Nukkuisitteko hyvin

Anonyymi-ap

Toisten lähellä

79

714

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Menin nukkumaan rakkaani viereen ❤️
      Oli saanut bileiden jäljiltä pään selvitettyä😂

• Anonyymi

Kiva ja jaksoit tuon vastata

• Anonyymi

Enkä se ollut minä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiva ja jaksoit tuon vastata

Joo oon yksin vessassa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo oon yksin vessassa

Nii pystyit kertoon

• Anonyymi

Pesen just meikkejä ja rakasta meen kohta hipsuttelemaan🤭

• Anonyymi

Peset meikkejä ja räpläät Suomi24:ää samalla?

Mikä tässä nyt ei ole totta?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Peset meikkejä ja räpläät Suomi24:ää samalla?

Mikä tässä nyt ei ole totta?

Se on se stalkkeri mikä näitä ihmisten toimintoja päivittää.Ei ne kaikki itse siis.

• Anonyymi

Uskoisin että eka yö ei niin hyvin menis, tai sitten todellakin nukkuisin hyvin pitkästä aikaa.

• Anonyymi

Miksi ei menisi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi ei menisi

No koska siinä vois olla hieman jännitystä
        ja kutkutusta seassa.
        Ja itteni tuntien pölöttäisin koko aika jotain...
        Ja siis tarkoitin että nukkuminen ei menis ehkä hyvin jos sais nukuttua ollenkaan. ;)

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No koska siinä vois olla hieman jännitystä
        ja kutkutusta seassa.
        Ja itteni tuntien pölöttäisin koko aika jotain...
        Ja siis tarkoitin että nukkuminen ei menis ehkä hyvin jos sais nukuttua ollenkaan. ;)

Pölötätkö vai ooko yleensä hiljaa?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pölötätkö vai ooko yleensä hiljaa?

Kuinka niin?
        Pölötän,
        jos oon hiljaa niin sillon on jotain vialla, loukkaantunut, surullinen tai äkästynyt kunnolla
        ja kannattaa ehkä miettiä mitä sanoo tai tekee...

• Anonyymi

Mutta hyvää jatkoa sulle. En tuu enää palstalle mulle riitti

• Anonyymi

Mistäs nyt tuulee

• Anonyymi

Kunpa olisikin joku jonka vieressä nukkua.....

-Mies ulkoavaruuden laidalta-

• Anonyymi

Niin kunpa vaan olisi......

- nainen avaruuden tuolta puolen -

• Anonyymi

olisipa se mies rantautunut jo maihin voisin pussailla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin kunpa vaan olisi......

- nainen avaruuden tuolta puolen -

Hei, sinä "- nainen avaruuden tuolta puolen -"
        Jospa löydämme toisemme?
        Jotenkin tuli tunne, että tuon nimimerkkisi takana on muuan nainen, jonka kanssa olemme keskustelleet täällä aiemminkin.....mutta joka ei tähän laittanut rekkaroitua nimeään.. :)

Voitaisiin aluksi vaikka istua kahvilan tai ruokaravintolan pöydässä vastakkain.....
        Eihän sitä koskaan tiedä, josko siitä asiat johtaisivat joskus vierekkäin nukkumiseenkin :).

Elämästä ei koskaan tiedä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jospa löydämme toisemme?
        Jotenkin tuli tunne, että tuon nimimerkkisi takana on muuan nainen, jonka kanssa olemme keskustelleet täällä aiemminkin.....mutta joka ei tähän laittanut rekkaroitua nimeään.. :)

Voitaisiin aluksi vaikka istua kahvilan tai ruokaravintolan pöydässä vastakkain.....
        Eihän sitä koskaan tiedä, josko siitä asiat johtaisivat joskus vierekkäin nukkumiseenkin :).

No ehkä siihen pääsemiseen tarttis tietää
        kenen kanssa kahvittelisi... :)
        -avaruuden tuolta puolen jostain mistä lie-

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jospa löydämme toisemme?

No hiljaisuus iski,
        ei kai siin sit mitään.

• Anonyymi

Hoooono sooomi

• Anonyymi

Muuttopuuhat kohta kun pari viikkoa aikaa kerätä hynttyyt yhteen. Tein nyt lopullisen päätöksen tämän illan perusteella

• Anonyymi

Eli

• Anonyymi

Muuttui totaalisesti?

• Anonyymi

Päivä kerrallaan.

• Anonyymi

Ois ky vähän siistii jos sais tollasen viestin...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Päivä kerrallaan.

Mitä tarkoitat tällä?

• Anonyymi

Et sä mitään päätöstä ole tehnyt

• Anonyymi
        UUSI

Kerro sitte naapurille tai vinkkaa et se osaa varautua uusiin.

• Anonyymi

Mua ei kaivattu palstalla. Onneksi reaalimaailmassa on Niko

• Anonyymi

Uskoakseni ihmiset jotka ovat löytäneet toisensa ja luottamuksen nukkuisivat levollisesti toistensa vieressä. Tuskin lämminkään haittaisi, onhan toisella liukaspusero joka tuntuu viileälle.
      https://www.youtube.com/watch?v=E_biGqTSCJ8

• Anonyymi

Mä kohta meen eli jos oot pohjoisen mues niin katson vielä sun viimeisen sanat. Sitten et enää kuule musta

🚬👩🏻‍🦳

• UUSI

Huomenta sullekin.

• Anonyymi

Kyllä nukun, kun luottamuksella ja rakkaudella tutustutaan. Vähempi ei mulle enää riitä, oon jo niin vanha.

• Anonyymi
        UUSI

Tästä olen samaa mieltä.
        Vanha myös, jos ei vieläkin vanhempi. 🧑🏻‍🦳

• Anonyymi

Kyllä nukkuisimme, mutta tuskin saan kokea tätä ikinä.

• Anonyymi

En kyllä ihan äkkiä kuitenkaan. Nyt täytyy tuulettaa, puhaltaa hetki.

• Anonyymi
      UUSI

Otin just suikkiin poikaystävältä.

• Anonyymi
        UUSI

Harmi kun ei päästetty koko porukka näkemään. Oli taas tuokin älynväläys joltain ilmoittaa 🥳

• Anonyymi
        UUSI

Mies miehelle?

• Anonyymi
      UUSI

Ei tulisi ekasta yöstä yhtään mitään, ainakaan nukkumisen osalta. Olisin jykevässä jalassa kiinni koko ajan.

• Anonyymi
      UUSI

Olisi vaikeaa nukkua, kävisin niin kierroksilla. ;) mutta nukkuisin hyvin kunhan saisin ensin nukuttua.

• Anonyymi
      UUSI

Varmasti. Nukahtaisi siihen toista katsellen lämpimässä halauksessa.

• Anonyymi
        UUSI

Awwww ihana ❤️

• Anonyymi
      UUSI

Ei toisten, vaan toistenne.
      Minä nukkuisin hyvin hänen vieressä, välillä heräisin, katselisin häntä, hivuttaisin itseni lähemmäs ja nukahtaisin uudelleen.
      Sivusta.

• Anonyymi
      UUSI

Kyllä toiveissa olisi vielä erään vieressä lämpimässä nukkua, käsi kädessä samaa unta nähden. 🧑🏻‍🦳😉

• Anonyymi
        UUSI

Miksi sulla on sellainen mitätön haave? Katso, kaikki on suhteellista

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sulla on sellainen mitätön haave? Katso, kaikki on suhteellista

Kuka sitä jaksaa koko aika nxxxa.
        Puhetta siitä kyllä monellakin riittää. Muutaman kuukauden päästä kyllä nukkuminen maittaa kummasti kun on paljon himo jyystetty.

• Anonyymi
      UUSI

Maksoin maksulliselle naiselle siitä, että nukkui vieressäni yön.

Maksoin siis nukkumisesta, en muusta. Ja pari suudelmaakin taisi sisältyä hintaan.
      Läheisyyden kaipuu teettää kaikenlaista.

• Anonyymi
        UUSI

Tarviiko sitten ihmetellä 🤧🤧

• Anonyymi
      UUSI

Kyllä varmaan marsun lusikassa valotolpan valossa ei tarviis murehtia maailmaa 🤔🤔 ja sitä miettii, että mitä ihmettä on menossa.

• Anonyymi
      UUSI

En nukkuisi ainakaan aluksi.

• Anonyymi
      UUSI

Todennäköisesti heräilisin jatkuvasti siihen, että samassa sängyssä on joku muukin. Tottunut nukkumaan yksin.

• Anonyymi
      UUSI

Olen liian ujo.

• Anonyymi
        UUSI

Mihin? Nukkumiseen?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mihin? Nukkumiseen?

Toisen lähellä.

• Anonyymi
      UUSI

Kyllä, se tiedetään jo. Siitä on ollut joskus puhettakin, että jostain käsittämättömästä syystä siinä on paras nukkua ikinä.

• Anonyymi
        UUSI

En muista ollaanko siitä puhuttu, mutta joku keho- tai tunnemuisti sanoo että noin se on.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En muista ollaanko siitä puhuttu, mutta joku keho- tai tunnemuisti sanoo että noin se on.

Hän kyllä muistaa, että siitä on puhuttu, kun on itse sitä ihmetellytkin. 🙂

• Anonyymi
      UUSI

I phonekin v^ittuilee mulle 😂

Haluaisin käpertyä sun kainaloon. Sitä haluan enemmän kuin mitään muuta❤️Turvallisin ja lämpimin paikka ikinä.

• Anonyymi
        UUSI

🚬👩🏻‍🦳unohdan nyt tämän merkin kun ajattelen vaan että täällä ei ole muita kuin sinä ja minä vaan 😘

• Anonyymi
        UUSI

Vähän mennään asioiden edelle, mutta ajatus sun sylissä nukkumisesta tuntuu tosi hyvältä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vähän mennään asioiden edelle, mutta ajatus sun sylissä nukkumisesta tuntuu tosi hyvältä.

Oletko mun Lapin kulta❤️🤗

🚬👩🏻‍🦳

• Anonyymi
      UUSI

En haluaisi kyllä keskustella tämän otsikon alla kun tuo eilisillasta ikävät muistot 🥹
      Riitelin nyt vuorostani Nikon kanssa.

🚬👩🏻‍🦳

• UUSI

Sulla on aika vauhdikas elämä.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Sulla on aika vauhdikas elämä.

Sitähän se 😂joku vois sanoa että ite aiheutettua mutta kun ei oo. Mulla vaan on joku karma että asiat menee päin seiniä mutta kyllä ne välillä sitte suoristuu. Mennään ylä- ja alamäkeä kiihtyvällä vauhdilla

🚬👩🏻‍🦳

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sitähän se 😂joku vois sanoa että ite aiheutettua mutta kun ei oo. Mulla vaan on joku karma että asiat menee päin seiniä mutta kyllä ne välillä sitte suoristuu. Mennään ylä- ja alamäkeä kiihtyvällä vauhdilla

🚬👩🏻‍🦳

Mulla ku junnaa vaan paikallaan kaikki aina. Ei tapahdu mitään ikinä. Parempi tietty ettei edes odotakaan mitään. Melkoinen apatia alkaa jo olla.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Mulla ku junnaa vaan paikallaan kaikki aina. Ei tapahdu mitään ikinä. Parempi tietty ettei edes odotakaan mitään. Melkoinen apatia alkaa jo olla.

Vaihdetaanko osia? Mulle kelpais tasainen kyyti😂 Nyt ollut liikaa kyllä kaikkea ettei pää pysy mukana. Sydän vie❤️

🚬👩🏻‍🦳

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vaihdetaanko osia? Mulle kelpais tasainen kyyti😂 Nyt ollut liikaa kyllä kaikkea ettei pää pysy mukana. Sydän vie❤️

🚬👩🏻‍🦳

Mä luulen että sulla lähtis järki tällaisessa loputtomassa tasaisuudessa ja tyhjyydessä. Lähtee multakin.

• Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

Mä luulen että sulla lähtis järki tällaisessa loputtomassa tasaisuudessa ja tyhjyydessä. Lähtee multakin.

Mulla lähtee nyt järki täällä palstalla. Täällä on niin paljon juttuja ettei tiedä mitä ja mihin kirjoittais😂

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla lähtee nyt järki täällä palstalla. Täällä on niin paljon juttuja ettei tiedä mitä ja mihin kirjoittais😂

Ei kai sitä ihan kaikkiin tarvitse vastata? 😅

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Taisi olla virhe tulla tänne

🚬👩🏻‍🦳

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Taisi olla virhe tulla tänne

🚬👩🏻‍🦳

Et voinut vastustaa kuitenkaan🤔😂

• UUSI

Viereinen sänky on ollut niin pitkään tyhjänä, etten varmaan osaisi nukkua jos siinä olis toinen ihminen vieressä.

• Anonyymi
      UUSI

eiköhä teille turpaan saada ja jokaiselle, ja minä varmistan osta ja, järjestän ja vannon että kadutte ja kiduttw ja koette hroverin maan päällä kaikesta mitä ootte tehnyt. ja ne äijät kitka vei tapetaan laillisesti ja ne ämmät hakataan, rauskataan ja tuhotaan. ja, laillisesti. muistakaa tämä kostan ja te vittu kärsitte ja kuolette ja kidutte ja otatte turpaan ja kaikkea huonoa ja pahaa. ja m ja l naiset kuola valuu päästä hakkaamaan ja tuhoamaan ne äijät ja ämmät. vittu että pelkkä ajatus tuo orkun. se siitä teidln syömisestä ja hakkaamisesta ja järjestelyistä ja riuhdonnasta ja muusta. saanko kysyä vietiinkö meidän koiratkin sille läski huoralle, toivottavasti jäävät auton alle.

• Anonyymi
      UUSI

jokainen teistä katuu ja pääsyllinen hirtetään. toivottavasti vetää narun kaulaansa jo pian tai ajaa, autonsa seinään.

• Anonyymi
      UUSI

ei tullut rahaa joten huomenna veitset käteen ja hakataan kunnolla, saadaan toivottavasti jotain kunnon pahaa, aikaiseksi niille töihin ja, rahaa ja kotiin ja koko elämään. ja tulevaan yhtä kauan ja kaikkea pahaa ja huonoa ja orjuutta ja hakkaamista. kuola valuu jo, pitää odottaa huomiseen mutta sitten alkaa, veitset heilumaan ja kunnolla turpaan. ja hakataan niiden öijien palkit, tuo kotiin ja, kaikkialle pahaa. kuola valuu jo!!! ja hoitsu myös jospa saadaan huomenna jo oikein otsikoihin ja hakattua saatavan kovaa. myös hakkaa niiden autoja ja joka asiaa ä sitä saatte takaisin joka saatavan asiaa ha täysin syyttömälle. ja hakataan ne vittu ämmät vanhimmat salaavat turpaansa, papua kunnolla vähän nuorempi. ja kommunismit näljäjonoon jakamaan, onko se Emilia töissä, hakataan kaikkialle. wow tämä on upeaa, nyt skkoj kunnon kostot saadaan ämmät pian hautaan ja äijät ojaan 😘😈😈😈😈🧌🧌🧌🧌🧌🧌🧌🧌🧌🧌🧌🧌👌

• Anonyymi
      UUSI

hakataan pitkin päivää ja yksi kerrallaan ja vähl muita. kuvittele itsesi niiden pän sisään ja karhutaan ja riehutaan, vittu tästä tulee upeeta, ottavat turpaan. ja tulet heilumaan ja, kaikesta pahaa. autot ojaan ja päin busseja. pian alkaa kunnon kostot. ja hakkaa opintoja ja, kaikkea mitä meinaavat tehdä. töihin puhalla pahaa ja tilaa denojeta saadaan huorat ja äijät kunnolla hakattua. olisi upeaa nähdä ne lehdessä vaikka menossa vankilan riehumisesta 😘 huomenna jatkuu ja laillisesti. yrityksiin hakkaa niille sabotoijille samaa, hakataan sopimuksia ja kaikkea mitä ne tekee.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkä nimistä naista

Täällä kaipailet?
      Ikävä
      83
      1748
    2. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      12
      1622
    3. Minkä nimistä miestä

Täällä kaipailet🤔
      Ikävä
      93
      1538
    4. Mitä ajattelit hänestä

Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen
      Ikävä
      91
      1271
    5. Mietitkö tosissasi..

..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole
      Ikävä
      3
      1056
    6. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      886
    7. Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"

Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol
      Maailman menoa
      152
      883
    8. Se hetki kun

Saisi olla kahdestaan ja rutistaa sua
      Ikävä
      76
      850
    9. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      52
      827
    10. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      122
      805
    Aihe