tieteellisesti todellisuutta kuvanneen sosialismin rinnalle ;) - Ex------------PUA
TotuusSattuu kirjoitti:
"Kuten kapiitalismissa, on myös naisten riistotaloudessa kaikki kiinni keskiuokan riistosta."
Hienoa että asemoit MA-teoriasi sinne mihin se kuulu, eli hienosti ja tieteellisesti todellisuutta kuvanneen sosialismin rinnalle ;)Hienoa että myönnät ettet keksi mitään vastalausetta sille, että naisten pariutuminen on kapitalismia (jota voi muuten olla ilman sosialismiakin), sillä se on.
Osu ja uppos siis! :D - utelijaslukija
Mitä on sinipilleröinti??
- TotuusSattuu
Ex------------PUA kirjoitti:
Hienoa että myönnät ettet keksi mitään vastalausetta sille, että naisten pariutuminen on kapitalismia (jota voi muuten olla ilman sosialismiakin), sillä se on.
Osu ja uppos siis! :D"Hienoa että myönnät ettet keksi mitään vastalausetta sille, että naisten pariutuminen on kapitalismia (jota voi muuten olla ilman sosialismiakin)"
Kapitalismissa ei puhuta riistosta kuten sosialismissa...
Ja ihmissuhteet voidaan toki nähdä taloudenkin näkökulmasta mutta se ihan yhtä lailla mutkat oikova tapa nähdä asiat kuin mikä muukin tahansa yleistys, ja yleensä myös tapa nähdä asiat juuri siitä näkökulmasta joka tukee omaa ajattelua.
"Osu ja uppos siis! :D"
Olet aika lailla ylikäyttänyt tuon ilmaisusi... - janiinnaurankin
TotuusSattuu kirjoitti:
"Hienoa että myönnät ettet keksi mitään vastalausetta sille, että naisten pariutuminen on kapitalismia (jota voi muuten olla ilman sosialismiakin)"
Ja ihmissuhteet voidaan toki nähdä taloudenkin näkökulmasta mutta se ihan yhtä lailla mutkat oikova tapa nähdä asiat kuin mikä muukin tahansa yleistys, ja yleensä myös tapa nähdä asiat juuri siitä näkökulmasta joka tukee omaa ajattelua.
Olet aika lailla ylikäyttänyt tuon ilmaisusi..."Kapitalismissa ei puhuta riistosta"
Salli mun nauraa riisto porvari!!!=D - TotuusSattuu
janiinnaurankin kirjoitti:
"Kapitalismissa ei puhuta riistosta"
Salli mun nauraa riisto porvari!!!=DNaura vain, se pidentää ikää. Mutta riistosta puhuvat edelleen sosialistit silloin kun puhuvat kapitalismista, eivät kapitalistit kun puhuvat kapitalismista.
Riisto on siis sosialistinen käsitys kapitalismista. - naurettava.sumuttaja
TotuusSattuu kirjoitti:
Naura vain, se pidentää ikää. Mutta riistosta puhuvat edelleen sosialistit silloin kun puhuvat kapitalismista, eivät kapitalistit kun puhuvat kapitalismista.
Riisto on siis sosialistinen käsitys kapitalismista.Kapitalistin sumutusta..taidat olla Nallelle ja muille ihanille riisto porvareille sukua ainakin mieleltäsi. Kyllä se touhu jossain vaiheessa loppuu kun riisto kapitalisti ei tajua lopettaa aihneuttaan ajoissa ja kuten tiedämme.."ahneella on paskainen loppu".
- TotuusSattuu
naurettava.sumuttaja kirjoitti:
Kapitalistin sumutusta..taidat olla Nallelle ja muille ihanille riisto porvareille sukua ainakin mieleltäsi. Kyllä se touhu jossain vaiheessa loppuu kun riisto kapitalisti ei tajua lopettaa aihneuttaan ajoissa ja kuten tiedämme.."ahneella on paskainen loppu".
Mukava kun demonstroit noin avoimesti että MA-teorian kannattajat ovat myös patavanhoillisia sosialisteja ;)
Sitähän minä tässä koko ajan ajoinkin takaa. - paskanen.loppu.tulee
TotuusSattuu kirjoitti:
Mukava kun demonstroit noin avoimesti että MA-teorian kannattajat ovat myös patavanhoillisia sosialisteja ;)
Sitähän minä tässä koko ajan ajoinkin takaa.Heikko häpäisy yritys. Totuus on totuus, venakko on venakko ja riisto porvari on riisto porvari. ;D
- TotuusSattuu
paskanen.loppu.tulee kirjoitti:
Heikko häpäisy yritys. Totuus on totuus, venakko on venakko ja riisto porvari on riisto porvari. ;D
Sinä se et osaa lopettaa ajoissa...
- idiokratia
Parisuhdemarkkinoilla ei ole kyse oikeasti puhtaasta kapitalismista, koska valtio elättää nykyään suuren osan naisista (sosiaalituet, julkisen sektorin suojatyöpaikat jne.), joten ne eivät tarvitse välttämättä resursseja mieheltä. Valtio siis sekaantuu parisuhdemarkkinoihin, vähän niin kuin muuhunkin talouteen.
Järjestelmä on sekoitus sosialismia ja korporatismia, valtion toimet kuristavat pienyrittäjiä, mutta suuryhtiöt ovat niille käytännössä immuuneja. Eli kuilu suur- ja pienomistajien välillä kasvaa koko ajan.
Samoin parisuhdemarkkinoilla pieni eliittiryhmä saa melkein rajattomasti, muut vain rippeet, kuilu ytm:ien ja ktm:ien välillä ei koskaan ole ollut niin suuri kuin nyt. - harakatkin.nauraa.sulle
TotuusSattuu kirjoitti:
Sinä se et osaa lopettaa ajoissa...
Tyypillinen riisto porvari. Pahoittaa mielensä kun ei pääse vaimentamaan totuuden puhujaa. ;D
- Ex------------PUA
TotuusSattuu kirjoitti:
"Hienoa että myönnät ettet keksi mitään vastalausetta sille, että naisten pariutuminen on kapitalismia (jota voi muuten olla ilman sosialismiakin)"
Olet aika lailla ylikäyttänyt tuon ilmaisusi...Ilmankos se totuus sattuu , sillä yrität epätoivoisesti puolustella riistoon perustuvia järjestelmiä.
Ei siis ihme, että jankkaat epäolennaisuukssita, mutta sehän ei toki totuutta muuta, että sinä et pysty kiistämään sitä mitä sanoin naisista, tai keskiluokasta.
Samoin, kapitalismissa ei puhuta riistosta, koska siinä 1% omistaa yli puolet kaikesta, aivan kuten naiset eivät tunnusta MA-teoriaa ja palstatotuuksia. Riistäjät ei tietenkään myönnä painokelvotonta totuutta. Siinä keskiluokalle vakuutellaan, että köyhät ovat syynä teidän oloihinne, ihan kuten ketmit ja ätmit yritetään pitää keskinäisessä hierarkiassa nokittelemassa toisiaan, samalla kun ollaan ytmien kullikarusellissa itse.
Lisäksi, kapitalismi ei edellytä sosialismin olemassaoloa. Se nähdään naisten seksikartellin ylläpidosta, eli se on oikein hyvin olemassa ilman että on toimivaa vastinetta.
Mutta olkiukon kurmoottaminen lienee viiimeinen oljenkorsi, koska kuten sanottua, et voi kiistää sitä että naiset ovat vaihtaneet monogamian hypergamiaan, ja se saa aikaan saaman riiston ja keskittymisen kuin kapitalismi.
Miksi uuten puolustat riistämistä? Siksi että ole itsekäs ja nainen, eli riistäjä itsekin?
"Olet aika lailla ylikäyttänyt tuon ilmaisusi..."
Uli uli, eikö hypergami tykkää kun totuus sattuu osuu ja uppoaa? :D
Mitä jos noudattaisit omia periaatteitasi: älä anna aihetta sille, niin en käytä sitä termiä.
Kysynnän ja tarjonnan laki you know. ;) - Ex------------PUA
harakatkin.nauraa.sulle kirjoitti:
Tyypillinen riisto porvari. Pahoittaa mielensä kun ei pääse vaimentamaan totuuden puhujaa. ;D
Sen minulta matkittu nimimerkki kertooo kaiken sen kirjoitusmotiiveista.
Se on riistäjä, joka puolustaa muita riistäjiä.
Koskaan se ei ole voinut kumota mitään mitä vastaan se on alkanut ulisemaan. :D
Mutta sellainen se totuus, on, valehtelijat yrittävät sitä peitellä, mutta kyllä se aina voittaa. - TotuusSattuu
Ilmankos se totuus sattuu , sillä yrität epätoivoisesti puolustella riistoon perustuvia järjestelmiä.
Ei siis ihme, että jankkaat epäolennaisuukssita, mutta sehän ei toki totuutta muuta, että sinä et pysty kiistämään sitä mitä sanoin naisista, tai keskiluokasta.
Samoin, kapitalismissa ei puhuta riistosta, koska siinä 1% omistaa yli puolet kaikesta, aivan kuten naiset eivät tunnusta MA-teoriaa ja palstatotuuksia. Riistäjät ei tietenkään myönnä painokelvotonta totuutta. Siinä keskiluokalle vakuutellaan, että köyhät ovat syynä teidän oloihinne, ihan kuten ketmit ja ätmit yritetään pitää keskinäisessä hierarkiassa nokittelemassa toisiaan, samalla kun ollaan ytmien kullikarusellissa itse.
Lisäksi, kapitalismi ei edellytä sosialismin olemassaoloa. Se nähdään naisten seksikartellin ylläpidosta, eli se on oikein hyvin olemassa ilman että on toimivaa vastinetta.
Mutta olkiukon kurmoottaminen lienee viiimeinen oljenkorsi, koska kuten sanottua, et voi kiistää sitä että naiset ovat vaihtaneet monogamian hypergamiaan, ja se saa aikaan saaman riiston ja keskittymisen kuin kapitalismi.
Miksi uuten puolustat riistämistä? Siksi että ole itsekäs ja nainen, eli riistäjä itsekin?
"Olet aika lailla ylikäyttänyt tuon ilmaisusi..."
Uli uli, eikö hypergami tykkää kun totuus sattuu osuu ja uppoaa? :D
Mitä jos noudattaisit omia periaatteitasi: älä anna aihetta sille, niin en käytä sitä termiä.
Kysynnän ja tarjonnan laki you know. ;)"Ilmankos se totuus sattuu , sillä yrität epätoivoisesti puolustella riistoon perustuvia järjestelmiä."
Siitähän en ole missään vaiheessa puhunut, vain siitä että retoriikkasi ja teoriasi kuullosti kovasti sosialismilta. Mutta ilmeisesti sinusta se oli haukkumista vaikka tarkoitin sen vain toteamukseksi.
"Ei siis ihme, että jankkaat epäolennaisuukssita, mutta sehän ei toki totuutta muuta, että sinä et pysty kiistämään sitä mitä sanoin naisista, tai keskiluokasta."
Tuosta ollaankiistelty täällä lukemattomia kertoja ja sinun ainoa perustelusi asialle on aina ollut "kun minä sanon niin".
"Samoin, kapitalismissa ei puhuta riistosta, koska siinä 1% omistaa yli puolet kaikesta,"
No tuo on liioittelua ainakin Suomessa. Täällä on oiekasti varsin suuri keskiluokka joka elää ihan mukavasti. Siis aivan kuten täällä on suuri ktm-miesten luokka joka elää ihan mukavasti.
"Lisäksi, kapitalismi ei edellytä sosialismin olemassaoloa. "
Ei tietenkää. Missä olen niin väittänyt?
"Mutta olkiukon kurmoottaminen lienee viiimeinen oljenkorsi, koska kuten sanottua, et voi kiistää sitä että naiset ovat vaihtaneet monogamian hypergamiaan, ja se saa aikaan saaman riiston ja keskittymisen kuin kapitalismi."
Olet eksynyt varsin kauas siitä mistä keskustelimme ja lähinnä keksinyt mitä mieltä minä muka olen. Sitä juuri kutsutaan olkiukoksi.
"Miksi uuten puolustat riistämistä? Siksi että ole itsekäs ja nainen, eli riistäjä itsekin?"
MIssä olen sanonut puolustavani riistämistä. Unohda nyt viimein olkiukot. Ja edelleen olen mies joten lopeta leimaaminen.
"Uli uli, eikö hypergami tykkää kun totuus sattuu osuu ja uppoaa? :D"
Ei vaan toistettu tyhmyys saa aikaan myötähäpeää.
"Kysynnän ja tarjonnan laki you know. ;)"
Typeryydellesikö on mielestäsi kysyntää? - sumutusta
TotuusSattuu kirjoitti:
"Ilmankos se totuus sattuu , sillä yrität epätoivoisesti puolustella riistoon perustuvia järjestelmiä."
Siitähän en ole missään vaiheessa puhunut, vain siitä että retoriikkasi ja teoriasi kuullosti kovasti sosialismilta. Mutta ilmeisesti sinusta se oli haukkumista vaikka tarkoitin sen vain toteamukseksi.
"Ei siis ihme, että jankkaat epäolennaisuukssita, mutta sehän ei toki totuutta muuta, että sinä et pysty kiistämään sitä mitä sanoin naisista, tai keskiluokasta."
Tuosta ollaankiistelty täällä lukemattomia kertoja ja sinun ainoa perustelusi asialle on aina ollut "kun minä sanon niin".
"Samoin, kapitalismissa ei puhuta riistosta, koska siinä 1% omistaa yli puolet kaikesta,"
No tuo on liioittelua ainakin Suomessa. Täällä on oiekasti varsin suuri keskiluokka joka elää ihan mukavasti. Siis aivan kuten täällä on suuri ktm-miesten luokka joka elää ihan mukavasti.
"Mutta olkiukon kurmoottaminen lienee viiimeinen oljenkorsi, koska kuten sanottua, et voi kiistää sitä että naiset ovat vaihtaneet monogamian hypergamiaan, ja se saa aikaan saaman riiston ja keskittymisen kuin kapitalismi."
Olet eksynyt varsin kauas siitä mistä keskustelimme ja lähinnä keksinyt mitä mieltä minä muka olen. Sitä juuri kutsutaan olkiukoksi.
"Miksi uuten puolustat riistämistä? Siksi että ole itsekäs ja nainen, eli riistäjä itsekin?"
MIssä olen sanonut puolustavani riistämistä. Unohda nyt viimein olkiukot. Ja edelleen olen mies joten lopeta leimaaminen.
Typeryydellesikö on mielestäsi kysyntää?Eipä tuo sinukaan versiosi sen parempaa ole. Hyväosaisen sumutusta ja ruikutusta pääosin.
- TotuusSattuu
sumutusta kirjoitti:
Eipä tuo sinukaan versiosi sen parempaa ole. Hyväosaisen sumutusta ja ruikutusta pääosin.
Minähän en ole muuta sanonut kuin että satun olemaan omaan elämääni tyytyväinen ja uskon että joku muukin saattaa lisäkseni olla. En ole mielestäni ruikuttanut mistään. Mutta tämäkin tuntuu joillekin olevan liikaa.
- Ex------------PUA
TotuusSattuu kirjoitti:
"Ilmankos se totuus sattuu , sillä yrität epätoivoisesti puolustella riistoon perustuvia järjestelmiä."
Typeryydellesikö on mielestäsi kysyntää?"Siitähän en ole missään vaiheessa puhunut, vain siitä että retoriikkasi ja teoriasi kuullosti kovasti sosialismilta. Mutta ilmeisesti sinusta se oli haukkumista vaikka tarkoitin sen vain toteamukseksi."
Ainoa joka puhui sosialismista olit sinä.
Sinun mielipiteet tai tulkinnat asioista eivät oikeuta sinua laittamaan sanoja toisten suuhun, vaikka toki jouduit myöntämään pointtini olevan totta, kun turvauduit olkiukkoon tuolla tavoin.
"Tuosta ollaankiistelty täällä lukemattomia kertoja ja sinun ainoa perustelusi asialle on aina ollut "kun minä sanon niin"."
Todista. Sinä olet hävinnyt jokaisen väittelyn kanssani, sillä sinulla on nimenomaan niitä tunneargumentteja, kuten nyt naiselta voi odottaakin.
"No tuo on liioittelua ainakin Suomessa. Täällä on oiekasti varsin suuri keskiluokka joka elää ihan mukavasti. Siis aivan kuten täällä on suuri ktm-miesten luokka joka elää ihan mukavasti."
Ei ole. Samat lainalaisuudet ja luokkayhteiskunnat täälläkin pätevät.
Mutta kuten sanoin, sinä olet puolustamassa hyväksikäyttäjiä, minä heidän uhrejaan, siinä vasta jalo jako. ;)
"Ei tietenkää. Missä olen niin väittänyt?"
Ensimmäisessä vastauksessasi minulle. Se ei voi tarkoittaa muuta.
"Olet eksynyt varsin kauas siitä mistä keskustelimme ja lähinnä keksinyt mitä mieltä minä muka olen. Sitä juuri kutsutaan olkiukoksi."
Itte oot-defenssi.
Sinä et pysytnyt vastaamaan mitään alkuperäiseen kommenttiini, vaan myönsit minulle luovutusvoiton olkiukon kera.
"MIssä olen sanonut puolustavani riistämistä. Unohda nyt viimein olkiukot. Ja edelleen olen mies joten lopeta leimaaminen."
Teit sen jopa tässä langassa.
Et tuomitse mitenkään riistoa vaan vähätteelet sitä ja annat väärää informaatiota, ja toki turvaudut olkiukkoihin.
Älä yritä väittää ettei se tekisi selväksi sinun kantaasi tähän.
"Ei vaan toistettu tyhmyys saa aikaan myötähäpeää."
Miksi sittenn et opeta sitä?
Nimimerkkisi jo on ihailua minulle ja matkimista, kertoo koko toimintamotiivisi.
Se, että kutsun käytöstäsi ja reagointiasi oikealla nimellä on yksin sinun häpeäsi, ei minun.
"Typeryydellesikö on mielestäsi kysyntää?"
:D
Kysyt sinä, joka et edes ymmärtänyt toteamustani. Tai ymmärsit ja turvauduit ittte oot-defenssiin. - TotuusSattuu
"Siitähän en ole missään vaiheessa puhunut, vain siitä että retoriikkasi ja teoriasi kuullosti kovasti sosialismilta. Mutta ilmeisesti sinusta se oli haukkumista vaikka tarkoitin sen vain toteamukseksi."
Ainoa joka puhui sosialismista olit sinä.
Sinun mielipiteet tai tulkinnat asioista eivät oikeuta sinua laittamaan sanoja toisten suuhun, vaikka toki jouduit myöntämään pointtini olevan totta, kun turvauduit olkiukkoon tuolla tavoin.
"Tuosta ollaankiistelty täällä lukemattomia kertoja ja sinun ainoa perustelusi asialle on aina ollut "kun minä sanon niin"."
Todista. Sinä olet hävinnyt jokaisen väittelyn kanssani, sillä sinulla on nimenomaan niitä tunneargumentteja, kuten nyt naiselta voi odottaakin.
"No tuo on liioittelua ainakin Suomessa. Täällä on oiekasti varsin suuri keskiluokka joka elää ihan mukavasti. Siis aivan kuten täällä on suuri ktm-miesten luokka joka elää ihan mukavasti."
Ei ole. Samat lainalaisuudet ja luokkayhteiskunnat täälläkin pätevät.
Mutta kuten sanoin, sinä olet puolustamassa hyväksikäyttäjiä, minä heidän uhrejaan, siinä vasta jalo jako. ;)
"Ei tietenkää. Missä olen niin väittänyt?"
Ensimmäisessä vastauksessasi minulle. Se ei voi tarkoittaa muuta.
"Olet eksynyt varsin kauas siitä mistä keskustelimme ja lähinnä keksinyt mitä mieltä minä muka olen. Sitä juuri kutsutaan olkiukoksi."
Itte oot-defenssi.
Sinä et pysytnyt vastaamaan mitään alkuperäiseen kommenttiini, vaan myönsit minulle luovutusvoiton olkiukon kera.
"MIssä olen sanonut puolustavani riistämistä. Unohda nyt viimein olkiukot. Ja edelleen olen mies joten lopeta leimaaminen."
Teit sen jopa tässä langassa.
Et tuomitse mitenkään riistoa vaan vähätteelet sitä ja annat väärää informaatiota, ja toki turvaudut olkiukkoihin.
Älä yritä väittää ettei se tekisi selväksi sinun kantaasi tähän.
Miksi sittenn et opeta sitä?
Nimimerkkisi jo on ihailua minulle ja matkimista, kertoo koko toimintamotiivisi.
Se, että kutsun käytöstäsi ja reagointiasi oikealla nimellä on yksin sinun häpeäsi, ei minun.
"Typeryydellesikö on mielestäsi kysyntää?"
:D
Kysyt sinä, joka et edes ymmärtänyt toteamustani. Tai ymmärsit ja turvauduit ittte oot-defenssiin."Ainoa joka puhui sosialismista olit sinä."
No niin olin ja sinä vedit siitä heti herneen nenään. Osi ja upposi näköjään ;)
"Sinun mielipiteet tai tulkinnat asioista eivät oikeuta sinua laittamaan sanoja toisten suuhun,"
Minä en ole muuta sanonut kuin että sinun sanomisesti kuullostivat samalta kuin sosialistinen retoriikka. Mitään sanonja en suuhusi laittanut.
"Todista."
Todiste on juuri se että sinulla ei koskaan ole mitään muuta perustetta asioille kuin "minä sanon niin". Vai milloin on ollut? Edes joku tilasto tms.?
"Sinä olet hävinnyt jokaisen väittelyn kanssani, sillä sinulla on nimenomaan niitä tunneargumentteja, kuten nyt naiselta voi odottaakin."
Sinun tapasi keskustella on jankkaus niin kauan että toinen kyllästyy. Et sinä millään argumenteilla ole koskaan mitään voittanut.
"Ei ole. Samat lainalaisuudet ja luokkayhteiskunnat täälläkin pätevät."
Ai ei ole Suomessa suuri keskiluokka? Yhden tutkimuksen mukaan noin 40% suomalaisista samaistuu keskiluokkaan.
"Mutta kuten sanoin, sinä olet puolustamassa hyväksikäyttäjiä, minä heidän uhrejaan, siinä vasta jalo jako. ;)"
Sinä teet kaikista väkisin uhreja, silloinkin kun he eivät niitä ole.
"Ensimmäisessä vastauksessasi minulle. Se ei voi tarkoittaa muuta."
Sinun tapauksessasi kyse on aina siitä että et edes halua ymmärtää lukemaasi. Suora lainaus minun sanomiseeni ei olisi liikaa vaadittu...
"Itte oot-defenssi."
Se ei muuta sitä että asia on niin.
Teit sen jopa tässä langassa."
Vain sinun kummalisen tulkintasi mukaan.
Miksi sittenn et lopeta sitä?"
En valitettavasti saa sinua lopettamaan...
"Se, että kutsun käytöstäsi ja reagointiasi oikealla nimellä on yksin sinun häpeäsi, ei minun."
Nämä "kutsun asioita niiden oikeilla nimillä" ovatkin juuri suurimpia idiootteja jotka kuvittelevat oman ajattelunsa olevan ainoaa oikeaa. - aisuriraivohälytys
TotuusSattuu kirjoitti:
"Ainoa joka puhui sosialismista olit sinä."
"Sinun mielipiteet tai tulkinnat asioista eivät oikeuta sinua laittamaan sanoja toisten suuhun,"
Minä en ole muuta sanonut kuin että sinun sanomisesti kuullostivat samalta kuin sosialistinen retoriikka. Mitään sanonja en suuhusi laittanut.
"Todista."
Todiste on juuri se että sinulla ei koskaan ole mitään muuta perustetta asioille kuin "minä sanon niin". Vai milloin on ollut? Edes joku tilasto tms.?
"Sinä olet hävinnyt jokaisen väittelyn kanssani, sillä sinulla on nimenomaan niitä tunneargumentteja, kuten nyt naiselta voi odottaakin."
Sinun tapasi keskustella on jankkaus niin kauan että toinen kyllästyy. Et sinä millään argumenteilla ole koskaan mitään voittanut.
Ai ei ole Suomessa suuri keskiluokka? Yhden tutkimuksen mukaan noin 40% suomalaisista samaistuu keskiluokkaan.
"Mutta kuten sanoin, sinä olet puolustamassa hyväksikäyttäjiä, minä heidän uhrejaan, siinä vasta jalo jako. ;)"
Sinun tapauksessasi kyse on aina siitä että et edes halua ymmärtää lukemaasi. Suora lainaus minun sanomiseeni ei olisi liikaa vaadittu...
"Itte oot-defenssi."
"Se, että kutsun käytöstäsi ja reagointiasi oikealla nimellä on yksin sinun häpeäsi, ei minun."
Nämä "kutsun asioita niiden oikeilla nimillä" ovatkin juuri suurimpia idiootteja jotka kuvittelevat oman ajattelunsa olevan ainoaa oikeaa."Nämä "kutsun asioita niiden oikeilla nimillä" ovatkin juuri suurimpia idiootteja jotka kuvittelevat oman ajattelunsa olevan ainoaa oikeaa."
Itse taidat kuvitella oman ajattelusi olevan ainoaa oikeaa, et vain näe sitä, koska aisuriraivo hämärtää näkökykyäsi. :D - TotuusSattuu
aisuriraivohälytys kirjoitti:
"Nämä "kutsun asioita niiden oikeilla nimillä" ovatkin juuri suurimpia idiootteja jotka kuvittelevat oman ajattelunsa olevan ainoaa oikeaa."
Itse taidat kuvitella oman ajattelusi olevan ainoaa oikeaa, et vain näe sitä, koska aisuriraivo hämärtää näkökykyäsi. :D"Itse taidat kuvitella oman ajattelusi olevan ainoaa oikeaa, et vain näe sitä, koska aisuriraivo hämärtää näkökykyäsi. :D"
No täällä näkee valitettavan paljon juuri tätä mustavalkoista "kaikki X ovat..." tyyppistä puhetta joka on juuri sitä "puhutaan asioista oikeilla nimillä" porukan ajatuksia.
Käsittääkseni olen omissa kirjoituksissani lähinnä puhunut siitä että osa jostain porukasta voi olla jotain mutta toiset taas eivät. Mutta jos se on sinusta ainoan oikean mielipiteen julistamista niin en voi mitään. - Ex-----------PUA
TotuusSattuu kirjoitti:
"Ainoa joka puhui sosialismista olit sinä."
"Todista."
"Itte oot-defenssi."
Nämä "kutsun asioita niiden oikeilla nimillä" ovatkin juuri suurimpia idiootteja jotka kuvittelevat oman ajattelunsa olevan ainoaa oikeaa."No niin olin ja sinä vedit siitä heti herneen nenään. Osi ja upposi näköjään ;)"
Matkminen on suurinta ihailua. :D Oletpas sinä tyhmä.
Minkä todistaa seuraava: "tein argumentointivrheen, sinä vedit siksi herneen nenään ja minä voitin! :D :D: D OLEN NEROOO!!!!!"
Unohtamatta toista terminaalisen kurpparaivon merkkiä, eli itte oot-defenssiä, sillä teit raivoissasi argumentointivirheen, kun se mitä sanoin, osui ja upposi.
"Minä en ole muuta sanonut kuin että sinun sanomisesti kuullostivat samalta kuin sosialistinen retoriikka. Mitään sanonja en suuhusi laittanut."
Kyllä laitoit. Kukaan ei puhunut sosialismista, paitsi sinä, sillä yritit vaihtaa puheenaihetta kun kapitalismi-vertaus osui ja upposi, jolloin alkoi tuo "JAA OOKKO SOSIALISTI VAI!!!! HAISKAHTAA KOMMUNISMILTA!!!!!!"-mantraasi.
Ja mikä parasta sinä et ole vieläkään pystynyt vastaamaan alkuperäiseen aiheeseen, joten myönnät minun olevan oikeassa.
Taas kerran on nimimerkkisi ansaittu: ihailu kuuluu minulle, ja totuus sattuu sinua. Minun ansiostani. :D
"odiste on juuri se että sinulla ei koskaan ole mitään muuta perustetta asioille kuin "minä sanon niin". Vai milloin on ollut? Edes joku tilasto tms.?"
Jaa että sinun syytöksesi todiste, on sinun syytöksesi toistaminen uusiksi ?:D
Joten,ei todistetta, muusta kuin siitä minkälainen älykääpiö olet.
Samoin älä ala esittämään itsekään ämmän tavooin mitään kysymyksiä, vaan niitä todisteita joita sinulta pyydettiin, mitä taaskaan sinulla ei ollut, joten syytit minua siitä mihin syyllistyt itse.
Tässä heti esimerkki: "Ai ei ole Suomessa suuri keskiluokka? Yhden tutkimuksen mukaan noin 40% suomalaisista samaistuu keskiluokkaan."
Ainoa peruste tuolle väittämälle ja lähde on se, koska sinä sanot.
Näin, taas tyhmä femakko saatu kiinni itte oot-defenssistä. :D
"Sinä teet kaikista väkisin uhreja, silloinkin kun he eivät niitä ole."
Väärin, sinä sanot noin vain koska sinä vähättelet riistoa ja kiistät sen uhrit, sillä sinä tuet sortojärjestelmiä.
"Sinun tapauksessasi kyse on aina siitä että et edes halua ymmärtää lukemaasi. Suora lainaus minun sanomiseeni ei olisi liikaa vaadittu..."
Puhutaan nyt sinun omista sanoista jotka ovat tässä ketjussa, sinä näet ne itsekin, oi avuton/lukutaidoton idiootti.
"Se ei muuta sitä että asia on niin."
Asia ei ole niin, eikä se että sanot "itte oot!!!"-defenssin muuta sitä.
"En valitettavasti saa sinua lopettamaan..."
Ja taas itte oot-defenssi.
Laitetaan uusiksi, jos nyt osaisit tuurilla lukea oikein: "Miksi sitten et lopeta sitä?"
"ämä "kutsun asioita niiden oikeilla nimillä" ovatkin juuri suurimpia idiootteja jotka kuvittelevat oman ajattelunsa olevan ainoaa oikeaa."
Oletko tyhmä? :D EIhän tuossa ollut järjen häivää!
Lisäksi noin ajattelee vain patologinen valehtelija, jota totuus sattuu ja joka tässäkin keskustelussa mm. on turvautunut olkiukkoon, sillä ei ole voinut vastata itse aiheeseen, eli sinä kutsut asioita iiden väärillä nimillä.
Vaan, nyt tuon löylytyksen jälkeen takaisin aiheeseen: Naiset ovat pariutumisen kapitalisteja. MItä meinaat tehdä asialle? Vai onko se vaiin ok, ja aiot puolustella sortoa tulevaisuudessakin, ksoka olet nyt vain sellainen lapamato ihmiskunnan ruokatorvessa, että se tuntuu oikealta asialta tehdä?
Vai sovitaanko, että jankutat aiheen ohitse, sillä sinun 5 vuotiaan mielessäsi näin asi kumoutuu ja se ihan pyyhkiytyy pois palstalta? :) - Ex-----------PUA
TotuusSattuu kirjoitti:
"Itse taidat kuvitella oman ajattelusi olevan ainoaa oikeaa, et vain näe sitä, koska aisuriraivo hämärtää näkökykyäsi. :D"
No täällä näkee valitettavan paljon juuri tätä mustavalkoista "kaikki X ovat..." tyyppistä puhetta joka on juuri sitä "puhutaan asioista oikeilla nimillä" porukan ajatuksia.
Käsittääkseni olen omissa kirjoituksissani lähinnä puhunut siitä että osa jostain porukasta voi olla jotain mutta toiset taas eivät. Mutta jos se on sinusta ainoan oikean mielipiteen julistamista niin en voi mitään.Osu ja uppos! :D
Totuus sattuu. ;) - TotuusSattuu
Ex-----------PUA kirjoitti:
"No niin olin ja sinä vedit siitä heti herneen nenään. Osi ja upposi näköjään ;)"
Matkminen on suurinta ihailua. :D Oletpas sinä tyhmä.
Minkä todistaa seuraava: "tein argumentointivrheen, sinä vedit siksi herneen nenään ja minä voitin! :D :D: D OLEN NEROOO!!!!!"
Unohtamatta toista terminaalisen kurpparaivon merkkiä, eli itte oot-defenssiä, sillä teit raivoissasi argumentointivirheen, kun se mitä sanoin, osui ja upposi.
"Minä en ole muuta sanonut kuin että sinun sanomisesti kuullostivat samalta kuin sosialistinen retoriikka. Mitään sanonja en suuhusi laittanut."
Kyllä laitoit. Kukaan ei puhunut sosialismista, paitsi sinä, sillä yritit vaihtaa puheenaihetta kun kapitalismi-vertaus osui ja upposi, jolloin alkoi tuo "JAA OOKKO SOSIALISTI VAI!!!! HAISKAHTAA KOMMUNISMILTA!!!!!!"-mantraasi.
Ja mikä parasta sinä et ole vieläkään pystynyt vastaamaan alkuperäiseen aiheeseen, joten myönnät minun olevan oikeassa.
Taas kerran on nimimerkkisi ansaittu: ihailu kuuluu minulle, ja totuus sattuu sinua. Minun ansiostani. :D
"odiste on juuri se että sinulla ei koskaan ole mitään muuta perustetta asioille kuin "minä sanon niin". Vai milloin on ollut? Edes joku tilasto tms.?"
Jaa että sinun syytöksesi todiste, on sinun syytöksesi toistaminen uusiksi ?:D
Joten,ei todistetta, muusta kuin siitä minkälainen älykääpiö olet.
Samoin älä ala esittämään itsekään ämmän tavooin mitään kysymyksiä, vaan niitä todisteita joita sinulta pyydettiin, mitä taaskaan sinulla ei ollut, joten syytit minua siitä mihin syyllistyt itse.
Tässä heti esimerkki: "Ai ei ole Suomessa suuri keskiluokka? Yhden tutkimuksen mukaan noin 40% suomalaisista samaistuu keskiluokkaan."
Ainoa peruste tuolle väittämälle ja lähde on se, koska sinä sanot.
Näin, taas tyhmä femakko saatu kiinni itte oot-defenssistä. :D
"Sinä teet kaikista väkisin uhreja, silloinkin kun he eivät niitä ole."
Väärin, sinä sanot noin vain koska sinä vähättelet riistoa ja kiistät sen uhrit, sillä sinä tuet sortojärjestelmiä.
"Sinun tapauksessasi kyse on aina siitä että et edes halua ymmärtää lukemaasi. Suora lainaus minun sanomiseeni ei olisi liikaa vaadittu..."
Puhutaan nyt sinun omista sanoista jotka ovat tässä ketjussa, sinä näet ne itsekin, oi avuton/lukutaidoton idiootti.
"Se ei muuta sitä että asia on niin."
Asia ei ole niin, eikä se että sanot "itte oot!!!"-defenssin muuta sitä.
"En valitettavasti saa sinua lopettamaan..."
Ja taas itte oot-defenssi.
Laitetaan uusiksi, jos nyt osaisit tuurilla lukea oikein: "Miksi sitten et lopeta sitä?"
"ämä "kutsun asioita niiden oikeilla nimillä" ovatkin juuri suurimpia idiootteja jotka kuvittelevat oman ajattelunsa olevan ainoaa oikeaa."
Oletko tyhmä? :D EIhän tuossa ollut järjen häivää!
Lisäksi noin ajattelee vain patologinen valehtelija, jota totuus sattuu ja joka tässäkin keskustelussa mm. on turvautunut olkiukkoon, sillä ei ole voinut vastata itse aiheeseen, eli sinä kutsut asioita iiden väärillä nimillä.
Vaan, nyt tuon löylytyksen jälkeen takaisin aiheeseen: Naiset ovat pariutumisen kapitalisteja. MItä meinaat tehdä asialle? Vai onko se vaiin ok, ja aiot puolustella sortoa tulevaisuudessakin, ksoka olet nyt vain sellainen lapamato ihmiskunnan ruokatorvessa, että se tuntuu oikealta asialta tehdä?
Vai sovitaanko, että jankutat aiheen ohitse, sillä sinun 5 vuotiaan mielessäsi näin asi kumoutuu ja se ihan pyyhkiytyy pois palstalta? :)Jos nyt jätetään nuo yllä olevat käsittämättömän sekavat löpinäsi huomiotta niin keskitytään sitten aiheeseen kuten toivoit...
"Vaan, nyt tuon löylytyksen jälkeen takaisin aiheeseen: Naiset ovat pariutumisen kapitalisteja. MItä meinaat tehdä asialle?"
Miksi minun pitäisi edes voida sille jotain. Ja kapitalisti ei muuten edelleenkään tarkoita sortajaa muuten kuin sosialistisessa retoriikassa jota et kuitenkaan mielestäsi harrasta ja joka ei sinusta mitenkään kuulu tähän asiaan.
"Vai onko se vaiin ok, ja aiot puolustella sortoa tulevaisuudessakin, ksoka olet nyt vain sellainen lapamato ihmiskunnan ruokatorvessa, että se tuntuu oikealta asialta tehdä?"
Sortoa on vain siellä missä joku oikeasti sortaa jotain toista. Ja naiset eivät aina ja kaikkialla sorra miehiä. Joskus näin tapahtuu ja joskus taas jopa toisinpäin ja suurimman osan aikaa kumpikaan ei sorra kumpaakaan.
"Vai sovitaanko, että jankutat aiheen ohitse, sillä sinun 5 vuotiaan mielessäsi näin asi kumoutuu ja se ihan pyyhkiytyy pois palstalta? :)"
En tiedä huomaatko lainkaan miten itse jankutat samoja asioita uudestaan ja uudestaan. Ja sitten heti "itse ott defenssi" siihen jos siitä huomauttaa. - riisto.on.riistoa
TotuusSattuu kirjoitti:
Jos nyt jätetään nuo yllä olevat käsittämättömän sekavat löpinäsi huomiotta niin keskitytään sitten aiheeseen kuten toivoit...
"Vaan, nyt tuon löylytyksen jälkeen takaisin aiheeseen: Naiset ovat pariutumisen kapitalisteja. MItä meinaat tehdä asialle?"
Miksi minun pitäisi edes voida sille jotain. Ja kapitalisti ei muuten edelleenkään tarkoita sortajaa muuten kuin sosialistisessa retoriikassa jota et kuitenkaan mielestäsi harrasta ja joka ei sinusta mitenkään kuulu tähän asiaan.
"Vai onko se vaiin ok, ja aiot puolustella sortoa tulevaisuudessakin, ksoka olet nyt vain sellainen lapamato ihmiskunnan ruokatorvessa, että se tuntuu oikealta asialta tehdä?"
Sortoa on vain siellä missä joku oikeasti sortaa jotain toista. Ja naiset eivät aina ja kaikkialla sorra miehiä. Joskus näin tapahtuu ja joskus taas jopa toisinpäin ja suurimman osan aikaa kumpikaan ei sorra kumpaakaan.
"Vai sovitaanko, että jankutat aiheen ohitse, sillä sinun 5 vuotiaan mielessäsi näin asi kumoutuu ja se ihan pyyhkiytyy pois palstalta? :)"
En tiedä huomaatko lainkaan miten itse jankutat samoja asioita uudestaan ja uudestaan. Ja sitten heti "itse ott defenssi" siihen jos siitä huomauttaa.Riisto kapitalisti on riisto kapitalisti.
- TotuusSattuu
Sanoi jo Marx aikoinaan...
- Ex----------PUA
TotuusSattuu kirjoitti:
Jos nyt jätetään nuo yllä olevat käsittämättömän sekavat löpinäsi huomiotta niin keskitytään sitten aiheeseen kuten toivoit...
En tiedä huomaatko lainkaan miten itse jankutat samoja asioita uudestaan ja uudestaan. Ja sitten heti "itse ott defenssi" siihen jos siitä huomauttaa."os nyt jätetään nuo yllä olevat käsittämättömän sekavat löpinäsi huomiotta niin keskitytään sitten aiheeseen kuten toivoit..."
Itte oot!!!!!!!-defenssi. Osu ja upposi siis! :D
Ne ovat sinun löpinöitä joihin turvauduit kun et pystynyt vastaamaan itse aiheeseen, ja joista mainitsin sinulle, ja nyt sanoit sen takaisin minulle. NIIN KEKSELIÄSTÄ! Niin epäennalta-arvattavaa. :D
Onko kiva olla ennalta-arvattava ja vajaaälyinen riistofemakko?
"Miksi minun pitäisi edes voida sille jotain. Ja kapitalisti ei muuten edelleenkään tarkoita sortajaa muuten kuin sosialistisessa retoriikassa jota et kuitenkaan mielestäsi harrasta ja joka ei sinusta mitenkään kuulu tähän asiaan."
Ja taas, ennalta-arvattavuus jatkuu, taas teit saman argumentointivirheen, mistä mainitsin edellä: "Kukaan ei puhunut sosialismista, paitsi sinä, sillä yritit vaihtaa puheenaihetta kun kapitalismi-vertaus osui ja upposi, jolloin alkoi tuo "JAA OOKKO SOSIALISTI VAI!!!! HAISKAHTAA KOMMUNISMILTA!!!!!!"-mantraasi."
Juurihan edellä selvisi, että kapitalismi on olemassa ilman sosialimiakin, samoin sen lieveilmiöt, joten et edelleenkään vältä sitä faktaa että puolustat/suljet silmäsi silmittömältä riistolta, ja epätasa-arvolta.
Ymmärräthän muuten, että ad hominem muutenkin on argumentointivirhe? ;)
Jokin asia voi olla totta, vaikka sen sanoisi mies tai vaikkapa toinen vihasi kohde, eli SOSIALISTI!!!!! :D
Noh, koska totuus sattuu ja sinä kannatat riistojärjestelmää, on sinusta ok antaa sen jatkua koska "kaikki jotka sitä vastustavat ovat sosialisteja".
"Sortoa on vain siellä missä joku oikeasti sortaa jotain toista. Ja naiset eivät aina ja kaikkialla sorra miehiä. Joskus näin tapahtuu ja joskus taas jopa toisinpäin ja suurimman osan aikaa kumpikaan ei sorra kumpaakaan."
Kyllä sortavat.
Esim. Naisten vuoksi seksi ja parituminen jakautuu kuten pääoma kapitalimissa, missä rikkaat rikastuvat ja köyhät köyhtyvät, keskiluokan näivettyessä.
Nyt naiset riistävät miesten keskiluokkaa, ihan kuten kapitalistitkin, samalla sysäävät syyn alemmille luokille, jolloin sama "rikas rikastuu, ja syyttää köyhiä keskiluokan kapenevista oloista" toteutuu 100%.
Nyt odotellaan kun tyhmän kokoomuskalkkunen logiikalla osoitat että osu ja upposi, huutaen hädissäsi: "SOSIALISMIA!!!!!!!!"
"En tiedä huomaatko lainkaan miten itse jankutat samoja asioita uudestaan ja uudestaan. Ja sitten heti "itse ott defenssi" siihen jos siitä huomauttaa."
Tyhmä riistäjähuora ihmettelee, kun saa aina saman vastauksen, toisteltuaan aina samaa mantraa? :D
Sinä oikeasti olet noin tyhmä?! :D Tai aivan sairalloisen solipsistinen?
Usko tai älä, katsojille lopputulos on täsmälleen sama.
Vaan, jälleen tämän keskustelun lopputulos:
- Vastasit ihan samalla tavalla vaikka annoin tilaisuuden tehdä toisin.
- Et vastusta riistoa, vaan kiistät sen olemassaolon, "koska sosialismi" josta syystä koet että sen saa antaa jatkua.
- Kurpparaivoklisheitä alusta loppuun.
Onneksi olkoon, voitto on taas minun, mutta ilman sinua se ei olisi ollut mahdollista. :) - Ex----------PUA
TotuusSattuu kirjoitti:
Sanoi jo Marx aikoinaan...
"SOSIALISMIAA!!!!!!!!!!"-kortti käytetty jälleen. :D
Jotta pääsisit edes vähäsen muiden keskustelijoiden tasolle, niin lue toki tämä: https://fi.wikipedia.org/wiki/Argumentum_ad_hominem
Se voi olla helpompaa, kuin että yrität kumota faktat argumentointivirheillä. - iceebergg
TotuusSattuu kirjoitti:
En tiedä huomaatko lainkaan miten itse jankutat samoja asioita uudestaan ja uudestaan. Ja sitten heti "itse ott defenssi" siihen jos siitä huomauttaa.Näin sanoo mies, joka ei ole KOSKAAN saanut edes pillua, seurustelusta puhumattakaan. Mitään käsitystä parisuhteista / oikeasta elämästä ei ole kertynyt. Kaikki mielipiteet perustuvat siihen, mitä mieltä muut ätmit ovat asioista NETISSÄ olleet. Ei tuohon ihmiseen nyt kannata tuhlata aikaa.. Oikeasti se ei ole olemassa kenellekään. Tämä palsta on ainoa keino olla olemassa.
- Ex----------PUA
iceebergg kirjoitti:
Näin sanoo mies, joka ei ole KOSKAAN saanut edes pillua, seurustelusta puhumattakaan. Mitään käsitystä parisuhteista / oikeasta elämästä ei ole kertynyt. Kaikki mielipiteet perustuvat siihen, mitä mieltä muut ätmit ovat asioista NETISSÄ olleet. Ei tuohon ihmiseen nyt kannata tuhlata aikaa.. Oikeasti se ei ole olemassa kenellekään. Tämä palsta on ainoa keino olla olemassa.
Shaming language j a henkilöhyökkäys.
Vieläpä suoranainen valhe. Jokainen palstalainen tietää etten ole ATM.
- Alfa_runkkari
KTM? Puhutanko nyt Kauppatieteiden maisterista, kuorma-autojen työ mafiasta, vai moottoripyörästä, elikkästen prätkästä?
Kauppatieteiden maisteri saattaisi olla noista paras ehdokas aisuriksi?
Kuorkki äijät ei ehdi muijiaan edes nähdä, koska urakaa puskee.
Toi prätkä onkin tollanen tuntemattomampi kapistus.
Mutta paljon tuo pillu teitä puhuttaa ja herättää ajatuksiakin, joten eiköhän ole paras, kun vedätte käteen, ennekuin pillunhimo tai mutsinne yllättää teidät taas housut kintuissa itseänne hiveltämässä.- kurpparaivohälytys
Osui ja upposi? :D
- ktm.on.miäs
onko ne ketmejä jotka yh naisen kanssa avioon tai avoliittoon eli kasvattaa toisen miehen lapsia tai jos seurustelee yhoon kanssa ja kaitsii ja maksaa toisen kakaroita eli onko ketmit miähiä jotka ei saa muita kuin yhoita naisekseen eli lapsettomaan naiseen ei mitään saumaa eli atm kin on mies ketmiin verrattuna onkohan ketmit pedofiilejä kun toisten lapsia kaitsii omia lapsia enemmän rakastaa onhan ne paremman miehen ja kuuntelee kun oma yh nainen puhuu silmät loistaen exästään eikä ktm edes halua omia lapsia koska nyt saa olla parempien lasten kanssa ja tutustua oikeaan mieheen exään joka käykin usein
Minusta tämä aloitus oli perin onnistunut, vaikken kaikista kohdista samaa mieltä ollutkaan. Silti vastaukset ovat ainakin minua ja tuntemiani muita ketmejä aliarvioivia.
Ensinnäkään käytettyihin jämiin ei ole ainakaan nuorempana tarvinnut tyytyä. Kun parisuhdeleikit aloitettiin 15-vuotiaana, ei ne samanikäiset mimmit olleet ehtineet missään kullikaruselleissä pyöriä eikä niillä ollut lapsia. Viikkorahoista niitä ei juuri sponsoroitukaan.
Kun ehdittiin täysi-ikäiseksi, oli kokemuksia siinä kuin niillä mimmmeilläkin. Ei niitä jonoksi asti ollut tarjolla, mutta pienellä vaivalla baarista löytyi seuraa niin yhdeksi yöksi kuin pidempäänkin suhteeseen. Elämäni ainoaan deittinetti-ilmoitukseen tuli vähän vaille 30:nä 6 vastausta, joista kaikki olivat ihan tavallisia mimmejä ja yhden kanssa sitten seurustelinkin aikani.
Kaikista eniten minua ihmetyttää tuo teidän mantranne tyytymisestä. Ei minusta ole tuntunut siltä, että minuun olisi tyydytty tai että minä olisin joutunut tyytymään, vaikken sitä juorulehtien hot-babea tai alaikäistä teinineitsettä koskaan saanutkaan.- TotuusSattuu
Aivan samaa mieltä. Jotenkin osa näistä "tyytymisen" jankuttajista vaikuttaa siltä että normaali tunne-elämä on jäänyt jotenkin kehittymättömäksi eikä heillä ole kykyä ymmärtää tavallisia normaaleja ihmissuhteita. Ne ovat heille vain kauppaa, valtaa ja saamista.
TotuusSattuu kirjoitti:
Aivan samaa mieltä. Jotenkin osa näistä "tyytymisen" jankuttajista vaikuttaa siltä että normaali tunne-elämä on jäänyt jotenkin kehittymättömäksi eikä heillä ole kykyä ymmärtää tavallisia normaaleja ihmissuhteita. Ne ovat heille vain kauppaa, valtaa ja saamista.
Sanos muuta.
- hyvin.mielenkiintoista
Ratikkakuski kirjoitti:
Sanos muuta.
Puhuu kaksi porvaria toisilleen. Mielenkiintoista.
- idiokratia
TotuusSattuu kirjoitti:
Itse olen kiinnostunut yhteiskunnasta ja psykologiasta ja teen teen huomioita tosielämän ilmiöistä neutraalina tarkkailijana. Olen itse asiassa äärimmäisen tunteellinen ihminen, mutta toisaalta myös erittäin analyyttinen. Muodostan näkemykseni sen pohjalta, mikä havaintojen valossa näyttää totuudenmukaiselta, en sen perusteella, kuinka kivalta se kuulostaa.
"... mutta pienellä vaivalla baarista löytyi seuraa niin yhdeksi yöksi kuin pidempäänkin suhteeseen. "
Pidän tuntemiani ihmisiä aika tavallisina, mutta pariutumisessa on kaksi valtavirtaa: on ne jotka on aloittaneet seurustelun lukiossa tai viimeistään vähän yli kaksikymppisenä, hankkineet ne 2,1 lasta & farmariauton & oman kodin ja pääosin ovat yhdessä edelleen ja sitten on ne, jotka ei tuohon junaan ehtineet tai tahtoneet ja ovat pariutuneet sitten reilusti myöhemmin. Suurimmalle osalle vaiva hankkia baarista seuraa ei ole varmaan koskaan ollut ihan pieni. Demografisia seikkoja ei mielestäni kannata aliarvioida: esim. pääkaupunkiseudulla näyttää naisia riittävän ja ovat kai "helppojakin".scrg kirjoitti:
"... mutta pienellä vaivalla baarista löytyi seuraa niin yhdeksi yöksi kuin pidempäänkin suhteeseen. "
Pidän tuntemiani ihmisiä aika tavallisina, mutta pariutumisessa on kaksi valtavirtaa: on ne jotka on aloittaneet seurustelun lukiossa tai viimeistään vähän yli kaksikymppisenä, hankkineet ne 2,1 lasta & farmariauton & oman kodin ja pääosin ovat yhdessä edelleen ja sitten on ne, jotka ei tuohon junaan ehtineet tai tahtoneet ja ovat pariutuneet sitten reilusti myöhemmin. Suurimmalle osalle vaiva hankkia baarista seuraa ei ole varmaan koskaan ollut ihan pieni. Demografisia seikkoja ei mielestäni kannata aliarvioida: esim. pääkaupunkiseudulla näyttää naisia riittävän ja ovat kai "helppojakin".Minäkin luulen, että asuinpaikka vaikuttaa asiaan melkoisesti. Pienemmässä pitäjässä vaihtoehtoja on vähemmän ja yhteisön paheksunta pitää moraalia korkeammalla.
Ratikkakuski kirjoitti:
Minäkin luulen, että asuinpaikka vaikuttaa asiaan melkoisesti. Pienemmässä pitäjässä vaihtoehtoja on vähemmän ja yhteisön paheksunta pitää moraalia korkeammalla.
Ymmärrän tuon "moraalin esitys" puolen liittyen paikkakunnan kokoon tai yleisemmin piirien pienuuteen. Mutta sen lisäksi ihan samankokoisten paikkakuntien välillä on eroja, millaisia 20-30v ihmisiä liikkuu ja "millaiseen pyydykseen" käyvät. Jos nyt ei varsinaisesti merta edemmäs kalaan kannata mennä, niin ainakin joskus vaihtelun vuoksi kokeilla, ettei ole aina kuivalla maalla.
- 12121212
Kommentoisin tähän että Ratikka on ymmärtääkseni kuvauksensa perusteella jossain ketmin ja ytmin välimaastossa. Pituutta löytyy, hyvät tulot, jne.
Paikkakunnan koko vaikuttaa asioihin, mutta ei ole yksiselitteisesti niin että yksi olisi toista parempi. Tiedän, koska vietin lapsuuteni pikkupitäjässä jossa yhäkin poikkean melko säännöllisesti. Ilman muuta pikkupitäjässä on vähän naisia, koska naiset muuttavat kaupunkeihin miehiä useammin. Mutta toisaalta miestarjonta ei ole huipputasoa.
Esim. minulla on maalla kaupunkilaisena statusta joka vetoaa syrjässä asuviin vähän yksinäisiin nuoriin naisiin. Erotun maalla b-tason kaupunkilaisprinssinä edukseni, vaikka olenkin monille turhan sliipattu. Sen sijaan Hkin paremmalla puolella hukun massaan, en ole siellä erityisen menestynyt/tyylikäs/statuksekas.
Eli kyllä, tasokas mies pärjää paremmin kaupungissa. Matalatasoinen...en olis niin varma. Maalla ätmitkin pääsevät sentään juttelemaan naisille, kaupungeissa naiset vilahtavat ohi. Kun naisille avautuu kaupungin suuremmat markkinat, rima nousee vähän samaan tyyliin kuin lukiopoikiin tottuneilla 18v tytöillä kun he pääsevät baariin maistamaan kokeneita ja itsevarmoja pelimiehiä. Eikä ole tarvetta puhua mitään ei-kiinnostaville joita tuskin näkee seuraavana viikonloppuna uudestaan.
Olen kyllä sitä mieltä että miehen kannattaa muuttaa kaupunkiin. Naiset laumaeläiminä muuttavat tänne, mutta sitäkin olennaisempaa on että jos ei heti masennu kovemman vaatimustason vuoksi, kaupungissa kehittyy paremmin sosiaalisten taitojen, pelimiestaitojen, tyylin jne osalta. - Tarkkuutta.kiitos
12121212 kirjoitti:
Kommentoisin tähän että Ratikka on ymmärtääkseni kuvauksensa perusteella jossain ketmin ja ytmin välimaastossa. Pituutta löytyy, hyvät tulot, jne.
Paikkakunnan koko vaikuttaa asioihin, mutta ei ole yksiselitteisesti niin että yksi olisi toista parempi. Tiedän, koska vietin lapsuuteni pikkupitäjässä jossa yhäkin poikkean melko säännöllisesti. Ilman muuta pikkupitäjässä on vähän naisia, koska naiset muuttavat kaupunkeihin miehiä useammin. Mutta toisaalta miestarjonta ei ole huipputasoa.
Esim. minulla on maalla kaupunkilaisena statusta joka vetoaa syrjässä asuviin vähän yksinäisiin nuoriin naisiin. Erotun maalla b-tason kaupunkilaisprinssinä edukseni, vaikka olenkin monille turhan sliipattu. Sen sijaan Hkin paremmalla puolella hukun massaan, en ole siellä erityisen menestynyt/tyylikäs/statuksekas.
Eli kyllä, tasokas mies pärjää paremmin kaupungissa. Matalatasoinen...en olis niin varma. Maalla ätmitkin pääsevät sentään juttelemaan naisille, kaupungeissa naiset vilahtavat ohi. Kun naisille avautuu kaupungin suuremmat markkinat, rima nousee vähän samaan tyyliin kuin lukiopoikiin tottuneilla 18v tytöillä kun he pääsevät baariin maistamaan kokeneita ja itsevarmoja pelimiehiä. Eikä ole tarvetta puhua mitään ei-kiinnostaville joita tuskin näkee seuraavana viikonloppuna uudestaan.
Olen kyllä sitä mieltä että miehen kannattaa muuttaa kaupunkiin. Naiset laumaeläiminä muuttavat tänne, mutta sitäkin olennaisempaa on että jos ei heti masennu kovemman vaatimustason vuoksi, kaupungissa kehittyy paremmin sosiaalisten taitojen, pelimiestaitojen, tyylin jne osalta.Pyydän edelleen tarkkuutta. Kun puhutaan naisista, niin sillä tarkoitetaan 22-vuotiaita ja sen alle olevia, muut ovat jätettä vaikka olisivat jopa neitsyitä.
- äläturhaanvääristele
Tarkkuutta.kiitos kirjoitti:
Pyydän edelleen tarkkuutta. Kun puhutaan naisista, niin sillä tarkoitetaan 22-vuotiaita ja sen alle olevia, muut ovat jätettä vaikka olisivat jopa neitsyitä.
Ehkä kun 12121212 puhuu naisista, mutta ei moni mies oikeasti halua paljon irtopanoja ja muita seksisuhteita harrastanutta naista ja se on totuus. Ei edes kaikki ne miehet jotka ovat itse harrastaneet samaa toimintaa. Heidän kanssaan moni ottaa kevyemmin mutta harvemmin sitoutuu mitenkään sen erityisemmin paitsi jos on joku naivi mies joka ei osaa varoa. Sama juttu ehkä joillakin naisilla. Eli harva ihan noin ajattelee mutta jos on noudattanut elämässään tiettyjä kaavoja niin se on monelle aika lailla turn-off mihinkään vakavampaan suhteeseen tai sitoutumiseen tälläiseen. Ei se ikä vaan teot ja käytös.
Tarkkuutta.kiitos kirjoitti:
Pyydän edelleen tarkkuutta. Kun puhutaan naisista, niin sillä tarkoitetaan 22-vuotiaita ja sen alle olevia, muut ovat jätettä vaikka olisivat jopa neitsyitä.
Tuo tarkkuus aiheuttaa vielä neitsytsetämäisyyttä. :-)
- Kaunis.rasia
äläturhaanvääristele kirjoitti:
Ehkä kun 12121212 puhuu naisista, mutta ei moni mies oikeasti halua paljon irtopanoja ja muita seksisuhteita harrastanutta naista ja se on totuus. Ei edes kaikki ne miehet jotka ovat itse harrastaneet samaa toimintaa. Heidän kanssaan moni ottaa kevyemmin mutta harvemmin sitoutuu mitenkään sen erityisemmin paitsi jos on joku naivi mies joka ei osaa varoa. Sama juttu ehkä joillakin naisilla. Eli harva ihan noin ajattelee mutta jos on noudattanut elämässään tiettyjä kaavoja niin se on monelle aika lailla turn-off mihinkään vakavampaan suhteeseen tai sitoutumiseen tälläiseen. Ei se ikä vaan teot ja käytös.
Niin, ei kukaan halua yleistä jakorasiaa. Ei kuitenkaan ole todennäköistä, että ne tavalliset ja tylsät naiset ovat sellaisia, koska miehet eivät yksinkertaisesti kiinnitä huomiota heihin. Sen sijaan, ne upeat ja suositut naaraat, joita muutkin katselee silmät kiiluen, niin, heidän historiansa voikin jo olla värikkäämpi. Tässä voi olla jopa valinnan paikka: haluatko mitättömän näköisen neitsyeen vai kauniin ja "suositun" naisen? Uskallan myös väittää, että kaikkia kaksijalkaisia panevat sonnit eivät myöskään ole kovin haluttuja kumppaneita suhteeseen, vaikka tiedän toki, että tästä nimenomaan miehet ovat jyrkästi eri mieltä.
- vääristelettaas
Kaunis.rasia kirjoitti:
Niin, ei kukaan halua yleistä jakorasiaa. Ei kuitenkaan ole todennäköistä, että ne tavalliset ja tylsät naiset ovat sellaisia, koska miehet eivät yksinkertaisesti kiinnitä huomiota heihin. Sen sijaan, ne upeat ja suositut naaraat, joita muutkin katselee silmät kiiluen, niin, heidän historiansa voikin jo olla värikkäämpi. Tässä voi olla jopa valinnan paikka: haluatko mitättömän näköisen neitsyeen vai kauniin ja "suositun" naisen? Uskallan myös väittää, että kaikkia kaksijalkaisia panevat sonnit eivät myöskään ole kovin haluttuja kumppaneita suhteeseen, vaikka tiedän toki, että tästä nimenomaan miehet ovat jyrkästi eri mieltä.
Ulkonäkö ei ole edelleenkään luonne, käytös ja teot. Totuus on että se on luonteesta kiinni eikä ulkomuodosta kuinka paljon niitä panoja on takana tai ei ole ja miten mihinkin asiaan suhtautuu. Eli älä vääristele.
Ja mitä tällä tarkoitat, "haluatko mitättömän näköisen"?
Laita tarkempia tietoja ja vaikka kuvia netistä koska tuo ei kerro yhtään mitään. - En.vääristele
vääristelettaas kirjoitti:
Ulkonäkö ei ole edelleenkään luonne, käytös ja teot. Totuus on että se on luonteesta kiinni eikä ulkomuodosta kuinka paljon niitä panoja on takana tai ei ole ja miten mihinkin asiaan suhtautuu. Eli älä vääristele.
Laita tarkempia tietoja ja vaikka kuvia netistä koska tuo ei kerro yhtään mitään.Kysymys on ihan todennäköisyyksistä. Mitä enemmän miehiä naisen ympärillä pyörii, niin sitä suuremmalla todennäköisyydellä joku niistä lopulta saa.
Ja tiedät taatusti, mitä tarkoitan vaatimattoman näköisellä. Juuri niitä, joita et edes huomaa, saatikka haluaisit. - vääristelet
En.vääristele kirjoitti:
Kysymys on ihan todennäköisyyksistä. Mitä enemmän miehiä naisen ympärillä pyörii, niin sitä suuremmalla todennäköisyydellä joku niistä lopulta saa.
Ja tiedät taatusti, mitä tarkoitan vaatimattoman näköisellä. Juuri niitä, joita et edes huomaa, saatikka haluaisit."Ulkonäkö ei ole edelleenkään luonne, käytös ja teot. Totuus on että se on luonteesta kiinni eikä ulkomuodosta kuinka paljon niitä panoja on takana tai ei ole ja miten mihinkin asiaan suhtautuu. Eli älä vääristele.
Laita tarkempia tietoja ja vaikka kuvia netistä koska tuo ei kerro yhtään mitään."
Liitin nuo ylläolevat viestiin, koska et vastannut kysymykseen ja olen edelleen samaa mieltä.
No jos tuo pitää jonkun naisen kohdalla paikkansa, niin asiahan on sama kuin monella miehellä täällä, eli jos se ei johdu luonteesta vaan siitä ettei saa niitä kenet haluaa tai ei ole paljon tarjontaa, niin silloin kyseessä on "kalifiksi kalifin" paikalle syndrooma ja tälläinen ihminen ei ole yjtään sen parempi valinta kellekään kuin panojenna tai janne. - Se.edellinen
vääristelet kirjoitti:
"Ulkonäkö ei ole edelleenkään luonne, käytös ja teot. Totuus on että se on luonteesta kiinni eikä ulkomuodosta kuinka paljon niitä panoja on takana tai ei ole ja miten mihinkin asiaan suhtautuu. Eli älä vääristele.
Laita tarkempia tietoja ja vaikka kuvia netistä koska tuo ei kerro yhtään mitään."
Liitin nuo ylläolevat viestiin, koska et vastannut kysymykseen ja olen edelleen samaa mieltä.
No jos tuo pitää jonkun naisen kohdalla paikkansa, niin asiahan on sama kuin monella miehellä täällä, eli jos se ei johdu luonteesta vaan siitä ettei saa niitä kenet haluaa tai ei ole paljon tarjontaa, niin silloin kyseessä on "kalifiksi kalifin" paikalle syndrooma ja tälläinen ihminen ei ole yjtään sen parempi valinta kellekään kuin panojenna tai janne.En vastannut, halusin puristaa susta ulos tuon viimeisen kappaleen. Olen nimittäin samaa mieltä sun kanssa. Täällä naiset niputetaan iloisesti yhteen milloin minkäkin haukkumisen ja solvauksen alle, mutta aina välillä joku erehtyy huomauttamaan, että ihmisessä on paljon muutakin kuin ulkonäkö ja sukupuoli. Olen iloinen, että edes joku vielä näkee naisetkin ihmisinä ja yksilöinä. Good for you!
- puska.peikko
Se.edellinen kirjoitti:
En vastannut, halusin puristaa susta ulos tuon viimeisen kappaleen. Olen nimittäin samaa mieltä sun kanssa. Täällä naiset niputetaan iloisesti yhteen milloin minkäkin haukkumisen ja solvauksen alle, mutta aina välillä joku erehtyy huomauttamaan, että ihmisessä on paljon muutakin kuin ulkonäkö ja sukupuoli. Olen iloinen, että edes joku vielä näkee naisetkin ihmisinä ja yksilöinä. Good for you!
Mä sitä kun olenkin se yksi outoilija täällä..mutta puskassa huutelemassa, ettei pahat naiset roiku jaloissa kitisemässä ja vikisemässä milloin mitäkin, joko huomion kipeyttään tai sitten vain kiusaksi..ja puskassa on sekin hyvä, ettei trollit pääse roikkumaan jalassa samalla tavalla, kuin rekattuna. ;P
Luonne, persoona, arvot ja ajatusmaailma.....siinä minun eniten arvostamat asiat yksilössä, loppujen lopuksi kaikki muu on turhuutta.
Tietenkin ihastuminen vaatii sen, että on myös molemminpuolista fyysistä kemiaa ja vetovoimaa ainakin sen verran, että toiseen aluksi ihastuu......siitä sitten sen jalostaminen rakkaudeksi on ihan oma juttunsa, kuten myös rakkaus. - puska.peikko
puska.peikko kirjoitti:
Mä sitä kun olenkin se yksi outoilija täällä..mutta puskassa huutelemassa, ettei pahat naiset roiku jaloissa kitisemässä ja vikisemässä milloin mitäkin, joko huomion kipeyttään tai sitten vain kiusaksi..ja puskassa on sekin hyvä, ettei trollit pääse roikkumaan jalassa samalla tavalla, kuin rekattuna. ;P
Luonne, persoona, arvot ja ajatusmaailma.....siinä minun eniten arvostamat asiat yksilössä, loppujen lopuksi kaikki muu on turhuutta.
Tietenkin ihastuminen vaatii sen, että on myös molemminpuolista fyysistä kemiaa ja vetovoimaa ainakin sen verran, että toiseen aluksi ihastuu......siitä sitten sen jalostaminen rakkaudeksi on ihan oma juttunsa, kuten myös rakkaus.Joo ja unohtui tietenkin se itsestään selvyys, että jos mies itsessään ei ole tärkein ja hänen persoonansa, vaan muut asiat ovat tärkeämpiä ja jos hän jostain syystä ne asiat menettäisi, niin suhde kaatuisi siihen.....niin silloin en pitäisi suhdetaa rakkaus suhteena vaan enemmänkin palstan määritämänä aisuri suhteena ainakin tietyiltä osin.
- Fdslklkjfdlkjfdsfdsfds
Nämä aisuri etc. jutut ovat vain antipatiaa ATM:ltä. Erityisen karheaksi ATM:n tekee se että ATM voi olla muilla elämän osa-alueilla KTM:aa parempi, olkoot kyse vaikka ammatista tai kuntoilusuorituksesta - mutta silti KTM on se joka nauttii enemmän naisten suosiosta.
Tällöin siis juuri se että KTM saa seksiä ja suhteita on se mikä on erityisen kipeää ATM:lle. Tällöin defenssi ajaa näkemään KTM:n ns. negatiivisimman selityksen kautta jolloin alkavat nämä aisuri etc. jutut. Kuitenkaan ATM ei voi rikkoa MAT:ia jollon KTM lopultakin on suhteista nauttija ja hänellä on se ei-ATN kumppani. Tämä tietenkin voidaan sulattaa vain minimoimalla KT-väen "arvo".
Tällä tavalla ATM kokee olevansa lähemäpänä YTM statusta kuin jos välissä olisi tuo massivinen KTM-alue jossa ihmiset pariutuvat osana normaalia elämänkaavaa olematta erityisen suosittuja; omaavat riittävästi sosiaalista pääomaa.- Fddsklfklsdfsdff
Jos tuossa uskossa oleminen tekee sinun olemisestasi siedettävämpää kuin aikaisemmin niin voimme sopia asian olevan juuri noin.
- aisuriraivohälytys
super-atm kirjoitti:
Oletko ktm-aisuri kun on noin kova tarve päästä kiukuttelemaan?
Kyllä se vähän siltä näyttää, että aisuriin osui ja upposi. :D
- Riiiiiiiii
Vaikuttaa hyvinkin uskottavalta teorialta. Pihlajanmarjat ja kettu jne.
- samaasarjaakyllä
Riiiiiiiii kirjoitti:
Vaikuttaa hyvinkin uskottavalta teorialta. Pihlajanmarjat ja kettu jne.
Hyviä vitsejä ovat kyllä, kuten vaikkapa vitsi siitä, että feminismi olisi aito tasa-arvo liike.
- happylifee
" KTM-alue jossa ihmiset pariutuvat osana normaalia elämänkaavaa olematta erityisen suosittuja; omaavat riittävästi sosiaalista pääomaa."
Ja ovat epätasapainoisia ja valinnan vaikeudesta kärsiviä ytmejä onnellisempia..
- suisaidilainen_hcätmi
Voin olla väärässäkin arvioidessani omia haaveitani, mutta itse olisin mielummin ketmi kuin ytmi, jotenkin tuntuisi palkitsevammalta jos pitäisi nähdä vaivaa naisen saannin eteen. Itse olen saastaisen ruma hardcore ätmi jonka suntaan rumimmatkaan pubiruusut eivät edes räkäise, pillunannosta nyt puhumattakaan. Minun elämäni on yksinäisyyttä, maksullisia naisia ja jossain vaiheessa 100% varmuudellaitsemurha.
Tietty jos olisin ketmi niin saattaisin sitten toivoa olevani ytmi, mene ja tiedä.. - eimullamuuta
Kaikki lähtee samalta viivalla naisen saamisessa. Toiset vaan lähtee viivalta aika äkkiä ja rumemmat miehet jää viivalle eivätkä saa naista ollenkaan. Haluaisin kyllä että kaikki naiset olisivat suvaitsevaisia eivätkä pinnallisia että kaikki miehet saisi kokea naisen läheisyyden mutta tässä maassa naiset on maailman nirsoimpia
- Palstantotuus
AI, mä kun luulin, että tässä maassa naiset ovat maailman halvimpia läskipersehuoria. Mites nyt näin?
KTM = tavallinen puurtaja. Tennissukkainsinööri, duunari. Saa itselleen kovalla työllä vaimon joka leikkaa hiuksensa lyhyiksi ja lihoo 20kg.
- TotuusSattuu
Ja silti ätmi on hänelle salaa kateellinen. Tämä käy hyvin ilmi näistä jatkuvista "en minä sellainen haluaisi olla" tyyppisistä lausunnoista. Tämä jankutus ja huvittava aisuriksi leimaaminen paljastaa asian vähän liiankin hyvin.
- aisuriraivohälytys
TotuusSattuu kirjoitti:
Ja silti ätmi on hänelle salaa kateellinen. Tämä käy hyvin ilmi näistä jatkuvista "en minä sellainen haluaisi olla" tyyppisistä lausunnoista. Tämä jankutus ja huvittava aisuriksi leimaaminen paljastaa asian vähän liiankin hyvin.
- TotuusSattuu
Kuvittele ihan mitä haluat. Mutta eikö sinusta kerro mitään ätmeistä se että jatkuvasti esiintyy halua leimata ktm-miehet onnettomiksi aisureiksi? Siis se sama ryhmä johon ätmeillä olisi oikeasti realistinen mahdollisuus nousta mutta se ei vain syystä tai toisesta onnistu. Sen sijaan ätmit ihannoivat alfoja, siis ryhmää johon he tietävät että heillä ei ole mitään mahdolisuutta.
- aisuriraivohälytys
TotuusSattuu kirjoitti:
Kuvittele ihan mitä haluat. Mutta eikö sinusta kerro mitään ätmeistä se että jatkuvasti esiintyy halua leimata ktm-miehet onnettomiksi aisureiksi? Siis se sama ryhmä johon ätmeillä olisi oikeasti realistinen mahdollisuus nousta mutta se ei vain syystä tai toisesta onnistu. Sen sijaan ätmit ihannoivat alfoja, siis ryhmää johon he tietävät että heillä ei ole mitään mahdolisuutta.
Totta kai ätmit ihannoivat ytmejä, eihän joku kutosdivarin kiakkoilijakaan ihannoi kolmosdivarin pelaajaa, vaan jotain sm-liigan "staraa".
Eli älä anna aisuriraivon hämärtää arvostelukykyä, vedä syvään henkeä ja laske kymmeneen, se rauhoittaa. ;D - TotuusSattuu
Totta kai ätmit ihannoivat ytmejä, eihän joku kutosdivarin kiakkoilijakaan ihannoi kolmosdivarin pelaajaa, vaan jotain sm-liigan "staraa".
Eli älä anna aisuriraivon hämärtää arvostelukykyä, vedä syvään henkeä ja laske kymmeneen, se rauhoittaa. ;D"Totta kai ätmit ihannoivat ytmejä, eihän joku kutosdivarin kiakkoilijakaan ihannoi kolmosdivarin pelaajaa, vaan jotain sm-liigan "staraa"."
Kyllä mutta ei hän jatkuvasti hauku kolmosdivarin pelaajia. Hän jopa sattaa tehdä töitä päästäkseen edes itse kolmostasolle sen sijaan että kituuttaa kutosessa koko elämänsä.
"Eli älä anna aisuriraivon hämärtää arvostelukykyä, vedä syvään henkeä ja laske kymmeneen, se rauhoittaa. ;D"
Käsityksenne raivosta ovat jotenkin kummallisia. Minusta ei ole vielä raivoa jos satun olemaan jostain asiasta hieman eri mieltä. - aisuriraivohälytys
TotuusSattuu kirjoitti:
"Totta kai ätmit ihannoivat ytmejä, eihän joku kutosdivarin kiakkoilijakaan ihannoi kolmosdivarin pelaajaa, vaan jotain sm-liigan "staraa"."
Kyllä mutta ei hän jatkuvasti hauku kolmosdivarin pelaajia. Hän jopa sattaa tehdä töitä päästäkseen edes itse kolmostasolle sen sijaan että kituuttaa kutosessa koko elämänsä.
"Eli älä anna aisuriraivon hämärtää arvostelukykyä, vedä syvään henkeä ja laske kymmeneen, se rauhoittaa. ;D"
Käsityksenne raivosta ovat jotenkin kummallisia. Minusta ei ole vielä raivoa jos satun olemaan jostain asiasta hieman eri mieltä."Käsityksenne raivosta ovat jotenkin kummallisia. Minusta ei ole vielä raivoa jos satun olemaan jostain asiasta hieman eri mieltä."
Kyse on passiivis-aggressiivisesta raivosta. 8) - TotuusSattuu
"Käsityksenne raivosta ovat jotenkin kummallisia. Minusta ei ole vielä raivoa jos satun olemaan jostain asiasta hieman eri mieltä."
Kyse on passiivis-aggressiivisesta raivosta. 8)"Kyse on passiivis-aggressiivisesta raivosta. 8)"
Eli siis keksitystä asiasta ;) - Ex------------PUA
TotuusSattuu kirjoitti:
"Kyse on passiivis-aggressiivisesta raivosta. 8)"
Eli siis keksitystä asiasta ;)Ei ihme että tuo minun fanitusnimimerkkisi on tuo, sillä sinun täytyy olla patologinen valehtelija, jos oikeasti väität ettei selllaisia käsitteitä kuten passiivis-aggressiivisuus tai raivo ole.
Passiivis-aggressiivisuus, on ihan yhtälailla raivoa kuin aggressiivisuuskin, mitä nyt munattomampaa ja ämmämäisempää. TotuusSattuu kirjoitti:
Hahahah!!! Tosiaankin huoraan osui ja upposi !!!! :D
TotuusSattuu kirjoitti:
"Mutta eikö sinusta kerro mitään ätmeistä se että jatkuvasti esiintyy halua leimata ktm-miehet onnettomiksi aisureiksi?"
En minä ole väittänyt että aisurit olisivat onnettomia, sehän on täysin miehen oma valinta suostua sellaiseen paskaan :) Miksi et kestä kuulla totuutta siitä miten naiset vievät ktm-miehiä kuin pieniä sikoja narussa?
"Siis se sama ryhmä johon ätmeillä olisi oikeasti realistinen mahdollisuus nousta mutta se ei vain syystä tai toisesta onnistu."
Ktm saa kovalla yrittämällä itselleen alimman tason naisen. Minulla puolestaan olisi mahdollisuudet alimman tason naisia hunompiin, eli yh-mammoihin. Se on hyvä osoitus naisten hypergamiasta.- TotuusSattuu
super-atm kirjoitti:
"Mutta eikö sinusta kerro mitään ätmeistä se että jatkuvasti esiintyy halua leimata ktm-miehet onnettomiksi aisureiksi?"
En minä ole väittänyt että aisurit olisivat onnettomia, sehän on täysin miehen oma valinta suostua sellaiseen paskaan :) Miksi et kestä kuulla totuutta siitä miten naiset vievät ktm-miehiä kuin pieniä sikoja narussa?
"Siis se sama ryhmä johon ätmeillä olisi oikeasti realistinen mahdollisuus nousta mutta se ei vain syystä tai toisesta onnistu."
Ktm saa kovalla yrittämällä itselleen alimman tason naisen. Minulla puolestaan olisi mahdollisuudet alimman tason naisia hunompiin, eli yh-mammoihin. Se on hyvä osoitus naisten hypergamiasta."En minä ole väittänyt että aisurit olisivat onnettomia, sehän on täysin miehen oma valinta suostua sellaiseen paskaan :)"
No mikä tässä sitten on sinulla ongelma?
"Miksi et kestä kuulla totuutta siitä miten naiset vievät ktm-miehiä kuin pieniä sikoja narussa?"
Koska se ei ole mikään totuus joka koskee kaikki ktm-miehiä. Tuollainen käsitys kertoo lähinnä varsin mustavalkoisesta ajattelumaailmasta ja vähäisestä käytännön elämänkokemuksesta.
"Ktm saa kovalla yrittämällä itselleen alimman tason naisen."
Siis naisen jota sinä pidät jostain syystä alimman tason naisena. Tuo mies itse ei todennäköisesti pidä.
"Minulla puolestaan olisi mahdollisuudet alimman tason naisia hunompiin, eli yh-mammoihin. Se on hyvä osoitus naisten hypergamiasta."
Asenteesi on juuri hyvä osoitus siitä miksi sinun ei kannatakaan pariutua. Oikeat ihmissuhteet vaativat normaalin tunne-elämän taitoja. - aisuriraivohälytys
TotuusSattuu kirjoitti:
"En minä ole väittänyt että aisurit olisivat onnettomia, sehän on täysin miehen oma valinta suostua sellaiseen paskaan :)"
No mikä tässä sitten on sinulla ongelma?
"Miksi et kestä kuulla totuutta siitä miten naiset vievät ktm-miehiä kuin pieniä sikoja narussa?"
Koska se ei ole mikään totuus joka koskee kaikki ktm-miehiä. Tuollainen käsitys kertoo lähinnä varsin mustavalkoisesta ajattelumaailmasta ja vähäisestä käytännön elämänkokemuksesta.
"Ktm saa kovalla yrittämällä itselleen alimman tason naisen."
Siis naisen jota sinä pidät jostain syystä alimman tason naisena. Tuo mies itse ei todennäköisesti pidä.
"Minulla puolestaan olisi mahdollisuudet alimman tason naisia hunompiin, eli yh-mammoihin. Se on hyvä osoitus naisten hypergamiasta."
Asenteesi on juuri hyvä osoitus siitä miksi sinun ei kannatakaan pariutua. Oikeat ihmissuhteet vaativat normaalin tunne-elämän taitoja.Alkaa mennä vähän noloksi jo tuo sinun oman aisuriutesi validoiminen. :D
Miksi haet siihen hyväksyntää sinkkupalstalla? :D - TotuusSattuu
Alkaa mennä vähän noloksi jo tuo sinun oman aisuriutesi validoiminen. :D
Miksi haet siihen hyväksyntää sinkkupalstalla? :D"Alkaa mennä vähän noloksi jo tuo sinun oman aisuriutesi validoiminen. :D"
Minusta on lähinnä koomista että joukko aikuisia miehiä jaksaa viikosta ja kuukaudesta toiseen vakavalla naamalla väittää että kaikki tavalliset miehet ovat huonoissa parisuhteissa jossa he ovat joutuneet tyytymään naiseen jota eivät oikeasti halua.
"Miksi haet siihen hyväksyntää sinkkupalstalla? :D"
No täytyy jonkun täällä vähän hämmentää pakkaa vaikka se kroonista ätmi-raivoa aiheuttaakin. TotuusSattuu kirjoitti:
"Alkaa mennä vähän noloksi jo tuo sinun oman aisuriutesi validoiminen. :D"
Minusta on lähinnä koomista että joukko aikuisia miehiä jaksaa viikosta ja kuukaudesta toiseen vakavalla naamalla väittää että kaikki tavalliset miehet ovat huonoissa parisuhteissa jossa he ovat joutuneet tyytymään naiseen jota eivät oikeasti halua.
No täytyy jonkun täällä vähän hämmentää pakkaa vaikka se kroonista ätmi-raivoa aiheuttaakin."No täytyy jonkun täällä vähän hämmentää pakkaa vaikka se kroonista ätmi-raivoa aiheuttaakin."
Sinulla on selvästi jotain ongelmia parisuhteessasi kun täytyy sinkkupalstalla olla. Kannattaisiko hakeutua hoitoon? ;)- TotuusSattuu
super-atm kirjoitti:
"No täytyy jonkun täällä vähän hämmentää pakkaa vaikka se kroonista ätmi-raivoa aiheuttaakin."
Sinulla on selvästi jotain ongelmia parisuhteessasi kun täytyy sinkkupalstalla olla. Kannattaisiko hakeutua hoitoon? ;)"Sinulla on selvästi jotain ongelmia parisuhteessasi kun täytyy sinkkupalstalla olla. Kannattaisiko hakeutua hoitoon? ;)"
Minulla on kyllä vain välillä liikaa luppoaikaa töissä... - Ex----------PUA
TotuusSattuu kirjoitti:
"Alkaa mennä vähän noloksi jo tuo sinun oman aisuriutesi validoiminen. :D"
No täytyy jonkun täällä vähän hämmentää pakkaa vaikka se kroonista ätmi-raivoa aiheuttaakin.Huono selitys. Ei mene läpi.
Jos se olisi koomista, sinä et hampaat irvessä yrittäisi vakuutella toista.
On tullutkin aika opetalla taas uusi sana: https://fi.wikipedia.org/wiki/Kognitiivinen_dissonanssi - Ex----------PUA
TotuusSattuu kirjoitti:
"Sinulla on selvästi jotain ongelmia parisuhteessasi kun täytyy sinkkupalstalla olla. Kannattaisiko hakeutua hoitoon? ;)"
Minulla on kyllä vain välillä liikaa luppoaikaa töissä...Niin, pitää tienata elanto muijalle, ja siinä välissä yrittää vakuuttaa itselleen ja palstan MGTOW-miehille, että se kaikki on täysin mielekästä toimintaa. ;D
TotuusSattuu kirjoitti:
"Sinulla on selvästi jotain ongelmia parisuhteessasi kun täytyy sinkkupalstalla olla. Kannattaisiko hakeutua hoitoon? ;)"
Minulla on kyllä vain välillä liikaa luppoaikaa töissä...Huonoin selitys pitkään aikaan parisuhteessa elävältä syyksi sinkkupalstalla olemiseen. Ei jumalauta olet idiootti !! :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 771545
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee71518- 871426
Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen851155Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole3896- 64856
- 74805
- 52787
Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol140738- 79694