Jos keskustelee älykkäästi ja järkevästi niin yleensä luullaan mieheksi.
Luulo tiedon väärtti
78
858
Vastaukset
Eipä pidä paikkaansa nainen.
Naisellisuus tunkee läpi aina.
H.- ö-Öö
Niinhän tet tyhmät ja järjettömät naiset luulette.
=DW=- ent.siivoojaparka
Mikähän siinä lienee, että minä en vieläkään ole oppinut mieltämään sinua mieheksi vaikka aina epäilyjen kohdatessa alatkin puhumaan armeijasta ja joskus hätäpäissäsi vaimoasikin mainiten.
Minun mielikuvissani olet ja pysyt yksinäisenä vanhanapiikana, joka elää sosiaaliturvan avuin ja viettää aikansa keskaria litkien ja netillä surfaillen. - nettijakalja
ent.siivoojaparka kirjoitti:
Mikähän siinä lienee, että minä en vieläkään ole oppinut mieltämään sinua mieheksi vaikka aina epäilyjen kohdatessa alatkin puhumaan armeijasta ja joskus hätäpäissäsi vaimoasikin mainiten.
Minun mielikuvissani olet ja pysyt yksinäisenä vanhanapiikana, joka elää sosiaaliturvan avuin ja viettää aikansa keskaria litkien ja netillä surfaillen.Hänhän on siinä tapauksessa hunksin naisvastine ;)))
Kahdesta edellä kirjoitetusta mielipiteestä päätellen hunksz on järkevämpi ja älykkäämpi kuin tämä naisia pilkkaava lajitoverinsa.
Olettaen molempien olevan miehiä, mistä senkään voisi varmuudella tietää.- jos.haluat.tietää
Pitää kysyä blondilta
jos.haluat.tietää kirjoitti:
Pitää kysyä blondilta
Oletan että ovat, en tarvitse tarkempaa tietoa.
- Sama.ongelma
Olenhan mies!
No se selittää! Miksi mua usein luullaan mieheksi.
- Kyl-mä-melkein-uskon
Suosittelen Mensaa :) Mitä, oletko jo?
Kyl-mä-melkein-uskon kirjoitti:
Suosittelen Mensaa :) Mitä, oletko jo?
Ai mitähäh! Säkin pidät mua miehenä?
- ent.siivoojaparka
Mies, joka pelkää pedofiilien tulevan rappusilleen, jos saavat tietää kuka hän on?
En ole huomannut, että sinua olisi usein luultu mieheksi. Ei ainakaan tällä palstalla vaikka itse olet kyllä aina silloin tällöin kirjoittanut sellaisestakin hallusinaatiosta. Ancelina kirjoitti:
Selittää myös sen, miksei minua juuri koskaan luulla mieheksi.
Autsista. Tietty, kartta auttaa aina eksyvää, niinkuin vaikka valokuvan muodossa esim.
Mies, joka pelkää pedofiilien tulevan rappusilleen, jos saavat tietää kuka hän on?
En ole huomannut, että sinua olisi usein luultu mieheksi. Ei ainakaan tällä palstalla vaikka itse olet kyllä aina silloin tällöin kirjoittanut sellaisestakin hallusinaatiosta.Joku osaa niin ovelasti vihjaita miehisyydestäni, että naiselliset naiset ei ymmärrä? Nythän mä tajusin, miksi sä niin harvoin ymmärrät mitä tarkoitan. Oletat vaan jotain ihan omiasi.
hmp.f kirjoitti:
Autsista. Tietty, kartta auttaa aina eksyvää, niinkuin vaikka valokuvan muodossa esim.
Kuviin ei kannata luottaa, ellei ole mallia luonnossa nähnyt.
Tosin on minua kolmeksikin palstan mieheksi luultu, kahdesta olen älyttömän otettu, siitä yhdestä en ollenkaan.- ent.siivoojaparka
hmp.f kirjoitti:
Joku osaa niin ovelasti vihjaita miehisyydestäni, että naiselliset naiset ei ymmärrä? Nythän mä tajusin, miksi sä niin harvoin ymmärrät mitä tarkoitan. Oletat vaan jotain ihan omiasi.
Luet siis rivien välistä ja ymmärrät sellaista, mitä siinä ei edes lue? Jonkunlaista (vaino)harhaisuutta olen sinussa huomannut muutenkin jo aikaisemmin.
Luet siis rivien välistä ja ymmärrät sellaista, mitä siinä ei edes lue? Jonkunlaista (vaino)harhaisuutta olen sinussa huomannut muutenkin jo aikaisemmin.
Miten sä nyt tuollaista taas löysit mun rivien väleistä. Entäs jos mun harhaisuus onkin sinun harhoja? Mistä sä tiedät mitä olen oikeasti kokenut, ja mitä luullut kokevani? Vai käyksää usein täällä meillä?
- ent.siivoojaparka
hmp.f kirjoitti:
Miten sä nyt tuollaista taas löysit mun rivien väleistä. Entäs jos mun harhaisuus onkin sinun harhoja? Mistä sä tiedät mitä olen oikeasti kokenut, ja mitä luullut kokevani? Vai käyksää usein täällä meillä?
No nauti sitten luulostasi, että sinua pidetään miehenä. Mitäpä se minua haittaa.
Jos olet mies, niin siinä tapauksessa olet kyllä homomies kaikkine tuplahymiöinesi.
- miksikö
Naiset kääntyvät puoleeni tärkeissä asioissa.
- Siilimuori3
Miehet kääntyvät puoleeni vähemmän tärkeissä asioissa. Tai ehkä ne ovat heidänielestään tärkeitä :)
- 1eero
Siilimuori3 kirjoitti:
Miehet kääntyvät puoleeni vähemmän tärkeissä asioissa. Tai ehkä ne ovat heidänielestään tärkeitä :)
Sinähän tokaisit miehen lailla.
- siilimuori3
1eero kirjoitti:
Sinähän tokaisit miehen lailla.
Nooo, joskus lipsahtaa.
He,olen niin ylpeä naiseudestani että en sitä missään tapauksessa haiduttaisi tekaistujen nimimerkkien taakse,,, tai sittenkin olisiko nin ette mielikuvitus
ei riitä miehisyyteen.
Järkevästi siihen kyllä pystyn,älykäästi osaan kysyä ja kyseenalaistaa,
sekin on yksi muoto tulla toimeen,osta kysyä,,,- Niin.kuin.oikein
Hyvä olisi osata myös kirjoittaa.
- laiskuudestajohtuuvaan
hän kirjoittaa oikolukuohjelmalla . mutta . onko se oikea, vai vasen?
Niin.kuin.oikein kirjoitti:
Hyvä olisi osata myös kirjoittaa.
Hyvä että huomautit,tällähän olet minut aikaisemminkin kampannut !
Se ei ole ollenkaan sinulta pois, jos minä en osaa kirjoitaa oikein,
joten lakkaa valittamasta epäolenaisuuksista !
Päivä on ollut erityisen ihana,joten kaikkea hyvää, myös sinulle,iloa ja valoa kevät päiviin.laiskuudestajohtuuvaan kirjoitti:
hän kirjoittaa oikolukuohjelmalla . mutta . onko se oikea, vai vasen?
Laiskuus,mikä ihana olomuoto !
Kirjoitusvirheeni johtuvat kuitenkin aivan jostai muusta.
Minulla on kuitenkin aina välillä jotain sanottavaa joten
anteekis vaan,yritä kestää ,,,- kaikille.tilaa
pellavapilvi kirjoitti:
Laiskuus,mikä ihana olomuoto !
Kirjoitusvirheeni johtuvat kuitenkin aivan jostai muusta.
Minulla on kuitenkin aina välillä jotain sanottavaa joten
anteekis vaan,yritä kestää ,,,Sano ja kirjoita mitä ja millä tavalla haluat, ei kannata välittää.
kaikille.tilaa kirjoitti:
Sano ja kirjoita mitä ja millä tavalla haluat, ei kannata välittää.
Kiitosta kaikille.tilaa
Täytyy myöntää että olen enemmän tämän palstan seurailia,
harvakseltaan kommentoi,elämässä on niin paljoan kaikkea kivaa puuhasteltavaa.- kaikille.tilaa
pellavapilvi kirjoitti:
Kiitosta kaikille.tilaa
Täytyy myöntää että olen enemmän tämän palstan seurailia,
harvakseltaan kommentoi,elämässä on niin paljoan kaikkea kivaa puuhasteltavaa.Parempi onkin puuhailla omia kotoisia juttujaan kuin liikaa täällä pyöriä, minä teen myös niin. Hyvää jatkoa sinulle.
En ole ajatellut noin. Itse en ole älykäs, olen pärjännyt ihan hyvin taviksena.
Joskus miehet (mies) täällä kirjoittelee kummia, ei oikein voi kuvitella miehekkään heteromiehen tekstiksi. Ainakin on väittäneet olevansa naisiin päin kallellaan. Tämä taas käsitetään sadalla eri tavalla mutta ei se mitään.
Homotkin on ihan ok. Paitsi eräs joka muuttaa Lontooseen mummojen takia, ovat kuulemma ilkeitä hänelle. En minä ainakaan.- kesi.vä
Niin, aloittaja varmaan tarkoitti täällä keskustelupalstalla keskustelua. Mutta toisaalta, olen minä joskus nähnyt todella miesmäisiä naisia livenäkin. Eikä se miesmäisyys johtunut älykkäästä keskustelusta.
- tasaneikäy
Jos lässyttää jotain aivan älytöntä,luullaan naiseksi.
Minusta on niin mukavaa olla joskus, no ei aina, hassahtanut kalkattava nainen. Ei horju ei heilu identiteettini yhtään, vaikka miksi luultaisiin. Mutta jos mieheksi, se olisi surullista. On niin mukavaa kun naiset ovat naisia ja miehet miehiä, juuri sellaisia kun ovat, ilman rooleja, itse kukin vain ylpeänä kantaa viittaansa.
- kesi.vä
Nythän sinä rosaliiin taioit mielikuvan kauniista kultareunaisista kahvikupeista, herrasväen pikkuleivistä ja pöydän ympärillä iloisesti kalkattavia naisia, helminauhat kaulassaan. Ah, mikä mielikuva.
- nimpparit.jollain
kesi.vä kirjoitti:
Nythän sinä rosaliiin taioit mielikuvan kauniista kultareunaisista kahvikupeista, herrasväen pikkuleivistä ja pöydän ympärillä iloisesti kalkattavia naisia, helminauhat kaulassaan. Ah, mikä mielikuva.
Ompeluseuralaiset kahvilla :))
- kesi.vä
nimpparit.jollain kirjoitti:
Ompeluseuralaiset kahvilla :))
No vaikka :)
kesi.vä kirjoitti:
Kivat kommentit, kiitos.
Ai että, heh, heh. Tällä palstalla aidot henkilöt on harvassa.
Olen aiemminkin jo sanonut, ettei mies voi esittää naista, eikä nainen miestä, uskottavasti. Mutta hyvä on, hyvä on, jatkakaa, en halua pilata kivaa
leikkiä ~:-))- ent.siivoojaparka
Reeta3 kirjoitti:
Ai että, heh, heh. Tällä palstalla aidot henkilöt on harvassa.
Olen aiemminkin jo sanonut, ettei mies voi esittää naista, eikä nainen miestä, uskottavasti. Mutta hyvä on, hyvä on, jatkakaa, en halua pilata kivaa
leikkiä ~:-))Älä ole varma mistään.
Vuosia sitten pyörin yhdellä toisella palstalla. Siellä oli eräs huippurehellinen mies Turusta (niinkuin turkulaiset yleensäkin), joka kirjoitteli ihan oikealla omalla nimellään etu- ja sukunimellään ja kuvallaan. Siinä ei ollut mitään feikkiä, koska palstalla oli sellaisiakin, jotka tunsivat hänet henkilökohtaisesti.
Sitten sinne ilmestyi naiseksi rekkaantunut bimbo, joka oli jatkuvasti kehumassa "Anttia" (olkoon "Antti") ja melkein nuoli hänen varpaitaan, ylisti "Antin" älykkyyttä ja opettamistaitoa...
Kerran sitten sattui moka ja "Antti" allekirjoitti sen bimbon kommentin omalla etunimellään samalla tavalla kuin hunkszilla on tapana laittaa H.
Saatte uskoa, että teki kipeetä, kun nauroin. Enkä varmaan ollut ainoa.
- mitehänlie
Jos mies olisi esittänyt tänään Bernerin lausunnon siitä ei oltisi hätkähdetty mutta mutta..
- kylmätotuus
Luulo ei ole tiedon väärti.
- 1eero
Kun mies sanoo olevansa valmis lähtemään juhlimaan wc käynnin jälkeen.
Kun nainen sanoo olevansa just valmis se tarkoittaa kunhan saa silitettyä pukunsa, viimeisteltyään meikkinsä.- siilimuori3
Niin, kunhan nainen on lämmittänyt saunan, pessyt miehen selän, laittanut esille puhtaat kalsarit, silittänyt molempien puvut ja solminut miehen kravatin ja tilannut taksin porraseteen :D.
- 1eero
siilimuori3 kirjoitti:
Niin, kunhan nainen on lämmittänyt saunan, pessyt miehen selän, laittanut esille puhtaat kalsarit, silittänyt molempien puvut ja solminut miehen kravatin ja tilannut taksin porraseteen :D.
Sun pitää sanoa miehelles " mä en enää jaksa passata sinua "
- siilimuori3
1eero kirjoitti:
Sun pitää sanoa miehelles " mä en enää jaksa passata sinua "
Ei mun miestä tartte passata. Hää silittää itse paitansa. Erillinen. Itsellinen, itsenäinen, oman tahdon omaava. Hiljainen omian teidensä kulkija :D.
En ole tullut ajatelleeksi, että tällä palstalla olisi sukupuolten tekstien välillä jotain eroa. Eroa kyllä löytyy eri nimimerkkien väliltä jonkin verran. Olisiko niin, että ne nimimerkit, jotka kirjoittavat jotain käsittämätöntä sökellystä olisivat miehiä? Onko se sitten älykästä, sitä voi kukin mielessään miettiä.
Muistan työelämästä, kun oli jokin visainen ongelma ratkottavana, niin kerroin siitä jollekin naispuoliselle työkaverille. Kun hän oli sitä kommentoinut, niin kiittelin ratkaisusta ja jatkoin hommiani. Hän vain jäi ihmettelemään, että eihän hän sitä mitenkään ratkaissut, kun ei ollut ymmärtänyt siitä mitään. No homman juju olikin siinä, että olin saanut häneltä uuden katsantosuunnan ongelmaan, jolloin keksin ratkaisun. Eli naisilla saattaa olla eri lähestymissuunta asioihin kuin miehillä ja siten ainakin minä hyödyin hänen ajatuksistaan. Sitä en tiedä, että olisiko hän koskaan hyötynyt minun ajatuksistani.
Tästä voidaan tehdä sellainen johtopäätös, että eri sukupuolet voivat täydentää toisiaan ja ovat siten tärkeitä keskustelukumppaneita toisilleen.Tuo on totta, nainen osaa katsoa asioita toisin silmin ja ratkaista monta visaista pulmaa päättelykykynsä ansiosta.
On omakohtaisia kokemuksia, niin savupiipun korjauksesta, kuin muistakin pikku probleemeista. Ja mies ihmettelee, ettei hän tuota keksinyt.- ö-Öö
Yks näkökohta.
Mua nyppii liiallinen sukupuolten välisiä asioita vatvova jaarittelu. Tietenkin sukupuolien välillä on omat, ihan fyysisistäkin seikoista johtuvia eroavaisuuksia. Vaan ajattelussa ei niinkään paljoa.
Kasvatus, kulttuuri, koulutus. Ne ratkaisee enenpi, kuin se, minkälaiset värkit sattuu jalkojen välissä olemaan.
Kandee miettiä, montako naispuolista politiikkoa, tahi ministeriä, yrittäjää, on lestaatiperheistä tullut. Vastaus on, ei ensimmäistäkään. Se on eräs suomessa vaikuttavista machokulttuureista, missä naisilla ei oikeastaan ole edes oikeutta puhua. Vaan, suomessa tasa-arvo, onhan noita naisia etittäinkin paljon, mitä erilaisimmissa hommeleissa. Toki on sukupuuolikiintiökin, se pitää myös muistaa.
Kun pakolaiskeskustelut ei enää kanna, jotkut virittelee sukupuolten tasa.arvosta riitelyksiä. Ketkähän asialla, perseiden puoluetoimiston lestaatiolais-naispotunviljelijätkö?
=DW= - missä.välissä
ö-Öö kirjoitti:
Yks näkökohta.
Mua nyppii liiallinen sukupuolten välisiä asioita vatvova jaarittelu. Tietenkin sukupuolien välillä on omat, ihan fyysisistäkin seikoista johtuvia eroavaisuuksia. Vaan ajattelussa ei niinkään paljoa.
Kasvatus, kulttuuri, koulutus. Ne ratkaisee enenpi, kuin se, minkälaiset värkit sattuu jalkojen välissä olemaan.
Kandee miettiä, montako naispuolista politiikkoa, tahi ministeriä, yrittäjää, on lestaatiperheistä tullut. Vastaus on, ei ensimmäistäkään. Se on eräs suomessa vaikuttavista machokulttuureista, missä naisilla ei oikeastaan ole edes oikeutta puhua. Vaan, suomessa tasa-arvo, onhan noita naisia etittäinkin paljon, mitä erilaisimmissa hommeleissa. Toki on sukupuuolikiintiökin, se pitää myös muistaa.
Kun pakolaiskeskustelut ei enää kanna, jotkut virittelee sukupuolten tasa.arvosta riitelyksiä. Ketkähän asialla, perseiden puoluetoimiston lestaatiolais-naispotunviljelijätkö?
=DW=Jos on synnyttänyt ja hoitanut 25 lasta, niin ei ole uraa ehtinyt luomasn.
- ent.siivoojaparka
Tuollaisia paineita järjestätte palstan miehille, että heidän pitäisi nyt vaikuttaa kommenteissaan olevansa järkeviä ollakseen miehisiä miehiä.
Ei siitä mitään tule kuitenkaan, niin annettaisko heidän vaan olla yhtä höpsöjä kuin naisetkin.Saahan ne olla yhtä höpsöjä, mutta kun ne ei osaa, nääs, kun puuttuu naiseus. Tommi Taberman, vaikka oli kaunopuheinen, ei hänkään osannut. Homomies naisen sielulla voisi onnistua ehkä parhaiten.
Reeta3 kirjoitti:
Saahan ne olla yhtä höpsöjä, mutta kun ne ei osaa, nääs, kun puuttuu naiseus. Tommi Taberman, vaikka oli kaunopuheinen, ei hänkään osannut. Homomies naisen sielulla voisi onnistua ehkä parhaiten.
Korjaan: Tommy...
- ent.siivoojaparka
Reeta3 kirjoitti:
Saahan ne olla yhtä höpsöjä, mutta kun ne ei osaa, nääs, kun puuttuu naiseus. Tommi Taberman, vaikka oli kaunopuheinen, ei hänkään osannut. Homomies naisen sielulla voisi onnistua ehkä parhaiten.
Et voi olla tosissasi, että pidät kaikkien miesten juttuja järkevinä, järkevämpinä kuin monien naisten.
Jos niin on, niin olet miehenkipeempi kuin uskoinkaan. Siitähän ne tykkää miehet, kun nainen nostaa heidät jalustalle ja heittäytyy itse naisellisen avuttomana ja tyhmänä heidän jalkojensa juureen tyyliin; vie sie, mie vikisen.
Jatka vain samaan malliin, niin ehkä joku normaalia tyhmempi mies meneekin ansaasi. - en.ymmärrä
Et voi olla tosissasi, että pidät kaikkien miesten juttuja järkevinä, järkevämpinä kuin monien naisten.
Jos niin on, niin olet miehenkipeempi kuin uskoinkaan. Siitähän ne tykkää miehet, kun nainen nostaa heidät jalustalle ja heittäytyy itse naisellisen avuttomana ja tyhmänä heidän jalkojensa juureen tyyliin; vie sie, mie vikisen.
Jatka vain samaan malliin, niin ehkä joku normaalia tyhmempi mies meneekin ansaasi.Miksi olet kyllästynyt miehiin ?
- virtuulista.joo
en.ymmärrä kirjoitti:
Miksi olet kyllästynyt miehiin ?
Muakin kyllästyttää palstalla uikuttavat miehenkipeet mummut joille näköjää kelpaa kuka vaan kunhan se on mies. Ja vedättää voi mummoi kun lammasta narunpääs.
- ent.siivoojaparka
en.ymmärrä kirjoitti:
Miksi olet kyllästynyt miehiin ?
Kyllästynyt? Miehiin?
Olen vain sellainen, joka ei mittaa ihmisen älykkyysosamäärää munamitalla. virtuulista.joo kirjoitti:
Muakin kyllästyttää palstalla uikuttavat miehenkipeet mummut joille näköjää kelpaa kuka vaan kunhan se on mies. Ja vedättää voi mummoi kun lammasta narunpääs.
Kyllästyttää vai, miksi ihmeessä luet ja kyllästyt, olethan kuitenkin nähnyt kuka on kyllästymiseen asti miehenkipee, niin hyppää kolmiloikkaa yli, lue vain kaikki ei miehenkipeiden kirjoitukset, niin minä tekisin. Mutta kun minua ei kyllästytä täällä mikään, jos meinaa kyllästyttää niin luen 'harsimalla' tiedäthän miten metsää kaadetaan harsimalla., ihan samalla tavalla lueskelen.
Voi, että jos mua joku veisikin kuin pässiä narussa niin kipin kapin juoksisin, yhtään ei tarvitsisi vedättää.
Sen lisäksi koskaan en edes mieti onko kirjoittaja mies tai nainen, paitsi jos nimimerkistä voi oivaltaa.- ohhohhooho
rosaliiin kirjoitti:
Kyllästyttää vai, miksi ihmeessä luet ja kyllästyt, olethan kuitenkin nähnyt kuka on kyllästymiseen asti miehenkipee, niin hyppää kolmiloikkaa yli, lue vain kaikki ei miehenkipeiden kirjoitukset, niin minä tekisin. Mutta kun minua ei kyllästytä täällä mikään, jos meinaa kyllästyttää niin luen 'harsimalla' tiedäthän miten metsää kaadetaan harsimalla., ihan samalla tavalla lueskelen.
Voi, että jos mua joku veisikin kuin pässiä narussa niin kipin kapin juoksisin, yhtään ei tarvitsisi vedättää.
Sen lisäksi koskaan en edes mieti onko kirjoittaja mies tai nainen, paitsi jos nimimerkistä voi oivaltaa.Pässiä ??? Sä ootkin mies ;))))
- samanaama
ohhohhooho kirjoitti:
Pässiä ??? Sä ootkin mies ;))))
Ja sä oot idiootti joka juoksee Hunkszin perässä kytäten muita.
Elä tääl jumalisest' se on suorastaan mahdotonta.
Olen kyllä tyytyväinen etten ole menettänyt kykyäni rakastaa ja rakastua. Eihän vanhempana ole valinnanvaraa kuten nuorena, mutta
yksi riittää, en tarvitse enempää. Loput saatte pitää :-))- ent.siivoojaparka
Reeta3 kirjoitti:
Olen kyllä tyytyväinen etten ole menettänyt kykyäni rakastaa ja rakastua. Eihän vanhempana ole valinnanvaraa kuten nuorena, mutta
yksi riittää, en tarvitse enempää. Loput saatte pitää :-))Kyllä sinäkin olet jo siinä iässä, että jos välttämättä miehen haluat, niin se on otettava minkä saa ja alettava vasta sitten katselemaan parempaa.
Reeta3 kirjoitti:
yksi riittää, en tarvitse enempää. Loput saatte pitää :-))Se on hieno asia, ettei ole menettänyt kykyä rakastaa ja rakastua. Elämä on silloin jotenkin enemmän elämisen arvoista ja välttyy turhalta kyynisyydeltä, joka tässäkin iässä vaanii aina nurkan takana.
- ent.siivoojaparka
rosaliiin kirjoitti:
Se on hieno asia, ettei ole menettänyt kykyä rakastaa ja rakastua. Elämä on silloin jotenkin enemmän elämisen arvoista ja välttyy turhalta kyynisyydeltä, joka tässäkin iässä vaanii aina nurkan takana.
Montako kertaa sinä olet rakastunut elämäsi aikana?
Moneenko olet rakastunut tällä hetkellä?
Onko sinulla itselläsi minkäänlaista kontrollia rakastumisiesi kanssa vai onko pääasia vain olla rakastunut? Mitään väliä keneen tai mihin?
Oletko yksi niitä, jotka rakastavat valkosipuliakin? - hihityttääää
Montako kertaa sinä olet rakastunut elämäsi aikana?
Moneenko olet rakastunut tällä hetkellä?
Onko sinulla itselläsi minkäänlaista kontrollia rakastumisiesi kanssa vai onko pääasia vain olla rakastunut? Mitään väliä keneen tai mihin?
Oletko yksi niitä, jotka rakastavat valkosipuliakin?Yli kymmenen vuotta palstoilla samojen kaa nytkö vasta rakastunu virtuaalisesti höh en kyl usko ;)))
- ent.siivoojaparka
hihityttääää kirjoitti:
Yli kymmenen vuotta palstoilla samojen kaa nytkö vasta rakastunu virtuaalisesti höh en kyl usko ;)))
Näyttää olevan sitä tyyppiä, joka sinä aikana on ollut "rakastunut" jo kymmeniä kertoja livessä.
Livessä miehet varmaan jo juoksee pakoon tuota rak,rak,rak... Pitänyt siirtyä virtuaalirak, rak, rak, rak ...
Räksät taas laittamassa pesiä tuohon makuuhuoneeni ikkunan taakse puihin. Sieltä kuuluu semmoinen rak, rak, rak...jo heti aamulla aikaisin, kun alkaa aurinko nousta. virtuulista.joo kirjoitti:
En ole huomannut miehenkipeyttä kenelläkään. Ainakaan minä en ole, on viikonloppumies, se riittää oikein hyvin.
Jos syystä tai toisesta jäisin ilman tätä kaveriani, eläisin loppuelämäni omissa oloissani.
Omassa seurassaan on hyvässä seurassa.
Elämäni on ollut monipuolista ja elämänmakuista, en tunne jääneeni mitään paitsi.
- eppu2
Empä ole koskaan luullut, että järki ja keskustelukyky olisivat jotenkin riippuvaisia jalkovälistä.
Näkökulmahan se on tuokin, mutta kyllä se miehisyys ja naiseus minun mielestäni näkyy eri seikoista.
Joten sanoisin, että tuo luulo on ihan pelkkää luuloa. Suomi on suuri homojen maa suurempi kuin Ruotsi---ja kaikki välillä sitä en piittaa.
Järki kaikessa on suurin.Ruotsi oli aikaisemmin suurempi, tiedän on turhaa keskustella vain luulosta.
Luulo ei ole tietoa vaan naisien puhetta ja ihmekyllä sillä on hyvin suuri ulottavaisuus.
- se.ja.sama
Kipujen vastapainoksi mielenkiintoisia harrastuksia löytänyt ja niistä elämäänsä sisältöä saavalle on aivan sama pidetäänkö naisellisena tai miehisenä, kunhan se vie ajatukset enemmän niihin harrastamisiin kuin kipuihin.
Luulo syntyy ilman parempaa tietoa. Luulo on tiedonhalua, uteliaisuutta. Tyyliin, keksin epämiellyttävän tarinan jostain henkilöstä tai asiasta, jään odottelemaan sitä parempaa, oikeaa, tietoa. Jokaisella on halu oikaista kiusallinen, väärä tieto.
- se.punaruutuinen
Tietoa tai ei, aivan hyvin voit vain seurata himojasi.
- kesi.vä
Minä muuten rakastan valkosipulia. Onkohan se miehekästä. Ei se vaan haittaa, juon sitten kahvia niistä kultareunakupeista, saatan laittaa helmetkin.
Ei se haittaa jos olet transvestiitti, eikä se haittaa muutenkaan kuin parivalinnassa, jos siinäkään. On minunkin jämäkät mieheni juoneet kultareunaisesta kupista. Helmet kaulassa, se olisi liian söpöä, mieluummin komea puukko vyöllä, on miehinen koru.
- kesi.vä
Reeta3 kirjoitti:
Ei se haittaa jos olet transvestiitti, eikä se haittaa muutenkaan kuin parivalinnassa, jos siinäkään. On minunkin jämäkät mieheni juoneet kultareunaisesta kupista. Helmet kaulassa, se olisi liian söpöä, mieluummin komea puukko vyöllä, on miehinen koru.
Heh, heh, siihen punaiseen ruutupaitaan olisikin vaikeaa löytää sopivia helmiä. Kyllä puukko sopii paremmin. Vai transu :)
- ent.siivoojaparka
Hienoa, kesivä, hienoa!!!!!
"""Se on hieno asia, ettei ole menettänyt kykyä rakastaa ja rakastua. Elämä on silloin jotenkin enemmän elämisen arvoista ja välttyy turhalta kyynisyydeltä, joka tässäkin iässä vaanii aina nurkan takana."""
Rosaliiinilla on tuolla kaikenlaisia hienoja rakkausvärssyjä valkosipulillesi, kun vietätte romanttista iltaa kynttilänvalossa toisianne suudellen.
Tai osaat kai niitä itsekin rustata. Siihen vielä laulaa hymistelet valkosipulillesi vaikkapa "Niin raukea rakkaani katseesi on..."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut1314112Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi1903897Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi292626Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs102412100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es322183Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks41756Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa481382Läpäiseekö Martina Aitolehti Erikoisjoukot - kyllä vai ei?
Martina Aitolehti on pärjännyt mainiosti Erikoisjoukoissa. Yrittäjä on mielipiteiltään napakka ja hän sivaltaakin koulut931371Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä241281Ei ne päivät ole samanlaisia...
Toisena hymyillään ja katsellaan silmiin, toisena taas tuntuu ettei edes tunneta toisiamme, vältellään ja katseet ei vah361069