Nyt kaikki pasianssia pelaamaan!

Matti_ja_Mika_myös

Nyt tubutinpojatkin pasianssia pelaamaan! Ensin vain asennetaan Windows-7 käyttöjärjestelmä tietokoneeseen ja pelit voi alkaa.
Tässä pieni taidonnäyte: http://aijaa.com/mwfHgS
Tästä se onkin hyvä jatkaa vaikka juhannukseen saakka. Pidetään kilpailu vaikka siitä, kuka ehtii ensimäiseksi 500 läpimenneeseen peliin!
Mikäli halukkaita osallistujia ilmoittautuu riittävästi, kerron kaikille, miten tuo temppu tehdään ja ihan bluffaamatta.
Mistään huijauksesta ei siis ole kysymys.

16

320

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nappulallekyytiä

      †W⚓ taas vauhdissa näköjään

    • Woittoisa_Windows
    • win_tuputtaa

      Muistutettakoon vielä kaikille, että windows ja vain windows on tubutin.

      • Miellyttävä_Windows

        Vain linuks on tubutin.....†
        Windows on tietokoneen erinomainen ja miellyttävä käyttöjärjestelmä!


    • Selkiyttä_termeihin

      Muistuttaisin pikemminkin, että vain linuks on tubutin †
      Windows on tietokoneen käyttöjärjestelmä ♥

      • Selkiyttä_termeihin

        Siis Windows-linuks-tubutin.


    • muutama-peli
    • Vai että pitäisi asentaa Windows 7 vuonna 2016?

      • w10ainoaoikea

        Ei pidä, Windows 10 on ainoa oikea valinta.


    • eisevaanonnistu

      Vai pitäisi ostaa ja asentaa vakoileva tubutin 7, että pääsisi pelaamaan pasianssia, jonkun mielipuolen kehoituksesta.

      • linux_rules

        "Vai pitäisi ostaa ja asentaa vakoileva tubutin 7,..."

        Eihän toki!


    • voiko

      vintoussilla tehrä muutaki ku pelata pasianssii?

      • WindowsVirukset

        Suosittu harrastus windows fanien keskuudessa on virusten bongaus. Alkuun pääsee helposti, ei tarvitse kuin käyttää windowsin omaa "virustorjuntaa" ja pitää konetta päällä. Tosiharrastajat sen sijaan bongaavat niitä oikein urakalla esim. homo porno sivuilta ja vastaavista paikoista.


      • Linuks_sosiaaliluukku

        Tuo työtön linukshihhuli roikkuu täällä melkein ympäri vuorokauden, hyvähän sen on roikkua kun ei tarvitse töihinmenosta huolehtia.......†


      • win_vajoaa
        Linuks_sosiaaliluukku kirjoitti:

        Tuo työtön linukshihhuli roikkuu täällä melkein ympäri vuorokauden, hyvähän sen on roikkua kun ei tarvitse töihinmenosta huolehtia.......†

        Taasko se yksi ja ainoa "Mika" kummittelee ristintumputtaja_Karin mielessä. On täällä monia muitakin oikomassa win-puudelien harhaisia käsityksiä. Joku varmaan on Mikakin nimeltään, en kuitenkaan minä. Kannattaisi Karinkin välillä käydä vaikka pienellä happihölkällä sieltä tunkkaisesta peräkammaristaan.
        Ei mulla muuta.


      • windows-huijaus
        Linuks_sosiaaliluukku kirjoitti:

        Tuo työtön linukshihhuli roikkuu täällä melkein ympäri vuorokauden, hyvähän sen on roikkua kun ei tarvitse töihinmenosta huolehtia.......†

        Ehtii sitä roikkua kun ei tarvitse itseään huijata pasianssinpeluulla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      76
      590
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe